Skackavy motor
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Skackavy motor
Caffme
Dlhsiu dobu ma trapi jedna vec.
Ked zaradim jednotku pridam rozbehmnem sa a uberem plyn, otacky pridu na 900 otacok tak auto niekedy zacne skackat a sklbat.Ne aby si automaticky drzal otacky a prial ale zacne to trhat
Taktiez aj ked je zaradena dvojka alebo iny stupen.
Na volnobehu bez zaradenej rychlosti je to v poriadku.Cim to moze byt?
Moze to byt spinavou klapkou?Alebo?
Poradte
Dakujem
Dlhsiu dobu ma trapi jedna vec.
Ked zaradim jednotku pridam rozbehmnem sa a uberem plyn, otacky pridu na 900 otacok tak auto niekedy zacne skackat a sklbat.Ne aby si automaticky drzal otacky a prial ale zacne to trhat
Taktiez aj ked je zaradena dvojka alebo iny stupen.
Na volnobehu bez zaradenej rychlosti je to v poriadku.Cim to moze byt?
Moze to byt spinavou klapkou?Alebo?
Poradte
Dakujem
Naposledy upravil(a) sesto dne sob pro 17, 2005 22:48, celkem upraveno 1 x.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vcera som vycistil nasavaciu klapku.Zasluzila si to.
Tolko svinstva som este nevidel.Zatial sa mi skackanie a trhanie neprejavilo.
Ale po vycisteni som spozoroval ze klapka ma naokolo jemnu fugu.A pritom ma klapka volnobeznu dieru.
Myslite ze by som klapku mal uuplne zavriet?
Tolko svinstva som este nevidel.Zatial sa mi skackanie a trhanie neprejavilo.
Ale po vycisteni som spozoroval ze klapka ma naokolo jemnu fugu.A pritom ma klapka volnobeznu dieru.
Myslite ze by som klapku mal uuplne zavriet?
Naposledy upravil(a) sesto dne pon srp 25, 2008 08:20, celkem upraveno 1 x.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Mě to dělalo taky a dost dlouho Zkoušel jsem všechno možný od veškerého čištění až po návštěvy různých benzinek a pořád nic!
Až úplně náhodou jsem přišel na to že je tam nějakej snímač tlaku v sacím potrubí (To jsem si později přečet co toje) je to asi tak nějak pod levým stěračem a k němu vede kromě drátů nějaká hadička (asi kontroluje podtlak) a v ní byla tak 0,5 mm dírka. Ani ne dírka spíš byla celá tak nějak rozpraskaná v ohybech, asi stářím a tu jsem celou vyměnil. Od té doby auto ani neškubne Naprostá spokojenost.[/img]
Až úplně náhodou jsem přišel na to že je tam nějakej snímač tlaku v sacím potrubí (To jsem si později přečet co toje) je to asi tak nějak pod levým stěračem a k němu vede kromě drátů nějaká hadička (asi kontroluje podtlak) a v ní byla tak 0,5 mm dírka. Ani ne dírka spíš byla celá tak nějak rozpraskaná v ohybech, asi stářím a tu jsem celou vyměnil. Od té doby auto ani neškubne Naprostá spokojenost.[/img]
Renault Megane 1,6 66kW, Automatic,[img]http://images.spritmonitor.de/173787.png[/img]
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Dnes som si to skontroloval a je to tak.Ja ju mam tiez nacatu.Ked ju otvorim motor okamzite zmeni otacky.Libor52 píše:Mě to dělalo taky a dost dlouho Zkoušel jsem všechno možný od veškerého čištění až po návštěvy různých benzinek a pořád nic!
Až úplně náhodou jsem přišel na to že je tam nějakej snímač tlaku v sacím potrubí (To jsem si později přečet co toje) je to asi tak nějak pod levým stěračem a k němu vede kromě drátů nějaká hadička (asi kontroluje podtlak) a v ní byla tak 0,5 mm dírka. Ani ne dírka spíš byla celá tak nějak rozpraskaná v ohybech, asi stářím a tu jsem celou vyměnil. Od té doby auto ani neškubne Naprostá spokojenost.[/img]
Akou hadickou si to nahradil?Nelame sa ti v ohyboch?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Ak by nahodou niekto nevedel, ta "kabicka" ma nazov MAP senzor a v 25ke je zaroven jedinym snimacom udavajucim zatazenie motora, - nieje tu klasicka vaha vzduchu ani snimac polohy "plynu" (na skrtiacej klapke je len mikrospinac s polohami IDLE/FULL). Z toho vyplyva - jeho vystup je spolu so snimacom otacok na zotrvacniku pre spravnu cinnost motora absolutne klucovy. Odporuca sa nahradit hadickou ktora za A) nieje derava B) ma dva konce C) ma v strede otvor...
R25 TX 2.2i `86, R25 TX 2.2i `90.
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
MAP - Manifold Absolute Pressure sensor, jen na okraj. R25V6 s běžně viditelnými motory Z7W 706, 707, Z7U 700 mají škrtící klapku osazenou kontinuálně pracujícím snímačem její polohy.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů