Renault Megane 1,6 16V r.v. 2004 - nepravidelny chod motora
Moderátor: Moderators General
Renault Megane 1,6 16V r.v. 2004 - nepravidelny chod motora
Zdravím kolegou Renaulťakou. Poradí mi niekto? Mám problém s Meganom II, 1,6 16V r.v. 2004. Pri studenom motore a prudšom zošliapnutí akceleračného pedálu sa motor dusí, ma trhavý chod (škube), občas blikne aj kontrolka motora. Pri pokojnej jazde (ľahká noha) sa chyba prejaví zriedka. V chladnejšom počasí je to poznať viac. Po cca 10 minútach jazdy chyba zmizne. Chyba je náhodná, v servise ju nevedia diagnostikovať, menili sviečky, nepomohlo. Auto je v záruke. Poraďte prosím.
Megane II GrandTour 1,6 16V 04/2004
Neporadim, jen tuhle neprijemnost/zavadu potvrzuji. Prvni cca 2 minuty se neda slapnout vic na plyn jinak to dost kucka, chova se to jak klokan. Pri lehkem seslapnuti pak motor jen lehounce kolisa s otackami coz nastesti vyrovna HDM.
Mozna je to za jeste kratsi dobu, pri -10 to je v pohode po ujeti cca 200m (jen projedu jednu ulici). Kontrolka se mi teda jeste nerozsvitila.
Mozna s tim ma souvislost i ta vec ze kdyz pri studenem motoru lehce slapnu na plyn, tak otacky na chvili padnou kus pod volnobeh a pak teprve jdou nahoru. Mozna ne, rozumim tomu jak koza petrzeli
Poprve jsem to zazil az v zime (oboji). Mam najeto cca 5tkm, auto koupeno v srpnu 2005.
Zatim jsem to bral jako neprijemnou vlastnost toho motoru za studena(motor) a mrazu(pocasi). Nicmene az navstivim servis, tak se o tomhle problemu take zminim (i kdyz jak ctu tvuj prispevek, tak budu asi jen dalsi carka do statistiky). Pripadne se servis zachova dle vety "If you can't fix it, feature it!"
Mozna je to za jeste kratsi dobu, pri -10 to je v pohode po ujeti cca 200m (jen projedu jednu ulici). Kontrolka se mi teda jeste nerozsvitila.
Mozna s tim ma souvislost i ta vec ze kdyz pri studenem motoru lehce slapnu na plyn, tak otacky na chvili padnou kus pod volnobeh a pak teprve jdou nahoru. Mozna ne, rozumim tomu jak koza petrzeli
Poprve jsem to zazil az v zime (oboji). Mam najeto cca 5tkm, auto koupeno v srpnu 2005.
Zatim jsem to bral jako neprijemnou vlastnost toho motoru za studena(motor) a mrazu(pocasi). Nicmene az navstivim servis, tak se o tomhle problemu take zminim (i kdyz jak ctu tvuj prispevek, tak budu asi jen dalsi carka do statistiky). Pripadne se servis zachova dle vety "If you can't fix it, feature it!"
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Potvrzuji tento problém i u motoru 1.4 16V 72kW. Mám Megana z května 2005. Kromě cukání (já tomu říkám "díra" při akceleraci) se mi projevují ještě i nízké volnoběžné otáčky (500) při startu vlažného motoru. Založil jsem k tomuto problému již dříve diskuzi na http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=2566
Servis jsem už navštívil, závada je již Renaultem zaregistrovaná a čeká se na nějaké řešení, nejspíš update jednotky motoru. Při včerejším telefonickém dotazu na stav řešení problému, mi vedoucí servisu sdělil, že problém studeného motoru je společný pro oba motory 1.4/1.6 16V. Dlouhou dobu nebyl uznán mateřskou automobilkou ve Francii jako problém, prý teprve množství stížností z českého zastoupení způsobilo uznání této "vlastnosti" jako problému žádajícího řešení. Nicméně ještě není k dispozici.
Servis jsem už navštívil, závada je již Renaultem zaregistrovaná a čeká se na nějaké řešení, nejspíš update jednotky motoru. Při včerejším telefonickém dotazu na stav řešení problému, mi vedoucí servisu sdělil, že problém studeného motoru je společný pro oba motory 1.4/1.6 16V. Dlouhou dobu nebyl uznán mateřskou automobilkou ve Francii jako problém, prý teprve množství stížností z českého zastoupení způsobilo uznání této "vlastnosti" jako problému žádajícího řešení. Nicméně ještě není k dispozici.
K problematice 1.6 VVT jsem doplnil informace v dalším příspěvku na http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=2566&start=45
Zrovna ted jsem to cetl. A vubec mne to nepotesilo
Na navstevu do servisu budu muset jit asi co nejdriv. To co jsem puvodne prisuzoval "nekde povolenymu, pri startu obcas drncicimu asi plastu" k tomu prej patri taky
Na navstevu do servisu budu muset jit asi co nejdriv. To co jsem puvodne prisuzoval "nekde povolenymu, pri startu obcas drncicimu asi plastu" k tomu prej patri taky
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
kmarty:
Nevím přesně odkud slyšíš to drnčení, ale vím také o jedné častější závadě na Megane II, kterou jsem měl. Snadno se ohne plech stínící (tepelně) výfuk od podlahy. Třeba jízdou ve vyšší trávě nebo teď v zimě škrtnutím o tvrdší sníh. Pak to drnčí při volnoběhu. Zvuk se přenáší všude možně, ale dá se to poznat tak, že zezadu vezmeš za výfuk a podržíš ho nebo ho někam trochu odtlačíš.
Nevím přesně odkud slyšíš to drnčení, ale vím také o jedné častější závadě na Megane II, kterou jsem měl. Snadno se ohne plech stínící (tepelně) výfuk od podlahy. Třeba jízdou ve vyšší trávě nebo teď v zimě škrtnutím o tvrdší sníh. Pak to drnčí při volnoběhu. Zvuk se přenáší všude možně, ale dá se to poznat tak, že zezadu vezmeš za výfuk a podržíš ho nebo ho někam trochu odtlačíš.
Dela to jen par vterin tesne po startu (pokud to udela) a pak uz vubec. Zpoza volantu mi to prijde jako bych to slysel od praveho predniho kola(tim smerem) coz mi bylo i potvrzeno zvenku (kolega z prace mi ukazal na pravy blatnik, presneji rozhrani praveho blatniku a haubny).
No nic, na zitra rano mam uz stejne domluvenou navstevu servisu tak uvidim.
Za poslednich pet startu to nezarachotilo ani jednou a to zakolisani otacek nekde okolo 2000-2500 pri studenym, cerstve nastartovanym motoru to udelalo tenhle tyden jen jednou(dnes, kdyz jsem jel domu).
To se bude fakt moc dobre hledat
No nic, na zitra rano mam uz stejne domluvenou navstevu servisu tak uvidim.
Za poslednich pet startu to nezarachotilo ani jednou a to zakolisani otacek nekde okolo 2000-2500 pri studenym, cerstve nastartovanym motoru to udelalo tenhle tyden jen jednou(dnes, kdyz jsem jel domu).
To se bude fakt moc dobre hledat
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Tak jsem dopadl tak jak jsem cekal. Ostatne neni co se divit kdyz prijedu s problemem, ktery je jen nekdy a navic se posledni tri dny nevyskyt. Jeste ted si pripadam jako blbec.
Prijimaci technik ale zachoval vaznou tvar a normalne jsme se domluvili co a jak.
Dal mi na sebe kontakt a mam mu zavolat(ci rovnou prijet) az to bude delat nejak pravidelne. Takhle to sice muze prijmout, ale vzhledem k soucasnemu stavu zavady je vysoka pravdepodobnost ze nic nenajdou a jediny vysledek bude takovy, ze budu par dni bez auta. Je na to cas, jeste minimalne rok a pul, a nemelo by to zpusobit jine zavady a auto by melo byt pojizdne i kdyby se zavada projevila naplno.
Kurna, fakt si ted pripadam jak trouba
EDIT: Perlicka na zaver. Jdu z prace, sednu do auta, zmacknu cudlik Start....a mila Meggie nastartuje s duverne znamym zarachocenim.
Prijimaci technik ale zachoval vaznou tvar a normalne jsme se domluvili co a jak.
Dal mi na sebe kontakt a mam mu zavolat(ci rovnou prijet) az to bude delat nejak pravidelne. Takhle to sice muze prijmout, ale vzhledem k soucasnemu stavu zavady je vysoka pravdepodobnost ze nic nenajdou a jediny vysledek bude takovy, ze budu par dni bez auta. Je na to cas, jeste minimalne rok a pul, a nemelo by to zpusobit jine zavady a auto by melo byt pojizdne i kdyby se zavada projevila naplno.
Kurna, fakt si ted pripadam jak trouba
EDIT: Perlicka na zaver. Jdu z prace, sednu do auta, zmacknu cudlik Start....a mila Meggie nastartuje s duverne znamym zarachocenim.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- viktormoto
- Starting member
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte čer 14, 2005 13:52
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
V podstatě to stejné co tu píšete
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... e4d35537e5
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... e4d35537e5
Renault 19 RT Phase II 1,8 F3P 66kw,benzín, 5-ti dverovy 1992
No mozna ne tak docela.
Ja mam volnobeh v klidu (motor 1.6).
Cely problem se odehrava v prvnich par minutach po nastartovani:
Nevim co z toho je normalni a co neni nebo co s cim ma jakou souvislost, proto popisuju vse ceho jsem si pri tom vsiml. Teda to rachoceni asi normalni nebude, tim sem si jistej
Kdyz nekdo poslal link z toho anglickyho fora, tak jsem se tam se svoji lamanou anglictinou docetl(a prehranim zvukoveho zaznamu nastartovani takoveho motoru i doslechl) ze pry bod 1. a 4. spolu souvisi a ze pry to dela "hydrostelova" kladka u vackoveho hridele ktera meni casovani ventilu* coz mne fakt vydesilo, takze jsem skrz bod 1. (a diky ziskanym informacim i bod 4.) zmenil rozhodnuti "nekdy, az budu mit klid a cas, se stavim v servisu" na "stavim se v servisu radsi co nejdriv" a domluvil si navstevu v servisu. Den pred domluvenou navstevou jsem se taky docetl, ze to je asi tak to nejhorsi co mne muze skrz to cekat a dal by se to nemelo sirit(jako ze bych odrovnal motor nebo tak). Teda jestli jsem si to prelouskal spravne. To mi v zasade rekl i ten prijimaci technik (pokud teda mluvil o tomhle, po popsani toho stavu totiz rekl jen ze mu ten problem neni az tak neznamy), ze se nemusim bat a ze s tim muzu prijet i pozdeji.
No nic, kovbojku ala Tom69 z toho delat nechci (a doufam ze nedelam). Holt proste az to zacne delat zase(tak nejak reprodukovatelne) tak se stavim v servisu znovu. Mozna nebudu muset ani dlouho cekat kdyz to dnes vecer udelal zase.
Jen by mne fakt mrzelo kdyby se s autem neco kvuli tomu stalo
*) Tu kladku tam nazyvaji "Dephaser Pulley" - jde pry o velice rozsirenou zavadu na tomhle motoru a ze kazdy servis by mel dobre vedet oc jde. Tak si rikam jestli neni lepsi nekdy Internet neznat. Apon by mne nechytaly tyhle hypochondricky zachvaty.
Tvemu popisu se mi vic blizi zavada kterou jsem mel na R19(motor F3N) kde byl problem v EGR ventilu a prizadrenym krokovym motorku ktery drzi volnobeh (takhle, tohle tam v servisu nasli a opravili). Ale mam pocit ze mi to pri jizde neskubalo. Nevim, neber mne za slovo. Jak jsem tu uz psal, rozumim tomu jak koza petrzeli a dnes jsem na aute schopny vymenit si tak maximalne kolo. Nejvetsi vec, kterou jsem kdy na aute delal byla vymena motoru na Dacii1310 (cca 10 let zpatky) a hardyspojka u Taunusu(asi 5-7 let). Od te doby krome autoradia nic.
Ja mam volnobeh v klidu (motor 1.6).
Cely problem se odehrava v prvnich par minutach po nastartovani:
- Tesne po nastartovani se z motorovy casti ozve takovy ... zarachoceni (trrtrttrrrrrr) - pravda jen obcas. Ze zacatku(poprve nekdy pred vanocema) to jen tak zaklepalo, postupem casu se to samostatny klepani rozsirilo do souvisleho "trrrr". Nerinci to, proto jsem si myslel ze to treba dela nejaky kus plastu.
- Pri hodne malym seslapnuti plynu otacky motoru klesnou pod volnobezne jakoby motor chtel chcipnout ale nakonec teda kousek s otackama povyleze - tohle muze byt asi normalni. Akorat to az do toho predvanocniho obdobi nedelal.
Neudelal to pri "extremni" zime (-17C). V tu chvili mel motor vyssi volnobeh(cca 1100) a z nich sel nahoru uplne normalne. - Pri pokusu udrzet cca 1500 ot. motor s otackami kolisa (rozptyl tak 200ot.) aniz ale zmenim seslapnuti plynu - tohle mam odzkousene jen pri jizde (zarazeno D)
- Pri pokusu vytocit motor na cca 3000 ot (a pravdepodobne i vic, ale nezkousel jsem to - nemel jsem to srdce) se zacne motor cukat nekde u 2500-2700 a zacne hybat s otackami v rozmezi 2200-2900 aniz zmenim seslapnuti plynu (teda snazim se s nim nehybat). Jakoby se dusil ci co.
Nevim co z toho je normalni a co neni nebo co s cim ma jakou souvislost, proto popisuju vse ceho jsem si pri tom vsiml. Teda to rachoceni asi normalni nebude, tim sem si jistej
Kdyz nekdo poslal link z toho anglickyho fora, tak jsem se tam se svoji lamanou anglictinou docetl(a prehranim zvukoveho zaznamu nastartovani takoveho motoru i doslechl) ze pry bod 1. a 4. spolu souvisi a ze pry to dela "hydrostelova" kladka u vackoveho hridele ktera meni casovani ventilu* coz mne fakt vydesilo, takze jsem skrz bod 1. (a diky ziskanym informacim i bod 4.) zmenil rozhodnuti "nekdy, az budu mit klid a cas, se stavim v servisu" na "stavim se v servisu radsi co nejdriv" a domluvil si navstevu v servisu. Den pred domluvenou navstevou jsem se taky docetl, ze to je asi tak to nejhorsi co mne muze skrz to cekat a dal by se to nemelo sirit(jako ze bych odrovnal motor nebo tak). Teda jestli jsem si to prelouskal spravne. To mi v zasade rekl i ten prijimaci technik (pokud teda mluvil o tomhle, po popsani toho stavu totiz rekl jen ze mu ten problem neni az tak neznamy), ze se nemusim bat a ze s tim muzu prijet i pozdeji.
No nic, kovbojku ala Tom69 z toho delat nechci (a doufam ze nedelam). Holt proste az to zacne delat zase(tak nejak reprodukovatelne) tak se stavim v servisu znovu. Mozna nebudu muset ani dlouho cekat kdyz to dnes vecer udelal zase.
Jen by mne fakt mrzelo kdyby se s autem neco kvuli tomu stalo
*) Tu kladku tam nazyvaji "Dephaser Pulley" - jde pry o velice rozsirenou zavadu na tomhle motoru a ze kazdy servis by mel dobre vedet oc jde. Tak si rikam jestli neni lepsi nekdy Internet neznat. Apon by mne nechytaly tyhle hypochondricky zachvaty.
Tvemu popisu se mi vic blizi zavada kterou jsem mel na R19(motor F3N) kde byl problem v EGR ventilu a prizadrenym krokovym motorku ktery drzi volnobeh (takhle, tohle tam v servisu nasli a opravili). Ale mam pocit ze mi to pri jizde neskubalo. Nevim, neber mne za slovo. Jak jsem tu uz psal, rozumim tomu jak koza petrzeli a dnes jsem na aute schopny vymenit si tak maximalne kolo. Nejvetsi vec, kterou jsem kdy na aute delal byla vymena motoru na Dacii1310 (cca 10 let zpatky) a hardyspojka u Taunusu(asi 5-7 let). Od te doby krome autoradia nic.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
kmarty:
To máš typické projevy na výměnu kladky, přehrání SW atd. podle uváděného technického řešení 4432A. Přečetl jsem toho na anglických fórech už dost. Měli by ti to opravit, nevím zda musí vidět projev závady, ale mělo by jím stačit, že to slyšíš ty a reklamuješ to. Je to známá závada i se známým řešením a Renault má máslo na hlavě, tak by měl servis bez odříkání opravovat, stejně to zaplatí automobilka.
Pokud to nebudeš moci spolehlivě předvést v servisu, tak by ses tam zbytečně několikrát vydával, možná by si jim to mohl také nahrát jako zvukový záznam (mobilem) a poslat. Posílal jsem takto fotky třeba orosených světel a vzali to a já ušetřil jednu cestu na ukázání závady.Trochu bych na ně zatlačil, ať udělají opravu podle téhle instrukce na kladku.
V Anglii se zřejmě technici píšící na fórum docela zlobí, jak to servisy stále neznají. Nakonec tohle oddalování oprav jen poškozuje jméno automobilky Renault, měli by se trochu vzpamatovat.
To máš typické projevy na výměnu kladky, přehrání SW atd. podle uváděného technického řešení 4432A. Přečetl jsem toho na anglických fórech už dost. Měli by ti to opravit, nevím zda musí vidět projev závady, ale mělo by jím stačit, že to slyšíš ty a reklamuješ to. Je to známá závada i se známým řešením a Renault má máslo na hlavě, tak by měl servis bez odříkání opravovat, stejně to zaplatí automobilka.
Pokud to nebudeš moci spolehlivě předvést v servisu, tak by ses tam zbytečně několikrát vydával, možná by si jim to mohl také nahrát jako zvukový záznam (mobilem) a poslat. Posílal jsem takto fotky třeba orosených světel a vzali to a já ušetřil jednu cestu na ukázání závady.Trochu bych na ně zatlačil, ať udělají opravu podle téhle instrukce na kladku.
V Anglii se zřejmě technici píšící na fórum docela zlobí, jak to servisy stále neznají. Nakonec tohle oddalování oprav jen poškozuje jméno automobilky Renault, měli by se trochu vzpamatovat.
Tak jsem konecne nasel neco (mp3 prehravac ) cim jsem ten pazvuk mohl nahrat. Mobilem to sice nahrat taky slo, ale bylo to nepouzitelny (nevim co pouziva Erik Z600 za kodek - na hlas je to celkem uchazejici, ale na cokoliv jinyho to pouzit nejde). Mezitim se to ale trochu zmenilo, nejspis tim ze trosku oteplilo. Nicmene je to porad ten samej zvuk ("nejpovedenejsi" je asi ten posledni):
REC04.wav
REC05.wav
REC06.wav
REC07.wav
REC08.wav
REC11.wav
Takze vybaven timto se pujdu objednat do servisu a doufam ze si u toho nebudu pripadat tak blbe jako minule kdy to od dne objednani az do dne kdy jsem se tam s autem stavil neudelalo ani jednou.
2petrk: Tlacit na ne nebudu, zatim k tomu nebyl jediny duvod. Minule jsme se domluvili (t.j. ne ze mne poslal k sipku) ze se zastavim nekdy pozdeji az to bude delat casteji.
REC04.wav
REC05.wav
REC06.wav
REC07.wav
REC08.wav
REC11.wav
Takze vybaven timto se pujdu objednat do servisu a doufam ze si u toho nebudu pripadat tak blbe jako minule kdy to od dne objednani az do dne kdy jsem se tam s autem stavil neudelalo ani jednou.
2petrk: Tlacit na ne nebudu, zatim k tomu nebyl jediny duvod. Minule jsme se domluvili (t.j. ne ze mne poslal k sipku) ze se zastavim nekdy pozdeji az to bude delat casteji.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Takze mam auti zpatky doma s vymenenou "hydrostelovou" kladkou.
Budu-li vychazet ciste ze svych zkusenosti pri domluve se servisem, tak proti nim nemam jedineho nedobreho slova. Jeden den jsem jim privezl auto, druhy den jsem si ho opravene odvezl. Pujcili mi v ramci zaruky nahradni auto, cimz mne zbavili problemu "Jak do prace a z prace napric Prahou pomoci MHD" na ktery mne zena pripravovala den predem (vcetne informaci ze listky uz nestoji 10Kc, ba ani 12Kc). Dalsi prekvapeni od servisu pro mne bylo ze mi kompletne umyli auto, coz vysvetlovalo proc jsem ho zprvu nemohl najit (mozna je to standard, ale ja to jeste nezazil. Mycku jeste mozna, ale umyty bylo i celni sklo zevnitr).
Zkratka pristupem servisu jsem byl nadsen.
Budu-li vychazet ciste ze svych zkusenosti pri domluve se servisem, tak proti nim nemam jedineho nedobreho slova. Jeden den jsem jim privezl auto, druhy den jsem si ho opravene odvezl. Pujcili mi v ramci zaruky nahradni auto, cimz mne zbavili problemu "Jak do prace a z prace napric Prahou pomoci MHD" na ktery mne zena pripravovala den predem (vcetne informaci ze listky uz nestoji 10Kc, ba ani 12Kc). Dalsi prekvapeni od servisu pro mne bylo ze mi kompletne umyli auto, coz vysvetlovalo proc jsem ho zprvu nemohl najit (mozna je to standard, ale ja to jeste nezazil. Mycku jeste mozna, ale umyty bylo i celni sklo zevnitr).
Zkratka pristupem servisu jsem byl nadsen.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Slo to velice dobre a ty nahravky nebyly vubec potreba.petrk píše:Paráda, konečně jeden příklad, že to může jít i dobře a že výměna informací byla k něčemu dobrá.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát bře 03, 2006 14:28
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Trasenie motora pri volnobehu a aj hlučnejší motor.
Ahojte.
Píšete tu o podozrivej kladke v rozvode.
Mám Renault Mégane I grandtour, motor 1.6 16V.
Spomínané chyby v predmete mi robí aj za studena, aj za tepla.
Len motor po zohriatí ide tichšie.
Robí to po výmene rozvodov vrátane kladiek a vodnej pumpy.
Boli menené aj sviečky, ale nepomohlo.
Podotýkam, že pred výmenou rozvodov bolo všetko OK.
Píšete tu o podozrivej kladke v rozvode.
Mám Renault Mégane I grandtour, motor 1.6 16V.
Spomínané chyby v predmete mi robí aj za studena, aj za tepla.
Len motor po zohriatí ide tichšie.
Robí to po výmene rozvodov vrátane kladiek a vodnej pumpy.
Boli menené aj sviečky, ale nepomohlo.
Podotýkam, že pred výmenou rozvodov bolo všetko OK.
Renault Mégane Combi r.v.:2001 1,6 16V
Re: Trasenie motora pri volnobehu a aj hlučnejší motor.
To spíš vypadá na cívku zapalování. Tento motor ještě výše uvedenou kladku nemá. A ty rozvody ti měnily ve značkovém servise ?
-
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát bře 03, 2006 14:28
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Nie, nemenili mi ich v značkovom servise, ale menil ich človek, ktorý niekedy robil v Renault servise. A diely používa od toho istého dodávateľa ako Renault servis. Iba cena je iná.
Ináč na značkový servis som riadne napálený.
Po mesiaci od objednania kľúča mi volali aby som prišel.
Potom som čakal 1hodinu kým ma zobrali. O hodinu pozdejšie ako som bol objednaný.
Po ďalšej hodine mi povedali, že dialkové nakódovali, ale nepasuje do zámku hrot. Nevedeli to skúsiť hneď?
Ináč arogancia u nich nechýba ani trochu.
Ináč na značkový servis som riadne napálený.
Po mesiaci od objednania kľúča mi volali aby som prišel.
Potom som čakal 1hodinu kým ma zobrali. O hodinu pozdejšie ako som bol objednaný.
Po ďalšej hodine mi povedali, že dialkové nakódovali, ale nepasuje do zámku hrot. Nevedeli to skúsiť hneď?
Ináč arogancia u nich nechýba ani trochu.
Renault Mégane Combi r.v.:2001 1,6 16V
Omlouvam se ze tu vytahuju davno zapadly topic, ale treba to nekoho bude zajimat:
Pred par dny jsem se bavil s kolegou v praci o autech (takovy ty laicky plky ) a jak takhle plkame, tak z nej vypadlo ze u sve Audi A3 ma par vterin po startu (v radu jednotek az desitek v zavislosti na venkovni teplote) tytez symptomy a je to brane jako uplne normalni vec. Proste nic co by bylo povazovane jako zavada.kmarty píše:... problem se odehrava v prvnich par minutach po nastartovani:
- Pri pokusu udrzet cca 1500 ot. motor s otackami kolisa (rozptyl tak 200ot.) aniz ale zmenim seslapnuti plynu - tohle mam odzkousene jen pri jizde (zarazeno D)
- Pri pokusu vytocit motor na cca 3000 ot (a pravdepodobne i vic, ale nezkousel jsem to - nemel jsem to srdce) se zacne motor cukat nekde u 2500-2700 a zacne hybat s otackami v rozmezi 2200-2900 aniz zmenim seslapnuti plynu (teda snazim se s nim nehybat). Jakoby se dusil ci co.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů