UAZ u nás, aneb jak jsme se podruhé narodili..:-D
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
UAZ u nás, aneb jak jsme se podruhé narodili..:-D
Tohoto drobečka někteří už viděli, někteří zatoužili se svízt a někteří to už nevydrželi a v sobotu dorazili na nultý ročník "UAZ/unas-expedition"
Počasí vládlo přímo jarní a tak okolo poledního dorazili Mário zo Slovenska a brňáci Milan s Michalem. Posilnění nealkoholickým pivkem byli celí diví do projížďky, takže následovala nutná kontrola 3 svíček (čtvrtá by se vyndávala špatně a dlouho), dolití benzínu z kanystru do kanystru a pak už jen včil za novým dobrodružstvím v snad nejhorším autě, v jakým jsem se kdy svezl
Že to auto (dá-li se mu tak říkat..) krom jiných více či méně závažných závad nebrzdí, žere jak 3 V6ky dohromady a má načatý těsnění pod hlavou, to byly fakta všeobecně známá, no až v průběhu expedice se projevila v celé své "kráse"
Vyrazili jsme, jak jinak, než do kopce - a to se později ukázalo jako chyba číslo 1 Na redukovanou jedničku či dvojku (při každém přeřazování UAZ samovolně brzdil natolik, že než se tam šoupnul jiný kvalt, došlo k zastavení) jsme si to šinuli cestou necestou, polem nepolem stále výš a výš, střídali se v řízení, jak malí kluci se radovali z překonaných terénních překážek Z kopce dolu jsme si to namířili kousek po udržované lesní cestě. Původní můj záměr byl vzít to lesem mezi stromy, ale jelikož jsem zrovna neřídil a spíš se kochal krajinou, přejeli jsme onu "odbočku". No nic, vždyť o 50m dál je cesta tím směrem, kterým jsme chtěli jet, tudíž nic se neděje. Tedy, nedělo se do této chvíle, neboť oněch 50m jsme jeli takřka po vrstevnici. V momentě, kdy jsme odbočili na tu cestu "naším směrem", cesta po vrstevnici se změnila náhle na cestu po velmi prudké spádnici. Ještě jsem stačil poznamenat, že kopec je to docela prudký a že by bylo lepší si z redukované dvojky podřadit na jedničku - a to jsem neměl. V okamžiku vyřazení kvaltu si to UAZ se samovolným bržděním rozmyslel a zcela nekontrolovatelně se začal poskakujíc řítit z nejprudšího kopce jaký tu v okolí snad mám Jakákoliv snaha o zařazení čehokoliv byla marná, rychlost narůstala a blížili jsme se ke křižovatce tvaru "T" se silnicí Za silnicí samozřejmě nebylo 20timetrové pískoviště, nýbrž velmi hluboký příkop a jak jinak, než všudypřítomné stromy Kdyby byla před námi instalovaná kamera, asi by to bylo nejšílenější video, jaký by kdy bylo natočeno Před výjezdem na silnici nás naštěstí dost zbrzdilo bláto na bývalé skládce dřeva a pak asi Mário duchapřítomně z místa spolujezdce strhnul volant vpravo ve snaze najet na silnici. To se sice nepodařilo, nicméně UAZ i v tý přibržděný rychlosti provedl "čelem vzad", na silnici vyhodil snad metrák bláta a zaparkoval si to přední nápravou do pravého bližšího příkopa a zadní na vozovku. Doteď nechápu, jak jsme tohle mohli přežít, ale kupodivu jsme každý seděl bez úhony na svým místě No, asi tak bez úhony se to neobešlo. Ty skoky byly asi natolik divoký, že jsem si asi pochroumal záda či odrazil ledvinu - v neděli jsem se totiž ráno nedokázal zvednout z postele a sotva se hýbu ještě teď - ale už je to lepší
Ale abych nepředbíhal, expedice pokračovala dál Z příkopu jsem bez zaváhání vycouval, zbytek posádky naskočil a jelo se vstříc dalším dobrodružstvím, tentokrát do nedalekého písníku Po konstatování že benzínu je stále ještě dost jsme se opět začali vzdalovat od baráku, aut, benzínu... A to byla chyba číslo 2. Ten UAZ prostě žere, to je fakt. Když jsme byli u toho písníku, zakuckalo se to a chcíplo. No nic, dolil se zbytek paliva a tedy jede se zpět. Ejhle, po pár desítkách metrů kuck kuck... Kanystr provizorně nahrazující nádrž byl nakloněný a sací hadička v něm patrně nebyla v místě nejnižším. Bylo jasné, že tu decku benzínu si hadička v kanystru nenajde. Takže následovalo zoufalé hledání PET-láhve v UAZu, z toho si to natáhne líp. Sláva nazdar výletu, PET-láhev byla tu a už se přelévalo. K rozjetí však bylo třeba napumpovat do plovákové komory, tedy pumpuju, pumpuju...a ejhle, na zaplnění plovákové komory padla poslední decka benzínu, další není a PETka opět prázdná Padla tam poznámka o tom, že jsme jako banda výrostků, která kdesi na parkovišti vytáhla pár litrů benzínu ze zaparkovaných aut, ukradla místní vojenské posádce gazíka a jela se vyblbnout do lesa Nezúčastněný a situace neznalý pozorovatel by na nás musel zavolat minimálně městskou policii Na těch pár kapek jsme tedy ujeli dalších pár metrů, a znovu kuck škyt a stojíme. S Máriem jsem popadl kanystr, že tedy dojdeme domů, je to jen asi 2km, Milan s Michalem pohlídají "stroj". Ušli jsme pár kroků a tu jsem si vzpomněl, že sice v kanystru nahrazujícím nádrž plnou bordelu benzín došel, nicméně v levé nádrži je přeci stále ještě benzínu dost, jen ho vytáhnout nějakou hadičkou Mario jako každý správný muž nosí v kapse nůž a už odšrouboval onu sací hadičku. Po ochutnávce a konstatování, že benzín se opravdu pít nedá jsem vycucal asi litr zlatavé, mírně zkalené tekutiny, která nám měla zaručit šťastný návrat domů. Takže napumpovat, nastartovat a co nejrychleji na neredukované rychlosti a co nejnižší otáčky hurá zpět
Asi v půli cesty se však z výfuku zakouřilo, zasmrdělo to, motor přestal táhnout - spíš začal brzdit a zastavili jsme. Že by benzín? První to domněnka. Plováková komora ze zdála být prázdná, přestože v PET-láhvi benzínu stále dost. Napumpoval jsem a tekutina se valila z karburátoru okolo hřídelky škrtící klapky ven. V obavě že je to benzín jsme ho žačali otírat a vysušovat výfukové potrubí, přes nějž se řinul tento proud. Ovšem až doma na druhý den mi došlo, že to tentokrát už nebyl asi benzín, ale voda... Když jsem chtěl totiž po osušení nastartovat, startér jen bezmocně zabručel a nic. Druhý pokus a nic. Holt, vodu nestlačíš, byly jí plné válce. A tedy chyba třetí - nemělo se vůbec nikam jezdit s načatým těsněním
Takže jsme se pěšky vydali všichni domů (kdo by asi tak uprostřed lesa ukradl UAZe, jehož motor se ani nehne ). Milan nastartoval Opela Monterey a přestože s ním původně vjíždět do lesa nezamýšlel, na laně jsme za ním dotáhli potupně našeho UAZe
Když jsem v neděli vymontoval svíčky a protočil motor, měli jste vidět ten 4-bodý vodotrysk
Všechno Mario pečlivě fotodokumentoval a má-li dostatečný stabilizátor obrazu, něco by i na fotkách mohlo být vidět Takže až to zpracuje, těšte se na autentické fotografie z našich "druhých narozenin" a moc nás neodsuzujte, prostě se někdy vyblbnout musíme
Kluci sem jistě přidají své postřehy a dojmy, těšte se
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
vítej v klubu
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já ti Honzo zapomněl říci, že je po pravé ruce při sedadle ruční brzda, která celkem funguje. Jednou se mi stalo, že jsem chtěl projet lesem stále vzhůru a vzhůru a když jsem dojel na vrchol, v cestě stál patník. Vypnul jsem motor a nebýt té ruční brzdy, tak bych nezařadil zpátečku, poněvadž jak bych vyndal jedničku, už bych nezařadil nic a ta ruční brzda mě v tom kopci udržela.
Naposledy upravil(a) Robert dne pon úno 12, 2007 17:29, celkem upraveno 1 x.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jojo, o ní jsem věděl Za ni tahal zezadu Milan, ale nebylo to nic platné, funguje tak maximálně při rychlosti chůze A my se řítili o mnoho rychleji
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže jste přežili díky týmové spolupráci.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nechte už toho - takhle se válím smíchy po posteli a skučím přitom bolestí
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Honzo, přestože mě opět polívá mrazivý pot, tak přes slzy smíchu nemůžu ten článek dočíst. Stále mám před očima tu silnici plnou hlíny. Jestli si tohle někdo z mé rodiny přečte, tak mám doživotního zaracha a budu muset všechny Renaulty prodat, abych na Vás zapomněl. Kdo to nezažil tak neuvěří. Já chtěl ten nick nadepsat "Jak Uaz duši vypustil a my málem taky...", ale nechť. Zatím ahoj. Milan
P.S. Fotky ledacos napoví i o ostatních zážitcích, ale tenhle je opravdu nejmocnější.
V anketě dávám samozřejmě A, poslal bych na sebe okamžitě policajty!!!
P.S. Fotky ledacos napoví i o ostatních zážitcích, ale tenhle je opravdu nejmocnější.
V anketě dávám samozřejmě A, poslal bych na sebe okamžitě policajty!!!
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hm... tak prodáš renaulty a koupíš si uaze, noIng. Milan Voda píše:Honzo, přestože mě opět polívá mrazivý pot, tak přes slzy smíchu nemůžu ten článek dočíst. Stále mám před očima tu silnici plnou hlíny. Jestli si tohle někdo z mé rodiny přečte, tak mám doživotního zaracha a budu muset všechny Renaulty prodat, abych na Vás zapomněl. Kdo to nezažil tak neuvěří. Já chtěl ten nick nadepsat "Jak Uaz duši vypustil a my málem taky...", ale nechť. Zatím ahoj. Milan
P.S. Fotky ledacos napoví i o ostatních zážitcích, ale tenhle je opravdu nejmocnější.
V anketě dávám samozřejmě A, poslal bych na sebe okamžitě policajty!!!
Hele, Milane, tím, že jsi hlasoval pro a) tu trestuhodnou nedbalost nenapravíš. Stejně víme, že jsi šógr jako my všichni:-P Koukej si naordinovat ještě aspoň týden zaracha a 10 hodin rodině prospěšných prací s vysavačem a hadrem na podlahu
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
To nemůžu. Okamžitě by poznali, že jsem něco vyved a teď jsem jak oukropeček. Nic nebude. Žádnej zarach. Na to je času dost. Teď přemejšlím, jestli nebude lepší, než to opravovat, tak koupit nějakýho samuraje za 30 klacíků ( samozřejmě, že s funkčníma brzdama) a hurá do lesa.
P.S. Že to nebrzdí jsme zjistili už v lese, kdy při otáčení a couvání mezi stromy to Mário zastavil až o shluk vyzáblích břízek. Ta jízda z kopce by se nevyvýjela tak dramaticky, kdyby Honza nevyslovil radu, že je lepší přeřadit z dvojky na jedničku. Vyřadit šlo, zařadit už nikoliv. Za ručku cloumal Mário i já a volantem jsme v daný okamžik točily snad všichni. Já se nahnul ze zadního sedadla přes řidiče a tím volantem chtěl trhnout taky. Jestli mě Mário předběh, to nevím, ale zatočili jsme a posléze i zastavili. Díky blátu na zadních kolech to na asfaltu provedlo monstrózní otočku o 180 stupňů a doslova se to vplýžilo do příkopu. Stačilo vrátit kola zpět a ani to v tom příkopu nebylo. Ale na to už nikdo nemyslel.
P.S. Že to nebrzdí jsme zjistili už v lese, kdy při otáčení a couvání mezi stromy to Mário zastavil až o shluk vyzáblích břízek. Ta jízda z kopce by se nevyvýjela tak dramaticky, kdyby Honza nevyslovil radu, že je lepší přeřadit z dvojky na jedničku. Vyřadit šlo, zařadit už nikoliv. Za ručku cloumal Mário i já a volantem jsme v daný okamžik točily snad všichni. Já se nahnul ze zadního sedadla přes řidiče a tím volantem chtěl trhnout taky. Jestli mě Mário předběh, to nevím, ale zatočili jsme a posléze i zastavili. Díky blátu na zadních kolech to na asfaltu provedlo monstrózní otočku o 180 stupňů a doslova se to vplýžilo do příkopu. Stačilo vrátit kola zpět a ani to v tom příkopu nebylo. Ale na to už nikdo nemyslel.
Naposledy upravil(a) Ing. Milan Voda dne pon úno 12, 2007 20:18, celkem upraveno 3 x.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jestli to chceš dát Viktore na hlavní stránku jako článek, tak:
za a bych ho nazval jak vymyslel Milan
za b bych počkal na Mariovy fotky
za a bych ho nazval jak vymyslel Milan
za b bych počkal na Mariovy fotky
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, nevím. Ale chlubit se vlastní blbostí. Raději bych jen ty fotky. Ty jízdy v lesním terénu by nemusely vypadat zle. Zvlášť ty v té vysoké uschlé trávě.
No Honzo a proč jsi nepřiznal, že jsi sjel dolu do písníku, ale po blbé cestě, která byla zatarasená a to nás zachránilo od toho, že by jsme tam toho Uaza nechali na vždy. Protože jen co jsi vycouval ven, tak došel benzín. Jezdit chvíli dole, tak došel tam a nevím nevím, kdo by ho tahal ven. Tak možná traktor.
No Honzo a proč jsi nepřiznal, že jsi sjel dolu do písníku, ale po blbé cestě, která byla zatarasená a to nás zachránilo od toho, že by jsme tam toho Uaza nechali na vždy. Protože jen co jsi vycouval ven, tak došel benzín. Jezdit chvíli dole, tak došel tam a nevím nevím, kdo by ho tahal ven. Tak možná traktor.
Naposledy upravil(a) Ing. Milan Voda dne pon úno 12, 2007 20:20, celkem upraveno 2 x.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ne nadarmo má Uaz nádrže na 150l benzínu. Nemám tedy k tobě Honzo opravdu hodit ještě vejtřasku? Má i naviják.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ta by neprojela mezi stromy kudy jsme jeli a asi by ji můj Monty domů nedotáhl.Robert píše:Ne nadarmo má Uaz nádrže na 150l benzínu. Nemám tedy k tobě Honzo opravdu hodit ještě vejtřasku? Má i naviják.
Jedině, že by jela jako doprovodné vozidlo a vezla by ssebou benzín. A v případě nouze by Uaze dotáhla domů.
Naposledy upravil(a) Ing. Milan Voda dne pon úno 12, 2007 20:22, celkem upraveno 1 x.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Loni na podzim jsem se byl párkrát podívat na jednom brněnském parkovišti u Ústředního hřbitova, kde se setkává motoristická mládež i stařešinové s lépe či hůře vytuněnými auty. Největší bomba byla, když tam dojeli kluci s takovýmhle, byť jen dvounápravovým. V uniformách a v helmách. To byl nářez. Tedy vítej v klubu. Neměli by jsme založitRegis píše:Panove, prisli jste mi tak rikajic do rany.
Vazne uvazuju o koupi OT-64. Mel byste nekdo zajem podilet se (hlavne znalostmi a praci) na uvedeni do provozuschopneho stavu? Muzeme z toho udelat i klubovy vyprostovak.
" ARMY SEKCI " ?
Uaz, V3S by už byly a teď se dokoupí OTéčko? - celkem dobrá výchozí pozice.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tebe by se patřilo naklonovat, aby jsi to všechno stíhal.jarek val_mez píše:klidně bych ti s opravou pomohl na vojně jsem rok spravoval tatrovky docela cenná skušenost
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů