Renault 5 1985 - 1993
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte led 06, 2004 11:53
- Bydliště: Třebíč
Ahoj ! Tak jsem první , kdo dodá příspěvek do fóra Moje zkušenost s R5 je jen ta nejlepší . Mám R5 s motorem 1.4 , jednobodovou stříkačku , r.v. 1989 a najeto okolo 200 000 km . Prakticky nemám proti tomuto vozítku žádnou výhradu . Mám ho už 6 let , když jsem měl před ním tři R5 starší typ . Na svoje auto kladu vysoké nároky - postavil jsem s ním barák , tahám karavan , jezdím denně do práce , jezdím k moři . To vše s rodinou . Moje družka si autíčko též chválí - výborné na nákupy .
Jediná větší závada byla rozsypaná převodovka - před třemi lety . Olej v motoru měním v intervalu 20 000km a dávám lepší - Shell Helix . Také benzín tankuji z 99% Shell .
Tak a je to .
Jediná větší závada byla rozsypaná převodovka - před třemi lety . Olej v motoru měním v intervalu 20 000km a dávám lepší - Shell Helix . Také benzín tankuji z 99% Shell .
Tak a je to .
- The.five
- Experienced member
- Příspěvky: 656
- Registrován: ned led 11, 2004 12:36
- Bydliště: královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
ND na R5
Ahoj všichni Renaulťáci a fandové R5 obzvlášť.
Taky máte občas potíže při shánění ND na svoji R5ku? Na netu jsem objevil firmu zabývající se prodejem náhradních dílů jak nových, tak i použitých pro vozidla Renault 5.
(neberte to jako reklamu, jen tip kam se zkusit obrátit)
http://www.renault5.com
Taky máte občas potíže při shánění ND na svoji R5ku? Na netu jsem objevil firmu zabývající se prodejem náhradních dílů jak nových, tak i použitých pro vozidla Renault 5.
(neberte to jako reklamu, jen tip kam se zkusit obrátit)
http://www.renault5.com
-
- Starting member
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
- Bydliště: Strančice
- Kontaktovat uživatele:
Naše Super 5
Ahoj jsem tu novy a nemuzu zatim rict, ze prebehlik od Volva, ale svoje volvo jsem prodal a zatim jezdime s druhym vozitkem co mame v rodine.
Je to Super 5 a jiz rok a pul co ho znam me jen a jen prekvapuje a to hlavne svoji spolehlivosti. Jezdime s nim pomerne hodne az koukam jak hodne a auto jezdi a jezdi. Proste super.
Teda abych rekl pravdu Renaulty mi nikdy cizi nebyly.
Rodice meli R12 a 16 a zvlaste 16 jsem si zamiloval. Uvazoval jsem ze bych jednu 16 ale koukal jsem kdy se prestaly vyrabet..... ahjo
Stránečka s našim Drakenem, zatim udělaná jen kvůli kapličce co sháníme: www.bemba.borec.cz
Jinak Renaultum zdar a petkam zvlast!
Je to Super 5 a jiz rok a pul co ho znam me jen a jen prekvapuje a to hlavne svoji spolehlivosti. Jezdime s nim pomerne hodne az koukam jak hodne a auto jezdi a jezdi. Proste super.
Teda abych rekl pravdu Renaulty mi nikdy cizi nebyly.
Rodice meli R12 a 16 a zvlaste 16 jsem si zamiloval. Uvazoval jsem ze bych jednu 16 ale koukal jsem kdy se prestaly vyrabet..... ahjo
Stránečka s našim Drakenem, zatim udělaná jen kvůli kapličce co sháníme: www.bemba.borec.cz
Jinak Renaultum zdar a petkam zvlast!
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2065
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
A copak toto?
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ach ta cena Minulej tejden bylo v ČR k mání cabrio na papírech za 25.000,-Kč - už je řekl bych v nějaký garáži (v mý ne )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2065
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Znásob kurzem, + přepravní náklady, nemáš papíry a nemůžeš přihlásit..
Kams koukal do šuplíku
Kams koukal do šuplíku
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Moje zkušenost s R5
Kdybych trochu víc koukal, všiml bych si už založeného tématu.
Zdravím všechny.
Rád bych se s Vámi tímto podělil o mou dnešní zkušenost s pětkou.
Bydlím na horách již 13 let(Žacléř) a za tu dobu jsem tu už několik různých značek vyzkoušel. Dovolím si tvrdit, že na sněhu jsem jako doma a je jen málo situlací, které se obecně nedají v zimním provozu zvládnout.
Dnes jsem podnikl cestu se svou R5-kou až do Lomu za Strážným u Vrchlabí. Co čert nechtěl, samozřejmě jsem se trefil do sněhové kalamity a zákazu vycházení. Co mi však předvedla moje pětka jsem nechápal. Věřte mi nebo ne, ale dokázala projet celou cestu při výšce sněhu na silnici cca 40 cm, stoupání 20% a dostala se i tam, kde zapadlo ARO 10. Asi 20 minut jsem ji na dvojku musel držet na 5 tisících otáčkách bez přestávky, motor měl asi 120 a šlapala jako hodinky (r.v.1989 bez GO).
Težko se takto popisuje to, co jsem dnes zažil ale můžu Vám říct, že za těch 13 let a denním ježdění po celých Krkonoších jsem podobně těžkou situlaci nezažil a ještě neviděl auto s náhonem na předek s TAKOVOU průchodností terénem. R5-ka myslím vyleze i na strom.
Mám jí jeden měsíc a zvažoval jsem, jestli si ji nechat. Po tomhle je to jasné.
Bobo
Zdravím všechny.
Rád bych se s Vámi tímto podělil o mou dnešní zkušenost s pětkou.
Bydlím na horách již 13 let(Žacléř) a za tu dobu jsem tu už několik různých značek vyzkoušel. Dovolím si tvrdit, že na sněhu jsem jako doma a je jen málo situlací, které se obecně nedají v zimním provozu zvládnout.
Dnes jsem podnikl cestu se svou R5-kou až do Lomu za Strážným u Vrchlabí. Co čert nechtěl, samozřejmě jsem se trefil do sněhové kalamity a zákazu vycházení. Co mi však předvedla moje pětka jsem nechápal. Věřte mi nebo ne, ale dokázala projet celou cestu při výšce sněhu na silnici cca 40 cm, stoupání 20% a dostala se i tam, kde zapadlo ARO 10. Asi 20 minut jsem ji na dvojku musel držet na 5 tisících otáčkách bez přestávky, motor měl asi 120 a šlapala jako hodinky (r.v.1989 bez GO).
Težko se takto popisuje to, co jsem dnes zažil ale můžu Vám říct, že za těch 13 let a denním ježdění po celých Krkonoších jsem podobně těžkou situlaci nezažil a ještě neviděl auto s náhonem na předek s TAKOVOU průchodností terénem. R5-ka myslím vyleze i na strom.
Mám jí jeden měsíc a zvažoval jsem, jestli si ji nechat. Po tomhle je to jasné.
Bobo
Re: Moje zkušenost s R5
Musim rici, ze mam podobne zazitky z hor s R5 i kdyz asi ne tak drasticky, ale taky jsem s ni vyjel kamkoli.Prefin píše:Kdybych trochu víc koukal, všiml bych si už založeného tématu.
Zdravím všechny.
Rád bych se s Vámi tímto podělil o mou dnešní zkušenost s pětkou.
Bydlím na horách již 13 let(Žacléř) a za tu dobu jsem tu už několik různých značek vyzkoušel. Dovolím si tvrdit, že na sněhu jsem jako doma a je jen málo situlací, které se obecně nedají v zimním provozu zvládnout.
Dnes jsem podnikl cestu se svou R5-kou až do Lomu za Strážným u Vrchlabí. Co čert nechtěl, samozřejmě jsem se trefil do sněhové kalamity a zákazu vycházení. Co mi však předvedla moje pětka jsem nechápal. Věřte mi nebo ne, ale dokázala projet celou cestu při výšce sněhu na silnici cca 40 cm, stoupání 20% a dostala se i tam, kde zapadlo ARO 10. Asi 20 minut jsem ji na dvojku musel držet na 5 tisících otáčkách bez přestávky, motor měl asi 120 a šlapala jako hodinky (r.v.1989 bez GO).
Težko se takto popisuje to, co jsem dnes zažil ale můžu Vám říct, že za těch 13 let a denním ježdění po celých Krkonoších jsem podobně těžkou situlaci nezažil a ještě neviděl auto s náhonem na předek s TAKOVOU průchodností terénem. R5-ka myslím vyleze i na strom.
Mám jí jeden měsíc a zvažoval jsem, jestli si ji nechat. Po tomhle je to jasné.
Bobo
-
- Starting member
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
- Bydliště: Strančice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje zkušenost s R5
Taky jsme letos projeli skoro kdekoliv, ale kdyz byl dlouhy a hluboky jazyk na silnici zustala i nase PETKA lezet na brisku na snehu... ale jinak fakt SUPER 5!
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Bydlím v Prešově v skupinke uliček a domu které si říkají Rurky a náš výjezd je taky v zime nezdolatelný. Podařilo se mi jej zdolat, čím jsem si získal úctu, uznání a taky nenávist sousedu, když jsem s mojí R5GTT v zime v šmyklavině ráno bez nehody na letních 90 procent zedřených 15 palcových pneu Pirellyzešel a večer když to už nezvládl soused na Škodě stovce, sem před všemy zvědavci za necelou minutu zdolal náš brutus stoupák, po pravdě ani sám nevím jak (samozrějmě na 15 slicích)
Nahoře zdešené, úctivé, nenávistné .... a ruzne další jiné pohledy na mě a mojí kuřátko. Po zjištení že to není čtyřkolka, že má přední náhon a že jsem řeťezy neměl, jsi značka Renault na naší ulici získala jméno jak se patří. (Ješte před koupou mě každý bez rozdílu odhováral odrázel a rodiče i vyhrožovali, no bylo to houby platné když jsem už jednou vyskoušel) - R5GTT převložkovanou na 1,6 s vstrekama typu N, Garrett T3 turbo tlačilo kolem dvou bar, K-Tec úprava - ostrá vačka, čip, větší intercooler, co říci dál ňeco přes 300 koní. Ďábel na čtyř kolesách, jednou si takový musím poskládat i já
Nahoře zdešené, úctivé, nenávistné .... a ruzne další jiné pohledy na mě a mojí kuřátko. Po zjištení že to není čtyřkolka, že má přední náhon a že jsem řeťezy neměl, jsi značka Renault na naší ulici získala jméno jak se patří. (Ješte před koupou mě každý bez rozdílu odhováral odrázel a rodiče i vyhrožovali, no bylo to houby platné když jsem už jednou vyskoušel) - R5GTT převložkovanou na 1,6 s vstrekama typu N, Garrett T3 turbo tlačilo kolem dvou bar, K-Tec úprava - ostrá vačka, čip, větší intercooler, co říci dál ňeco přes 300 koní. Ďábel na čtyř kolesách, jednou si takový musím poskládat i já
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9038
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
originally posted by Anarki
Kúpiť Renault 5 GT Turbo v perfektnom stave je rozprávka a vôbec nie pekná.
Skôr kúpite GTE alebo žobráka ale vrtuľka je auto čo sa len tak nepredáva. Majiteľ ho väčšinou predáva z následovných dôvodov: Bol vážnejšie búraný, hnije mu kasňa, má poškodený motor, turbo, prevodovku alebo inú súčasť atď. Renault 5 určite nie je auto na ktorom sa oplatí šetriť na kvalitných dieloch, oleji atď. Renault 5 GTT alebo GTE je auto, ktoré Vás naučí premýšlať, zlepšovať, upravovať, opravovať, jazdiť tvrdo atď. Na druhej strane sa odvďačí fantastickou surovou jazdou na doraz ktorá u nových áut citeľne chýba.
Tesnosť motora, prevodovky a turba - pri kúpe skontrolovať, či neprepúšťajú olej.
Tesnosť turba zistíte ľahko stačí pojazdiť chvíľu na doraz a potom skontrolovať rúru čo ide z turba do intercoolera – ak je mastná vyberte celý intercooler a otočte ho dole hlavou, ak z neho vytečie čo len deci oleja je nutný repas turba 8000,- - 25000,- záleží od poškodenia.
Homokinetické kĺby - poctivo otestovať klasickými osmičkami na parkovisku, samotné kĺby sa totiž kúpiť nedajú, len celé polosi.
Kovový zvuk pri zopnutom turbe - neklamný znak jeho blízkej penzie!
Skontrolovať funkčnosť chladenia karburátora - jednoducho pojazdiť a počkať, či sa zapne.
Záťažový regulátor zadných bŕzd- zvyčajne býva nefunkčný.
Ručná brzda - je samonastavovacia, ak nedrží, alebo len slabo, sú opotrebované stavidlá na zadných brzdičoch.
Hlučné pomocné čerpadlo v nádrži - tiež môže byť na odchode.
Strešné okno - často zateká, dá sa však utesniť.
Tesnosť výfukového potrubia - často býva skorodované; treba zraziť cenu a rovno objednať ladený výfuk.
Ak nefunguje zadný stierač ani vyhrievanie okna, v gumovej priechodke medzi strechou a kufrovými dverami sú polámané káble.
Čalúnenie predných sedačiek bude poškodené aj pri zachovalých kusoch - vždy vydržalo málo.
Priemerné ceny náhradných dielov ktoré som ešte nespomínal
Guľový čap: 500 - 800 Sk/ks
Spojka komplet: 5 000 - 10 000 Sk/ks
Brzdové platničky predné: 700 - 1 500 Sk/sada
Polos: 3 500 - 4 000 Sk/ks (repas - výmena)
Chladič: 8 000 - 10 000 Sk/ks
Ventilátor karburátora: 3 500 - 4 000 Sk (iba orig. diel!)
Silentblok prevodovky: 1 000 - 2 500 Sk/ks
Ložiská predných kolies: 1 000 - 2 500 Sk/ks
Pozor na R5 bielej farby.(skúsenejší lakovníci a tuneri vedia, že biela farba ako jediná nemá v sebe žiadne prídavky proti korózii.) začína hniť podstatne skôr a korózia sa rozširuje rýchlejšie!!!!!!!
A rozhodne nenaleťte na starý trik že toto tu netrebalo (napr Ventilátor karburátora) toto to len spomaľovalo zavadzalo atď. Raz to tam bolo a basta
Kúpiť Renault 5 GT Turbo v perfektnom stave je rozprávka a vôbec nie pekná.
Skôr kúpite GTE alebo žobráka ale vrtuľka je auto čo sa len tak nepredáva. Majiteľ ho väčšinou predáva z následovných dôvodov: Bol vážnejšie búraný, hnije mu kasňa, má poškodený motor, turbo, prevodovku alebo inú súčasť atď. Renault 5 určite nie je auto na ktorom sa oplatí šetriť na kvalitných dieloch, oleji atď. Renault 5 GTT alebo GTE je auto, ktoré Vás naučí premýšlať, zlepšovať, upravovať, opravovať, jazdiť tvrdo atď. Na druhej strane sa odvďačí fantastickou surovou jazdou na doraz ktorá u nových áut citeľne chýba.
Tesnosť motora, prevodovky a turba - pri kúpe skontrolovať, či neprepúšťajú olej.
Tesnosť turba zistíte ľahko stačí pojazdiť chvíľu na doraz a potom skontrolovať rúru čo ide z turba do intercoolera – ak je mastná vyberte celý intercooler a otočte ho dole hlavou, ak z neho vytečie čo len deci oleja je nutný repas turba 8000,- - 25000,- záleží od poškodenia.
Homokinetické kĺby - poctivo otestovať klasickými osmičkami na parkovisku, samotné kĺby sa totiž kúpiť nedajú, len celé polosi.
Kovový zvuk pri zopnutom turbe - neklamný znak jeho blízkej penzie!
Skontrolovať funkčnosť chladenia karburátora - jednoducho pojazdiť a počkať, či sa zapne.
Záťažový regulátor zadných bŕzd- zvyčajne býva nefunkčný.
Ručná brzda - je samonastavovacia, ak nedrží, alebo len slabo, sú opotrebované stavidlá na zadných brzdičoch.
Hlučné pomocné čerpadlo v nádrži - tiež môže byť na odchode.
Strešné okno - často zateká, dá sa však utesniť.
Tesnosť výfukového potrubia - často býva skorodované; treba zraziť cenu a rovno objednať ladený výfuk.
Ak nefunguje zadný stierač ani vyhrievanie okna, v gumovej priechodke medzi strechou a kufrovými dverami sú polámané káble.
Čalúnenie predných sedačiek bude poškodené aj pri zachovalých kusoch - vždy vydržalo málo.
Priemerné ceny náhradných dielov ktoré som ešte nespomínal
Guľový čap: 500 - 800 Sk/ks
Spojka komplet: 5 000 - 10 000 Sk/ks
Brzdové platničky predné: 700 - 1 500 Sk/sada
Polos: 3 500 - 4 000 Sk/ks (repas - výmena)
Chladič: 8 000 - 10 000 Sk/ks
Ventilátor karburátora: 3 500 - 4 000 Sk (iba orig. diel!)
Silentblok prevodovky: 1 000 - 2 500 Sk/ks
Ložiská predných kolies: 1 000 - 2 500 Sk/ks
Pozor na R5 bielej farby.(skúsenejší lakovníci a tuneri vedia, že biela farba ako jediná nemá v sebe žiadne prídavky proti korózii.) začína hniť podstatne skôr a korózia sa rozširuje rýchlejšie!!!!!!!
A rozhodne nenaleťte na starý trik že toto tu netrebalo (napr Ventilátor karburátora) toto to len spomaľovalo zavadzalo atď. Raz to tam bolo a basta
Tak yse podělím o vlastní zkušenost.
Jelikož ted spravuju baráček tak mi slouží moje R5ka jako takovej malej nákladák:-) a je až neuvěřitelný kolik věcí se tam vleze na převoz.
Převezl jsme dneska 8 metráků cementu ( na dvakrát ) teda docela jsme se bál že už se ten zadek nevrátí do původní polohy ale v pohodě - naštěstí
je to skvělý auto a i když všichni tvrdí že je malý tak to není pravda vnitřní prostor je luxusní ( samosebou po sklopení zadních sedaček )
Jelikož ted spravuju baráček tak mi slouží moje R5ka jako takovej malej nákladák:-) a je až neuvěřitelný kolik věcí se tam vleze na převoz.
Převezl jsme dneska 8 metráků cementu ( na dvakrát ) teda docela jsme se bál že už se ten zadek nevrátí do původní polohy ale v pohodě - naštěstí
je to skvělý auto a i když všichni tvrdí že je malý tak to není pravda vnitřní prostor je luxusní ( samosebou po sklopení zadních sedaček )
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
- Andy26
- Junior member
- Příspěvky: 125
- Registrován: sob lis 11, 2006 14:12
- Bydliště: Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
R5
R5 není, je R19
Naposledy upravil(a) Andy26 dne pon lis 20, 2006 11:28, celkem upraveno 1 x.
R19, 1,8 GTS, r.v. 1994, 54 kW
[img]http://img250.imageshack.us/img250/6439/1669024fy0.png[/img]
[img]http://img250.imageshack.us/img250/6439/1669024fy0.png[/img]
- Andy26
- Junior member
- Příspěvky: 125
- Registrován: sob lis 11, 2006 14:12
- Bydliště: Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje zkušenost s R5
Ahojda,Prefin píše:Kdybych trochu víc koukal, všiml bych si už založeného tématu.
Zdravím všechny.
Rád bych se s Vámi tímto podělil o mou dnešní zkušenost s pětkou.
Bydlím na horách již 13 let(Žacléř) a za tu dobu jsem tu už několik různých značek vyzkoušel. Dovolím si tvrdit, že na sněhu jsem jako doma a je jen málo situlací, které se obecně nedají v zimním provozu zvládnout.
Dnes jsem podnikl cestu se svou R5-kou až do Lomu za Strážným u Vrchlabí. Co čert nechtěl, samozřejmě jsem se trefil do sněhové kalamity a zákazu vycházení. Co mi však předvedla moje pětka jsem nechápal. Věřte mi nebo ne, ale dokázala projet celou cestu při výšce sněhu na silnici cca 40 cm, stoupání 20% a dostala se i tam, kde zapadlo ARO 10. Asi 20 minut jsem ji na dvojku musel držet na 5 tisících otáčkách bez přestávky, motor měl asi 120 a šlapala jako hodinky (r.v.1989 bez GO).
Težko se takto popisuje to, co jsem dnes zažil ale můžu Vám říct, že za těch 13 let a denním ježdění po celých Krkonoších jsem podobně těžkou situlaci nezažil a ještě neviděl auto s náhonem na předek s TAKOVOU průchodností terénem. R5-ka myslím vyleze i na strom.
Mám jí jeden měsíc a zvažoval jsem, jestli si ji nechat. Po tomhle je to jasné.
Bobo
tak jak to tady čtu o těch R5, tak mě snad i mrzí, že sem do ní nešla a koupila si R19, ale ta je taky super.
Naposledy upravil(a) Andy26 dne pon lis 20, 2006 11:26, celkem upraveno 1 x.
R19, 1,8 GTS, r.v. 1994, 54 kW
[img]http://img250.imageshack.us/img250/6439/1669024fy0.png[/img]
[img]http://img250.imageshack.us/img250/6439/1669024fy0.png[/img]
- Andy26
- Junior member
- Příspěvky: 125
- Registrován: sob lis 11, 2006 14:12
- Bydliště: Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
jj taky sem myslela že je malý, ale fakt se do toho vejde hodně.Rosťa píše:Tak yse podělím o vlastní zkušenost.
Jelikož ted spravuju baráček tak mi slouží moje R5ka jako takovej malej nákladák:-) a je až neuvěřitelný kolik věcí se tam vleze na převoz.
Převezl jsme dneska 8 metráků cementu ( na dvakrát ) teda docela jsme se bál že už se ten zadek nevrátí do původní polohy ale v pohodě - naštěstí
je to skvělý auto a i když všichni tvrdí že je malý tak to není pravda vnitřní prostor je luxusní ( samosebou po sklopení zadních sedaček )
R19, 1,8 GTS, r.v. 1994, 54 kW
[img]http://img250.imageshack.us/img250/6439/1669024fy0.png[/img]
[img]http://img250.imageshack.us/img250/6439/1669024fy0.png[/img]
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3328
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Koukám, že se tu docela rozpoutala diskuse o velikosti R5ky Já taky pořád nevím co lidi maj proti malejm autům, pětka je velká dost, hlavně uvnitř. Člověk s 3,6m dlouhým autem zaparkuje tam, kde ostatní ne. Jsem chlap jak hora a uvnitř je místa dost. Když přesednu do Audi A6 trpím agrofobií
No nepotřebuju si srovnávat sebevědomí nějakým zbytečně přerostlým kusem plechu. Akorát se mi občas smějou kamarádi, že čekají, že z toho vystoupím a pak si to strčím do kapsy a odejdu
A navíc GTEčko je super vozítko, není nad to se občas proletět nízko nad zemí, že Márty? Kde je můj kosí R5 bratr?
No nepotřebuju si srovnávat sebevědomí nějakým zbytečně přerostlým kusem plechu. Akorát se mi občas smějou kamarádi, že čekají, že z toho vystoupím a pak si to strčím do kapsy a odejdu
A navíc GTEčko je super vozítko, není nad to se občas proletět nízko nad zemí, že Márty? Kde je můj kosí R5 bratr?
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2394
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Tady je100KUC píše: Kde je můj kosí R5 bratr?
Jasným příkladem mohu jít i já. Mám Renault 5 také, ale mám i Renault Safrane. Jsou to dvě nesrovnatelná auta, ale co se týká prostoru R5 je neuvěřitelně řešen, třeba oproti Felicii. Jen do cabria se složenou střechou se do kufru opravdu vejde jen ručník a plavky.
Vzhledem k miminku, kočáru atd. jezdí Safranem manželka a já pětkou. Nikdy jsem si nestěžoval na prostor a to měřím 193cm a sem-tam i někoho a něco stěhuju A verze GTE.........stále musíte přesvěčovat nějaké lidi s novými Octaviemi a Fabiemi, že nemají nejrychlejší auta.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Můj rekord je čtyři lidi s komplet PC (bedna, monitor....), proviantem na tři dny, spacáky, karimatky... když jsme jeli o vánočních svátcích na Lan Party Sigord. Po cestě jsme si ještě podali šestnáctivoltovou fabii s podobnou osádkou a když jsme přijely a všechny ty věci vyložili tak se nás hned pár lidí ptalo kde je druhý auto co dovezlo zbytek
Sice jediný co měl komfort jsem byl jako řidič já ale účel byl splněn
Sice jediný co měl komfort jsem byl jako řidič já ale účel byl splněn
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Taky přidám svou zkušenost s R5, mám sice trošku starší kousek (TL, r.v. 1985), ale nemůžu si jej vynachválit!!Jezdím s ní do práce, dělám v lese, tudíž jsem ji lehce povýšil na terénní vůz a uspěla na 100%, při nejhorším v zimě nasadíme řetězy a není co řešit...A co se týče nákladového prostoru, už jsem tam vozil např. 4 metrový žebřík(skládací, celkem 12 m), dubové fošny, palivové dřevo a podobně....
- AgentSmyth
- Starting member
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
- Bydliště: Čáslav
Ja se v ni dneska vyspal a taky slo... Meli sme maturitak, tak sem spal v 5ce a taky to slo, a to mam pres 190cm.
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
Ahoj, jsem rád, že je někde diskuze o Super 5. Jde ji vidět už poměrně málo. Např. na naše asi 30000 město připadá jen tak 10-15 R5. Četl sem si jak tu píšete o vnitřním prostoru a musím jen dodat, že mám taky 193cm a je problém s místem na hlavu. Chybí mi výškově stavitelná sedačka. Jinak super, nemám si na co stěžovat, co se týče prostoru.
Ex Renault Super 5 1,4 Spring r.v.1988 (Bílej drak)
http://moje.auto.cz/Fremen/renault-r5.html
http://moje.auto.cz/Fremen/renault-r5.html
-
- Junior member
- Příspěvky: 177
- Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
- Bydliště: Šenov
- Kontaktovat uživatele:
mám sice espaska ale v te fabii meli cestujici stejne pohodli jako u tebe v petce takze renaultum zdar at sou velci nebo maliAnarki píše: Po cestě jsme si ještě podali šestnáctivoltovou fabii s podobnou osádkou a když jsme přijely a všechny ty věci vyložili tak se nás hned pár lidí ptalo kde je druhý auto co dovezlo zbytek
Sice jediný co měl komfort jsem byl jako řidič já ale účel byl splněn
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Abych pravdu řekl, osádka ve Fobii měla pohodlnější jízdu páč to byli děti kterým jejich drahý koníčky financovali rodiče a místo klasických CRT monitorů si dva z nich vezli LCD monitory
Kód: Vybrat vše
takze renaultum zdar at sou velci nebo mali
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů