Renault Twingo RS s pořadovým číslem 10 000!

Ve slovinském závodu Renaultu měli pořádný důvod k oslavě...

Sportovních verzí minovozů zbylo na trhu jako šafránu. Odhlédneme-li od prémiového (a tedy hodně drahého) Mini Cooperu S, zbývá již pouze Fiat 500 Abarth (také dost nákladný). Naštěstí tu ale je ještě skvělý Renault Twingo RS. Vysoká užitná hodnota, nízká hmotnost, hravý podvozek a nadupaná točivá šestnáctistovka se 133 bujnými koníky pod kapotou (ještě bez turba!) – co si může mladý adept sportovní jízdy přát víc? Není tedy vůbec divu, že se nabroušené Twingo tak dobře prodává. Však je také nabízeno na celkem 20 trzích - v Evropě, Jižní Africe i v Japonsku.

V rodišti Twinga ve slovinském závodu Novo Mesto nedávno sjelo z výrobní linky Twingo RS s pořadovým číslem 10 000! Od svého představení v září roku 2008 si verze RS vydobyla v celkové produkci Twinga podíl 1,3 %. Více jak polovina tohoto počtu se přitom prodává v mimořádně atraktivním provedení Gordini. Ve Francii tato verze oslovuje hlavně mladé řidiče a často ji dokonce volí i mladé ženy.

Zcela jiná situace panuje bohužel na přísně racionálně orientovaném českém trhu minivozů, na kterém byla oficiální nabídka Twinga RS pro malý zájem zrušena. Na individuální přání vám ho ale Renault ČR samozřejmě zajistí, nebo můžete využít služeb dealerů v blízkém německém či rakouském pohraničí. Twingo R.S. za to určitě stojí!




Roman Poláček


Galerie


Populární Twingo R.S. vzniklo již v počtu 10 000 kusů S Twingo R.S. se neztratí ani na závodním okruhu


Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Věděli jste, že Renault Master, Opel Movano a Nissan Interstar jsou téměř stejná auta jen vyráběná na různých místech?


Link to old english version.