Jak na tuning
Moderátor: Moderators General
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak na tuning
Diskuse k článku: "Jak na tuning"
Přátelé, očekávám, že tento článek nechá málokoho v klidu. Tak jen do toho
Díly 2 a 3 se připravují. Inspiraci se nebráním
Přátelé, očekávám, že tento článek nechá málokoho v klidu. Tak jen do toho
Díly 2 a 3 se připravují. Inspiraci se nebráním
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- Williams
- Člen RCČR
- Příspěvky: 180
- Registrován: stř pro 31, 2003 12:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nebyl nahodou pan Tuner (T) Ghost_SR? (joke) Jinak dobrej clanek...
Renault Clio Williams 2.0 -> Renault Clio Sport 2.0 Ph1 -> Clio Cup Ph2 http://www.cliosport.cz
- Williams
- Člen RCČR
- Příspěvky: 180
- Registrován: stř pro 31, 2003 12:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jediny co se mi nezda je tahle cast...
"Druhy tuningu
Rozdělme si tuning do dvou kategorií, abychom se lépe orientovali. Tuning optický a tuning technický.
Optický tuning by neměl mít vliv na mechanické skupiny vozu a neměl by mít vliv na jeho jízdní vlastnosti, aerodynamiku ap. Naproti tomu tuning technický se dotýká mechanických částí auta, mění aerodynamiku, jízdní vlastnosti atd. "
Rozdelil bych to spis na Tuning a Styling s tim ze tuning zlepsuje jizdni vlastnosti a styling vetsinou zhorsuje...
"Druhy tuningu
Rozdělme si tuning do dvou kategorií, abychom se lépe orientovali. Tuning optický a tuning technický.
Optický tuning by neměl mít vliv na mechanické skupiny vozu a neměl by mít vliv na jeho jízdní vlastnosti, aerodynamiku ap. Naproti tomu tuning technický se dotýká mechanických částí auta, mění aerodynamiku, jízdní vlastnosti atd. "
Rozdelil bych to spis na Tuning a Styling s tim ze tuning zlepsuje jizdni vlastnosti a styling vetsinou zhorsuje...
Renault Clio Williams 2.0 -> Renault Clio Sport 2.0 Ph1 -> Clio Cup Ph2 http://www.cliosport.cz
Ac jsem mladas a tuning taky planuju tak musim nechat ze ten rozhovor sem taky delal..ale sam ve svoji hlave.....rika se taky ze boty delaji cloveka tak i kola delaji auto...
pod tvuj clanek se taky podepisu, souhlas...
styling je ciste o veci vkusu - pokud jsi stylista tak menis veci...kazdy stylista ma svuj vkus - tim padem se to nekomu nemusi libit a nekomu ano, styliste jsou ale vetsinou vyborni a libi se to vsem....podivej se na auta profiupravcu - zabivaji se opravdu vsim, a hlavne napr uprava v USA se provadi ciste za ucelem zavodeni - tzn cele auto se ladi (tuni) aby plnilo nejaky ucel - sprint, street race, drifting - byl jsem v usa a videl jsem jak se upravuje skyline v profidilne - nikde u nas to neuvidis...a na normalni silnici nejaky upraveny auto potkas tak maximalne v patek kdyz se jede nekam na sraz na sobotu..vim ze mi zacnete rikat ze v usa jsou auta a dily levnejsi ale bohuzel je to tak..
myslim si ze i ceske ruce jsou sikovne a viz tuningforum.cz (nepomatuju si link) jsem cetl dost vybornych a poucnych diskuzi na tema plasty na aute a spis motorove upravy - jak pise viktor - rozmysli si upravu tak aby jsi auto mohl treba i prodat za par let....kamarad ma upravenou felicii kombi - plasty, tedka nova tvar, samolepky, chip, vlastni vyfuk atd atd atd.....ve sve podstate neprodejna...je to sice unikat nebot jde o Kombika ale neproda to jen tak...
pod tvuj clanek se taky podepisu, souhlas...
styling je ciste o veci vkusu - pokud jsi stylista tak menis veci...kazdy stylista ma svuj vkus - tim padem se to nekomu nemusi libit a nekomu ano, styliste jsou ale vetsinou vyborni a libi se to vsem....podivej se na auta profiupravcu - zabivaji se opravdu vsim, a hlavne napr uprava v USA se provadi ciste za ucelem zavodeni - tzn cele auto se ladi (tuni) aby plnilo nejaky ucel - sprint, street race, drifting - byl jsem v usa a videl jsem jak se upravuje skyline v profidilne - nikde u nas to neuvidis...a na normalni silnici nejaky upraveny auto potkas tak maximalne v patek kdyz se jede nekam na sraz na sobotu..vim ze mi zacnete rikat ze v usa jsou auta a dily levnejsi ale bohuzel je to tak..
myslim si ze i ceske ruce jsou sikovne a viz tuningforum.cz (nepomatuju si link) jsem cetl dost vybornych a poucnych diskuzi na tema plasty na aute a spis motorove upravy - jak pise viktor - rozmysli si upravu tak aby jsi auto mohl treba i prodat za par let....kamarad ma upravenou felicii kombi - plasty, tedka nova tvar, samolepky, chip, vlastni vyfuk atd atd atd.....ve sve podstate neprodejna...je to sice unikat nebot jde o Kombika ale neproda to jen tak...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
Tuning stojí prachy, potom prachy a potom zase prachy a k tomu opravdu hodně času. Pak musíš mít auto v technickým stavu hlavně co se týká kastle. Pak můžeš začít od motoru současně s podvozkem a teprve potom se zabývat nějakejma plastama a pod.zvenku které nic moc neřeší.
Motor=větší výkon
větší výkon= lepší podvozek s kolama, přenesení výkonu a brzdy
a tohle vše je třeba, aby to uvezlo tu horu plastů.
Motor=větší výkon
větší výkon= lepší podvozek s kolama, přenesení výkonu a brzdy
a tohle vše je třeba, aby to uvezlo tu horu plastů.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Čekal jsem, že ne všichni se mnou budou souhlasit...
Dokonce jsem se domníval, že budu označen za nezpůsobilého důchodce, který ničemu nerozumí.
P.S: dneska jsem viděl instantního Vipera z PUG 106 (dva bílé pruhy odpředu dozadu - kapota-střechy-páté dveře). Myslím, že mu to přidalo tak 7 koní (každý pruh)
Dokonce jsem se domníval, že budu označen za nezpůsobilého důchodce, který ničemu nerozumí.
P.S: dneska jsem viděl instantního Vipera z PUG 106 (dva bílé pruhy odpředu dozadu - kapota-střechy-páté dveře). Myslím, že mu to přidalo tak 7 koní (každý pruh)
Jen bych chtěl napsat, že tuning JE o penězích a kdo tvrdí, že ne, tak lže.
Kytování prasklého nárazníku za 50 Kč doma v garáži není tuningem, jak si někteří myslí.
Kytování prasklého nárazníku za 50 Kč doma v garáži není tuningem, jak si někteří myslí.
[color=maroon:792883f5d9] Ivan, administrátor Tuning Fora [/color]
[color=maroon:792883f5d9]?len[/color] Czech Nexia Clubu
[color=maroon:792883f5d9]?len[/color] Czech Nexia Clubu
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
článek to byl pěkný, ale upřímě řečeno jediná nova věc kterou jsem se z toho dozvěděl je to s tim tahokovem, jak ovlivňuje proudění vzduchu, to mi nikdy nedoslo, jinak je ten článek dobrý tak pro 18ti leté "začínající tunery" s jeste mokrýma notama, ktery si koupi nejakou plecku v prisernym stavu a hnedka "tunej" podle toho co kde levne sezenou a co maj zrovna na benzince a ne podle toho co auto potrebuje, ale pro cloveka aspon trochu znaleho problemu je celkem o nicem, ale jestli si aspon par blaznu rekne aha tak tudy cesta nevede a upusti od sveho zameru sprznit svoje auto, tak clanek splni svuj ucel dokonale, ale uz se tesim na pokracovani, tam bych se mohl dozvedet dost novych veci:)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Tuning je hobby, a jako takové vyžaduje, nebo nabízí samozřejmě různé úrovně a přístupy.
Smůlou pro "autotuning" je, že automobil je zařízení, ve kterém se prolíná velká spousta technických odvětví, která by samostatně vyžadovala poměrně dlouhé a precizní studium, aby jedem člověk byl schopen do jednotlivých oblastí zasahovat.
Nikdo z takzvaných tunerů, by si určitě nenechal operovat slepák od někoho, kdo by se do toho hrnul po shlédnutí seriálu " Nemocnice na kraji města ". Po shlédnutí snímku " Rychle a zběsile " se ovšem vyrojilo tunerů jako máku.
Nerad bych se tady pouštěl do nějakých kázání, ale myslím si že je to ovlivněno také malou úctou k cizím dovednostem a zkušenostem, nabytými léty strávenými v garážích a knihovnách.
Peníze jsou kapitola sama pro sebe. Kdo celou sumu kterou disponuje, utratí za nákup nějaké dvacet let staré popelnice, bez finanční rezervy a plánu na postupnou generálku celého vozítka je totální XXXXXX. Neznám auto, jehož koupí by si člověk zajistil pravidelný příjem až do smrti, bez průběžných investic do jeho rekonstrukce, i pokud by se jednalo o muzejní exponát bez nákladů na provoz, jako je benzín a povinné ručení.
Smůlou pro "autotuning" je, že automobil je zařízení, ve kterém se prolíná velká spousta technických odvětví, která by samostatně vyžadovala poměrně dlouhé a precizní studium, aby jedem člověk byl schopen do jednotlivých oblastí zasahovat.
Nikdo z takzvaných tunerů, by si určitě nenechal operovat slepák od někoho, kdo by se do toho hrnul po shlédnutí seriálu " Nemocnice na kraji města ". Po shlédnutí snímku " Rychle a zběsile " se ovšem vyrojilo tunerů jako máku.
Nerad bych se tady pouštěl do nějakých kázání, ale myslím si že je to ovlivněno také malou úctou k cizím dovednostem a zkušenostem, nabytými léty strávenými v garážích a knihovnách.
Peníze jsou kapitola sama pro sebe. Kdo celou sumu kterou disponuje, utratí za nákup nějaké dvacet let staré popelnice, bez finanční rezervy a plánu na postupnou generálku celého vozítka je totální XXXXXX. Neznám auto, jehož koupí by si člověk zajistil pravidelný příjem až do smrti, bez průběžných investic do jeho rekonstrukce, i pokud by se jednalo o muzejní exponát bez nákladů na provoz, jako je benzín a povinné ručení.
NO ROTOR - NO MOTOR
Tunit alebo netunit...
Podla mojho skromneho nazoru, az budem ochotny vydat dalsie nemale peniaze za nieco tak nerentabilne ako auto, namiesto tuningu kupim ine vozidlo na ktorom je uz pozadovana vec od vyrobcu. Zasadna otazka je co si kto na aute praje mat. Pokial je to vyrazne odlisenie vzhladu tak to uvedenou strategiou dosiahne problematicky (modelove rady su si podobne ako vajce...). V pripade ze tuner zatuzi po vyssom vykone, mal by teoreticky kupit model kt. mal z vyrabanej rady najvyssi vykon, az by nestacilo potom pride k slovu tuning. Ale tak sa to spravidla nedeje. Nikdy asi neporozumiem zmyslu tuningu motora, riadenia atd. na Skode 120 / Favorit / Felicia... Golf 1.4... Opticky tuning je nieco ine, aj ked investovat napriklad do vyzoru Golfa III sumu za kt. sa da zohnat Golf IV je tiez na uvazenie kedze tuner uz mohol mat novsie auto kt. je modernejsie, nech po technickej alebo estetickej stranke. Postoj je ale vyrazne zavisly od osobneho vkusu a preferencii takze z tohoto pohladu nieje ziadny nazor na tuning objektivny (ako nakoniec vo vsetkom ostatnom). Sam, ked uz pustim za auto moje velactene peniaze chcem aby bolo bezpecnejsie, aby som sedel v pohodlnejsom sedadle, nemusel radit rychlosti, a mal vsade este viac vsetkych tych mikrospinacmi ovladanych vymozenosti... A to mi tuning nevyriesi, narozdiel od designu, ale to som uz spomenul.
R25 TX 2.2i `86, R25 TX 2.2i `90.
Super clanek,souhlasim. Moc teda nechapu lidi co podstatne menej vzhled auta,proc si ho teda kupujou kdyz se jim nelibi?? pridavam link na nejosklivejsi Clio pod sluncem http://www.trotina.cz/osobni/index.php3 ... l&id=39986 Vidite tu prasarnu?? a vidite co to udelalo s cenou?? Clio Sport povazuju za krasny a rychly auto,ale tohle panove v zadnym pripade
Clio RS 172 ph.2
- Williams
- Člen RCČR
- Příspěvky: 180
- Registrován: stř pro 31, 2003 12:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Normalni borka na predek a nekomu se nechtelo utracet za origo naraznik, kdyz se vymeni a sunda se ta vopicarna nad zadnim oknem tak je z toho zase pekny auto...Miro_II píše:Super clanek,souhlasim. Moc teda nechapu lidi co podstatne menej vzhled auta,proc si ho teda kupujou kdyz se jim nelibi?? pridavam link na nejosklivejsi Clio pod sluncem http://www.trotina.cz/osobni/index.php3 ... l&id=39986 Vidite tu prasarnu?? a vidite co to udelalo s cenou?? Clio Sport povazuju za krasny a rychly auto,ale tohle panove v zadnym pripade
Renault Clio Williams 2.0 -> Renault Clio Sport 2.0 Ph1 -> Clio Cup Ph2 http://www.cliosport.cz
- Williams
- Člen RCČR
- Příspěvky: 180
- Registrován: stř pro 31, 2003 12:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Neco takovyho bych mel mit...Miro_II píše:jo na tom asi neco bude.nema nekdo z vas ClioSporta?? rad bych se na to auto podival,je to moje predstava o idealnim hot hatchy,bohuzel mam jen 1.4 16V a zda se mi slabi,mam s tim najeto asi 3500km.
Renault Clio Williams 2.0 -> Renault Clio Sport 2.0 Ph1 -> Clio Cup Ph2 http://www.cliosport.cz
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Já bych jen dodal, že téměř každý tuning snižuje hodnotu vozu při dalším prodeji.
U vytuněného vozu mám stoprocentní jistotu, že otáčky motoru byly více než často v červeném poli, že to auto má odkrouceno mnoho hodin na nějaký louce, kde se tuningář zkoušel otáčet na ručku apod.
Vyšší cenu má auto po obyčejném chlapíkovi (či ženské), který s tím jezdil dvakrát ročně na dovolenou a jinak do práce a za babičkou na chalupu.
Ivan
U vytuněného vozu mám stoprocentní jistotu, že otáčky motoru byly více než často v červeném poli, že to auto má odkrouceno mnoho hodin na nějaký louce, kde se tuningář zkoušel otáčet na ručku apod.
Vyšší cenu má auto po obyčejném chlapíkovi (či ženské), který s tím jezdil dvakrát ročně na dovolenou a jinak do práce a za babičkou na chalupu.
Ivan
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř bře 24, 2004 10:28
- Kontaktovat uživatele:
jestli ti nejede 1,4 tak nevim kde delas chybu...ja kdybych mel 1,4 v Cliu tak skacu radosti....mam 1,2 co ma 60 koni a spoustu lidi si mysli ze v tom mam neco silnejsiho....me to jezdi mocmoc pekne
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
to je pěkná blbost, to je jak kdybych řekl že všichni buzeranti jsou špatný, nebo černoši atd. je to jen o chování.Ivan Rous píše:Já bych jen dodal, že téměř každý tuning snižuje hodnotu vozu při dalším prodeji.
U vytuněného vozu mám stoprocentní jistotu, že otáčky motoru byly více než často v červeném poli, že to auto má odkrouceno mnoho hodin na nějaký louce, kde se tuningář zkoušel otáčet na ručku apod.
Vyšší cenu má auto po obyčejném chlapíkovi (či ženské), který s tím jezdil dvakrát ročně na dovolenou a jinak do práce a za babičkou na chalupu.
Ivan
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
- FD_Ondra
- Junior member
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob črc 03, 2004 12:08
- Bydliště: Sezimovo Ústí I.
- Kontaktovat uživatele:
Good joke Já nic, já muzikant... Jinak R19 jsem nikdy neměl, tudíž jsem ani tohle vyplodit nemohl... Krom toho když bych měl 8500 na nějakej supr tuning, tak z nich nebudu přece ukrajovat nějakým telefonováním ne?Williams píše:Nebyl nahodou pan Tuner (T) Ghost_SR? (joke) Jinak dobrej clanek...
Jinak dobrej článek...
ex-Ghost_SR
FD-CustomStyle Clio B '99 RSi | "Cléopatre"
Renault Laguna II 1.8 16V Privilege | man?el?in rodinný ko?ár
Thread o vulgarismech
FD-CustomStyle Clio B '99 RSi | "Cléopatre"
Renault Laguna II 1.8 16V Privilege | man?el?in rodinný ko?ár
Thread o vulgarismech
Článek je typickým představitelem rozdmýchávače okurkové sezóny. Toto téma prochází občas všemi fóry, a nikde se nedopátráte jednotného názoru. Něco jako politika, BB, nebo Vyvolení.
Půvabné je to, že i když jsme ve škole všichni měli kreslení, málo kdo si do obýváku pověsí svůj výplod přesto, že štětec v ruce držet umí.
Půvabné je to, že i když jsme ve škole všichni měli kreslení, málo kdo si do obýváku pověsí svůj výplod přesto, že štětec v ruce držet umí.
NO ROTOR - NO MOTOR
Mně osobně by zajímalo, jak se "odpůrci" tuningu staví k poněkud decentnějším úpravám na autě, které se nerozpadá?
Já když to vezmu na svoji osobu a svoje auto, tak taky upravuju. Chystám se na třeba na audio sestavu. V autě trávím docela hodně času, a ze sériového audiosystému už mně občas bolí uši. Takže přijde výměna rádia, repra, a do kufru subwoofer. Nebo ducduc bedna jak vy tomu říkáte Ani v nejmenším není mým záměrem každodenně informovat sousedy o tom, kdy se vracím domů. Ani neplánuj nákup komponentů s výkonem 1000W RMS, jak výrobci často a rádi uvádějí na obalech. Jen chci dosáhnout kvalitního zvuku, a k tomu patří i basy, a basy bez subwoofery nedostanete. Rozhodně neapeluju na pojízdnou diskotéku. Jsem ve chvíli kdy se mi v autě ocitne ducduc bedna (bez ohledu na to, že je tam pro dokreslení zvuku a nikoli pro jeho výrobu a navíc je výkonově sladěná se zbylými audio komponenty) šílený tuzer?
Taky se chystám na chip, protože mám sice 82HP, ale vidina 98 HP mě láká. A nehodlám si to dělat doma na koleně. S radostí to přenechám nějaké zkušené firmě.
Nejbližším cílem je pro mně výměna zadních bubnových brdz za kotouče. Bude to fuška, ale snad to bude proveditelné. Jsem tuzer, protože měním technické paramtery vozu?
Výfuk? Ano, i ten bych rád vyměnil. Nikoli koncovka z pupmy. Chci laďák. Na diesel a jěště k tomu slabej diesel to sice nemá extra velkej smysl, ale krom zanedbatelného nárůstů výkonu to sebou nese změnu zvuku, kvůli kterému o tomhle vlastně uvažuju. A zase platí to co u audia - nechci rámus. Chci decentní dunivý zvuk. Že by na to stačila koncovka? Ano, stačila, ale koncovky nemám rád stějně jako modré LED diody.
A plasty? Mno, taky o nich uvažuju. Hlavně prahový lišty, nějaký obyč. Jen aby se schoval spodek kastle. Jinak mi seriový stav vyhovuje. Jsem tuzer, protože na auto věsím nesmysly, které přece kdyby k nečemu byly, tak by byly namontovány už v sérii?
Chápu, že článek byl nejspíš primárně namířen proti majitelů "vytuněných-vytuzených" Š120 apod. Spoustě lidí však vstávají vlasy hrůzou jakmile slovo Tuning či tuzing uslyší. Čistě z informativních důvodů - jsem tuzer, když hodlam upravit auto tak, jak popisuju výše?
Zdravím všechny,
Ryan
Já když to vezmu na svoji osobu a svoje auto, tak taky upravuju. Chystám se na třeba na audio sestavu. V autě trávím docela hodně času, a ze sériového audiosystému už mně občas bolí uši. Takže přijde výměna rádia, repra, a do kufru subwoofer. Nebo ducduc bedna jak vy tomu říkáte Ani v nejmenším není mým záměrem každodenně informovat sousedy o tom, kdy se vracím domů. Ani neplánuj nákup komponentů s výkonem 1000W RMS, jak výrobci často a rádi uvádějí na obalech. Jen chci dosáhnout kvalitního zvuku, a k tomu patří i basy, a basy bez subwoofery nedostanete. Rozhodně neapeluju na pojízdnou diskotéku. Jsem ve chvíli kdy se mi v autě ocitne ducduc bedna (bez ohledu na to, že je tam pro dokreslení zvuku a nikoli pro jeho výrobu a navíc je výkonově sladěná se zbylými audio komponenty) šílený tuzer?
Taky se chystám na chip, protože mám sice 82HP, ale vidina 98 HP mě láká. A nehodlám si to dělat doma na koleně. S radostí to přenechám nějaké zkušené firmě.
Nejbližším cílem je pro mně výměna zadních bubnových brdz za kotouče. Bude to fuška, ale snad to bude proveditelné. Jsem tuzer, protože měním technické paramtery vozu?
Výfuk? Ano, i ten bych rád vyměnil. Nikoli koncovka z pupmy. Chci laďák. Na diesel a jěště k tomu slabej diesel to sice nemá extra velkej smysl, ale krom zanedbatelného nárůstů výkonu to sebou nese změnu zvuku, kvůli kterému o tomhle vlastně uvažuju. A zase platí to co u audia - nechci rámus. Chci decentní dunivý zvuk. Že by na to stačila koncovka? Ano, stačila, ale koncovky nemám rád stějně jako modré LED diody.
A plasty? Mno, taky o nich uvažuju. Hlavně prahový lišty, nějaký obyč. Jen aby se schoval spodek kastle. Jinak mi seriový stav vyhovuje. Jsem tuzer, protože na auto věsím nesmysly, které přece kdyby k nečemu byly, tak by byly namontovány už v sérii?
Chápu, že článek byl nejspíš primárně namířen proti majitelů "vytuněných-vytuzených" Š120 apod. Spoustě lidí však vstávají vlasy hrůzou jakmile slovo Tuning či tuzing uslyší. Čistě z informativních důvodů - jsem tuzer, když hodlam upravit auto tak, jak popisuju výše?
Zdravím všechny,
Ryan
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110
myslim , ze cely clanek spis ma vest k zamysleni o investici v uprave auta - dobre si to rozmyslet, jestli to za to stoji..
ne to rozhodne nejsi tuzer....chiptuning u diesla je neco jineho nez u benzinu - zlepsi to vykon a kroutici moment a vyrazne to poznas...u dieslu nemusis ani resit jestli beres lepsi benzin, protoze nafta je jen jedna(myslim podobny rozdil jako natural 98 a 95, ne znackova a neznackova benzinka), takze to zlepseni urcite poznas...
ty brzdy....to auto je konstrukcne postavene na bubny dozadu - podivej se na svoji stavbu a na stabu Clia s kotouci, neni to jen o uchyceni...a hlavne je to mocmocmoc prace a nepoustel bych se do toho....u skodovek se menily brzdy kdyz se nekdo pustil do vymeny motoru a dal tam motor treba z Golfa......
Audio?..promin..taky si v aute rad poslechnu hudbu a snad dokonce v lepsi kvalite nez doma na bednach od veze a zadny poradny ducduc bednu v kufru nemam, protoze pak se do Clia uz nic nevejde a to je pak na prd...tedka setrim na jiny veci, ale az budou tak jsem se rozhodl pro plochy subwoofer od Clarionu- soupnu ho pod sedacku a mam vyhrano....nikdo nerejpejte do toho ze to nebude basovat protoze to nema ozvucnici...v aute jsem si jej uz zkusil a me to staci...
o vyfuku toho bylo napsano dost..
ne to rozhodne nejsi tuzer....chiptuning u diesla je neco jineho nez u benzinu - zlepsi to vykon a kroutici moment a vyrazne to poznas...u dieslu nemusis ani resit jestli beres lepsi benzin, protoze nafta je jen jedna(myslim podobny rozdil jako natural 98 a 95, ne znackova a neznackova benzinka), takze to zlepseni urcite poznas...
ty brzdy....to auto je konstrukcne postavene na bubny dozadu - podivej se na svoji stavbu a na stabu Clia s kotouci, neni to jen o uchyceni...a hlavne je to mocmocmoc prace a nepoustel bych se do toho....u skodovek se menily brzdy kdyz se nekdo pustil do vymeny motoru a dal tam motor treba z Golfa......
Audio?..promin..taky si v aute rad poslechnu hudbu a snad dokonce v lepsi kvalite nez doma na bednach od veze a zadny poradny ducduc bednu v kufru nemam, protoze pak se do Clia uz nic nevejde a to je pak na prd...tedka setrim na jiny veci, ale az budou tak jsem se rozhodl pro plochy subwoofer od Clarionu- soupnu ho pod sedacku a mam vyhrano....nikdo nerejpejte do toho ze to nebude basovat protoze to nema ozvucnici...v aute jsem si jej uz zkusil a me to staci...
o vyfuku toho bylo napsano dost..
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
co se kotoučovek u škodovek (oktávek) týče, ty měli v případě bubnů už na kotouče přípravu (od r.v. 00). výměna bubnů za kotouče pak stála včetně práce i materiálu cca 3.000,-HonYa píše:myslim , ze cely clanek spis ma vest k zamysleni o investici v uprave auta - dobre si to rozmyslet, jestli to za to stoji..
ne to rozhodne nejsi tuzer....chiptuning u diesla je neco jineho nez u benzinu - zlepsi to vykon a kroutici moment a vyrazne to poznas...u dieslu nemusis ani resit jestli beres lepsi benzin, protoze nafta je jen jedna(myslim podobny rozdil jako natural 98 a 95, ne znackova a neznackova benzinka), takze to zlepseni urcite poznas...
ty brzdy....to auto je konstrukcne postavene na bubny dozadu - podivej se na svoji stavbu a na stabu Clia s kotouci, neni to jen o uchyceni...a hlavne je to mocmocmoc prace a nepoustel bych se do toho....u skodovek se menily brzdy kdyz se nekdo pustil do vymeny motoru a dal tam motor treba z Golfa......
Audio?..promin..taky si v aute rad poslechnu hudbu a snad dokonce v lepsi kvalite nez doma na bednach od veze a zadny poradny ducduc bednu v kufru nemam, protoze pak se do Clia uz nic nevejde a to je pak na prd...tedka setrim na jiny veci, ale az budou tak jsem se rozhodl pro plochy subwoofer od Clarionu- soupnu ho pod sedacku a mam vyhrano....nikdo nerejpejte do toho ze to nebude basovat protoze to nema ozvucnici...v aute jsem si jej uz zkusil a me to staci...
o vyfuku toho bylo napsano dost..
co se audia týče, já mam třídveřový Clio, jezdím každý týden na hory, tj. pravidelně sklápím sedačky abych tam šoupnul prkno a mladý lyže, a přesto jsem to vymyslel tak, že se mi tam vejde při sklopených sedačkách jak zesilovač, tak subwoofer. plochy subwoofer jaksi nechapu. teď nerejpu, spíš bych to chtěl vysvělit jak si sám řekl, k tomu aby mohl reproduktor vyprodukovat basy, potřebuje být v ozvučnici o určitém objemu. moch nechápu na jakém principu to může fungovat, ale rád se přiučím.
btw už sme přesně u toho - lidem je uplně jedno, na co subwoofer máš, nebo jakého je výkonu - ve chvíly kdy ho prostě vlastníš si XXXXX to je dogma či co...
co se týká chiptuningu - znáš nějakou prověřenou firmu co dělá chip na Renaultu? všude narážím jen na Seat-Škoda-VW-Audi...
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti