Moje zacatky s R5
Moderátor: Moderators General
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1301
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Ešte sú na palubke tri skrutky v strede (v mieste ovládania rádia) a pred vyberaním treba rozpojiť všetky káblové konektory. 3 a 3 na na dverných slpikoch, 2 alebo 3 v strede pod popolníkom, 2 na spinačke a jeden je zašity na pravej strane, z ktorého vedú káble do stropného svetla.
Doplnenie možnosti poruchy svetiel vzadu:
1. Pri ľavom svietidle je konektor aj s ukostrením, ktorý veľmi trpí.
2. Poškodený kábel v zadných dverách (v ohybe vľavo hore)
3. Konektory osvetlenia ŠPZ v zadných dverách , prípadne skorodované pripojenie lampičiek.
Dufam, že sme ťa neodradili
Doplnenie možnosti poruchy svetiel vzadu:
1. Pri ľavom svietidle je konektor aj s ukostrením, ktorý veľmi trpí.
2. Poškodený kábel v zadných dverách (v ohybe vľavo hore)
3. Konektory osvetlenia ŠPZ v zadných dverách , prípadne skorodované pripojenie lampičiek.
Dufam, že sme ťa neodradili
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
diky
Diky moc za rady.
Na ty svetla sem se jeste nedostal, ale palubku mam venku, slo to lip nez sem si myslel, ale dat ji zpatky bude asi slozitejsi. A chtel bych se zeptat, jestli az pudu na vrakac pro jiny topeni, tak jestli to je cela ta velka cerna "bedna" nebo jestli z toho staci vymenit jen nejakej dil? Asi cely, co?
Na ty svetla sem se jeste nedostal, ale palubku mam venku, slo to lip nez sem si myslel, ale dat ji zpatky bude asi slozitejsi. A chtel bych se zeptat, jestli az pudu na vrakac pro jiny topeni, tak jestli to je cela ta velka cerna "bedna" nebo jestli z toho staci vymenit jen nejakej dil? Asi cely, co?
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91
Nechci vám tady vážení rádcové do toho kecat, jestli jsem dobře pochopil dotaz, možná vám uniknul jeden dost podstaný detail a to je ten že má jinou palubku a tudíž si třeba Anarki mohl ušetřit svůj drahocený čas se psaním své slohové práce, protože tato rada je mu k prdu Chudák určitě hledá hadičku od turba a zapalovač v popelníku Nakonec si poradil sám, Unknowne, pletu se?
nene
to Lesshuhn : Ne ne, navod se hodi na moji palubku, samozrejme krom ty hadicky od turba, tu sem ani nezkousel hledat, doslo mi, ze to byla asi chybka .
Ja sem totiz zapomnel zminit, ze mam jinout R5 nez o jaky sem mluvil na zacatku diskuze. Mam viceme tu samou, jen s lepsi vybavou (vyklapeci zadni okna, sibr, ... ) a hlavne mam tu palubku co ma nad budikama ten "ksilt".
Ja sem totiz zapomnel zminit, ze mam jinout R5 nez o jaky sem mluvil na zacatku diskuze. Mam viceme tu samou, jen s lepsi vybavou (vyklapeci zadni okna, sibr, ... ) a hlavne mam tu palubku co ma nad budikama ten "ksilt".
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ono věci se mají asi tak. Své slohové práce na každou potíž co se kdy řešila na R5 už mám sepsaný a jakmile má někdo problém tak mu to tam jen skopíruju Takže proto vznikl překlep ohledně hadičky turba
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
topeni
to Lesshuhn : Jj, to je sem si myslel. Mel sem to sem napsat no.
to Anarki : Presne tak sem si to myslel .
Nevite nekdo jak je to s tim topenim? Musi se to vymenit cely, nemeni se jen nejakej kus aby to neteklo/necoudilo, ze jo?
to Anarki : Presne tak sem si to myslel .
Nevite nekdo jak je to s tim topenim? Musi se to vymenit cely, nemeni se jen nejakej kus aby to neteklo/necoudilo, ze jo?
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
No jo, mění se jen jeden kus z topení a to je radiator.
Nějak ho repasovat nebo jinak opravovat nemá cenu páč je kněmu přístup jak k trezoru státní banky a asi nebudeš mít velkou chuť ho po roce vyndávat zase ven
Prostě kup nový radiator (nejlíp zn. Valeo hliníkový - ten nejlíp topí) za tuším osum stovek a máš na 8 -15 let pokoj.
Nějak ho repasovat nebo jinak opravovat nemá cenu páč je kněmu přístup jak k trezoru státní banky a asi nebudeš mít velkou chuť ho po roce vyndávat zase ven
Prostě kup nový radiator (nejlíp zn. Valeo hliníkový - ten nejlíp topí) za tuším osum stovek a máš na 8 -15 let pokoj.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3328
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no stačí vyměnit výměník tepla (to jsou ty dvě trubky co čouhaj z topení do motorového prostoru a k nim je přivařeno něco jako pindichladič )
vypadá takto
a stojí nějakých 739 Kč vč. DPH v AutoKelly..
vypadá takto
a stojí nějakých 739 Kč vč. DPH v AutoKelly..
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
aha
to Anarki : Tak ted sem se v tom zamotal . Jak se teda rika ty velky cerny "bedne" co je pod palubkou, topeni nebo radiator? Hadam teda, ze to je topeni, takze kde presne najdu ten radiator a jak to vypada.
A jeste dotazecek, rikas, ze to novy stoji cca 800, koukal sem na stranky Auto Kelly a tam pisou, ze to stoji skoro 2tkc (vymenik tepla Valeo), tak jak to je?
Takze kdyz koupim vymenik tepla (resp. radiator a kdovi jak se tomu jeste rika ), tak to nebude coudit/tyct a bude to topit? Sry, sem asi fakt natvrdlej .
A jeste dotazecek, rikas, ze to novy stoji cca 800, koukal sem na stranky Auto Kelly a tam pisou, ze to stoji skoro 2tkc (vymenik tepla Valeo), tak jak to je?
Takze kdyz koupim vymenik tepla (resp. radiator a kdovi jak se tomu jeste rika ), tak to nebude coudit/tyct a bude to topit? Sry, sem asi fakt natvrdlej .
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Mění se jen ten radiátor, do tý černý pixly je zasunutej ze strany od pedálů, v katalogu dílů tomu někdy říkají "chladič topení".
Za 800-1000,- je obyčejný druhovýrobový s kvalitou čínskýho BMW, originální Valeo stojí okolo 2000,-
Za 800-1000,- je obyčejný druhovýrobový s kvalitou čínskýho BMW, originální Valeo stojí okolo 2000,-
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
radiator
Chjo, ja ted teda nevim ... myslite, ze je mezi tim radiatorem za 800 a za 2000 tak velikej rozdil? Nemate nahodou nekdo zkusenost z obema? Ted sem do R5 nacpal nejaky prachy (komplet brzdy, baterka, cepy, ...) a ty dva tisice je pro me docela dost penez, tak bych chtel vedet, jestli kdybych to nahodou koupil, jestli to aspon stoji za to .
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Já mám zkušenost jenom s mosazným a hliníkovým.
Mosazný stojí za ho.no, v zimě budeš nadávat nosit čepici i v autě
Hliníkový je v poho, teď si nejsem jist kolik doopravdy stojí ten Valeo, je možný že 2 litry Podívám se do papírů a napíšu.
Mosazný stojí za ho.no, v zimě budeš nadávat nosit čepici i v autě
Hliníkový je v poho, teď si nejsem jist kolik doopravdy stojí ten Valeo, je možný že 2 litry Podívám se do papírů a napíšu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nikam se dívat nemusíš, to drahý je prostě Valeo, to levný je plech. Bude-li zima, klepat kosu bude tak jako tak, topení v renaultech výkonem zrovna nepřekypuje. Na zimu doporučuju vyměnit termostat za jiný, s větší tepelnou hodnotou otevírání.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak Honza má pravdu, to Valeo stojí dva tácy
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- AgentSmyth
- Starting member
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
- Bydliště: Čáslav
Ja nevim, ze si stezujete na topeni... U myho renaultka mi to zacne topit temer okamzite. Po zkusenostech z favorita sem se az divil...
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
bry no
Hm, to se dalo cekat, ze kdyz je to o tolik levnejsi, ze to asi nebude zadnej zazrak, chjo.
Ale koukal sem, ze ty radiatory nejsou stejny rozmerama, lisej se o par milimetru, muze to hrat roli pri montazi? Protoze cokoliv sem kupoval na svoji R5 kupoval, tak vzdycky bylo nekolik variant a jen jedna spravna (brzdic, volantova tyc, ...). A jeste bych se chtel zeptat, jestli se meni i to plastovy viko radiatoru jak v nem jsou vyvody na hadice. Protoze koukam, ze na tech obrazcich je a kdyz sem to vyndaval, tak sem sundal to viko a pak teprv radiator, nebylo to vkuse. Koukal sem, ze kdybych musel vypojit ty hadice, tak k nim je docela blbej pristup a nespis bych musel znicit spony ktery na nich jsou.
Ale koukal sem, ze ty radiatory nejsou stejny rozmerama, lisej se o par milimetru, muze to hrat roli pri montazi? Protoze cokoliv sem kupoval na svoji R5 kupoval, tak vzdycky bylo nekolik variant a jen jedna spravna (brzdic, volantova tyc, ...). A jeste bych se chtel zeptat, jestli se meni i to plastovy viko radiatoru jak v nem jsou vyvody na hadice. Protoze koukam, ze na tech obrazcich je a kdyz sem to vyndaval, tak sem sundal to viko a pak teprv radiator, nebylo to vkuse. Koukal sem, ze kdybych musel vypojit ty hadice, tak k nim je docela blbej pristup a nespis bych musel znicit spony ktery na nich jsou.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak počkej, to víko s přívody do radiátora je na radiátoru nalisovaný
Pokud jsi vyndal radiátor a víko ti zustalo tak už víš proč ti to netesnilo.
Nový radiátor taky koupíš jen s nalisovaným víkem.
Spony klidně znič, hlavně nepoškoď hadice a kdyžtak ty spony koupíš nový.
Co se týče rozměru. klidně tam môže pár milimetru lítat, k Valeo Radiátoru jsem dostal vymezovací pásku o hrubce asi 5 mm která se lepí kolem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
aha
to Anarki : Aha, ale me se to zdalo nejaky divny , no kazdopadne tim se to vysvetluje.
O tech sponach jsem mluvil jen kvuli tomu nepeknymu pristupu, ale co se da delat.
Predbezne to vypada, ze asi nakonec koupim to Valeo, kdyz mi ho tady vsichni doporucujete. Doufam, ze budu mit zejtra cas dostat se do Kelly abych to mohl rovnou objednat a kdyz vsechno pujde jak bych chtel, tak bych se na to o vikendu snad mohl vrhnout. Tak mi drzte palce.
Jo a docela sem byl prekvapnej po sundani palubky, kolik nezapojenejch konektoru sem nasel na tom velkym svazku. Ale je mi jasny, ze to bude asi celkem normalni, takze je asi zbytecny zjistovat co kam patri, ze jo?
O tech sponach jsem mluvil jen kvuli tomu nepeknymu pristupu, ale co se da delat.
Predbezne to vypada, ze asi nakonec koupim to Valeo, kdyz mi ho tady vsichni doporucujete. Doufam, ze budu mit zejtra cas dostat se do Kelly abych to mohl rovnou objednat a kdyz vsechno pujde jak bych chtel, tak bych se na to o vikendu snad mohl vrhnout. Tak mi drzte palce.
Jo a docela sem byl prekvapnej po sundani palubky, kolik nezapojenejch konektoru sem nasel na tom velkym svazku. Ale je mi jasny, ze to bude asi celkem normalni, takze je asi zbytecny zjistovat co kam patri, ze jo?
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Z konektorů si těžkou hlavu nedělej, mě taky chvíli trvalo než jsem zjistil, co kde můžu zapojit a vylepšit. Když je nafotíš a popíšeš kde přibližně se nacházeli můžu ti napsat k čemu patří.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
chjo
Radiator mi prisel az tepvr pred tejdnem, cekal sem na to Valeo. Dneska sem to skladal, jeste to nemam, ale zjistil sem, ze nejde pustit ventilator (v interieru), je mozny aby to bylo neco jinyho nez ze bych to zapomnel zapojit? Predtim normalne fungoval a na pojistky sem nekoukal. Dal mam spatnej kontakt v pacce svetel, protoze obrysovky svitej jen chvilkama (ale to uz bylo predtim nez sem se do toho pustil), takze to budu muset nejak vyresit, ale kupovat novy to urcite nebudu.
Ale zjistil sem dalsi nemilou vec, na hadici z chladice do vodni pumpy mam takovej nejakej ventil nebo co a u toho je asi malicka dirka, takze z toho trochu uchazi "para". Nerad bych, aby se mi ta hadice treba rozthla nebo tak neco. Mate nejakej tip jak to opravit? Aspon docastne abych mohl jinou hadici shanet za provozu, kdyz uz sem u toho, nevite kde bych ji mohl sehnat (na vrakaci asi ne)
Ale zjistil sem dalsi nemilou vec, na hadici z chladice do vodni pumpy mam takovej nejakej ventil nebo co a u toho je asi malicka dirka, takze z toho trochu uchazi "para". Nerad bych, aby se mi ta hadice treba rozthla nebo tak neco. Mate nejakej tip jak to opravit? Aspon docastne abych mohl jinou hadici shanet za provozu, kdyz uz sem u toho, nevite kde bych ji mohl sehnat (na vrakaci asi ne)
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte lis 13, 2007 08:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
1 rok bolesti s R5kou
Pred rokem si pritelkyne koupila R5 1.1 benzin karburator. Privezl jim ji jeden autoopravar. Autum drobet rozumim a tak jsme se byli projet. Ja mam tedy radeji neco vetsiho a cekal jsem nejakou desnou sunku, ale byl jsem vzhledem celkem prekvapen. Neco bouchalo od predni napravy, vzadu teklo prasatko, teklo stresni okno a to bylo vsechno. Prolezl jsem cele auto, bouchal do kol a nic jineho jsem nenasel. Tak jsme se domluvili ze na tom udela technickou a vsechny tyto nedostatky opravi. A pak jsme auto koupili.
S autem jsem jezdili asi dva mesice a pak to zacalo...auto po tydnu klidu neslo nastartovat... Nova autobaterie. Auto startovalo dele..ale nakonec naskocilo. Pak spatne drzeni volnobehu...oprava od mechanika = pritahnout plyn. lanko. Dale nefunkcni ohev zadniho skla, nefunkci ventilator topeni a par drobnosti s pouzivani auta.
Pak nahle jedu a rikam si to nejak divne jede a cestou zpet do dlouheho kopce to nechtelo jet...tesne za kopcem para z vozu. Kontrolka prehrati nic, tak jsem dojel asi po 2km z kopce k benzince a zastavil. Praskla hadice u termostatu. Auto nepojizdne. Pak jsem dal auto do poradku a neslo porad ovzdusnit. Jenze mam doma peugeota 405 turbodiesela a tak vim co znamena praskla hlava a nebo tesneni. Jak jsem cekal mel jsem pravdu. Opravil jsem tesneni a postavil motor celej od hlavy znova. Zavada proc auto nestarovalo: Zapadly zpetny ventilek u mech. benzinove pumpy. Auto jezdilo asi 2 mesice rikam pohoda. Dale nesel starter asi 3 dny usilovne opravy a vymeny civky se podarilo opravit a potreboval jsem na serizeni motoru. Jenze auto je v severnich cechach a o vikend to nikdo neseridi, tak jsem se rozhodl s autem prifrcet domu protoze od te doby se naslo dalsich asi 10 zavad. 1z nich pridreny bovden rucucni brzdy..uvolnen, jedu domu 100km na 70 km slapnu na brzdu a nic...ohrivalo se zadni kolo a asi se udelala vzduch. bublina v brzd kapaline. Takze po tretim seslapniti brzda ok..Cesta byla paradni hlavne, kdyz nemohu pouzit rucni brzdu, nozni az na treti seslapniti a volnobeh motor nedrzel. Ale na konec jsem dojel.
Za ten rok jsem jeste opravil mnoho zavad.
Po techto zkusenostech nemohu R5ku nikomu doporucit...jen snad s tim ze auto vypada dobre a predchozi majitele najezdili prilis mnoho km a opravam moc nedaly. Tak snad budete mit lepsi zkusenosti s R5kou.
Jinak auto ted ceka na kompletni opravu brzd, serizeni motoru, drobne opravy podvozku a rizeni, nejake kosmetiske opravy, opravy eletroinstalace a jeste urcite dalsich veci...
S autem jsem jezdili asi dva mesice a pak to zacalo...auto po tydnu klidu neslo nastartovat... Nova autobaterie. Auto startovalo dele..ale nakonec naskocilo. Pak spatne drzeni volnobehu...oprava od mechanika = pritahnout plyn. lanko. Dale nefunkcni ohev zadniho skla, nefunkci ventilator topeni a par drobnosti s pouzivani auta.
Pak nahle jedu a rikam si to nejak divne jede a cestou zpet do dlouheho kopce to nechtelo jet...tesne za kopcem para z vozu. Kontrolka prehrati nic, tak jsem dojel asi po 2km z kopce k benzince a zastavil. Praskla hadice u termostatu. Auto nepojizdne. Pak jsem dal auto do poradku a neslo porad ovzdusnit. Jenze mam doma peugeota 405 turbodiesela a tak vim co znamena praskla hlava a nebo tesneni. Jak jsem cekal mel jsem pravdu. Opravil jsem tesneni a postavil motor celej od hlavy znova. Zavada proc auto nestarovalo: Zapadly zpetny ventilek u mech. benzinove pumpy. Auto jezdilo asi 2 mesice rikam pohoda. Dale nesel starter asi 3 dny usilovne opravy a vymeny civky se podarilo opravit a potreboval jsem na serizeni motoru. Jenze auto je v severnich cechach a o vikend to nikdo neseridi, tak jsem se rozhodl s autem prifrcet domu protoze od te doby se naslo dalsich asi 10 zavad. 1z nich pridreny bovden rucucni brzdy..uvolnen, jedu domu 100km na 70 km slapnu na brzdu a nic...ohrivalo se zadni kolo a asi se udelala vzduch. bublina v brzd kapaline. Takze po tretim seslapniti brzda ok..Cesta byla paradni hlavne, kdyz nemohu pouzit rucni brzdu, nozni az na treti seslapniti a volnobeh motor nedrzel. Ale na konec jsem dojel.
Za ten rok jsem jeste opravil mnoho zavad.
Po techto zkusenostech nemohu R5ku nikomu doporucit...jen snad s tim ze auto vypada dobre a predchozi majitele najezdili prilis mnoho km a opravam moc nedaly. Tak snad budete mit lepsi zkusenosti s R5kou.
Jinak auto ted ceka na kompletni opravu brzd, serizeni motoru, drobne opravy podvozku a rizeni, nejake kosmetiske opravy, opravy eletroinstalace a jeste urcite dalsich veci...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Toxiiik: Auto jsi koupil od člověka co se vyprdnul na údržbu a pak ho prodal když se to na něj začalo sypat.
Klidně bych vyrazil pár zubů tzv "autoopraváři" který Vám to prodal, je nad slunce jasnější že je to podvodník (nebo úplnej XXXXX co autům vůbec nerozumí.
Sociální R5 s běžnou motorizací 1,1 1,4 nebo 1,6 D jsou bezproblémový vozítka. To ti řeknou i jinde nejen na Renault Clubu.
Klidně bych vyrazil pár zubů tzv "autoopraváři" který Vám to prodal, je nad slunce jasnější že je to podvodník (nebo úplnej XXXXX co autům vůbec nerozumí.
Sociální R5 s běžnou motorizací 1,1 1,4 nebo 1,6 D jsou bezproblémový vozítka. To ti řeknou i jinde nejen na Renault Clubu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- AgentSmyth
- Starting member
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
- Bydliště: Čáslav
Tak ja mam 1.1, koupil sem ji v prumernym stavu, mam ji neco malo pres rok a jediny zavady: Meneny svetlo (skocil mi do nej zajic), repase starteru (asi 600) a tedka mi nejak nechce potvurka drzet volnobeh (kdyby mi nekdo poradil co s tim, budu rad). Jinak je to bezproblemnovy auticko. Na svuj objem je to svizny, mista je tam taky celkem dost (pro me urcite a uz odvezlo pres 600kilo papiru se sklopenyma sedackama), spotreba celkem bez problemu do 6l/100km a jednu vec vim jiste: Moje 2. auto bude urcite R5ka, ale se silnejsim motorem.
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte lis 13, 2007 08:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
R5 1.1
No jako jinak musim uznat, ze kdyz to ma 1.1 tak to docela jede. Jen tohle ma 4 kvalt a je to dost znat..5ti kvalt by byl lespi. Z te 3ky na 4 ku je to dost dlouhe uz. Ale jinak jsem s tim byl prekvapen. Tady jsem si nasel v tech clankach co delate s R5kama, tak pristi tyden se uz pustim do oprav vseho mozneho a doufam ze to pak bude alespon slouzit, trochu jako Vam. Taky jsem byl prekvapen, ze to ma docela odpal na 1 a 2ku. A na bocni vitr to je taky docela dobre:-).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti