Renault 25

R25 V6 Turbo



Výroba modelu Renault 25 byla zahájena roku 1983. Tento model nahradil až doposud vyráběný model Renault 30. V roce 1988 prošla pětadvacítka inovací karoserie a v malé míře i interiéru. Výroba modelu R 25 byla ukončena roku 1992, kdy jej nahradil nový model Renault Safrane.

Renault 25 proslul zejména svým pohodlím a nabízenou výbavou, z níž za zmínku stojí např. mluvící kontrolní systém, který je schopen okamžitě informovat řidiče o potřebě doplnit náplně motoru, o tom že některé dveře nebo jiné části vozu nejsou uzavřeny a v neposlední řadě například i o takové detaily, jako které z brzdových světel nesvítí. Z další možné výbavy pak elektricky seřiditelné sedačky s pamětí a u posledních verzí i elektronicky řízený podvozek v závislosti na rychlosti a způsobu jízdy.


Viktor Kazda


Galerie


Interiér R25 Baccara R25 V6 Injection R25 V6 Turbo
R25 V6 Injection Střední konzole R25 Baccara R25 - hi-fi věž s ovládáním pod volantem
R25 - klimatizace R25 GTS


Karoserie
Délka [mm] 4713
Šířka [mm] 1806
Výška [mm] 1415
Nápravy
Přední [mm] 1496 - 1502
Zadní [mm] 1459 - 1474 - 1479
Rozvor [mm] 2718 - 2723
Motory
model vrtání [mm] obsah [ccm] výkon [kW] -
GTS 88x82 1995 74 -
GTX, TX 88x89 2165 79-91 -
TI TXE 88x82 1995 99 -
GTD 86x89 2068 46 Diesel
Turbo D 86x89 2068 63 Turbodiesel
V6i 88x73 2664 104 -
V6 Injection,TX V6 91x73 2849 110-115 -
V6 Turbo 91x63 2458 133-151 -
Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Máte zájem o členství v Renault Clubu? Informace a přihlašovací formulář najdete v sekci "Kontakt".