Skackavy motor

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Skackavy motor

Příspěvek od sesto » čtv pro 15, 2005 22:21

Caffme

Dlhsiu dobu ma trapi jedna vec.
Ked zaradim jednotku pridam rozbehmnem sa a uberem plyn, otacky pridu na 900 otacok tak auto niekedy zacne skackat a sklbat.Ne aby si automaticky drzal otacky a prial ale zacne to trhat :roll:
Taktiez aj ked je zaradena dvojka alebo iny stupen.
Na volnobehu bez zaradenej rychlosti je to v poriadku.Cim to moze byt?
Moze to byt spinavou klapkou?Alebo?
Poradte

Dakujem
Naposledy upravil(a) sesto dne sob pro 17, 2005 22:48, celkem upraveno 1 x.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » sob pro 17, 2005 15:06

Hadam mi nechcete povedat ze nik nemal takyto problem!!!
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » ned pro 18, 2005 08:48

Vcera som vycistil nasavaciu klapku.Zasluzila si to.
Tolko svinstva som este nevidel.Zatial sa mi skackanie a trhanie neprejavilo.

Ale po vycisteni som spozoroval ze klapka ma naokolo jemnu fugu.A pritom ma klapka volnobeznu dieru.
Myslite ze by som klapku mal uuplne zavriet?
Naposledy upravil(a) sesto dne pon srp 25, 2008 08:20, celkem upraveno 1 x.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Libor52
Člen RCČR
Příspěvky: 71
Registrován: sob čer 11, 2005 12:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Libor52 » pon pro 19, 2005 21:20

Mě to dělalo taky a dost dlouho :( Zkoušel jsem všechno možný od veškerého čištění až po návštěvy různých benzinek :) a pořád nic!
Až úplně náhodou jsem přišel na to že je tam nějakej snímač tlaku v sacím potrubí (To jsem si později přečet co toje) je to asi tak nějak pod levým stěračem a k němu vede kromě drátů nějaká hadička (asi kontroluje podtlak) a v ní byla tak 0,5 mm dírka. Ani ne dírka spíš byla celá tak nějak rozpraskaná v ohybech, asi stářím a tu jsem celou vyměnil. Od té doby auto ani neškubne :lol: Naprostá spokojenost.[/img]
Renault Megane 1,6 66kW, Automatic,[img]http://images.spritmonitor.de/173787.png[/img]

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » úte pro 20, 2005 08:30

Fuuu ha.
No skusim to najst.
Dik moc zatial.Este budem informovat.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 16, 2006 09:56

No este som to neskusal :roll:
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » ned říj 29, 2006 18:20

Libor52 píše:Mě to dělalo taky a dost dlouho :( Zkoušel jsem všechno možný od veškerého čištění až po návštěvy různých benzinek :) a pořád nic!
Až úplně náhodou jsem přišel na to že je tam nějakej snímač tlaku v sacím potrubí (To jsem si později přečet co toje) je to asi tak nějak pod levým stěračem a k němu vede kromě drátů nějaká hadička (asi kontroluje podtlak) a v ní byla tak 0,5 mm dírka. Ani ne dírka spíš byla celá tak nějak rozpraskaná v ohybech, asi stářím a tu jsem celou vyměnil. Od té doby auto ani neškubne :lol: Naprostá spokojenost.[/img]
Dnes som si to skontroloval a je to tak.Ja ju mam tiez nacatu.Ked ju otvorim motor okamzite zmeni otacky.
Akou hadickou si to nahradil?Nelame sa ti v ohyboch?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Lubomir
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: sob dub 23, 2005 22:48
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Lubomir » ned říj 29, 2006 19:44

Ak by nahodou niekto nevedel, ta "kabicka" ma nazov MAP senzor a v 25ke je zaroven jedinym snimacom udavajucim zatazenie motora, - nieje tu klasicka vaha vzduchu ani snimac polohy "plynu" (na skrtiacej klapke je len mikrospinac s polohami IDLE/FULL). Z toho vyplyva - jeho vystup je spolu so snimacom otacok na zotrvacniku pre spravnu cinnost motora absolutne klucovy. Odporuca sa nahradit hadickou ktora za A) nieje derava B) ma dva konce C) ma v strede otvor...
R25 TX 2.2i `86, R25 TX 2.2i `90.

Uživatelský avatar
Libor52
Člen RCČR
Příspěvky: 71
Registrován: sob čer 11, 2005 12:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Libor52 » ned říj 29, 2006 19:51

Přesně tak. :lol: :lol:
Renault Megane 1,6 66kW, Automatic,[img]http://images.spritmonitor.de/173787.png[/img]

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » ned říj 29, 2006 23:07

MAP - Manifold Absolute Pressure sensor, jen na okraj. R25V6 s běžně viditelnými motory Z7W 706, 707, Z7U 700 mají škrtící klapku osazenou kontinuálně pracujícím snímačem její polohy.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů