18. sraz - Mělník

Tak Vás tedy pěkně vítáme :-)

18. sraz Renault Clubu Česká republika 18.-20.5 2007

Před srazem musí být vše připraveno. To je železné pravidlo, přes něj, jak praví klasik, vlak nejede. Tři měsíce před startem je tedy hotovo vše podstatné. Vytyčené orienťáky, vymyšlené úkoly, sponzoři, doprovodné akce a ptákoviny pro pobavení, objednává se počasí. Organizátoři jsou na místě už den předem, připravují kemp a přemýšlejí, jak nastavit program vůči předpokládanému množství lidí. Když je vše připraveno, nastává fáze vyhlížení. Tentokrát netrvala vůbec dlouho. První účastníci začali přijíždět krátce po pátečním poledni. Kolem šesté před branou stála dlouhá fronta aut čekajících na registraci. Před zahájením srazu už kemp bzučel jako včelí úl.

Čumjízda

Čekalo se na západ slunce. Naše hvězda ale ne a ne zapadnout. Stále nám na Zemi posílala své paprsky. Konečně padla tma. Start. Letošní noční čumjízda vedla na jih od Mělníka. Nebyla těžká, ale sem tam jsme si v ní neodpustili chyták, aby bylo zrno odděleno od plev. Prozradím jeden z chytáků, bude se hodit na někdy příště.  Obrázek s malou hodnotou může upoutat Vaši pozornost. Pak unikne snadno obrázek s vysokým bodovým ohodnocením.

Večer samozřejmě vypukla všeobecná zábava, která mnohým vydržela až do časných ranních hodin.

Zručky

Ráno při rozpravě ještě u mnohých dohoříval zbytkový alkohol. Rozprava prozradila, co jsme si na vás připravili a šlo se na věc.

První jízda zručnosti byla záludná, a to jak pro navigátora, tak i pro řidiče. Jela se totiž naslepo. Řidič vyfasoval neprůhledné brýle a byl odkázán pouze na hlas navigátora, který mu říkal, jak má projet slalom. Jenže ani navigátor to neměl jednoduché. Než si sednul do auta, musel absolvovat simulátor opice, zařízení, které každému dokonale zamotá hlavu. Sám jsem ho před soutěží zkoušel, poctivě. Po desátém zatočení jsem se pustil a pokusil se o běh. Fláknul jsem sebou jak dlouhý tak široký a ještě chvilku mi trvalo než jsem se dokázal postavit na nohy a jít rovně. Stejně jako mě se vedlo i soutěžícím. Zatočit a chytat balanc. Někteří se rozplácli o zem, jiní vypadali jak letadélko Káně. Ruce doširoka roztažené ve snaze udržet rovnováhu. Mnozí kolem auta ručkovali jak Stevie Wonder v tunelu aby našli dveře. To se samozřejmě neobešlo bez hurónského smíchu ostatních přihlížejících. V tomto stavu pak měli slepému řidiči ukazovat cestu. Není tedy divu, že mnozí rozhozeni simulátorem opice se snažili ve voze mávat rukama a hlásit: Tudy, tudy, neuvědomujíc si, že v řidičově tmavomodrém světě neexistují ruce navigátora, ale jen hlas, který říká vpravo nebo vlevo.
Teprve v průběhu soutěže se ukázalo, jak moc náročné toto klání je. Zručka se totiž protáhla přes oběd i přes čas původně plánované spanilé jízdy. Ta musela být bohužel zrušena k lítosti naší i k lítosti ostatních účastníků srazu. Dvoukilometrovou kolonu Renaultů určitě nemají v Mělníku každý den. Příště si to musíme pořádně vynahradit.

Honička s policajty

Hned po jízdě zručnosti následovala další. Nevím, jestli více nebo méně záludná. Jezdilo se trabantem v barvách Veřejné Bezpečnosti zapůjčeným od Podještědského klubu historických vozidel, kterému se zase líbil náš nákupní vozík. Řazení trabanta, které zná dnes jen málokdo bylo tou menší záludností. Tou větší byla skutečnost, že trabant jezdil podle legendární věty Dr. Hudsona Horneta: Zatočíš doprava, jedeš doleva. Skutečně to tak u trabanta fungovalo. Měl totiž otočené řízení. Jen video může podat skutečný obraz toho, jaké obrovské potíže může způsobit pár koleček navíc. Několik lidí v zoufalství opustilo prokletý vehikl uprostřed parkoviště. Ti, kteří se zrovna nemuseli potýkat s volantem z toho měli pochopitelně děsnou zábavu, ale i na ně později došlo.

Bojovka nebo orienťák?

Orientační závod se tentokrát opět nesmírně povedl. Povedlo se nám najít trasu vedoucí nádhernou přírodou, kolem skal, silnicí vytesanou do skály a přitom dostatečně členitou na to, aby měl orientační závod smysl.

Vždy se snažíme naše soutěže obohatit o nějaký nový prvek. Tentokrát jsme našli při vytyčování orienťáku bohem zapomenutou obec, kde i silnice končila. Na konci té silnice byla pěšina. Ta vedla kolem do skály vytesaných příbytků dále do lesa a ještě dále k loupežnické jeskyni. Na tomto místě se ovšem musím vrátit do doby, kdy jsme hledali trasu pro tento orienťák.

Bylo to tak: Dojeli jsme na konec vesnice, kde zmizel asfalt, byl nahrazen prachem a hlínou a pak úzkou pěšinkou. Šli jsme se podívat, zda se tam alespoň pěšky nedá někam dostat a zda by tam nešlo umístit nějaký úkol. Potkali jsme však cestou sudičky. Uprostřed ničeho koukal ze skály domeček jako namalovaný a u něj ... dvě sudičky, které potřebovaly pomoct a za odměnu nám daly jablka a báječný štrůdl. Na cestu pak nám daly radu, že se kousek od nich nachází loupežnická jeskyně. A fakt že jo.

Než jsme do ní našli cestu, roztrhnul jsem si hodobóžové klubové tričko, jak jsem se plazil po skalní římse někde v šestimetrové výšce. Když jsem se za dvacet minut škrábání, plazení a ručkování dostal do jeskyně, hulákal na mě zezdola Petr, že našel žebřík. Nahoře byl jen asi o minutu později než já. Sice za sebou neměl horolezecký výstup, ale taky neměl nic roztrženého, ale taky nebyl špinavý jako prase. Jeskyně byly prima, jenže my nepočítali s tím, že budeme lézt po skalách a po jeskyních. Takže jediným zdrojem světla při sestupu osm metrů dolů skalou, pod úroveň okolního terénu byly displeje našich telefonů. K roztrženému triku tak přibylo pár modřin a několik boulí.

Při závodu jsme žebřík, spíš jeho torzo, postavili na schůdné místo. Kromě jedné posádky vylezli nahoru všichni. Snadné to nebylo, ale soutěživý duch překoná i těžší nástrahy. Soutěžící pak dostali za úkol najít v komplexu jeskyní úkol. Ty byly osvětleny svíčkami a loučemi. Připadal jsem si jak vedoucí na pionýrském táboře při bojovce, protože všichni, kdo vylezli nahoru byli jako malé děti. Oči jim svítily jako dychtivým dětem. Prostě jeskyně byla dobrý nápad. Příště něco podobného určitě zopakujeme.

Aby dobrodružství nebylo málo v Nové Osenici se jacísi domorodci rozhodli, že se jim nelíbí, ve vesnici, kde za den projedou dva osobáky a jeden traktor, provoz v objemu celoměsíční dopravy.  Postavili tedy napříč jedinou cestou přes vesnici Patrola. Nakonec se ale všichni nějak dohodli a jelo se dál.

Po dojezdu do cíle následovala pro některé opět bujará zábava, jiní, zmožení soutěžením padli do svých postelí.

Každá zábava jednou končí

V neděli pak proběhla poslední soutěž, vyhlášení výsledků a na samotný závěr srazu také veteránská testace historických vozidel.

Poděkování

Závěrem zbývá poděkovat všem účastníkům, za to, jak byli báječní, všem organizátorům, kteří pomohli s přípravou a realizací srazu a také všem sponzorům, kteří přispěli ke zdárnému průběhu srazu, jmenovitě pak

Total Česká republika s.r.o. (ceny do soutěží)
Renault Autor Mělník (ceny do soutěží, zajištění diagnostiky a předváděcích vozidel)
Auto Dispo
KFK s.r.o. Nový Jičín
Autovašenda s.r.o (doprava)
Podještědský klub historických vozidel

Video ze srazu mp.4 (25 MB) 
Upozornění: Video je kvůli jeho velikosti ve formátu MP4 - k jeho přehrávání je třeba mít nainstalovaný

QuickTime

 nebo příslušný kodek pro přehrávání tohoto formátu

Reportáž posádky č. 66 - Tomáš Langer s rodinou


18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha
18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha
18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - Rodeo 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha
18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha
18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha
18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - plocha
18. sraz Renault Clubu ČR - plocha 18. sraz Renault Clubu ČR - nálepky 18. sraz Renault Clubu
18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu
18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu
18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu
18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu
18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu
18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu
18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu 18. sraz Renault Clubu
18. sraz Renault Clubu Renault AutoR Mělník v akci R21 2,0 Turbo - prima, ne?
R21 2,0 Turbo - prima, ne? 18. sraz Renault Clubu ČR 18. sraz Renault Clubu ČR
18. sraz Renault Clubu ČR 18. sraz Renault Clubu ČR 18. sraz Renault Clubu ČR
18. sraz Renault Clubu ČR 18. sraz Renault Clubu ČR 18. sraz Renault Clubu ČR
18. sraz Renault Clubu ČR 18. sraz Renault Clubu ČR - R5 Turbo 2 18. sraz Renault Clubu ČR
18. sraz Renault Clubu ČR 18. sraz Renault Clubu ČR 18. sraz Renault Clubu ČR
18. sraz Renault Clubu ČR - Tak kam pojedem? 18. sraz Renault Clubu ČR - Renault 5 18. sraz Renault Clubu ČR - Espace
Na trati Na trati Na trati
Na trati Na trati Jestli se pustím, budu na zemi
Na trati Lidi, prosím vás, zastavte tu zeměkouli někdo... Hopsa hejsa
Simulátor opice v akci Tohle je lepší než kosmetická maska Když se motají nohy...
Když se motají nohy... 18. sraz Renault Clubu ČR Taky jsi jednička, potapěči :-)
Dlouhý krok a ostrý zvuk Eman ve smyku Malá Havranice v letu
Havran v pohybu Časomíra Karambol
18. sraz Renault Clubu ČR Obrázek Renault 4CV
Zamotaný ninja Columbo Zamotaný Mario Zamotaný Mario
Tohle by šlo A ne a ne se trefit Hopsa hejsa
Rovně to šlo :-) úprkem prk Haló, garáž je jinde...
Záludný trabifuk Záludný trabifuk Záludný trabifuk
Záludný trabifuk Trio Já jsem na té druhé straně :-)
Odpočinek Volšoveček Dva s anketní schránkou
Jak to dělá, že vypadá pořád tak oduševněle? Terezka startuje Anarkimu teď říkáme Columbo :)
Trio svalovců Jirka Grilpárty
Bla bla bla Přírůstek do havraní rodinky? Rodinka
Honya coby novopečený táta Grilpárty Zkrocení zlého muže
Loupežnická jeskyně Klemperka Loupežnická jeskyně Klemperka Loupežnická jeskyně Klemperka
Loupežnická jeskyně Klemperka Zelené údolí Loupežnická jeskyně Klemperka
taky jeskyně Loupežnická jeskyně Klemperka Loupežnická jeskyně Klemperka
Čekání na soutěžící Loupežnická jeskyně Klemperka - romantika s loučí ;) Loupežnická jeskyně Klemperka - sestup
Loupežnická jeskyně Klemperka Doprava, nebo doleva? Domorodec naštorc
Domorodec naštorc Obydlí ve skále Loupežnická jeskyně Klemperka
Loupežnická jeskyně Klemperka Cesta do nitra jeskyně Na čekané na výsledky
Na čekané na výsledky Vítězka kategorie nejlepší tuning a její R21 Na čekané na výsledky
Na čekané na výsledky Na čekané na výsledky 100KUČ tentokrát druhý
Ten nejchytřejší - vítěz vědomostní soutěže Dobže se mi to líbilo Mládí vpřed, třeba taky něco dostanu...
18. sraz RCČR - výsledky - Tunerka 18. sraz RCČR - výsledky - Tunerka 18. sraz RCČR - výsledky - vyhlášení
Dětské soutěže Dětské soutěže - píšťalka byla slyšet po celém kempu Dětské soutěže
Dětské soutěže Dětské soutěže Dětské soutěže - jsou tak hodní, když nezlobí ;)
Dětské soutěže - skákání v pytli Dětské soutěže Teď nevím, jestli jsem režisér nebo rybář

St. Jméno Poznámka 1. jízda zruč. 2. jízda zruč. Jízda zruč.  celkem Test Or. závod Čum
jízda
Or.  závody celkem CELKEM 18.sraz
1 Škvarda Odřej Twingo 8 - 31 - 32 - 48 47
2 Fantysová Lucie Megane 18 32 19 14 18 18 20 13
3 Bukviš Miroslav Megane Grandtour 37 27 23 28 42 18 31 23
4 Beck Petr Laguna - - 50 - - - 59 67
5 Bedeč Martin Kangoo - - 50 - - 18 51 57
6 Sedláček Milan R 5 - - 50 - - - 59 67
7 Koutný Martin Clio 20 20 12 9 5 18 17 8
8 Turyna Martin R 19 - 21 38 4 37 18 28 18
9 Volf Pavel Megane 36 - 47 28 24 18 22 24
10 Horešovský Jan Clio - 7 29 - 9 4 4 34
11 Horečný Richard Megane 35 13 17 18 35 18 27 15
12 Trsek Martin R 5 Cabrio 23 5 6 4 5 12 5 1
13 Máchová Lenka R 21 22 30 21 30 27 18 24 20
14 Alena Trsková Safrane 26 28 22 23 7 1 2 11
15 Miklan Martin Megane - 23 39 9 - 18 51 25
16 Hanáček Pavel Espace - - 50 - - - 59 67
17 Fišerová Růžena Laguna - - 50 4 40 6 13 16
18 Šimonek Miloš R 9 - - 50 4 - - 59 29
19 Panoška Jiří Laguna - - 50 - - 18 51 57
20 Šimon Jaroslav R 5 - - 50 - - 18 51 57
21 Kebert Martin Megane - 11 33 11 41 18 30 19
22 Majvald Petr R 8 32 - 46 - - - 59 65
23 Hejzlar Jan Espace - - 50 - - - 59 67
24 Staněk Ivon R 19 39 - 49 20 - 16 41 28
25 Kott Jaroslav R 5 - - 50 - - - 59 67
26 Soukup Anton R 25 31 - 45 - - - 59 64
27 Kotek Michal R 5 - - 50 - - 18 51 57
28 Kadlec Martin R 19 - - 50 - - - 59 67
29 Horna Leoš Laguna - - 50 - 31 18 26 45
30 Wild David R 19 - - 50 - - 18 51 57
31 Havrda Josef R 8 28 - 43 - - - 59 63
32 Řehoř Miloslav R 4CV 1 - 25 14 39 18 29 17
33 Stokuč Jan R 5 21 24 15 3 2 3 1 2
34 Voda Milan R 5 - - 50 - - - 59 67
35 Voda Milan 2 R 5 - - 50 - - - 59 67
36 Boledovič Juraj R 19 Cabrio 10 22 9 - 2 - 35 36
37 Horák Mario R 5 5 15 3 - - 18 51 38
38 Krokker Alex R 8 13 - 35 - 19 7 9 36
39 Fekete Peter R 8 25 - 40 - - 11 38 46
40 Pupala Petr Dacia 1300 30 - 44 23 44 18 32 25
41 Havránkovi Václav a Petra Espace 29 19 17 4 7 2 3 3
42 Kuželík Martin Laguna 11 10 4 - 16 9 8 31
43 Valášek Petr Megane 19 2 4 14 10 17 10 4
44 Růžičková Jarmila Megane - 25 40 - 38 - 49 52
45 Odvárka Petr Megane 17 - 37 - 15 18 19 39
46 Šerčík Petr Megane - - 50 - 29 - 46 55
47 Jansa Michal Megane - 12 34 11 45 18 33 21
48 Skapa Martin Megane 12 26 10 - 34 13 14 32
49 Říha Pavel R 21 34 6 12 14 14 18 18 9
50 Makal Emil Scenic 41 4 15 - 1 18 16 33
51 Boreš Martin R 19 Cabrio 14 16 7 20 26 18 23 12
52 Haniš Michal Twingo - - 50 - 23 18 21 43
53 Ballý Ladislav Laguna - - 50 - - - 59 67
54 Pochmann Zbyněk Safrane - - 50 - 12 - 39 52
55 Valíčková Lucie R 19 - - 50 23 10 13 7 22
56 Příplata Tomáě R 17 - 9 32 - 2 17 6 35
57 Stehlík Tomáš R 25 9 29 10 26 28 18 25 14
58 Smolka František Espace 40 31 24 1 22 15 11 6
59 Crha Lukáš Twingo 7 - 29 - - - 59 51
60 Danko Martin R 19 6 8 2 20 36 17 15 7
61 Fiala Michal Kangoo - - 50 - - 8 37 50
62 Mareš Michal R 19 - - 50 - - - 59 67
63 Jobánek Michal R 19 - - 50 - - - 59 67
64 Kuželka Jan R 19 - - 50 - - - 59 67
65 Verner Jan Thalia - - 50 - - - 59 67
66 Langer Tomáš Espace 24 17 14 2 33 9 12 4
67 Barták Jan Safrane 4 3 1 11 46 18 34 10
68 Spatzierer Petr R 19 - - 50 - - 18 51 57
69 Peterka Kryštof Megane - - 50 - - - 59 67
70 Fiala Michal 2 R 19 - - 50 - - - 59 67
71 Szuťányi Ladislav Megane - - 50 - - 5 36 49
72 Schuster Pavel R 19 - - 50 - - - 59 67
73 Buden Ladislav Twingo - - 50 - - - 59 67
74 Dekoj Ondřej Safrane 33 18 20 - 17 - 42 40
75 Smolka Petr Clio - - 50 - - - 59 67
76 Drábek Pavel Laguna 2 - 27 18 - - 59 27
77 Kšána Jan R 21 16 14 7 - - - 59 42
78 Václav Tomáš Safrane 3 - 28 - 21 - 44 44
79 Zima A Clio - - 50 - - - 59 67
80 Hnátek Libor Clio - - 50 - - - 59 67
81 Jež Jan Espace - - 50 - - - 59 67
82 Zrůbek Jiří Twingo - - 50 - - - 59 67
83 Danda Vilda Twingo - - 50 - - - 59 67
84 Drejček Miroslav Twingo 15 - 36 - 25 - 45 48
85 Král Filip Matra 27 - 42 26 43 - 50 30
86 Burian Míla R 21 - - 50 - - - 59 67
87 Příplata Tomáš 2 R 16 - - 50 - - - 59 67
88 Kalina Jan R 20 - - 50 - - - 59 67
89 Matoušek Jiří R 8 - - 50 - - - 59 67
90 Dvořák Jaroslav R 15 - - 50 - - - 59 67
91 Dvořák Libor R 19 - - 50 - - - 59 67
92 Horáček Michal Laguna - - 50 - - - 59 67
93 Vohralík Pavel R 21 - - 50 - - - 59 67
94 Přibylová Eva Twingo - - 50 - - - 59 67
95 Humpolíček Ondřej Megane - - 50 - - - 59 67
96 Bácský Vladimír R 21 - - 50 - - - 59 67
97 Jakl Jaromír R 19 - - 50 - 30 - 47 56
98 Krásný Jiří Fuego - - 50 - - - 59 67
99 Došlý Jan R 19 - - 50 - - - 59 67
100 Sedláček David R 19 - - 50 - - - 59 67
101 Schaefer Milan Espace - - 50 - - - 59 67
102 Dlesk Miroslav R 17 - - 50 - - - 59 67
103 Pavluv Jan R 5 - - 50 - - - 59 67
104 Larnička Luděk R 6 38 - 48 - - - 59 66
105 Kerndl Michal R 16 - - 50 - - - 59 67
106 Zavadil Filip R 19 - - 50 - - - 59 67
107 Pivonka Martin R 25 - - 50 - - - 59 67
108 Pupala Peter Dacia 1300 - - 50 - - - 59 67
109 Šulc Filip Twingo - - 50 - - - 59 67
112 Petar Veselinovič R 4 - - 50 - - - 59 67
113 Michal Trobl R 19 - - 50 - - - 59 67
114 Vojtěch Zavadil R 19 16V - - 50 - - - 59 67
115 Stanislav Matura R Espace - - 50 - 20 - 43 54
116 Petr Šanda R Rapid - 1 25 - 13 - 40 41


Zpět na seznam srazů

Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Desatero účastníka dopravní nehody. 5. Zraněným poskytni první pomoc.