Moje zacatky s R5

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1301
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř říj 31, 2007 07:15

Ešte sú na palubke tri skrutky v strede (v mieste ovládania rádia) a pred vyberaním treba rozpojiť všetky káblové konektory. 3 a 3 na na dverných slpikoch, 2 alebo 3 v strede pod popolníkom, 2 na spinačke a jeden je zašity na pravej strane, z ktorého vedú káble do stropného svetla.

Doplnenie možnosti poruchy svetiel vzadu:
1. Pri ľavom svietidle je konektor aj s ukostrením, ktorý veľmi trpí.
2. Poškodený kábel v zadných dverách (v ohybe vľavo hore)
3. Konektory osvetlenia ŠPZ v zadných dverách , prípadne skorodované pripojenie lampičiek.

Dufam, že sme ťa neodradili :D
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

diky

Příspěvek od unknown » pát lis 02, 2007 18:49

Diky moc za rady.
Na ty svetla sem se jeste nedostal, ale palubku mam venku, slo to lip nez sem si myslel, ale dat ji zpatky bude asi slozitejsi. A chtel bych se zeptat, jestli az pudu na vrakac pro jiny topeni, tak jestli to je cela ta velka cerna "bedna" nebo jestli z toho staci vymenit jen nejakej dil? Asi cely, co?
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1006
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » pát lis 02, 2007 20:29

Nechci vám tady vážení rádcové do toho kecat, jestli jsem dobře pochopil dotaz, možná vám uniknul jeden dost podstaný detail a to je ten že má jinou palubku a tudíž si třeba Anarki mohl ušetřit svůj drahocený čas se psaním své slohové práce, protože tato rada je mu k prdu :wink: Chudák určitě hledá hadičku od turba a zapalovač v popelníku :) Nakonec si poradil sám, Unknowne, pletu se? :)

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

nene

Příspěvek od unknown » pát lis 02, 2007 20:55

to Lesshuhn : Ne ne, navod se hodi na moji palubku, samozrejme krom ty hadicky od turba, tu sem ani nezkousel hledat, doslo mi, ze to byla asi chybka :).
Ja sem totiz zapomnel zminit, ze mam jinout R5 nez o jaky sem mluvil na zacatku diskuze. Mam viceme tu samou, jen s lepsi vybavou (vyklapeci zadni okna, sibr, ... :) ) a hlavne mam tu palubku co ma nad budikama ten "ksilt".
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1006
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » pát lis 02, 2007 20:59

OK, beru zpět, bral jsem to podle toho že jsi psal o vertikálním ovládání topení.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát lis 02, 2007 21:18

Ono věci se mají asi tak. Své slohové práce na každou potíž co se kdy řešila na R5 už mám sepsaný a jakmile má někdo problém tak mu to tam jen skopíruju :) Takže proto vznikl překlep ohledně hadičky turba :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

topeni

Příspěvek od unknown » pát lis 02, 2007 21:25

to Lesshuhn : Jj, to je sem si myslel. Mel sem to sem napsat no.

to Anarki : Presne tak sem si to myslel :).

Nevite nekdo jak je to s tim topenim? Musi se to vymenit cely, nemeni se jen nejakej kus aby to neteklo/necoudilo, ze jo?
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát lis 02, 2007 21:36

No jo, mění se jen jeden kus z topení a to je radiator. :)
Nějak ho repasovat nebo jinak opravovat nemá cenu páč je kněmu přístup jak k trezoru státní banky a asi nebudeš mít velkou chuť ho po roce vyndávat zase ven :D

Prostě kup nový radiator (nejlíp zn. Valeo hliníkový - ten nejlíp topí) za tuším osum stovek a máš na 8 -15 let pokoj.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3328
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát lis 02, 2007 21:42

no stačí vyměnit výměník tepla (to jsou ty dvě trubky co čouhaj z topení do motorového prostoru a k nim je přivařeno něco jako pindichladič :lol: )

vypadá takto
Obrázek

a stojí nějakých 739 Kč vč. DPH v AutoKelly..
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

aha

Příspěvek od unknown » pát lis 02, 2007 21:44

to Anarki : Tak ted sem se v tom zamotal :D. Jak se teda rika ty velky cerny "bedne" co je pod palubkou, topeni nebo radiator? :) Hadam teda, ze to je topeni, takze kde presne najdu ten radiator a jak to vypada.
A jeste dotazecek, rikas, ze to novy stoji cca 800, koukal sem na stranky Auto Kelly a tam pisou, ze to stoji skoro 2tkc (vymenik tepla Valeo), tak jak to je?
Takze kdyz koupim vymenik tepla (resp. radiator a kdovi jak se tomu jeste rika :D), tak to nebude coudit/tyct a bude to topit? Sry, sem asi fakt natvrdlej :D.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát lis 02, 2007 21:55

Mění se jen ten radiátor, do tý černý pixly je zasunutej ze strany od pedálů, v katalogu dílů tomu někdy říkají "chladič topení".
Za 800-1000,- je obyčejný druhovýrobový s kvalitou čínskýho BMW, originální Valeo stojí okolo 2000,-
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

radiator

Příspěvek od unknown » sob lis 03, 2007 05:24

Chjo, ja ted teda nevim ... myslite, ze je mezi tim radiatorem za 800 a za 2000 tak velikej rozdil? Nemate nahodou nekdo zkusenost z obema? Ted sem do R5 nacpal nejaky prachy (komplet brzdy, baterka, cepy, ...) a ty dva tisice je pro me docela dost penez, tak bych chtel vedet, jestli kdybych to nahodou koupil, jestli to aspon stoji za to :?.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob lis 03, 2007 09:57

Já mám zkušenost jenom s mosazným a hliníkovým.
Mosazný stojí za ho.no, v zimě budeš nadávat nosit čepici i v autě :)
Hliníkový je v poho, teď si nejsem jist kolik doopravdy stojí ten Valeo, je možný že 2 litry :idea: Podívám se do papírů a napíšu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob lis 03, 2007 14:14

Nikam se dívat nemusíš, to drahý je prostě Valeo, to levný je plech. Bude-li zima, klepat kosu bude tak jako tak, topení v renaultech výkonem zrovna nepřekypuje. Na zimu doporučuju vyměnit termostat za jiný, s větší tepelnou hodnotou otevírání.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob lis 03, 2007 16:36

Tak Honza má pravdu, to Valeo stojí dva tácy :o
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
AgentSmyth
Starting member
Příspěvky: 68
Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od AgentSmyth » sob lis 03, 2007 18:00

Ja nevim, ze si stezujete na topeni... U myho renaultka mi to zacne topit temer okamzite. Po zkusenostech z favorita sem se az divil...
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej :(
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

bry no

Příspěvek od unknown » ned lis 04, 2007 13:32

Hm, to se dalo cekat, ze kdyz je to o tolik levnejsi, ze to asi nebude zadnej zazrak, chjo.
Ale koukal sem, ze ty radiatory nejsou stejny rozmerama, lisej se o par milimetru, muze to hrat roli pri montazi? Protoze cokoliv sem kupoval na svoji R5 kupoval, tak vzdycky bylo nekolik variant a jen jedna spravna (brzdic, volantova tyc, ...). A jeste bych se chtel zeptat, jestli se meni i to plastovy viko radiatoru jak v nem jsou vyvody na hadice. Protoze koukam, ze na tech obrazcich je a kdyz sem to vyndaval, tak sem sundal to viko a pak teprv radiator, nebylo to vkuse. Koukal sem, ze kdybych musel vypojit ty hadice, tak k nim je docela blbej pristup a nespis bych musel znicit spony ktery na nich jsou.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned lis 04, 2007 17:07

:shock:
Tak počkej, to víko s přívody do radiátora je na radiátoru nalisovaný :!:
Pokud jsi vyndal radiátor a víko ti zustalo tak už víš proč ti to netesnilo.
Nový radiátor taky koupíš jen s nalisovaným víkem. :idea:

Spony klidně znič, hlavně nepoškoď hadice a kdyžtak ty spony koupíš nový.

Co se týče rozměru. klidně tam môže pár milimetru lítat, k Valeo Radiátoru jsem dostal vymezovací pásku o hrubce asi 5 mm která se lepí kolem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

aha

Příspěvek od unknown » ned lis 04, 2007 23:00

to Anarki : Aha, ale me se to zdalo nejaky divny :D, no kazdopadne tim se to vysvetluje.
O tech sponach jsem mluvil jen kvuli tomu nepeknymu pristupu, ale co se da delat.

Predbezne to vypada, ze asi nakonec koupim to Valeo, kdyz mi ho tady vsichni doporucujete. Doufam, ze budu mit zejtra cas dostat se do Kelly abych to mohl rovnou objednat a kdyz vsechno pujde jak bych chtel, tak bych se na to o vikendu snad mohl vrhnout. Tak mi drzte palce.

Jo a docela sem byl prekvapnej po sundani palubky, kolik nezapojenejch konektoru sem nasel na tom velkym svazku. Ale je mi jasny, ze to bude asi celkem normalni, takze je asi zbytecny zjistovat co kam patri, ze jo?
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned lis 04, 2007 23:14

Z konektorů si těžkou hlavu nedělej, mě taky chvíli trvalo než jsem zjistil, co kde můžu zapojit a vylepšit. :) Když je nafotíš a popíšeš kde přibližně se nacházeli můžu ti napsat k čemu patří. :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

chjo

Příspěvek od unknown » úte pro 04, 2007 17:21

Radiator mi prisel az tepvr pred tejdnem, cekal sem na to Valeo. Dneska sem to skladal, jeste to nemam, ale zjistil sem, ze nejde pustit ventilator (v interieru), je mozny aby to bylo neco jinyho nez ze bych to zapomnel zapojit? Predtim normalne fungoval a na pojistky sem nekoukal. Dal mam spatnej kontakt v pacce svetel, protoze obrysovky svitej jen chvilkama (ale to uz bylo predtim nez sem se do toho pustil), takze to budu muset nejak vyresit, ale kupovat novy to urcite nebudu.
Ale zjistil sem dalsi nemilou vec, na hadici z chladice do vodni pumpy mam takovej nejakej ventil nebo co a u toho je asi malicka dirka, takze z toho trochu uchazi "para". Nerad bych, aby se mi ta hadice treba rozthla nebo tak neco. Mate nejakej tip jak to opravit? Aspon docastne abych mohl jinou hadici shanet za provozu, kdyz uz sem u toho, nevite kde bych ji mohl sehnat (na vrakaci asi ne)
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

toxiiik
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: úte lis 13, 2007 08:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

1 rok bolesti s R5kou

Příspěvek od toxiiik » úte pro 04, 2007 20:19

Pred rokem si pritelkyne koupila R5 1.1 benzin karburator. Privezl jim ji jeden autoopravar. Autum drobet rozumim a tak jsme se byli projet. Ja mam tedy radeji neco vetsiho a cekal jsem nejakou desnou sunku, ale byl jsem vzhledem celkem prekvapen. Neco bouchalo od predni napravy, vzadu teklo prasatko, teklo stresni okno a to bylo vsechno. Prolezl jsem cele auto, bouchal do kol a nic jineho jsem nenasel. Tak jsme se domluvili ze na tom udela technickou a vsechny tyto nedostatky opravi. A pak jsme auto koupili.
S autem jsem jezdili asi dva mesice a pak to zacalo...auto po tydnu klidu neslo nastartovat... Nova autobaterie. Auto startovalo dele..ale nakonec naskocilo. Pak spatne drzeni volnobehu...oprava od mechanika = pritahnout plyn. lanko. Dale nefunkcni ohev zadniho skla, nefunkci ventilator topeni a par drobnosti s pouzivani auta.
Pak nahle jedu a rikam si to nejak divne jede a cestou zpet do dlouheho kopce to nechtelo jet...tesne za kopcem para z vozu. Kontrolka prehrati nic, tak jsem dojel asi po 2km z kopce k benzince a zastavil. Praskla hadice u termostatu. Auto nepojizdne. Pak jsem dal auto do poradku a neslo porad ovzdusnit. Jenze mam doma peugeota 405 turbodiesela a tak vim co znamena praskla hlava a nebo tesneni. Jak jsem cekal mel jsem pravdu. Opravil jsem tesneni a postavil motor celej od hlavy znova. Zavada proc auto nestarovalo: Zapadly zpetny ventilek u mech. benzinove pumpy. Auto jezdilo asi 2 mesice rikam pohoda. Dale nesel starter asi 3 dny usilovne opravy a vymeny civky se podarilo opravit a potreboval jsem na serizeni motoru. Jenze auto je v severnich cechach a o vikend to nikdo neseridi, tak jsem se rozhodl s autem prifrcet domu protoze od te doby se naslo dalsich asi 10 zavad. 1z nich pridreny bovden rucucni brzdy..uvolnen, jedu domu 100km na 70 km slapnu na brzdu a nic...ohrivalo se zadni kolo a asi se udelala vzduch. bublina v brzd kapaline. Takze po tretim seslapniti brzda ok..Cesta byla paradni hlavne, kdyz nemohu pouzit rucni brzdu, nozni az na treti seslapniti a volnobeh motor nedrzel. Ale na konec jsem dojel.
Za ten rok jsem jeste opravil mnoho zavad.

Po techto zkusenostech nemohu R5ku nikomu doporucit...jen snad s tim ze auto vypada dobre a predchozi majitele najezdili prilis mnoho km a opravam moc nedaly. Tak snad budete mit lepsi zkusenosti s R5kou.

Jinak auto ted ceka na kompletni opravu brzd, serizeni motoru, drobne opravy podvozku a rizeni, nejake kosmetiske opravy, opravy eletroinstalace a jeste urcite dalsich veci...

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte pro 04, 2007 22:21

To Toxiiik: Auto jsi koupil od člověka co se vyprdnul na údržbu a pak ho prodal když se to na něj začalo sypat.
Klidně bych vyrazil pár zubů tzv "autoopraváři" který Vám to prodal, je nad slunce jasnější že je to podvodník (nebo úplnej XXXXX co autům vůbec nerozumí.

Sociální R5 s běžnou motorizací 1,1 1,4 nebo 1,6 D jsou bezproblémový vozítka. To ti řeknou i jinde nejen na Renault Clubu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
AgentSmyth
Starting member
Příspěvky: 68
Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od AgentSmyth » stř pro 05, 2007 01:45

Tak ja mam 1.1, koupil sem ji v prumernym stavu, mam ji neco malo pres rok a jediny zavady: Meneny svetlo (skocil mi do nej zajic), repase starteru (asi 600) a tedka mi nejak nechce potvurka drzet volnobeh (kdyby mi nekdo poradil co s tim, budu rad). Jinak je to bezproblemnovy auticko. Na svuj objem je to svizny, mista je tam taky celkem dost (pro me urcite :) a uz odvezlo pres 600kilo papiru se sklopenyma sedackama), spotreba celkem bez problemu do 6l/100km a jednu vec vim jiste: Moje 2. auto bude urcite R5ka, ale se silnejsim motorem. 8)
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej :(
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280

toxiiik
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: úte lis 13, 2007 08:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

R5 1.1

Příspěvek od toxiiik » čtv pro 06, 2007 09:22

No jako jinak musim uznat, ze kdyz to ma 1.1 tak to docela jede. Jen tohle ma 4 kvalt a je to dost znat..5ti kvalt by byl lespi. Z te 3ky na 4 ku je to dost dlouhe uz. Ale jinak jsem s tim byl prekvapen. Tady jsem si nasel v tech clankach co delate s R5kama, tak pristi tyden se uz pustim do oprav vseho mozneho a doufam ze to pak bude alespon slouzit, trochu jako Vam. Taky jsem byl prekvapen, ze to ma docela odpal na 1 a 2ku. A na bocni vitr to je taky docela dobre:-).

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti