Renault Megane II
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
megane
Vyjadreni soudniho znalce http://www.reklamace.vyrobce.cz/scan.htm
Vyjadreni prodejce
http://www.reklamace.vyrobce.cz/photos/photo1.html
[Vyjadreni vedouciho servisu RC Zlicin
Tahnutí vozidla do levé strany Vám vždy potvrdím. Stojím si za svým stanoviskem, tzn. Vozidlo při naší společné zkušební jízdě (je to již dost dávno)prokazatelně po přejetí nerovnosti a v rychlosti do cca 60km/h směřovalo na levou stranu.
Vyjadreni redaktora Motozurnalu CR1
Pan Vrátný dal auto opravit ještě do dalšího servisu, ale ani tam mu vůz opravit nedokázali. Teď je možná správný čas na to říct, že jsem s vozem Tomáše Vrátného jel. Auto opravdu hodně táhne do leva. Nezáleží ani na sklonu silnice. Prostě levá vpřed.[/color]
a na zaver vyjadreni technickeho oddeleni Renault CR
prezkoumana geometrie vozidla, shledana odpovidajici norme, s ohledem na prani a trvale stiznosti zakaznika proveden nad ramec obvykle pece (puvodne preventivni, po tydnu dohadu bylo toto sluvko vypusteno) zasah - vymena pruzin predniho perovani.
Je skvele, ze ma Renault CR takove odborniky, kteri od stolu poznaji ze vuz je v naprostem poradku, kdyz jini jejich kolegove kteri s vozem jeli pravi neco jineho. Proc se Renault tak brani napsat, ze se jednalo o vadny dil? Odpovi mi nekdo na tuto otazku?
Vyjadreni prodejce
http://www.reklamace.vyrobce.cz/photos/photo1.html
[Vyjadreni vedouciho servisu RC Zlicin
Tahnutí vozidla do levé strany Vám vždy potvrdím. Stojím si za svým stanoviskem, tzn. Vozidlo při naší společné zkušební jízdě (je to již dost dávno)prokazatelně po přejetí nerovnosti a v rychlosti do cca 60km/h směřovalo na levou stranu.
Vyjadreni redaktora Motozurnalu CR1
Pan Vrátný dal auto opravit ještě do dalšího servisu, ale ani tam mu vůz opravit nedokázali. Teď je možná správný čas na to říct, že jsem s vozem Tomáše Vrátného jel. Auto opravdu hodně táhne do leva. Nezáleží ani na sklonu silnice. Prostě levá vpřed.[/color]
a na zaver vyjadreni technickeho oddeleni Renault CR
prezkoumana geometrie vozidla, shledana odpovidajici norme, s ohledem na prani a trvale stiznosti zakaznika proveden nad ramec obvykle pece (puvodne preventivni, po tydnu dohadu bylo toto sluvko vypusteno) zasah - vymena pruzin predniho perovani.
Je skvele, ze ma Renault CR takove odborniky, kteri od stolu poznaji ze vuz je v naprostem poradku, kdyz jini jejich kolegove kteri s vozem jeli pravi neco jineho. Proc se Renault tak brani napsat, ze se jednalo o vadny dil? Odpovi mi nekdo na tuto otazku?
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji, znalecký posudek jsem si přečetl, shledal jsem, že proběhla vnější prohlídka vozu a testovací jízdy, kdy se s ním soudní znalec svezl. Shledal, že vozidlo táhne doleva a špatně se navíjející bezpečnostní pás, proto velmi správně určil postup při hledání příčiny závady. Vč. zjištění případného mechanického poškození podvozku.
V servisu Renault zřejmě postupovali stejně a závadu hledali v pouhém seřízení geometrie vozu. Vy jste si vozidlo přebral a přesně po měsíci a ujetí téměř 2000 km jste zjistil, že vozidlo znovu táhne doleva, proto jste opět navštívil (tentokrát jiný) servis Renault, kde postupovali stejně jak by postupoval soudní znalec, i na zakázkovém listě je vidět, že jste se objednal na kontrolu seřízení geometie + praskající dveře. Po dalších 3 měsících a 4000 km jste opět zjistil, že vozidlo táhne doleva, a přivolal si na to soudního znalce, vedení Renaultu atd... to se vždy závada projevila až po takové době? Pak by to napovídalo spíš tomu, že jste někde pěkně "seřídil" geometrii nějakou dírou.
Pokud budete tvrdit, že závada nebyla nikdy nastavením geometrie odstraněna, pak jste jezdil s vozem, který vykazoval vadu o které jste věděl, když toto vezmu do důsledku má toto např. vliv na špatné opotřebení pneumatik, případně další součásti vozu. Potom Vám bude auto vždy někam táhnout... navíc se o to hůře bude servisu původní příčina závady určovat.
Rád bych se zeptal, zda vozidlem jezdíte, či zda jste s vozidlem po provedené opravě (seřízení geometrie, výměna pružin... ) alespoň jel a jestli se závada projevila či ne?
V servisu Renault zřejmě postupovali stejně a závadu hledali v pouhém seřízení geometrie vozu. Vy jste si vozidlo přebral a přesně po měsíci a ujetí téměř 2000 km jste zjistil, že vozidlo znovu táhne doleva, proto jste opět navštívil (tentokrát jiný) servis Renault, kde postupovali stejně jak by postupoval soudní znalec, i na zakázkovém listě je vidět, že jste se objednal na kontrolu seřízení geometie + praskající dveře. Po dalších 3 měsících a 4000 km jste opět zjistil, že vozidlo táhne doleva, a přivolal si na to soudního znalce, vedení Renaultu atd... to se vždy závada projevila až po takové době? Pak by to napovídalo spíš tomu, že jste někde pěkně "seřídil" geometrii nějakou dírou.
Pokud budete tvrdit, že závada nebyla nikdy nastavením geometrie odstraněna, pak jste jezdil s vozem, který vykazoval vadu o které jste věděl, když toto vezmu do důsledku má toto např. vliv na špatné opotřebení pneumatik, případně další součásti vozu. Potom Vám bude auto vždy někam táhnout... navíc se o to hůře bude servisu původní příčina závady určovat.
Rád bych se zeptal, zda vozidlem jezdíte, či zda jste s vozidlem po provedené opravě (seřízení geometrie, výměna pružin... ) alespoň jel a jestli se závada projevila či ne?
[quote="100KUC"]
V servisu jsem vzdy hlasil, ze vuz tahne doleva. To jakym zpusobem prolem resi me nemusi zajimat, od toho jsou oni odbornici. Pokud je auto 3 dny v servisu a pokud vam pri predchozim telefonatu reknou, ze problem tam byl ale odstranili ho, nebudete nad tim dal badat. Take vam reknou, ze jsou prehozena kola a ze si musi sednout, proto logicky nejedete hned druhy den do servisu. Mimo to nevim jakou mate zkusenost s objednavanim se na prohlidky. Neni to v radu hodin, spise tydnu. Takze jednotlive prohlidky maji odstup i z tohoto duvodu. Po druhe prohlidce, opet jsem psal jak muzete videt v protokolu, ze vozidlo tahne vlevo. To ze tam byl stejny postup jako poprve ja tezko ovlivnim, ale pravdepodobne bych ja na miste technika, kdyz zjistim co vsechno se na vozidle delalo pretim a zakaznik to znovu reklamuje asi hledal pricinu nekde jinde. Pote nasledovalo to co jiz vsichni vime.
Vozidlo se po vymene pruzin chova neutralne, vypada to ze problem byl odstranen. Proto nechapu pristup Renaultu a stale hledam odpoved na kviz ?
Aktuálně RENAULT KVÍZ
Vyjadreni soudniho znalce zde http://www.renault.kvalitne.cz/scan.htm
Vyjadreni prodejce zde http://www.renault.kvalitne.cz/photos/photo1.html
Vyjadreni vedouciho servisu RC Zlicin
Tahnutí vozidla do levé strany Vám vždy potvrdím. Stojím si za svým stanoviskem, tzn. Vozidlo při naší společné zkušební jízdě (je to již dost dávno)prokazatelně po přejetí nerovnosti a v rychlosti do cca 60km/h směřovalo na levou stranu.
Vyjadreni redaktora Motozurnalu CR1
Pan Vrátný dal auto opravit ještě do dalšího servisu, ale ani tam mu vůz opravit nedokázali. Teď je možná správný čas na to říct, že jsem s vozem Tomáše Vrátného jel. Auto opravdu hodně táhne do leva. Nezáleží ani na sklonu silnice. Prostě levá vpřed.
A na zaver vyjadreni technickeho oddeleni Renault CR
Prezkoumana geometrie vozidla, shledana odpovidajici norme, s ohledem na prani a trvale stiznosti zakaznika proveden nad ramec obvykle pece (puvodne preventivni, po tydnu dohadu bylo toto sluvko vypusteno) zasah - vymena pruzin predniho perovani.
Je skvele, ze ma Renault CR takove odborniky, kteri od stolu poznaji ze vuz je v naprostem poradku, kdyz jini jejich kolegove, kteri s vozem jeli pravili neco jineho. Proc se Renault tak brani napsat, ze se jednalo o vadny dil? Odpovi mi nekdo na tuto otazku?
V servisu jsem vzdy hlasil, ze vuz tahne doleva. To jakym zpusobem prolem resi me nemusi zajimat, od toho jsou oni odbornici. Pokud je auto 3 dny v servisu a pokud vam pri predchozim telefonatu reknou, ze problem tam byl ale odstranili ho, nebudete nad tim dal badat. Take vam reknou, ze jsou prehozena kola a ze si musi sednout, proto logicky nejedete hned druhy den do servisu. Mimo to nevim jakou mate zkusenost s objednavanim se na prohlidky. Neni to v radu hodin, spise tydnu. Takze jednotlive prohlidky maji odstup i z tohoto duvodu. Po druhe prohlidce, opet jsem psal jak muzete videt v protokolu, ze vozidlo tahne vlevo. To ze tam byl stejny postup jako poprve ja tezko ovlivnim, ale pravdepodobne bych ja na miste technika, kdyz zjistim co vsechno se na vozidle delalo pretim a zakaznik to znovu reklamuje asi hledal pricinu nekde jinde. Pote nasledovalo to co jiz vsichni vime.
Vozidlo se po vymene pruzin chova neutralne, vypada to ze problem byl odstranen. Proto nechapu pristup Renaultu a stale hledam odpoved na kviz ?
Aktuálně RENAULT KVÍZ
Vyjadreni soudniho znalce zde http://www.renault.kvalitne.cz/scan.htm
Vyjadreni prodejce zde http://www.renault.kvalitne.cz/photos/photo1.html
Vyjadreni vedouciho servisu RC Zlicin
Tahnutí vozidla do levé strany Vám vždy potvrdím. Stojím si za svým stanoviskem, tzn. Vozidlo při naší společné zkušební jízdě (je to již dost dávno)prokazatelně po přejetí nerovnosti a v rychlosti do cca 60km/h směřovalo na levou stranu.
Vyjadreni redaktora Motozurnalu CR1
Pan Vrátný dal auto opravit ještě do dalšího servisu, ale ani tam mu vůz opravit nedokázali. Teď je možná správný čas na to říct, že jsem s vozem Tomáše Vrátného jel. Auto opravdu hodně táhne do leva. Nezáleží ani na sklonu silnice. Prostě levá vpřed.
A na zaver vyjadreni technickeho oddeleni Renault CR
Prezkoumana geometrie vozidla, shledana odpovidajici norme, s ohledem na prani a trvale stiznosti zakaznika proveden nad ramec obvykle pece (puvodne preventivni, po tydnu dohadu bylo toto sluvko vypusteno) zasah - vymena pruzin predniho perovani.
Je skvele, ze ma Renault CR takove odborniky, kteri od stolu poznaji ze vuz je v naprostem poradku, kdyz jini jejich kolegove, kteri s vozem jeli pravili neco jineho. Proc se Renault tak brani napsat, ze se jednalo o vadny dil? Odpovi mi nekdo na tuto otazku?
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
myslíš že jsme negramotní a nebo nejsme schopni pochopit psaný text na první přečtení? Tak proč nám to sem dáváš znovu?
Chudák... už musí mít klávesy Ctrl + C a Ctrl + V úplně omačkané.
Objednání v servisu je otázkou několika dní.... max. 1 týden.
Pokud jezdíš se závadou, která je dle tvého názoru zjevná nemůžeš se divit, že dojde k opotřebení dalších součástí náprav, proto bych se nedivil, kdyby se vozidlo časem chovalo divně a někam táhlo.
Chudák... už musí mít klávesy Ctrl + C a Ctrl + V úplně omačkané.
Objednání v servisu je otázkou několika dní.... max. 1 týden.
Pokud jezdíš se závadou, která je dle tvého názoru zjevná nemůžeš se divit, že dojde k opotřebení dalších součástí náprav, proto bych se nedivil, kdyby se vozidlo časem chovalo divně a někam táhlo.
kviz
prosim te, zkus si jeste jednou precist kviz a pak mi odpovez, nezda se ti tam neco divneho? asi ne vid. Proste kazdy mame svoji pravdu a neshodneme se.100KUC píše:myslíš že jsme negramotní a nebo nejsme schopni pochopit psaný text na první přečtení? Tak proč nám to sem dáváš znovu?
Chudák... už musí mít klávesy Ctrl + C a Ctrl + V úplně omačkané.
Objednání v servisu je otázkou několika dní.... max. 1 týden.
Pokud jezdíš se závadou, která je dle tvého názoru zjevná nemůžeš se divit, že dojde k opotřebení dalších součástí náprav, proto bych se nedivil, kdyby se vozidlo časem chovalo divně a někam táhlo.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Už zase? Co nám je po nějakých Tvých kvízech a nesmyslech, kterýma zaplavuješ kde co? Už to konečně pochop, že my nejsme ta strana, která se Ti omluví za veškerý problémy včetně těch s počasím, sousedem či zažíváním, předá Ti kufr plnej peněz a vezme si zpět nějaký auto. Obrátil ses nevhodným způsobem na nesprávnou stranu, sotva tu je kdo na tyhlety výlevy zvědavej, tak nás toho ušetři. Pokud sem totiž zavítá někdo, kdo bude chtít najít objektivní informace o svým modelu, rady, nápady nebo s dalším majitelem si o tom jen pokecat, najde tu jen několik stránek nicneříkajícího balastu o jednom autě od jednoho individua.
Zamysli se konečně nad sebou a svým chováním a řiď se aspoň tady tímto "co sám nerad, nečiň jinému"
Zamysli se konečně nad sebou a svým chováním a řiď se aspoň tady tímto "co sám nerad, nečiň jinému"
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Ahoj lidi, mam moznost koupit tento vuz od dealera Renault: Jedine ceho se obavam je, ze se jedna o prvni rok vyroby tohoto modelu. Muzu Vas poprosit o nazor? popr.na co si dat pozor. Jelikoz se mi tento vuz velice libi, mam trochu obavu abych nekupoval jen "ocima" Vsem predem monohkrat dekuji. Martin.
1) Renault Megane Expression Confort
Ojetý vůz je tři roky starý kupovaný přímo od nás(Dealer kladno), vedená servisní knížka a prohlídky jsou dělané taky u nás. Najeto 23.000km. v dobrém stavu.
Motor: 1,6 16V 115 k
Barva: stříbrná metalíza
Technické údaje vozu:
Maximální rychlost: 192 km/h
Průměrná spotřeba: 6,8 l/100km
Zrychlení 0 – 100km /h: 10,9 s
Maximální výkon: 83kw/115k
Základní výbava vozu:
• 6 x Airbag
• ABS
• Palubní počítač
• Výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče
• Centrální zamykání
• El. okna vpředu i vzadu
• Mlhové světlomety
• Světelný a dešťový senzor
• Hliníková kola 16“
• Rádio ( nevím jestli je s kazetou nebo CD )
• Vůz je bez Klimatizace
Cena vozu: 250.000,- ( původní cena 556.000,- )
1) Renault Megane Expression Confort
Ojetý vůz je tři roky starý kupovaný přímo od nás(Dealer kladno), vedená servisní knížka a prohlídky jsou dělané taky u nás. Najeto 23.000km. v dobrém stavu.
Motor: 1,6 16V 115 k
Barva: stříbrná metalíza
Technické údaje vozu:
Maximální rychlost: 192 km/h
Průměrná spotřeba: 6,8 l/100km
Zrychlení 0 – 100km /h: 10,9 s
Maximální výkon: 83kw/115k
Základní výbava vozu:
• 6 x Airbag
• ABS
• Palubní počítač
• Výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče
• Centrální zamykání
• El. okna vpředu i vzadu
• Mlhové světlomety
• Světelný a dešťový senzor
• Hliníková kola 16“
• Rádio ( nevím jestli je s kazetou nebo CD )
• Vůz je bez Klimatizace
Cena vozu: 250.000,- ( původní cena 556.000,- )
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Za ty prachy koupíš Lagůnu II a poznáš, žes neprohloupil a jestli bude mít najeto o nějakej ten kilák víc, to neřeš není to stodváca kde ti písty hrkaj po jednom kilu. Zkus si jen namátkově poslechnout zavírání dveří u Megana a u Laguny(plechařina proti klapnutí). Motory jsou stejný, ale to okolo je o třídu vejš a o autě bez klimy bych ani neuvažoval, jesli nemáš úchylku stát se každý léto "pečení" ve vlastní šťávě.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Dik za prispevek. No uchylku stat se peceni nemam, nicmene do ted jsem klimu taky nemel... Co se tyka te laguny je to krasne auto, ale mozna bych se ji trochu i bal. (Nekamenujte me prosim!) Ale jde i o spotrebu, naklady na beznou udrzbu atd.(Laguna je preci jen tezsi a vetsi...) Kazdopadne DIK!!!
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Martine, taky jsem chtěl už včera napsat, že by mi vadilo, že je vůz bez klimy. Před Cliem jsem taky klimu v Mégane neměl a teď bych už bez ní auto nechtěl.
Laguny bych se moc nebál, ceny dílů i práce budou podobné, vyhnul bych se prvnímu roku výroby.
Ten Mégane nevypadá podle popisu zle... motor 1,6 16V je na něj celkem v pohodě, málo najeto, cena celkem příznivá. Prověřil bych stav vozu, či zda nebyl po nějaké havárii - ale to tě nechci strašit. Pokud máš rodinu, možná bych počkal na nějakého kombíka nebo sedana - kvůli většímu kufru a většímu místu na zadních sedadlech. (delší rozvor)
Ale nejdřív bych se poradil s někým zkušeným.... Třeba takový Tom69
Laguny bych se moc nebál, ceny dílů i práce budou podobné, vyhnul bych se prvnímu roku výroby.
Ten Mégane nevypadá podle popisu zle... motor 1,6 16V je na něj celkem v pohodě, málo najeto, cena celkem příznivá. Prověřil bych stav vozu, či zda nebyl po nějaké havárii - ale to tě nechci strašit. Pokud máš rodinu, možná bych počkal na nějakého kombíka nebo sedana - kvůli většímu kufru a většímu místu na zadních sedadlech. (delší rozvor)
Ale nejdřív bych se poradil s někým zkušeným.... Třeba takový Tom69
Naposledy upravil(a) 100KUC dne úte bře 28, 2006 12:31, celkem upraveno 1 x.
No spotřeby bych se nebál, rozdíl bude podle mě tak do litru na sto, u diesela ještě míň no a pokud jde o náklady na běžnou údržbu, nebudou se snad diametrálně lišit. Značkový servis má sice jiné sazby za hodinu práce u megana a laguny, ale násobky to nejsou. No a navíc kdo by s autem po záruce jezdil do značkovýho servisu, že bez urážky no.markyz píše:Dik za prispevek. No uchylku stat se peceni nemam, nicmene do ted jsem klimu taky nemel... Co se tyka te laguny je to krasne auto, ale mozna bych se ji trochu i bal. (Nekamenujte me prosim!) Ale jde i o spotrebu, naklady na beznou udrzbu atd.(Laguna je preci jen tezsi a vetsi...) Kazdopadne DIK!!!
Já mám jeden rok scénica a už taky koukám po Espacu, muhehe. Půl roku mi to bylo velký, pak chvíli akorát a už je to malý (a to jsem přes zimu zas tolik nepřibral).
Rodinu nemam a snad ani hned tak mit nebudu Zatim mi vuz slouzi, jako doprava do prace na dovolene a pro radost z jizdy Jde o to, ze tohle je od dealera Renault, a u nich nevim jestli bych sehnal Lagunu za stejne penize, hlavne je to aktualni nabudka... Do bazaru se mi pro auto moc nechce(tedy znovu...)100KUC píše:Pokud máš rodinu, možná bych počkal na nějakého kombíka nebo sedana - kvůli většímu kufru a většímu místu na zadních sedadlech. (delší rozvor)
Dik za odpoved!
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
No muj pripad to urcite nebude, po te, co me tam nedavno dost natahly, mam pocit ze uz tam asi nepojedu. A ze bych z auta vyrostl se nebojim - pred Meganem jsem zvazoval clio, popravde, kdyby se neukazala tahle nabidka, uz bych asi byl clenem clio komunityYohanN píše:No a navíc kdo by s autem po záruce jezdil do značkovýho servisu, že bez urážky no.
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo ... no ojetý Mégane II se začíná objevovat za zajímavé ceny.... kamarád o něm také uvažuje. Byl se na jednoho podívat v Ostravě za 210tis, ale podle fotek co přivezl to nemá origo volant... podle mě byl zbořený, vystřílené pytle a jen zaslepené - místo airbagů odpory - jestli se to tak dodnes dělá nevím...
Ale objevují se zajímavé nabídky... třeba v německu jsou k sehnání od cca 200k i méně... ale většinou mají za sebou dost km.
Ale objevují se zajímavé nabídky... třeba v německu jsou k sehnání od cca 200k i méně... ale většinou mají za sebou dost km.
No,nevím jestli ty ceny ojetých M2 jsou až tak zajímavé,vůči tomu kolik dnes stojí nové.Taky jsem uvažoval o jetém,ale auta 1-2 roky staré se příliš na našem trhu nevyskytují.A ruku na srdce,proč by někdo bezdůvodně prodával téměř nové auto se kterým je spokojený.
Než bych dal 250kKč za ojetinu,se všemi riziky,to bych radši vzal nového Sedana za 325kKč,výbava v základu je více než slušná,včetně motoru.
Než bych dal 250kKč za ojetinu,se všemi riziky,to bych radši vzal nového Sedana za 325kKč,výbava v základu je více než slušná,včetně motoru.
Je to vec nazoru, ja nikomu nerikam at si neplati havarko, ale treba ted mam megane rok 97 a pri spoluucasti 10%,, minilame 10 000KC, me to pride zbytecnost, kdyz mi nekdo rozbije okno, zaplatim to sam, kdyz me to nekdo tukne na parkovisti, to same... Z tohoto duvodu jiz havarko nechci(u starsiho auta), ale jak rikam je to muj osobni nazor...
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
No ono to chce obvolat víc pojišťoven, já mám scenica pojištěnýho na odcizení, živel a přední sklo s 5% spoluúčastí za 4000. V jiný pojišťovně to samý, ale s 10% spolúčastí bylo za 7500, obojí v případě že bych k tomu měl i povinný samozřejmě. Rozdíly teda můžou bejt skoro dvojnásobný, bacha na to......markyz píše:Je to vec nazoru, ja nikomu nerikam at si neplati havarko, ale treba ted mam megane rok 97 a pri spoluucasti 10%,, minilame 10 000KC
Jak by to bylo s all risk nevím, nebourám, a když, tak si nafackuju a zaplatím si to sám, no.
Protože se krade fest a auto stojí celý rok každou noc na sídlišti, mi to přijde jako velmi vhodná investice.
Kradez to je jina, mluvil jsem konkretne o pojisteni all risk, ktere je dost drahe, ale proti odcizeni je to samozrejme dobre! To co jsem uvadel, vyhazelo z toho, ze kdy budu mit all risk a na parkovisti si rozbiju svetlo, stejne si ho zaplatim sam, i kdyz mam pojistku. Ale pojistit se proti kradezi mam v planu, protoze to je vec, kterou clovek neovlivni!
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
MEGAN SEDAN
Zdravim vsechny v tomto foru. Za mesic se stanu doufam ze spokojenym majitelem Renaultu Megane sedan 1.4, a mel bych na vas par dotazku: neni ta 1,4 na takovy auto malo, kolik stoji orientacne prvni garancni prohlidka, odradil by me nekdo od me volby? dik ))
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
1,4 16V 100k je celkem spolehlivý motor, který má slušný výkon a příznivou spotřebu. Tj. při klidnější jízdě bude spotřeba velmi přijatelná. Pro svižnější jízdu je třeba motor víc vytáčet, spotřeba vzroste. Není to žádný závodník ale brzdou provozu určitě nebudeš. Pro svižnější svezení bych volil 1,6ku či raději dvoulitr.
Měl jsem starého Mégane Kombi s tímto motorem (95k) najel jsem s ním cca 80tis km. spotřeba 5,5-12l (oboje extrém) běžně tak 7-8 město 8-10 dle stylu jízdy. Na dálnici nebyl problém jet stále 160, maximálka přes 200
první garanční prohlíka (30k km) - pokud je auto ještě v záruce, musí se dělat ve značkovém servisu.... vymění olej a filtry + kontrola auta... tj. počítej cca 4-5000 Kč, když se bude měnit něco dalšího (třeba destičky apod.) tak trochu víc
Měl jsem starého Mégane Kombi s tímto motorem (95k) najel jsem s ním cca 80tis km. spotřeba 5,5-12l (oboje extrém) běžně tak 7-8 město 8-10 dle stylu jízdy. Na dálnici nebyl problém jet stále 160, maximálka přes 200
první garanční prohlíka (30k km) - pokud je auto ještě v záruce, musí se dělat ve značkovém servisu.... vymění olej a filtry + kontrola auta... tj. počítej cca 4-5000 Kč, když se bude měnit něco dalšího (třeba destičky apod.) tak trochu víc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů