Renault začal používat nový firemní slogan a novou corporate identity

Nový firemní slogan a nová korporátní identita představuje firmu Renault jako výrobce, který se důsledně orientuje na potřeby zákazníků



Současně s příchodem nové generace Renaultu Espace začal Renault používat nový firemní slogan, resp. firemní „podpis“ (toto označení používá automobilka). Místo dosavadního „Auta s rytmem života“ se největší francouzská automobilová značka nyní prezentuje heslem „Renault – vášeň pro život“.  S tímto firemním sloganem se v reklamních materiálech firmy můžeme setkat přibližně od poloviny dubna letošního roku. 

Tato změna je ovšem jen jednou z části procesu, který si již od roku 2012 dává za cíl u Renaultu výrazně změnit či revitalizovat firemní „DNA“.  Tato nová marketingová strategie Renault prezentuje jako moderní firmu důsledně se orientující na potřeby zákazníků, kterým přináší automobily špičkové kvality a se svěžím a  emocionálně laděným designem. Nová filozofie značky se již uplatnila při vývoji modelů Clio IV, Captur, Twingo III a nejnověji Kadjar.  A co je neméně důležité - ještě letos k nim přibude také nástupce Laguny.  Michael van der Sande z oddělení globálního marketingu Renaultu k tomu dodává, že nové vozy Renaut jsou nejen vyvíjené s velkou vášní pro automobily, ale také s cílem, aby svým uživatelům maximálně ulehčovaly a zpříjemňovaly jejich každodenní život.  To bylo například cílem při vývoji a zavádění do prodeje nového multimediálního systému R-Link2, dlouhé řady asistenčních systémů pomáhajících řidiči či samočinně sklopných zadních sedadel nového crossoveru Kadjar.

Spolu s novým firemním sloganem začal Renault používat i nový korporátní design, nebo-li novou grafickou i audiovizuální firemní identitu. Ta se nyní objevuje ve všech mediálních výstupech firmy (tisk, inzerce, televize, rádio, webové stránky, propagační předměty, oblečení apod.).  Na samotných automobilech se výše uvedené změny projevují montáží zvětšeného a světlejšího firemního loga na maskách chladiče. Také firemní webové stránky nyní na návštěvníky působí svěžejším, barevnějším a celkově „vřelejším“ dojmem.  Marketing Renaultu  novou korporátní identitu intenzivně připravuje také pro značky Dacia, Samsung a také pro celou skupinu Renault. Na praktické ukázky nového korporátního designu Renaultu se můžete podívat ve fotografické příloze tohoto článku.

(12.5. 2015)


Roman Poláček


Galerie


Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek


Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Máte-li ve voze kůži, střezte se ji polít Coca Colou. Její působení kůže nenávratně poškodí. Když už se tak stane, nešetřete vodou. Ihned.