Preco som predal Renault
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Taky si vsimas toho drobneho rozdilu u fanousku?
Bud je to "ONI prohrali" nebo "MY jsme vyhrali" a pritom se bude bavit o stejnem tymu, rozdil bude jen ve vysledku zapasu .
Bud je to "ONI prohrali" nebo "MY jsme vyhrali" a pritom se bude bavit o stejnem tymu, rozdil bude jen ve vysledku zapasu .
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Mozes prosim definovat pojem "použitelný motor"?Smx píše:Mazda 6 bohužel nemá jediný použitelný motor od té doby co přestali dělat MPS..
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Aha! Tak dik za odpoved.Smx píše:Něco lepšího než 2.5 MZR, co by jelo i ve skutečnosti a ne jenom na papíře - ten motor mě strašlivě zklamal - papírově vypadá skvěle, ale realita je bídná..
Teraz uz aspon viem, co je to "pouzitelny motor".
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
No nevím...
...dvoulitrová atmosféra reprezentuje v době TSI, TCe, THP a jim podobných motorářský středověk.
Taková auta se již dneska vyrábějí jako základní modely s nejnižší cenou.
Jel jsem s osmnáctkou a je to zdechlina neskutečná...
Osobně bych z něčím takovým už neztrácel čas.
wecka
...dvoulitrová atmosféra reprezentuje v době TSI, TCe, THP a jim podobných motorářský středověk.
Taková auta se již dneska vyrábějí jako základní modely s nejnižší cenou.
Jel jsem s osmnáctkou a je to zdechlina neskutečná...
Osobně bych z něčím takovým už neztrácel čas.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Ty nevis, ja vim!
Stredovek? Ono to auto nie je dnes uz ziadna novinka a okrem toho som auto nekupoval cisto podla motora a uz vobec nie podla toho o kolko stotin sekundy je pomalsie/rychlesie z 0 na 100! 1,9dCi je na trhu tiez uz nejaky ten rocik, nie?
S 1,8i som ani cas nestracal ...
Stredovek? Ono to auto nie je dnes uz ziadna novinka a okrem toho som auto nekupoval cisto podla motora a uz vobec nie podla toho o kolko stotin sekundy je pomalsie/rychlesie z 0 na 100! 1,9dCi je na trhu tiez uz nejaky ten rocik, nie?
S 1,8i som ani cas nestracal ...
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
A čo tak benzin 3,2l biturbo? Je to sice KONCERN ale osadena v 4kovom golfe s označenim R32 vykonom 250koni a prevodovkou DSG to už nieje stracanie času len ta spotreba a škoda toho obmedzovača na 250km/hod. Ked som presadol do Clia s 75konmi tak som pozeral na ručnu či nieje zatiahnutawc píše: Jel jsem s osmnáctkou a je to zdechlina neskutečná...
Osobně bych z něčím takovým už neztrácel čas.
wecka
Spotrebu vobec neriesim (hoci sledujem) ale viem, ze vela ludi ano takze:Petr Gejdoš píše: c)Pochlub se Gibe, kolik ti to žere ! Protože já zrovna tu tvoji Mazdu zkoušel - dvoulitr 108 kW, že bych si jí koupil a odradilo mě to, že se k výrobcem udávané spotřebě nedalo ani přiblížit ! Zlaté oči, že by se s tím dalo rozumně jet se spotřebou 7 l/100 km ! A na spotřeby sám sebe pasuju na experta a můžeš tento názor brát jako čirou pravdu ...
Kedy minimalna spotreba - Idealne otacky pre najnizsiu spotrebu (cca 6,7 l/100km dal som uz aj 6,5) su okolo 2500 rpm, kedy ma motor dostatok vykonu aj pruznosti na pohodovu a kludnu jazdu, kedze cca 80% tociveho momentu je k dispozicii uz v 2000 rpm. Tu je mala tabulka pre tych 2500 rpm:
50 km/h - 3ka (2500rpm)
70 km/h - 4ka (2500rpm)
85 km/h - 5ka (2500rpm)
100 km/h - 6tka (2500rpm)
Ak sa priblizne dodrziavaju tieto otacky, spotreba nestupne nad 7,0 l/100km - mam to odskusane!
Moja dlhodoba priemerna spotreba je cca 8.3 l/100km (20% mesto, 40% okresky, 40% dialnica - vsetko svizna jazda).
Vec nazoru, kazdemu postacuje/vyhovuje nieco ine ... mozme si dat sprint. Pruznost motora mi tak isto uplne vyhovuje. 2ka taha do 90km/h a 3ka do 145km/h. Na dialnici 6tka toci 3500rpm pri 140km/hod (cca 54% max rpm) a 4000rpm pri 160km/hod (cca 61% max rpm). Cervene zacina pri 6500rpm. Motor vytoceny nad 4000rpm je uz pre mna strela a zvuk je tiez uchu lahodiaci.Petr Gejdoš píše: d)Přičemž ta dynamika i navzdory 108 kW výkonu motoru nebyla kdovíjak úžasná - byl to na ten výkon překvapivý lenochod či spíše zdechlák.
Presny typ je v mojom podpise. Americky design? A to je co? Vies, lebo ja sa v tom nevyznam. Design je vzdy otazka vkusu a ja rozlisujem taky, ktory sa mi paci a ktory nie a je mi uplne jedno, ci je amerisky, nemecky alebo francuzsky!Petr Gejdoš píše: e)Nevím, jaký máš přesně typ ty - ono se to dost rok od roku v drobnostech mění, ale ta Mazda 6, kterou jsem zkoušel a nekoupil, tak ta mě odradila vcelku mírně řečeno "buranským interierem a vlastně i exterierem" - holt Mazda se snažila vlézt do zadku Amíkům a americký vkus je vskutku "vybraný" (alias buranský).
Nechapem preco zovseobecnujes! Ja renaultom nevycitam spolahlivost vseobecne. Toto som len vycital mojmu, ktory naozaj neposluchal a prisaham, ze som sa on staral viac ako o seba! A aj tak ma nie raz sklamal! To je cele ... netrafil som radu, model, rok, den vyroby ... ja neviem. Nieco proste nebolo OK!Petr Gejdoš píše: Víš, takže můžeš možná vyčítat Renaultům menší technickou spolehlivost - což ale dnes již ani tak pravda nebude, že .. Ale buranský výzor takto docela hloupě amerikanizovaného auta, to naopak lze Mazdě dneška vyčítat určitě.
A znovu ten design, tak len narychlo: http://www.mazda.sk/aboutmazda/mazdanew ... -11-20091/
A ja mam presne toto:
http://www.netcarshow.com/mazda/2005-6_wagon_facelift/
Znovu, neviem ci je toto americke alias buranske, na to si odbornik ty. Mne sa to ale veeeelmi paci!
Je naozaj ftipne, ked sa anti-amik ukonci svoj prispevok "wo co gou"Petr Gejdoš píše: Takže já nevím, wo co gou ??
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
No nezlob se, ale diesel já nemusím (a to ty Mazdí stojí za velké H) a Mazdí benzíny 1.8 a 2.0 jsou tak podprůměrně nijaké, že by v tom mohly konkurovat starým koncernovým benzínům.. Jediná jiskřička naděje v celé nabídce je ta 2.5 MZR, ale ta mě taky zklamala, takže trvám na tom, že Mazda NEMÁ použitelný motor - rozhodně ne do auta vyšší střední třídy..Gib píše:Aha! Tak dik za odpoved.Smx píše:Něco lepšího než 2.5 MZR, co by jelo i ve skutečnosti a ne jenom na papíře - ten motor mě strašlivě zklamal - papírově vypadá skvěle, ale realita je bídná..
Teraz uz aspon viem, co je to "pouzitelny motor".
V tomhle si bohužel může směle podat ruce s Toyotou, to je další automobilka naprosto k ničemu..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Smx píše:No nezlob se, ale diesel já nemusím (a to ty Mazdí stojí za velké H) a Mazdí benzíny 1.8 a 2.0 jsou tak podprůměrně nijaké, že by v tom mohly konkurovat starým koncernovým benzínům.. Jediná jiskřička naděje v celé nabídce je ta 2.5 MZR, ale ta mě taky zklamala, takže trvám na tom, že Mazda NEMÁ použitelný motor - rozhodně ne do auta vyšší střední třídy..Gib píše:Aha! Tak dik za odpoved.Smx píše:Něco lepšího než 2.5 MZR, co by jelo i ve skutečnosti a ne jenom na papíře - ten motor mě strašlivě zklamal - papírově vypadá skvěle, ale realita je bídná..
Teraz uz aspon viem, co je to "pouzitelny motor".
V tomhle si bohužel může směle podat ruce s Toyotou, to je další automobilka naprosto k ničemu..
Napadlo tě někdy, že ne každý nutně očekává od svého motoru 200+ koní?
Kolik jsi najel s diesely od Mazdy? Ptám se jen, že by se mi kvalifikovaný názor podložený zkušenostmi mohl hodit, kdybych náhodou někdy o Mazdě uvažoval...
Makak007 - dik za rozumny nazor, ktory s Tebou uplne zdielam.
K Smx sa nejdem vobec vyjadrovat .. ten chlapcisko musi ficat na velmi kvalitnom matrosi
K Smx sa nejdem vobec vyjadrovat .. ten chlapcisko musi ficat na velmi kvalitnom matrosi
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Tak si to s těmi motory tak neber, kolega SMX má rád hodně benzínových kobylek pod kapotou a dává svůj názor poněkud (dle mě zbytečně) militantněji najevo.Gib píše:Makak007 - dik za rozumny nazor, ktory s Tebou uplne zdielam.
K Smx sa nejdem vobec vyjadrovat .. ten chlapcisko musi ficat na velmi kvalitnom matrosi
Každý nechť si vybere a jezdí v tom, co je jeho duši (peněžence) nejbližší.
Jasne, ved ja som uuuuplne v pohode a znovu s Tebou suhlasim. Ak by som potreboval 200konove rodinne auto, tak si ho kupim. Ale naco? Nepotrebujem! Takto mam "len" 145konove
Kolega Smx vie akurat tak dobre pobavit
PS: gratulacie k bronzu v stafete, tesim sa na Sablikovu a potom hura na hokej, to bude napinave ako guma v trenkach!
Kolega Smx vie akurat tak dobre pobavit
PS: gratulacie k bronzu v stafete, tesim sa na Sablikovu a potom hura na hokej, to bude napinave ako guma v trenkach!
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
To mě nikdy nenapadlo..Makak007 píše:Napadlo tě někdy, že ne každý nutně očekává od svého motoru 200+ koní?
No asi takhle - kolega s Mazdou 6 v naftě a s DPF - to jsou historky jen pro otrlé a na dlouhé zimní večery.. Já bych to nechtěl ani zadarmo..Makak007 píše:Kolik jsi najel s diesely od Mazdy? Ptám se jen, že by se mi kvalifikovaný názor podložený zkušenostmi mohl hodit, kdybych náhodou někdy o Mazdě uvažoval...
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
No, o Lagunách by se taky dalo vyprávět pár zimních večerů... ale to v podstatě o každé značce. Spousta z nás se rozčiluje nad řečičkami které na adresu Renaultů vedou jiní - a ti zhusta žádný nikdy neřídili. Maximálně se v něm svezli jako v taxíku... Tobě se podařilo svým způsobem "odepsat" hned dvě velké automobilky.
Mě se třeba na místním fóru vždycky líbilo, že se tyhle svalnaté řeči tady moc nepěstovaly. Že se tu člověk dost naučil protože drtivá většina příspěvků byla seriózně k věci. Nechci ti do toho kecat, ale přijde mi to jako dost radikální názor že Mazda a Toyota atd... však víš co jsi napsal.
Já bych v tom zobecňování byl rozhodně opatrnější, přece jen jde o špatnou zkušenost JEDNOHO tvého kamaráda... Stejně by se dalo generalizovat i o renaulťáckém 2.2dCi. Tenhle motor jistojistě nevstoupí mezi nesmrtelné legendy (sám bych ho nekoupil) ale přesto bych nikdy neřekl že stojí za "H", navzdory všemu ten motor určitě svezl spoustu lidí zcela bez problémů, i když to rozhodně nebyl ten příběh co se odehrál u nás v rodině.
Ad Toyota, myslím že ta své kvality prokázala dostatečně již tím, že se dovedla prosadit prakticky na všech trzích na světě od USA, Evropu, přes Asii až po Afriku (neco, o čem se Renaultu ani v nejdivočejších snech nezdálo). To, že třeba nenabízejí motor podle tvého gusta přece neznamená že je celá automobilka "k ničemu".
No nic, nechci tady vyvolávat zbytečnou polemiku (Mazda ani Toyota mě nijak zvlášť svou nabídkou neoslovují a nemám důvod se za ně "bít do krve") ale přijde mi škoda tu diskusi takhle zbytečně hrotit.
Dobrou noc.
Mě se třeba na místním fóru vždycky líbilo, že se tyhle svalnaté řeči tady moc nepěstovaly. Že se tu člověk dost naučil protože drtivá většina příspěvků byla seriózně k věci. Nechci ti do toho kecat, ale přijde mi to jako dost radikální názor že Mazda a Toyota atd... však víš co jsi napsal.
Já bych v tom zobecňování byl rozhodně opatrnější, přece jen jde o špatnou zkušenost JEDNOHO tvého kamaráda... Stejně by se dalo generalizovat i o renaulťáckém 2.2dCi. Tenhle motor jistojistě nevstoupí mezi nesmrtelné legendy (sám bych ho nekoupil) ale přesto bych nikdy neřekl že stojí za "H", navzdory všemu ten motor určitě svezl spoustu lidí zcela bez problémů, i když to rozhodně nebyl ten příběh co se odehrál u nás v rodině.
Ad Toyota, myslím že ta své kvality prokázala dostatečně již tím, že se dovedla prosadit prakticky na všech trzích na světě od USA, Evropu, přes Asii až po Afriku (neco, o čem se Renaultu ani v nejdivočejších snech nezdálo). To, že třeba nenabízejí motor podle tvého gusta přece neznamená že je celá automobilka "k ničemu".
No nic, nechci tady vyvolávat zbytečnou polemiku (Mazda ani Toyota mě nijak zvlášť svou nabídkou neoslovují a nemám důvod se za ně "bít do krve") ale přijde mi škoda tu diskusi takhle zbytečně hrotit.
Dobrou noc.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Teď jsem si vzpomněl na jednoho komika z vedlejší vesnice Když mě viděl se starou R25 Turbo-DX, tak jste ho měli slyšet No jó, rencek, to je pííííííííp, to mi už nesmí do baráku, co já jsem jich měl, R25 diesela i Baccaru, děsně uchlastaný auta, R18 několikrát, R21 několikrát, Trafiky, všechno se to věčně píííííííp, pořád jsem to musel opravovat, nic nevydrželo, nikdy to už nechci vidět, to nejsou auta, to je to nejhorší na světě, teď mám Toyotu Camry kombi 2.0 16v, 150koní, jezdím za 6/100 a nikdy za víc, ještě jsem na tom nemusel nic opravovat, všechno původní a má to najeto x set tisíc, nehnije to, neznám nic lepšího, renault je pííííííííííp, nikdy v životě to nechci ani vidět. Prostě týpek všechno znám, všechno vím, všude jsem byl, od všeho mám klíče
Tohle jsem od něj slyšel loni s různými odstupy asi 3-4x, naposledy někdy na podzim.
Skutečnost je taková, že ikdyž tu bydlím jen od roku 1991 (a dám ruku do ohně za to, že nepatří mezi lidi, co tyhle auta vlastnili před listopadem 1989), nevzpomínám si, že bych někdy od tý doby do loňska v mým okolí, natož zrovna v tý vesnici kterou mám jen přes les a jezdil jsem přes ni leta někdy i skoro každý den, viděl zrovna tyhle auta někde stát, jezdit, nebo i jen občas projet - a že bych si jich určitě někdy všiml Ta jeho Toyota není žádná nádhera - obouchaná stará hranatá, orezlá, švihadla i vpředu - a asi dojezdila - protože v čem ho celou zimu nepotkávám? Ano, v Renaultu, Trafikem někdy z přelomu 80.a 90.let s motorem 1.7 s karburátorem jezdí denodenně, i na nákup do Billy i na poštu
Tohle jsem od něj slyšel loni s různými odstupy asi 3-4x, naposledy někdy na podzim.
Skutečnost je taková, že ikdyž tu bydlím jen od roku 1991 (a dám ruku do ohně za to, že nepatří mezi lidi, co tyhle auta vlastnili před listopadem 1989), nevzpomínám si, že bych někdy od tý doby do loňska v mým okolí, natož zrovna v tý vesnici kterou mám jen přes les a jezdil jsem přes ni leta někdy i skoro každý den, viděl zrovna tyhle auta někde stát, jezdit, nebo i jen občas projet - a že bych si jich určitě někdy všiml Ta jeho Toyota není žádná nádhera - obouchaná stará hranatá, orezlá, švihadla i vpředu - a asi dojezdila - protože v čem ho celou zimu nepotkávám? Ano, v Renaultu, Trafikem někdy z přelomu 80.a 90.let s motorem 1.7 s karburátorem jezdí denodenně, i na nákup do Billy i na poštu
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Mám osobní dlouhodobější špatné zkušenosti s Toyotou Avensis i Mazdou 6, ale ta mazda nebyla moje, takže se to skoro nepočítá..
Asi tak, ať si každý buduje svůj vlastní názor. Já například vím, že moje další auto nebude ani Toyota, ani Mazda..
Asi tak, ať si každý buduje svůj vlastní názor. Já například vím, že moje další auto nebude ani Toyota, ani Mazda..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Jasne! STAMILIONY! Usmevny je tu niekto iny ...defuckto píše:Je docela úsměvný, jak Toyota zrovna v době, kdy svolává stamiliony aut do servisu pořád otravuje sloganem: Kvalitu máme v genech...
A este nieco na temu globalizacia: "Problémom sa nevyhli ani autá predávané v Európe, kde by podľa odhadov malo servis navštíviť 1,8 milióna vozidiel. Týkať sa to bude podľa agentúry ČTK aj áut vyrobených v českom Kolíne, kde má japonská firma spoločný podnik s francúzskou PSA Peugeot Citroën. Prehliadku bude musieť vraj podstúpiť stotisíc áut značky Peugeot a Citroën a zatiaľ nešpecifikovaný počet vozidiel Toyoty."
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů