14. sraz - Jičín

14. Sraz

14. sraz RCČR aneb zase ten bod G

20.-22.5. 2005

Před srazem se mne mnoho lidí ptalo, jaké bude počasí. Všem jsem odpovídal, že jsem objednal slunečno, jako ostatně vždy a že pršet začne až v neděli odpoledne po sraze.

Vrchní zásobovač počasím mi vyhověl čímž zavinil, že jsme si na sraze užili báječného počasí.

Na sraz se sjelo necelých 60 vozů různého stáří. Nejstaršímu Renaultu 4CV bylo 44 roků a nejmladšímu Modusu týden. Mezi těmito mantinely se pohybovala všechna ostatní auta. K zajímavostem a obdivovaným patřily tradičně osmičky. Poprvé se na sraze objevil Avantime s třílitrovým šestiválcem. Majestátní, elegantní, sportovně naladěný, s černými křesly, která vás do sebe pohltila tak, že jste se stali integrální součástí auta.

Není dnes žádným tajemstvím, že první soutěží je tradiční noční orientační závod. Tentokrát okořeněný hledáním bodu G a jeho řešením. Byli jsme laskaví a polohu bodu jsme posádkám určili, takže pánové (a dámy) neměli s hledáním G-bodu tentokrát potíže. Ovšem� co s ním? To už tak lehké nebylo. Více než polovina posádek jej vyřešila neuspokojivě. Doufáme alespoň že s ostatními body se jim vede lépe. Kromě G-bodu posádky už příliš záludností nečekalo. Třešničkou na dortu byl závěrečný spurt do cíle, který se jel podle mapy. Při vyhodnocování se ukázalo, že zejména nováčkové měli svůj vlastní názor, jak by trať měla vypadat, což nám způsobilo varhánky na čele a jízdním výkazům zajistilo bohatý příděl červené fixy. Maně jsem si vzpomněl, že takto začínali i ti, kteří tento závod dnes zvládají levou rukou. I nováčkové budou příště podstatně lepší.

Po závodě bylo nutno spláchnout prach cest s čímž nám ochotně pomohli zaměstnanci restaurace, kmitajíc mezi námi s tácy naplněnými dobrotami.

V sobotní ráno jsme postavili jízdu zručnosti. Z hlediska vývoje patřila tato k těm napínavějším, které jsme na srazech viděli. O prvenství bojovali statečně a těsně Honza Stokuč, úřadující mistr Renault, Martin Trsek a Richard Kukla. Nakonec se ani jeden z nich neradoval, když na metu nejvyšší dosáhl nováček Martin Boreš.

Po jízdě zručnosti následovala soutěž v pojídání svíčkové. Byla moc dobrá. Po ní pak byla na řadě spanilá jízda do Nové Paky a zpět.

Po dojezdu do kempu zbývaly už jen dvě soutěže pro tento den. Čumjízda a vědomostní test. Prvně jmenovaná soutěž má ukázat nám řidičům oč přicházíme projíždějíc kvapně krajinou. Posádky byly vybaveny itinerářem s pevně danou trasou a 23 fotografiemi, které měly po cestě nalézt. A teď hledej Šmudlo. Aby si soutěžící opravdu nemohli stěžovat, byly obrázky doplněny otázkami. Odpovědi byly k nalezení rovněž cestou. Do soutěže jsme tentokrát zařadili i malou přestávku na prohlídku hradu Trosky.

Vědomostní soutěž byla tentokrát zcela netypická. Když jsem vymýšlel otázky, zjistil jsem, že mě téměř nic originálního nenapadá. Jak pravil klasik, všechno už tu bylo. Pomohl jsem si tedy otázkami z jiného oboru a vytvořil test tak trochu šílený. Šílené otázky následovaly bláznivé, leč pravdivé odpovědi.

Na neděli nám pak zbyly dětské soutěže a udělování cen těm nejlepším. Nesmím také zapomenout na anketu, jejíž výherce tentokrát vylosoval můj jedenapůlletý syn. Nasadil poker face zalovil v osudí a vytáhl šťastné číslo 7 štastné posádky, která si domů odvezla hromadu lahví toho nejjemnějšího oleje od ELFu.

Už dnes se těším na příští sraz a doufám, že se nás sejde alespoň tolik jako teď. Koneckonců na příštím sraze bude jako hlavní cena ten veterán.

Na tomto místě patří poděkování sponzorům tohoto srazu, firmám Elf, KFK Nový Jičín a panu Kyselému, Renaultu ČR a.s., Petře Havránkové, Petrovi Pilařovi, Martině Kadlecové a dalším.


14. sraz - 1 14. sraz - 2 14. sraz - 3
1 2 3
4 5 6
7 8 9
10 11 12
13 14 15
16 17 18
19 20 21
22 23 24
25 26 27
28 29 30
31 32 33
34 35 36

Startovní číslo Jméno Jízda zručnosti Vědomostní test Orinetační závod celkové
pořadí pořadí pořadí pořadí
18 Jan Stokuč 4 2 1 1
20 Richard Kukla 2 4 11 2
13 Ladislav Ballý 10 4 4 3
6 Martin Trsek 3 13 6 4
11 Martin Danko 5 9 12 5
19 Růžena Fišerová 30 4 2 6
1 Luboš Heřman 20 1 16 7
5 Martin Turyna 33 2 5 8
2 Pavel Sobotovič 16 13 13 9
10 Petra Havránková 32 9 7 10
32 Tomáš Příplata 13 13 25 11
7 Petr Smolka 28 9 15 12
43 Tomáš Koldušek 22 4 31 13
8 Petr Manda 27 4 29 14
30 Marek Pimper 18 18 26 15
31 Tomáš Mrkous ? 26 18 18 15
17 Petr Pravoslav Švihovec 24 13 30 17
49 Kdo je kdo 35 9 27 18
9 Martin Marek 35 13 33 19
37 Karel Mareš 29 20 33 20
33 Jáchym Knedlhans 8 neůčastnil se 2 21
28 Martin Kuželík 6 neůčastnil se 8 22
3 Emil Makal 11 18 8 7
15 Daniel Rada 12 neůčastnil se 8 24
40 Martin Boreš 1 neůčastnil se 24 25
14 Ivon Staněk 9 neůčastnil se 17 26
21 Marek Konečný 7 neůčastnil se 20 27
4 Miroslav Bartoš 14 neůčastnil se 14 28
27 Martin Langmayer 15 neůčastnil se 19 29
26 Josef Havrda 17 neůčastnil se 28 30
22 Jan Krčil 25 neůčastnil se 22 31
36 Martina Vontrobová 31 neůčastnil se 21 32
39 Vladimír Pjontek 19 neůčastnil se 33 32
41 Kamil Partač 21 neůčastnil se 33 34
45 Martin Petrus 23 neůčastnil se 33 35
35 Petr Mayvald 35 neůčastnil se 23 36
25 Václav Kramář 35 neůčastnil se 32 37
29 Ondřej Humpolíšek 34 neůčastnil se 33 37
42 Jiří Duchoň 35 neůčastnil se 33 39
24 David Dostál 35 neůčastnil se 33 39
23 Jiří Matoušek 35 neůčastnil se 33 39
16 Milan Sedláček 35 neůčastnil se 33 39
34 Luděk Stibor 35 neůčastnil se 33 39



Zpět na seznam srazů

Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Desatero účastníka dopravní nehody. 2. Zjisti, jak je na tom posádka havarovaného vozu.


Link to old english version.