drahé pětky a já


jak to začalo


první pětku jsem dostal od rodíčů v roce 2000 a protože se my docela líbyla tak se to se mnou veze až do dnes . a tak se z náhodne koupě jednoho auta stala posedlost na zbytek života

ta první le car je se mnou až do dnes i když ve značně pozměněné podobě .  v průběhu doby  jsem ji všemožně upravoval a přestavoval ,až do podoby kdy s ní můžu jedině na závody .dnes už je na odpočinku , ale stále aktivním ,protože druha pětka ještě není úplně hotová . její další osud je jasný projde komletní GO včetně opravy znovu pomačkané střechy a promáčklého prahu (ty stromy u cest bych rozhodně zakázal). a na závěr troch údajů R5 Le Car dovoz ze švajcu motor typ 847/725 52kW r.v. 1984 čtyři kvalty do předu a v zadu otvírací okna

další kousky na sebe nenechaly dlouho čeka . nejdřív to by ly tři 1.1 jednu z nich ještě mám (zelena barva) pak to byla moje prví ALPINA . u te napřed bračela moje peněženka ,stála 25000 a po ní i já protože to byla totální katastrofa . první na co jsem přišel byl roztržený přední náboj  a poslední zjištěná závada byla požkozená vačka . po ní to byla turbínka za pět z vrakáče v otrokovicích . následoval výlet do slaného pro alpinu ze 76-eho . domů se jelo na tyči s uhnilou zadní nápravou a za docela dost kouřícím turbo dieslem . na těch dvanáct hodin fakt nikdy nezapomenu . ani na mlhu na mohelničáku kdy člověk neviděl ze staženeho okénka pod sebe na cestu. zároveň s alpinou se z prahy domů vezlo moje první pěti dveřo a první turbo ráfky . za největší poklad považuji kopi dalších dvou alpine motorů včetně převodovek a spousty dalších dílů ,které jsem sehnal přes inzerát na těchto stránkách . tím ale shánění dílů nebo celých aut nekončí , protože dokud to bude jen trochu možné tak v tom budu pokračovat ,protože pětek není nikdy dost . takže pokud by někdo měl cokoli na který koliv typ staré pětky sem s tím sháním vše okolo kterého kloiv modelu na fóru mě naleznete pod nickem jarek val_mez

pětky my prostě nedají spát


Tak jsem to opět nevydržel a už se zase nějaké ty díly dovezly domů.konkrétně nová střech na le_caro , tu jsem si dovezl z Prahy  a taky jsem navštívil Mária v Bratislavě a na prvního máje 06  jsem si  dovezl  domů angelínu ,za jejíž pomoci vyspravím bílou z prahy . už se na to těším protože pěti dvířek u nás moc nejezdí . no moc já vlastně jediné viděl to moje . a už teď se těším na další shánění , protože to je nejenom spousta drahocených dílů , ale taky spousta zážitků z cest které začínají brzy z rána a do postele se vracím někdy i po půlnoci



Galerie


o dvě hodiny později tak vypadala na začátku vyměna prahů
vyměna prahů těsně před nasazením úprava lemů
kola se tam prostě nevlezli pod kapotou alpine turbo
i toto se musí koupit růženka R 5 A 1981 moje maličkost
těsně před znetvořením oprava káry takto pokračuje


Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Desatero účastníka dopravní nehody. 6. Pohyblivé pasažéry a přihlížející odveď do bezpečné vzdálenosti za svodidla.