6. sraz - Mělník

Rej renaultů
První renaultí sraz v roce 2001 skončil před několika dny. Zúčastnilo se ho rekordních 97 vozidel, z toho 86 registrovaných účastníků, to nepočítaje několik vozů, které zůstaly před branou kempu. I když je toto číslo rozhodně vysoké a uspokojivé, přesto se na něm podepsalo nepříznivé páteční a sobotní počasí. Ještě v sedm hodin v sobotu ráno se z oblohy valily proudy vody, které některé renaulťáky odradily. Nebýt toho, myslím, že lehce překonáme hranici sta aut.
Ti, co se odradit nenechali udělali rozhodně dobře, protože na ně čekal bohatý program, při kterém nechyběla spousta legrace.
Při ranním slavnostním zahájení byl účastníkům srazu představen
program dne a redaktor Českého rozhlasu, pan Štíbr zde provedl nábor
zelených andělů, pomocníků řidičů. Když jsme se dosyta vypovídali,
následovala jízda zručnosti naslepo, při které se opět potvrdilo, že
řídit poslepu, jen podle navigace není žádná legrace. Zdálo se však, že
téměř všechny posádky mezi srazy tvrdě trénovaly a jen málo z nich se
postaralo o opravdovou šou, když ztratily totálně orientaci.
Ani na děti jsme nezapomněli a tak si tito malí budoucí motoristé mohli zasoutěžit v ryze nemotoristických soutěžích.
Po obědě následovala spanilá jízda Mělníkem a jeho okolím. 97
automobilů, vyrobených stejnou automobilkou v různých časových
obdobích, projíždějících v koloně městem nenechalo nikoho na pochybách
o jakou akci se tady jedná. Všichni ti, kteří se spanilé jízdy
zúčastnili ustanovili nový český rekord v délce kolony jedné značky.
Nový rekord je 1.940 metrů. Děkujeme všem, díky nimž byl náš vlastní
rekord z roku 1999 překonán. Bylo nádherné pozorovat nekončící,
klikatící se kolonu Renaultů. Pro ty, kdo jsou opravdovými fandy je to
neuvěřitelně krásný zážitek. Pihou na kráse spanilé jízdy bylo chování
jednoho mělnického motoristy, jenž rozhodně mezi Homo Renaultis
nepatří. Tento dobrák, nemající s autíčkovými nadšenci nic společného,
mne na přechodu pro chodce úmyslně porazil, když se mu zdálo 40 vteřin,
než projede konec kolony příliš dlouhých. Trochu přibrzdil, přidal, a
už jsem byl na jeho kapotě. Poté neváhal a spolu se svým otcem,
mimochodem policistou mne ještě fyzicky napadli. Měli štěstí, že jsem
se více než o ně staral o kolonu, aby projela.Nedovedu si představit
jejich obličeje (myšleno xichty J), kdybych se s nimi začal prát a
kdyby mi na pomoc přispěchalo pár Renaulťáků z kolony. Místo čtyřiceti
vteřin pak čekal podstatně déle na přivolané policisty a ještě déle pak
strávil na policejní stanici, kde jsme museli oba tento incident
vysvětlovat.
Tady bych chtěl poděkovat všem lidem, ať už nezúčastněným občanům
Mělníka, tak i všem přátelům Renaulťákům za ochotu, se kterou mi
přispěchali na pomoc se svým svědectvím, dokazujícím jednání obou
motorizovaných hulvátů. Asi nejparadoxněji na mě v celé té nehumorné
situaci působil fakt, že onen řidič byl majitelem Renaultu 19. A
možná ještě paradoxněji, že se policistům snažil namluvit, že jsem mu
na auto skočil sám.
Po krátké přestávce byl odstartován tradiční orientační závod,
konající se v historii našich srazů poprvé ve dne. Byl sice o něco
jednodušší, než ten minulý, zato byl okořeněn další jízdou zručnosti,
tentokráte na rychlost a přesnost. I přes relativní jednoduchost však
finty traťového ředitele Bahna mnohým zamotaly hlavu. Při jízdě
zručnosti na letišti však byl znát handicap způsobený absencí dvou
organizátorů podávajících právě na policii vysvětlení k výše popsané
události.
Unaveným, avšak spokojeným renaulťákům zahrála večer rocková kapela
Žízeň. Pět kytaristů a jeden bubeník, oblečení do stylových renaultích
triček, se do toho opřeli s opravdovým nasazením a nepřestali, dokud i
ti nejsilnější jedinci nepadli únavou.
Po celý den se o auta všech účastníků s profesionální pečlivostí a
fandovskou zapáleností starala firma K&N Car s.r.o, jejichž přístup
byl všemi lidmi na sraze hodnocen na jedničku s hvězdičkou. Nám
organizátorům bylo ctí mít pomocníka tak zdatného.
V neděli dopoledne byly více než řidičské schopnosti zkoušeny
vědomosti, při poslední soutěži, jíž byl renaulťácký znalostní test. Po
něm pak, krátce po poledni následovalo vyhlášení vítězů a předání
krásných a hodnotných cen věnovaných společnostmi Renault ČR a.s a
TotalFinaElf.
Zlatým hřebem srazu bylo vylosování výherce hlavní ceny 6. srazu
Renault Clubu Česká republika, jíž byl osobní automobil Renault.
Losovací osudí bylo vyrobeno z nízkoprofilové pneumatiky se zakrytými
boky do níž byly vloženy všechny anketní lístky. Deset dospělých chlapů
se změnilo v kluky když otáčeli osudím. Neotáčeli jím na místě, jak to
známe z televize, ale tak, že pneumatiku kutáleli kolem celého
parkoviště za hlasitého povzbuzování ostatních.
Výherce, Miroslava Polácha, pak vylosoval nejmladší organizátor
srazu, osmiletý Radek Havlíček.Ještě ani v tento okamžik nikdo z
účastníků netušil, jaké auto tou hlavní cenou je. Výherci byly předány
klíčky od vozu s ozdobným přívěškem a byl vyzván, aby si svou hlavní
výhru na parkovišti renaultů našel sám. Poctivě chodil od vozu k vozu a
zkoušel, zda mu klíčky nebudou pasovat. Ti co nevyhráli a jejichž auta
výherce obcházel se královsky bavili. Nikdo mu neřekl, že se dobývá do
jejich vozu a klidně ho, podšívkové, nechali aby je vyzkoušel téměř
všechny. Nakonec klíčky přeci jen správně fungovaly u auta, který je
již veteránem, u vozu Renault 6, r.v. 1971, žluté barvy. Ještě na místě
věnoval výherce svoji výhru přítelkyni Lucii, která s ní také nakonec
odjela.
Zvláštní poděkování patří společnostem Renault ČR a.s., TotalFinaElf
s.r.o., K&N Car s.r.o., Turbo Sound systém, Max audio, kapele
Žízeň, Tomáši Wolfovi a jeho občerstvovacímu týmu, panu Šaffkovi a
Petru Váňovi za fotodokumentaci a všem kamarádům a organizátorům, kteří
přispěli k hladkému průběhu srazu a k potěše všech renaultlidí, kteří
se ho zúčastnili.
Zvláštní nepoděkování pak řidiči, který mě v průběhu spanilé jízdy úmyslně srazil na přechodu pro chodce.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
VÝSLEDKY ZE 6. SRAZU RENAULTCLUBU | ||||||||||||
pořadí v jednotlivých soutěžích | vyhodnocení | |||||||||||
Startovní | Jméno | Vůz | jízda zruč. 1 | jízda zruč. 2 |
jízda zruč. 3 |
jízda zruč. | Test | Orienťák | Celk. | Celkové | ||
číslo | na slepo | výměna kola | orienťák | celkem | Tr.b. | poř. | bodů | poř. | bodů | pořadí | ||
13 | Knedlhans Jáchym | Megane, 1998 | 1 | 22 | 14 | 5 | 16 | 15 | 0 | 1 | 53 | 1 |
30 | Konečný Jiří | Laguna, 1997 | 3 | 14 | 2 | 2 | 19 | 29 | 13 | 15 | 63 | 2 |
67 | Příplata Tomáš | R16, 1971 | 26 | 4 | 11 | 7 | 13 | 5 | 16 | 19 | 65 | 3 |
35 | Ryšánek Milan | Renault 19 16V, 1991 | 7 | 1 | 19 | 3 | 22 | 38 | 2 | 3 | 68 | 4 |
22 | Konečný Marek | R11, 1984 | 12 | 17 | 3 | 4 | 19 | 29 | 4 | 9 | 70 | 5 |
66 | Pivoňka Bedřich | R Dauphine Gordini | 13 | 31 | 10 | 9 | 15 | 10 | 4 | 10 | 74 | 6 |
14 | Bejček Radek | R19, 1994 | 10 | 41 | 4 | 10 | 17 | 21 | 3 | 5 | 81 | 7 |
43 | Stokuč Jan | Megane Break, | 4 | 26 | 8 | 6 | 16 | 15 | 40 | 37 | 90 | 8 |
11 | Marek Petr | R25 TX V6, 1990 | 23 | 3 | 33 | 11 | 15 | 10 | 22 | 28 | 97 | 9 |
6 | Ambrozek Miroslav | R19 1,8i RT, 1992 | 6 | 29 | 7 | 8 | 16 | 15 | 46 | 41 | 98 | 10 |
40 | Pimperovi Marek a Lukáš | R19 18 16V, 1994 | 32 | 47 | 12 | 24 | 10 | 1 | 7 | 13 | 105 | 11 |
8 | Zumr Lukáš | R5, 1981 | 55 | 2 | 36 | 25 | 14 | 9 | 2 | 4 | 106 | 12 |
23 | Zlámal Michal | Espace, 1993 | 52 | 15 | 22 | 23 | 16 | 15 | 1 | 2 | 106 | 12 |
33 | Herčíkova Ivana | R18 TK 2.2i, 1985 | 25 | 53 | 9 | 21 | 13 | 5 | 15 | 17 | 109 | 14 |
27 | Kubec Jiří | R21 Nevada, 1990 | 41 | 30 | 27 | 27 | 13 | 5 | 3 | 8 | 111 | 15 |
47 | Trsek Martin | R21, 1990 | 37 | 33 | 5 | 16 | 25 | 43 | 3 | 6 | 124 | 16 |
26 | Kulhánek Stanislav | Clio 1,4 Elle, 1993 | 17 | 35 | 13 | 13 | 17 | 21 | 43 | 39 | 125 | 17 |
1 | Moravec Petr | Safrane 1993 | 51 | 12 | 35 | 27 | 15 | 10 | 15 | 18 | 126 | 18 |
24 | Zlámal Jan | R21 Nevada 2.2, 1987 | 42 | 24 | 21 | 21 | 15 | 10 | 27 | 30 | 127 | 19 |
82 | Kerndl Zdeněk | R8, | 54 | 38 | 15 | 30 | 12 | 4 | 14 | 16 | 127 | 19 |
16 | Staněk Tomáš | R25, 1988 | 31 | 8 | 24 | 12 | 24 | 42 | 19 | 23 | 128 | 21 |
15 | Demut Ondřej | Laguna, 1998 | 22 | 46 | 40 | 31 | 16 | 15 | 6 | 12 | 135 | 22 |
54 | Teimer Oskar | Laguna, 1995 | 47 | 17 | 17 | 19 | 19 | 29 | 21 | 27 | 137 | 23 |
5 | Matoušek Jiří | Espace 1986 | 38 | 9 | 31 | 18 | 18 | 27 | 40 | 38 | 143 | 24 |
29 | Turyna Martin | R19 Chamade, 1990 | 50 | 37 | 34 | 35 | 11 | 2 | 19 | 24 | 147 | 25 |
55 | Velíšek Roman | Clio, 1991 | 34 | 34 | 6 | 15 | 23 | 41 | 31 | 32 | 147 | 25 |
18 | Lisičan Roman | R19, 1989 | 35 | 26 | 32 | 25 | 22 | 38 | 25 | 29 | 160 | 27 |
21 | Dekoj Ondřej | Safrane RXE V6i, 1993 | 28 | 19 | 39 | 20 | 25 | 43 | 50 | 43 | 172 | 28 |
50 | Zeman Josef | R19, 1990 | 44 | 36 | 38 | 33 | 21 | 35 | 16 | 20 | 173 | 29 |
19 | Rottr Vladimír | R19 TXE, 1989 | 43 | 43 | 16 | 29 | 22 | 38 | 34 | 35 | 175 | 30 |
49 | Hybnerová Alena | R19, 1991 | 30 | 49 | 41 | 34 | 25 | 43 | 9 | 14 | 177 | 31 |
32 | Hybner Miroslav | R18 4x4, 1985 | 46 | 50 | 37 | 37 | 25 | 43 | 20 | 25 | 201 | 32 |
68 | Svoboda Petr | R Super 5, 1990 | 9 | 4 | 1 | 1 | - | - | 18 | 22 | 1035 | 33 |
7 | Kraus Josef | Megane, 1- | 2 | 22 | - | 39 | 20 | 32 | 17 | 21 | 1076 | 34 |
70 | Vlasák Štěpán | R25 V6, 1989 | 20 | 25 | 23 | 14 | - | - | 5 | 11 | 1078 | 35 |
48 | Fabík Milan | R19 Chamade, 1993 | 14 | 21 | - | 41 | 17 | 21 | 33 | 34 | 1089 | 36 |
38 | Borovička Václav | R4 GTL, 1981 | 49 | 9 | 18 | 17 | - | 34 | 36 | 1111 | 37 | |
31 | Votoček Jaroslav | Laguna, 2000 | 24 | 45 | - | 51 | 16 | 15 | 43 | 40 | 1123 | 38 |
60 | Láznička Luděk | R6 TL, 1973 | 45 | 52 | 20 | 32 | - | - | 47 | 42 | 1158 | 39 |
12 | Pilař Petr | R19, 1991 | 53 | 42 | 26 | 35 | - | - | 64 | 45 | 1165 | 40 |
65 | Dostál David | R17, 1976 | 27 | 9 | - | 42 | 11 | 2 | - | - | 2036 | 41 |
69 | Zumr Vladimír | R5, 1981 | 36 | 6 | - | 44 | 13 | 5 | - | - | 2045 | 42 |
25 | Duchoň Jiří | R8 1132, 1970 | 15 | 55 | - | 52 | 15 | 10 | - | - | 2078 | 43 |
10 | Fuchs Petr | Medallion, 1988 | 19 | 38 | - | 48 | 20 | 32 | - | - | 2087 | 44 |
36 | Václavíková Jarmila | Clio LPG, 1992 | 5 | 51 | - | 47 | - | - | 31 | 33 | 2087 | 44 |
17 | Tulka David | R19, 1992 | 33 | 26 | - | 49 | 21 | 35 | - | - | 2092 | 46 |
45 | Klika Karel | R19 16V | - | - | 28 | 57 | 17 | 21 | 64 | 45 | 2092 | 46 |
41 | Pozách Miroslav | R 19 16V, 1992 | - | - | 30 | 59 | 21 | 35 | 30 | 31 | 2094 | 48 |
34 | Votočková Jitka | Laguna, 2000 | 21 | 54 | - | 53 | 17 | 21 | - | - | 2094 | 48 |
58 | Šulc Martin | R19 16V, 1993 | 8 | 6 | - | 38 | - | - | - | - | 3011 | 50 |
78 | Holba Petr | R25 V6 Baccara, 1991 | 11 | 15 | - | 40 | - | - | - | - | 3023 | 51 |
72 | May Karel | R19, 1990 | - | - | 25 | 56 | - | - | 3 | 7 | 3029 | 52 |
3 | Štafl Ladislav | R 19 1990 | 18 | 19 | - | 43 | - | - | - | - | 3034 | 53 |
37 | Taneček Petr | R19 RT, 1993 | 16 | 31 | - | 45 | - | - | - | - | 3044 | 54 |
71 | Obrtál David | R19 16V, 1991 | 39 | 12 | - | 46 | - | - | - | - | 3048 | 55 |
46 | Halada František | Megane | 29 | 38 | - | 50 | - | - | - | - | 3064 | 56 |
52 | Kurz Karel | R4TL Safari, 1968 | - | - | 29 | 58 | - | - | 53 | 44 | 3070 | 57 |
53 | Devera Milan | R8 1132, 1969, | 40 | 48 | - | 54 | - | - | - | - | 3085 | 58 |
9 | Hrubý František | R6, 1973 | 48 | 44 | - | 55 | - | - | - | - | 3089 | 59 |
Zpět na seznam srazů