URGENT R5 1.4 jednobod UFO za karbecem?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
clive
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

URGENT R5 1.4 jednobod UFO za karbecem?

Příspěvek od clive » úte zář 05, 2006 18:25

Potrebuju zjistit co je to zelezny ufo naroubovany na sacim potrubi hned za karburatorem.
vypada to ze je to to co mi piska tak at vim co mam shanet. diky moc za pomoc
fotky sem nejdou vkladat primo ale snad vymyslim kam je dat abych to upresnil.
diky
Volvo 940 D24TIC V6
Citroen Saxo

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte zář 05, 2006 22:24

Žeby to bylo aktivní uhlí :)
Toková černá plechovka ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte zář 05, 2006 23:40

Aktivní uhlí je v 5ce u 1-bodu 1.4 na levým předním nosníku, v podstatě mezi převodovkou a nosníkem. Spíš půjde o EGR-ventil
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

clive
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od clive » stř zář 06, 2006 06:52

Jan Kalina píše:Aktivní uhlí je v 5ce u 1-bodu 1.4 na levým předním nosníku, v podstatě mezi převodovkou a nosníkem. Spíš půjde o EGR-ventil
Aktivni uhli je v ty cerny bandasce na podbehu, ale tohle je za vstrikovaci jednotkou primo na tom stribrnym potrubi co je myslim vstrikovaci.
Je to tam z jedny strany otevreny a kdyz tam sahnu a zmacknu co je vevnitr motor prestane piskat, ale zacne se dusit..
Snad bude tohle zdroj naseho piskajiciho nestesti...
Volvo 940 D24TIC V6
Citroen Saxo

clive
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od clive » pát zář 08, 2006 07:54

vede do toho hadicka od leveho podbehu kde je nejaka rozdvojka.
Nevite opravdu nikdo co by to mohlo bejt? Knizka Jak na to je uplne k nicemu a nikde jinde jsem to taky nenasel.
Popripade nema to nekdo doma navic jen na vyzkouseni jestli mi puska zrovna tohle? Diky :cry:
Volvo 940 D24TIC V6
Citroen Saxo

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9038
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát zář 08, 2006 10:31

Honza Kalina ti to už řekl, je to na 99% EGR ventil.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

clive
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od clive » pát zář 08, 2006 10:33

DDT píše:Honza Kalina ti to už řekl, je to na 99% EGR ventil.
Tak to jsem teda uplne prehlidnul a omlouvam se. nebude troufalost se zeptat co EGR ventil dela a jestli ho nahodou nekdo nema jeden volnej na vyzkouseni a pripadne odkoupeni? Diky a jeste jednou se omlouvam.
Volvo 940 D24TIC V6
Citroen Saxo

clive
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

ERG ventil problem vyresen ale tśtale piska...

Příspěvek od clive » pon zář 11, 2006 07:58

Tak ten ventil EGR jsem sundal a zaslepil jen kouskem azbestu ty vstupy.
Nastartoval a...... porad to piska.... takze tim to neni.
Takze jedu s pískáčkem dál... Piska to nekde v prostoru vstrikovaci jenotky (nevim jak se tomu co vypada jako karburator rika.) a je to zavisle na poloze plynoveho pedalu. jakmile mam pridanej plyn nepiska to a hned jako plyn pustim tak to prestane. Zkousel jsem to i dusit. Jel jsem s jednou nohou na plyni a jednou na brzde tak nesel motor do otacek a plyn byl otevrenej a nepiskaloto. Sundat ani rozebrat tu jednotku si netroufnu. Myslite ze to mam dat radsi do servisu?
Diky
Volvo 940 D24TIC V6
Citroen Saxo

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1301
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » čtv zář 21, 2006 14:20

Veľmi nepríjemné pískanie spôsobuje sanie falošného vzduchu cez netesnosť.
Daj dolu vzduchový filter, naštartuj motor a jednou rukou si pridaj plyn a druhou upchaj prívod vzduchu na vstrekovacej jednotke (to čo sa podobá na karburátor). Keď pískanie zosilnie pred skapaním motora, alebo motor ani neskape treba hľadať netesnosť (medzi prírubami, hadičky ap.)
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

clive
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od clive » čtv zář 21, 2006 14:39

Diky za info. Asi me ceka to co jsem nechtel... a to je sundat tu jednotku...
Protoze uz jsme to zakrejvali nekolikrat a nikdy to nechcipne...
Udelam to jak budu menit tu polosu.. Diky :wink:
Volvo 940 D24TIC V6
Citroen Saxo

clive
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od clive » stř dub 18, 2007 07:50

Tak prislo na nejhorsi.. karbec pujde dolu... Nemate nekdo vykres tesneni pod karbecem na 1,4? neni tam kovovej lem jako pod hlavou?
Diky za info
Volvo 940 D24TIC V6
Citroen Saxo

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 475
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » pát črc 06, 2007 03:45

Mam sice R19, ale ten samej motor. Zacuka si to po pridani plynu. Zacal sem prozkoumavat netesnost v sani. Kdyz sem ucpal sani, tak to zacalo piskat a nechciplo to. Znamena to, ze mam nekde netesnost v sani?

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát črc 06, 2007 08:29

Asi jo :)
Hadičky, tesnění (prasklé nebo podfouklé) případně prasklé plastové příruby, může to dělat cokoliv.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti