Mégane R.S. Trophy

Nový Mégane R.S. Trophy



Je to venku oficiálně – Mégane R.S. Trophy je tu!

300 koní a 420NM z nové verze již známého motoru 1.8 TCE. Motor má upravené turbo a výfukový systém. Zachována byla manuální převodovka, a zároveň zůstala možnost zvolit dvouspojkový automat EDC. Hlavní rozdíl je, ale někde úplně jinde. S manuální převodovkou je z konstrukčních důvodů kroutící moment snížen na 400NM. 420NM dostanete pouze s EDC převodovkou.

Do výfuku je sice přidán filtr pevných částic, ale zároveň je upraven tak, aby umožňoval skvělé vyplachování systému. Nové 300 koňové Trophy plní normu Euro6d, která přijde v platnost 1. září 2018. Do zadního tlumiče je přidána meganická klapka, která umožňuje zlepšení zvukového projevu Trophy – vůbec poprvé použitá technologie v řadě R.S.

Turbo používá technologii z F1 – technici se zaměřili hlavně na účinnost kompresní části turba. Uložené v keramickém ložisku se turbo roztáčí na pracovních 200.000 otáček za minutu. Díky speciálnímu uložení je tření sníženo až 3x.

4Control je sériová výbava, stejně jako CUPový podvozek s Torsen samosvorným diferenciálem. To znamená o 25% tužší tlumiče a o 30% tvrdší pružiny. Stabilizátory přituhly o 10%. Trophy dostanete na nových 19‘ ráfkách Jerez obutých do Bridgestone Potenza S001. Případně na začátku roku 2019 můžete Trophy obout do nových odlehčených 19‘ ráfků Fuji. Ty jsou lehčí o 2kg a obouvají Potenzy S007 vyvinuté přímo pro Megane R.S. Jejich design pochází konceptu R.S.01.

Do interiéru jsou osazeny nové Recaro sedačky s Alcantarou. Ty nově sedí ještě o 2cm níže.

A pro denní užívání je Trophy vybavena voličem jízdních režimů Multi-sense a LED světly R.S. Vision. Naopak telemetrii a všechna data můžete sledovat na R.S. Monitoru.


Jan


Galerie


Nový Mégane R.S. Trophy Nový Mégane R.S. Trophy Nový Mégane R.S. Trophy
Obrázek Brzdy ze dvou materiálů Nový Mégane R.S. Trophy
Keramické uložení v turbu Nová klapka ve výfuku Nový Mégane R.S. Trophy


Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Věděli jste, že Renault Master, Opel Movano a Nissan Interstar jsou téměř stejná auta jen vyráběná na různých místech?


Link to old english version.