Renault Clio III 1,4 16V TEST

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Renault Clio III 1,4 16V TEST

Příspěvek od DDT » sob pro 24, 2005 15:17

Diskuse ke článku
http://www.renaultclub.cz/renault_clio_ ... 2005).html

Pokud by Vás zajímalo něco, co v článku nezaznělo, ptejte se.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Williams
Člen RCČR
Příspěvky: 180
Registrován: stř pro 31, 2003 12:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Williams » sob pro 24, 2005 15:41

To zere jak muj dvoulitr... :)
Renault Clio Williams 2.0 -> Renault Clio Sport 2.0 Ph1 -> Clio Cup Ph2 http://www.cliosport.cz

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » sob pro 24, 2005 15:58

No žere.... žere víc než moje Clio II 1,4 16V .... je to dáno možná kratším zpřevodováním a hlavně větší hmotností a vyšší stavbou a celkovou velikostí vozu (Clio hodně vyrostlo). Navíc motor měl najeto cca 5000 km takže byl ještě syrový a spotřeba tudíž vyšší.... také jsme Cliu v průběhu testu dávali řádně zabrat.... takže spotřeba někdy dosahovala opravdu závratných hodnot...

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » sob pro 24, 2005 17:50

Údaje z dynamických testů se tam nepromítly. Pouze z toho jednoho dálničního a ten měl definovaný průběh, bez dynamických zkoušek.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned pro 25, 2005 05:07

jasně, to jsem zapoměl opomenout...

při běžném provozu byla spotřeba přijatelná...

Uživatelský avatar
Williams
Člen RCČR
Příspěvky: 180
Registrován: stř pro 31, 2003 12:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Williams » ned pro 25, 2005 12:48

100KUC píše:jasně, to jsem zapoměl opomenout...

při běžném provozu byla spotřeba přijatelná...
A ja opet musim opakovat ze to zere jak dvoulitr... :wink: Ted mam prumernou spotrebu na 2500km 7,4L je v tom 50% dalnice (do 130km/h) a 50% mesto + spousta studenych startu...
Renault Clio Williams 2.0 -> Renault Clio Sport 2.0 Ph1 -> Clio Cup Ph2 http://www.cliosport.cz

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon pro 26, 2005 11:25

Moc hezké :lol:
Z toho testu jsem se dozvědel i věci o kterých jsem nevědel, zčasti to bude vyšší výbavou testovanýho vozu a zčasti znamenitou informovaností Renaultu SR :P
V podstatě kromě plynovýho pedálu a páčky blinkru bych si ho s motorem 3,0 V6 24v-nebo Turbo vědel představit jako svoje vozítko :lol: :lol: Už se nemužu dočkat Clio Sport III :wink:
Už taky docela jistě vím, že svuj titul auto roka 2006 získal oprávněne.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
afk_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 72
Registrován: čtv bře 25, 2004 16:12
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od afk_cz » čtv led 05, 2006 10:07

no nevim, ale kdyz napriklad na dalnici budu mit poruchu a nebudu moct nastartovat a POTREBUJU byt viden, tak necham rozsviceno, pokud se mi ale automaticky vypnou svetla, tak musim spolehat jen na varovky. dalsi vec - pri zastaveni vozu se automaticky sterace prepinaji na cyklovac - pokud to neni zavisle od intenzity deste, tak to pri prutrzi mracen muze byt zajimave, vjizdet napriklad do krizovatky s plnym sklem vody a cekat, az se mi rozebehnou .... predpokladam, ze vse, co jsem popsal, jde jeste i manualne regulovat :wink:
R19 8V 66kW PhaseI & R19 8V 54kW PhaseI, WWW.RENAULT19.CZ

martins
Člen RCČR
Příspěvky: 572
Registrován: pon led 05, 2004 08:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martins » čtv led 05, 2006 19:10

afk_cz píše:no nevim, ale kdyz napriklad na dalnici budu mit poruchu a nebudu moct nastartovat a POTREBUJU byt viden, tak necham rozsviceno, pokud se mi ale automaticky vypnou svetla, tak musim spolehat jen na varovky. dalsi vec - pri zastaveni vozu se automaticky sterace prepinaji na cyklovac - pokud to neni zavisle od intenzity deste, tak to pri prutrzi mracen muze byt zajimave, vjizdet napriklad do krizovatky s plnym sklem vody a cekat, az se mi rozebehnou .... predpokladam, ze vse, co jsem popsal, jde jeste i manualne regulovat :wink:
spravne - ovladac na svetla ma polohy: automatika (pri vypnuti motoru vypne svetla), obrysovky, potkavacky
s tim cyklovacem to nevim, ale bude to podobne. Nebo to chce destovy senzor :wink:
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Obrázek

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát led 13, 2006 02:38

afk_cz píše:no nevim, ale kdyz napriklad na dalnici budu mit poruchu a nebudu moct nastartovat a POTREBUJU byt viden, tak necham rozsviceno, pokud se mi ale automaticky vypnou svetla, tak musim spolehat jen na varovky. dalsi vec - pri zastaveni vozu se automaticky sterace prepinaji na cyklovac - pokud to neni zavisle od intenzity deste, tak to pri prutrzi mracen muze byt zajimave, vjizdet napriklad do krizovatky s plnym sklem vody a cekat, az se mi rozebehnou .... predpokladam, ze vse, co jsem popsal, jde jeste i manualne regulovat :wink:
I ty rejpale jeden :)

světla je samozřejmě možné rozsvítit i bez klíčku... stačí vypnout a zapnout :) Triviální

Cyklovač - Renault používá tento systém již řadu let a je s ním vybavena poměrně velká část vozů - i s nižší výbavou

Stěrače mají tyto polohy

A - vypnuto
B - cyklovač - ve vyšších výbavách nastavitelný ovladačem na páčce
C - 1. rychlost
D - 2. rychlost

inteligentí stírání:

v případě jízdy se zapnutými stěrači na 1. rychlostní stupeň se při zastavení přepnou na cyklovač.

při jízdě se zapnutým 2. stupněm se při zastavení vozu stěrače přepnou na 1. rychlost

při jízdě s cyklovačem cylkovač zůstane

Při uvedení vozu do pohybu se rychlost stírání vrátí na původní stupeň.

Ostřikovače - při ostříknutí čelního skla se sklo automaticky setře jednou nebo 3x + 1x po chvíli :arrow: dle množství kapaliny - délce chodu motorku ostřikovače. (zde asi záleží na modelu)

zadní stěrač - při ostříknutí setře

zadní stěrač - má také polohu cyklovač - pravidelně stírá zadní sklo... hodí se na dálnici či při sněžení apod.

při jízdě se zapnutými stěrači se po zastavení a zařazení zpátečky zapne zadní stěrač - např. při parkování, když přijedete v dešti velmi praktické :lol:

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů