Renault Clio III 1,4 16V TEST
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Renault Clio III 1,4 16V TEST
Diskuse ke článku
http://www.renaultclub.cz/renault_clio_ ... 2005).html
Pokud by Vás zajímalo něco, co v článku nezaznělo, ptejte se.
http://www.renaultclub.cz/renault_clio_ ... 2005).html
Pokud by Vás zajímalo něco, co v článku nezaznělo, ptejte se.
- Williams
- Člen RCČR
- Příspěvky: 180
- Registrován: stř pro 31, 2003 12:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To zere jak muj dvoulitr...
Renault Clio Williams 2.0 -> Renault Clio Sport 2.0 Ph1 -> Clio Cup Ph2 http://www.cliosport.cz
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No žere.... žere víc než moje Clio II 1,4 16V .... je to dáno možná kratším zpřevodováním a hlavně větší hmotností a vyšší stavbou a celkovou velikostí vozu (Clio hodně vyrostlo). Navíc motor měl najeto cca 5000 km takže byl ještě syrový a spotřeba tudíž vyšší.... také jsme Cliu v průběhu testu dávali řádně zabrat.... takže spotřeba někdy dosahovala opravdu závratných hodnot...
- Williams
- Člen RCČR
- Příspěvky: 180
- Registrován: stř pro 31, 2003 12:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A ja opet musim opakovat ze to zere jak dvoulitr... Ted mam prumernou spotrebu na 2500km 7,4L je v tom 50% dalnice (do 130km/h) a 50% mesto + spousta studenych startu...100KUC píše:jasně, to jsem zapoměl opomenout...
při běžném provozu byla spotřeba přijatelná...
Renault Clio Williams 2.0 -> Renault Clio Sport 2.0 Ph1 -> Clio Cup Ph2 http://www.cliosport.cz
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Moc hezké
Z toho testu jsem se dozvědel i věci o kterých jsem nevědel, zčasti to bude vyšší výbavou testovanýho vozu a zčasti znamenitou informovaností Renaultu SR
V podstatě kromě plynovýho pedálu a páčky blinkru bych si ho s motorem 3,0 V6 24v-nebo Turbo vědel představit jako svoje vozítko Už se nemužu dočkat Clio Sport III
Už taky docela jistě vím, že svuj titul auto roka 2006 získal oprávněne.
Z toho testu jsem se dozvědel i věci o kterých jsem nevědel, zčasti to bude vyšší výbavou testovanýho vozu a zčasti znamenitou informovaností Renaultu SR
V podstatě kromě plynovýho pedálu a páčky blinkru bych si ho s motorem 3,0 V6 24v-nebo Turbo vědel představit jako svoje vozítko Už se nemužu dočkat Clio Sport III
Už taky docela jistě vím, že svuj titul auto roka 2006 získal oprávněne.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- afk_cz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 72
- Registrován: čtv bře 25, 2004 16:12
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
no nevim, ale kdyz napriklad na dalnici budu mit poruchu a nebudu moct nastartovat a POTREBUJU byt viden, tak necham rozsviceno, pokud se mi ale automaticky vypnou svetla, tak musim spolehat jen na varovky. dalsi vec - pri zastaveni vozu se automaticky sterace prepinaji na cyklovac - pokud to neni zavisle od intenzity deste, tak to pri prutrzi mracen muze byt zajimave, vjizdet napriklad do krizovatky s plnym sklem vody a cekat, az se mi rozebehnou .... predpokladam, ze vse, co jsem popsal, jde jeste i manualne regulovat
R19 8V 66kW PhaseI & R19 8V 54kW PhaseI, WWW.RENAULT19.CZ
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
spravne - ovladac na svetla ma polohy: automatika (pri vypnuti motoru vypne svetla), obrysovky, potkavackyafk_cz píše:no nevim, ale kdyz napriklad na dalnici budu mit poruchu a nebudu moct nastartovat a POTREBUJU byt viden, tak necham rozsviceno, pokud se mi ale automaticky vypnou svetla, tak musim spolehat jen na varovky. dalsi vec - pri zastaveni vozu se automaticky sterace prepinaji na cyklovac - pokud to neni zavisle od intenzity deste, tak to pri prutrzi mracen muze byt zajimave, vjizdet napriklad do krizovatky s plnym sklem vody a cekat, az se mi rozebehnou .... predpokladam, ze vse, co jsem popsal, jde jeste i manualne regulovat
s tim cyklovacem to nevim, ale bude to podobne. Nebo to chce destovy senzor
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
I ty rejpale jedenafk_cz píše:no nevim, ale kdyz napriklad na dalnici budu mit poruchu a nebudu moct nastartovat a POTREBUJU byt viden, tak necham rozsviceno, pokud se mi ale automaticky vypnou svetla, tak musim spolehat jen na varovky. dalsi vec - pri zastaveni vozu se automaticky sterace prepinaji na cyklovac - pokud to neni zavisle od intenzity deste, tak to pri prutrzi mracen muze byt zajimave, vjizdet napriklad do krizovatky s plnym sklem vody a cekat, az se mi rozebehnou .... predpokladam, ze vse, co jsem popsal, jde jeste i manualne regulovat
světla je samozřejmě možné rozsvítit i bez klíčku... stačí vypnout a zapnout Triviální
Cyklovač - Renault používá tento systém již řadu let a je s ním vybavena poměrně velká část vozů - i s nižší výbavou
Stěrače mají tyto polohy
A - vypnuto
B - cyklovač - ve vyšších výbavách nastavitelný ovladačem na páčce
C - 1. rychlost
D - 2. rychlost
inteligentí stírání:
v případě jízdy se zapnutými stěrači na 1. rychlostní stupeň se při zastavení přepnou na cyklovač.
při jízdě se zapnutým 2. stupněm se při zastavení vozu stěrače přepnou na 1. rychlost
při jízdě s cyklovačem cylkovač zůstane
Při uvedení vozu do pohybu se rychlost stírání vrátí na původní stupeň.
Ostřikovače - při ostříknutí čelního skla se sklo automaticky setře jednou nebo 3x + 1x po chvíli dle množství kapaliny - délce chodu motorku ostřikovače. (zde asi záleží na modelu)
zadní stěrač - při ostříknutí setře
zadní stěrač - má také polohu cyklovač - pravidelně stírá zadní sklo... hodí se na dálnici či při sněžení apod.
při jízdě se zapnutými stěrači se po zastavení a zařazení zpátečky zapne zadní stěrač - např. při parkování, když přijedete v dešti velmi praktické
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti