Mégane R.S. Trophy

Je to venku oficiálně – Mégane R.S. Trophy je tu!
300 koní a 420NM z nové verze již známého motoru 1.8 TCE. Motor má upravené turbo a výfukový systém. Zachována byla manuální převodovka, a zároveň zůstala možnost zvolit dvouspojkový automat EDC. Hlavní rozdíl je, ale někde úplně jinde. S manuální převodovkou je z konstrukčních důvodů kroutící moment snížen na 400NM. 420NM dostanete pouze s EDC převodovkou.
Do výfuku je sice přidán filtr pevných částic, ale zároveň je upraven tak, aby umožňoval skvělé vyplachování systému. Nové 300 koňové Trophy plní normu Euro6d, která přijde v platnost 1. září 2018. Do zadního tlumiče je přidána meganická klapka, která umožňuje zlepšení zvukového projevu Trophy – vůbec poprvé použitá technologie v řadě R.S.
Turbo používá technologii z F1 – technici se zaměřili hlavně na účinnost kompresní části turba. Uložené v keramickém ložisku se turbo roztáčí na pracovních 200.000 otáček za minutu. Díky speciálnímu uložení je tření sníženo až 3x.
4Control je sériová výbava, stejně jako CUPový podvozek s Torsen samosvorným diferenciálem. To znamená o 25% tužší tlumiče a o 30% tvrdší pružiny. Stabilizátory přituhly o 10%. Trophy dostanete na nových 19‘ ráfkách Jerez obutých do Bridgestone Potenza S001. Případně na začátku roku 2019 můžete Trophy obout do nových odlehčených 19‘ ráfků Fuji. Ty jsou lehčí o 2kg a obouvají Potenzy S007 vyvinuté přímo pro Megane R.S. Jejich design pochází konceptu R.S.01.
Do interiéru jsou osazeny nové Recaro sedačky s Alcantarou. Ty nově sedí ještě o 2cm níže.
A pro denní užívání je Trophy vybavena voličem jízdních režimů Multi-sense a LED světly R.S. Vision. Naopak telemetrii a všechna data můžete sledovat na R.S. Monitoru.
Jan
Galerie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |