26. sraz - Jedovnice
26. sraz Renault Clubu ČR a SR, Jedovnice
Název vesnice zni skutečně nebezpečně, ale je to milá vesnička. Místní by mě asi lynčovali, protože to je ve skutečnosti městys.
Po mnoha letech střídání kempu v Mělníce a Jičíně ti, co jezdí na srazy zatoužili po změně. Jičín se změnil a neumí nám už nabídnout to, co bývalo a Mělník se zdál okoukaný. Hlas lidu zavelel a my se vydali za hledáním nového kempu.
Copak o to, kempů je v naší malé republice na každém rohu několik, jenže to má vždycky spoustu háčků. Buď chybí ubytovací kapacita (sežeňte místo s 250 lůžky) nebo chybí odpovídající sociální vybavení, nebo není kde se stravovat, nebo není kde zaparkovat 100 aut, nebo není místo na zručky hned v kempu atd.
O Jedovnici jsme věděli už dlouho. V květnu loňského roku proběhly první námluvy. Kemp ale neměl moc dobrou pověst kvůli stávajícímu managementu a báli jsme se, že se vám tam nebude proto líbit. V září ale převzala vedení kempu paní Hartmannová a spousta věcí začala být jinak. Najednou nebylo nic, co jsme si přáli, problém, a věci se daly do pohybu. Plácli jsme si a začali připravovat sraz.
Několik věci znalých lidí nás od Olšovce odrazovalo, ale já si byl jistý, že to vyjde. Začali jsme plánovat soutěže, rozvržení harmonogramu, trasy orienťáků. Ty nám daly zabrat nejvíc. Byly to tisíce odježděných kilometrů, hodiny a dny práce a jeden zničený etalon spolehlivosti a nízké spotřeby – oktávka 1,9 tdi. Na jedné ze zpátečních cest se utrhl píst z ojnice na náhradním vozidle. Ve tři hodiny ráno na 177,5 km D1 směrem na Prahu.
Ještěže máme kamarády klubáky. I v tuto hodinu nebylo pro Milana Dedíka problém nakopnout kangoo, odtáhnout nás zpátky do Brna a jako bonus nám nadělit svou lagunu, abychom se mohli dostat do rána do práce do Prahy. Milane, ještě jednou díky. Máš to u mne.
Aby toho nebylo málo, týden před srazem jsme zjistili, že 2. etapa sobotního orienťáku je v háji, protože se rekonstruuje jedna silnice, kterou nemůžeme nahradit. A tak se vyjelo vyměřovat znovu. Se Stokučem už kolem Jedovnice známe snad každý pařez a výmol. Teď ještě honem překreslit, s pomocí Martina Trska digitalizovat a vytisknout balík itíků.
Absenci plochy na zručku v kempu jsme vyřešili magnetickou zručkou, kterou ve dvou provedeních vyrobila Terka Rosolová a zručkami zakomponovanými do orienťáků. Hurá, máme hotovo.
Nemáme.
Nastal problém s dopravou na sraz. Obvykle vozíme výbavu čtyřmi velkými auty. Tři vezou výbavu srazu a čtvrté muziku. Chvíli před srazem volá Roman Velíšek, že nepřijede, je nemocný. Honza musí na svatbu kamarádovi a Márty musí do Jižních Čech. Průšvih. Zbývá Petr Rosol, David Šercl a já, a to musíme dovézt mnohem víc než obvykle. Letos totiž máme bigbítový koncert s opravdu, ale opravdu profesionálním ozvučením, které by nám mohl závidět lecjaký fesťák.
Tady pomůže Valda Vašenda a půjčí nám své Berlingo. Zaplaťpánbů. Ale vejdeme se? David mi do garáže navozil část muziky. Tu větší vezme espacem, grandíkem. I tak se mi zdá, že to do dvou aut nemůžeme nikdy dostat. Petr nacpal svoje auto až po střechu a zbytek jsem stylem tetris nastrkal do berlinga. Vyšlo to, startujeme.
Ve čtvrtek se nás sešlo v kempu jen pár, ale o to víc jsme si to s těmi, kdo přijeli dřív, užili v hospodě.
A teď už naostro
V pátek dopoledne jsme si připravili a napentlili kemp. Sraz může začít.
Na páteční rozpravu jsme si připravili malou šou s Petrem Rosolem, a také jsme si ji náležitě užili. Jen jsme si občas prohazovali role k pobavení našemu i vašemu.
Po rozpravě mohl začít první orienťák. Byl kraťoučký a jednoduchoučký. Cílem bylo vás trošku povodit po okolí a pobavit neorientační soutěží v jeskyni. Tu jsem obsadil osobně.
Připravili jsme na vás kulišárnu skoro potmě. Jeskyni jsme osvětlili loučemi a svíčkami a soutěž provázel text: Vítej, poutníče, v magické jeskyni osvětlené magickým světlem… bla bla bla. Těch magických slov tam bylo snad deset, a když jsem to říkal po třicáté, už jsem ani nevěděl, jak se jmenuju. Předtím jste ovšem absolvovali hezky postavenou zručku přímo v Jedovnici.
Jediným kamenem úrazu byla chlupatá čára, neboli kurvadrát v Krasové, ale na ten už vázala jediná SPK, takže případná chyba nebyla za extra moc trestných bodů.
Sobota
Ráno proběhlo zahájení číslo 2, pro ty, co nemohli dorazit už v pátek a hned se fičelo na první zručku, která byla tentokrát velmi přitažlivá, anžto magnetická.
Sice jsme měli připravena dvě hřiště, ale i tak to trvalo o chlup déle, než jsme čekali. Nevadí, na tuto eventualitu jsme byli připraveni a následující spanilou jízdu jsme operativně přesunuli na nedělní dopoledne.
Po obědě následoval start do sobotního orienťáku, po jehož první etapě následovala třetí zručka na tomto sraze v obci Bukovinka. S paní starostkou a panem místostarostou jsme se domlouvali, že uspořádáme klubové klání s místními borci. Ti však, když zřeli sílu klubových řidičů a jejich výkonů, vyklidili pole, a tak zápas Renault Club Česká republika vs. obec Bukovinka skončil kontumačním vítězstvím klubu. Než jste však do první ČK dorazili, čekala vás soutěž v poznávání náhradních dílů.
V ČK jste měli chvíli čas na občerstvení a své děti jste mohli odevzdat Ireně, která vám je ukázkově zmalovala.
Ve druhé etapě jste si zahráli čáru, zamotali si hlavu na simulátoru opice - tady bylo hned vidět, kdo má jaký trénink – a kdo nepochopil itík, byl na další PK za … ehm… bejka.
Po dojezdu do cíle už byl připravený roztopený gril, u kterého se sešli majitelé flákoty a hned vedle byl bigbít způsobený kapelou Profesor Leopard. Kapela super, muzika super a zvuk jakbysmet. Znalci si přišli na své.
Finále
Krátce po odpadnutí do kanafasu následovala v neděli dopoledne spanilka okolím Moravského krasu a vyhlášení těch nejlepších z nejlepších. Tentokrát v celkovém pořadí kralovaly krásnější polovičky.
Zvláštní poděkování na tomto místě patří Gábině Markové za vytvoření nevšedního losovacího osudí pro anketu, firmám Renault ČR a Total Fina Elf za ceny do soutěží a firmě Valdovi Vašendovi za pomoc s dopravou.
V září na shledanou na Mělníce.
P.S.
Výsledky a video budou cobydup :-)
Pokec ke srazu najdete tady
Startovní číslo | Jméno | Model | Jízdy zručnosti |
Test | Orientační závody |
Celkové umístění |
47 | Radka Lisá | Clio | 7 | 5 | 1 | 1 |
29 | Miroslav Hlavatý | Grand Scenic | 5 | 3 | 9 | 2 |
26 | Michal Hlaváček | Megene | 3 | 10 | 5 | 3 |
9 | Eliška Sýkorová | Laguna | 13 | 3 | 3 | 4 |
4 | Ladislav Harbáček | Laguna | 15 | 5 | 10 | 5 |
10 | Jaroslav Bečica | Grand Scenic | 12 | 18 | 4 | 6 |
7 | Petra Zelinková | Megane | 6 | 18 | 12 | 7 |
20 | Lenka Dvorská | Megane | 17 | 18 | 2 | 8 |
8 | Michaela Durčeková | Clio | 21 | 10 | 8 | 9 |
6 | Martin Kebert | Megane | 18 | 18 | 7 | 10 |
23 | Katka Štepničová | Clio | 20 | 10 | 15 | 11 |
3 | Josef Borník | Scenic | 9 | 32 | 6 | 12 |
1 | Stanislav Dvořák | R4 CV | 23 | 10 | 16 | 13 |
17 | Pavel Moravský | Clio | 4 | 32 | 13 | 13 |
21 | Miroslav Bukviš | Megane | 16 | 18 | 17 | 15 |
22 | Martin Kristofič | Clio | 18 | 18 | 17 | 16 |
42 | Radek Veselský | Megane | 11 | 32 | 10 | 16 |
24 | Michal Jansa | Megane | 22 | 5 | 28 | 18 |
35 | Martin Frinta | Megane | 8 | 35 | 14 | 19 |
30 | Tomáš Pazdírek | Megane | 35 | 5 | 20 | 20 |
45 | Jan Kočí | Laguna | 28 | 5 | 27 | 20 |
38 | Ivo Rotek | R8 | 9 | 28 | 24 | 22 |
46 | Jiří Svačinka | Scenic | 26 | 10 | 32 | 23 |
48 | Vl. Sedlák | Laguna | 24 | 18 | 29 | 24 |
25 | Jiří Krejčí | Laguna | 30 | 18 | 26 | 25 |
51 | Jan Šubrt | Laguna | 31 | 10 | 33 | 25 |
33 | Radim Sýkora | Megane | 13 | 38 | 25 | 27 |
54 | Bronislav Fedor | Scenic | 39 | 10 | 31 | 28 |
53 | Vladimír Krečman | Grand Scenic | 29 | 18 | 34 | 29 |
59 | Martin Hrdlička | Clio | 37 | 10 | 35 | 30 |
11 | Jiří Chmelař | R 11 | 26 | 35 | 22 | 31 |
28 | Tomáš Kadleček | R5 GTL | 38 | 28 | 19 | 32 |
2 | Michal Harmáček | Megane | 25 | 28 | 36 | 33 |
49 | Karol Čanaky | Fluence | 32 | 28 | 30 | 34 |
5 | Patrik Furch | Twingo | 40 | 18 | 38 | 35 |
41 | Jiří Brzobohatý | Laguna | 33 | 35 | 37 | 36 |
36 | Matúš Pribylský | R8 | 1 | - | 20 | 37 |
37 | Marián Nagy | R 16 | 2 | - | 23 | 38 |
12 | Petr Kollar | R 25 Baccara V6 Turbo | 34 | - | 40 | 39 |
16 | Josef Haupt | Laguna | 36 | - | 39 | 40 |
58 | Dušan Popovič | Espace | 41 | - | 41 | 41 |
13 | Marek Jánský | R19 Cabrio | 42 | - | 42 | 42 |
14 | Pavel Wahyn | Scenic | 42 | - | 42 | 42 |
15 | Miloš Majer | Megane | 42 | - | 42 | 42 |
18 | David Mareš | Laguna | 42 | - | 42 | 42 |
19 | Roman Sornas | Espace | 42 | - | 42 | 42 |
27 | David Šlemr | Clio | 42 | - | 42 | 42 |
31 | Jiří Doskočil | Megane | 42 | - | 42 | 42 |
32 | Josef Dohnal | Laguna | 42 | - | 42 | 42 |
34 | Vladimír Mokoš | Megane Cabrio | 42 | - | 42 | 42 |
39 | Jaroslav Polák | Espace | 42 | - | 42 | 42 |
40 | Tomáš Kappel | Espace | 42 | - | 42 | 42 |
43 | Marián Filip | Megane | 42 | - | 42 | 42 |
44 | Lukáš Jaroš | Laguna | 42 | - | 42 | 42 |
50 | 42 | - | 42 | 42 | ||
52 | David Tobiáš | Laguna | 42 | - | 42 | 42 |
55 | Radomír Dočkal | A 310 | 42 | - | 42 | 42 |
56 | Jiří Staňa | R 20 TL | 42 | - | 42 | 42 |
57 | Pavel Blažek | R 25 TX | 42 | - | 42 | 42 |
60 | Daniel Bartoš | Espace | 42 | - | 42 | 42 |
Zpět na seznam srazů