Renault 5 - co a jak?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1301
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř bře 21, 2007 13:15

Otvorený ho nenechávaj. Bude sa tade odparovať palivo a bude smrdieť. Na našich cestách dokonca až špliechať. :D Nádrž je odvetraná dostatočne a zhodli sme sa, že aj plaváková komora je dostatočne prepojená s okolitou nádržou, takže ukazovanie iného stavu nehrozí.

Inak je vidno dierku na tom mojom plaváku (kde je ulomená násoska) a myslím, že nieje o moc väčšia.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř bře 21, 2007 18:52

Uf, teraz som si to omrkol a fakt je ten tvoj plavák hodne menší než môj :?
Snáď to tam vtrepem bez toho aby som vysával úplný spodok nádrže :(

Čo zas tie vynaliezavé swisácke hlavy vymsleli :x

Sfoť mi prosím tú ulomenú časť tvojho plaváku tak aby som videl aká je veľká diera.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř bře 21, 2007 23:17

A ještě jedna věc, chci vyměnit brzdový trubky od hlavního brzdovýho válce k zátěžovýmu regulátoru a taky od regulátoru k zadním kolám.

Ty kratší bych v pohodě snesl v ceně origo ale ty nejdelší mají 4,7 metrů a v Renaultu se objednat nedají. Už jsem si sehnal člověka co dělá brzdový trubky na míru, ovšem spousta lidí mi to rozmlouvá abych raději nechal starý řezavý, ža nový dělaný budou přepouštět na spojích, nepůjdou přesně vyformovat atď ..........

Co je na tom pravdy ? Co by jste dělali na mém místě ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9038
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř bře 21, 2007 23:49

Dělaných trubek se neboj, pokud to nedělá nějakej úplnej diletant, ale normální pečlivý řemeslník, není na tom co zkazit.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1301
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » čtv bře 22, 2007 09:13

Plavák: Mne sa to nejako nezdá. Mám taký dojem, že to nie je plavák z 5-ky, ale z 9, 11 alebo 19. Tam sú hlboké nádrže. Zmeraj prosím priemery násosiek. (myslím, že ani hadičky nebudú pasovať)

Brzdové trubky:
Žiadny problém vyrobiť. Keby si zohnal medenú trubku v metráži, tak si koncovky vyrobíš aj sám. (holendre sa používajú pôvodné.) V tomto prípade je dôležité zachovať vonkajší priemer trubky (myslím 5mm), vnútorný nie je až tak dôležitý.

Krátke trubky medenné som kupoval v Dacia predajni za smiešny peniaz.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
The.five
Experienced member
Příspěvky: 656
Registrován: ned led 11, 2004 12:36
Bydliště: královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The.five » čtv bře 22, 2007 19:48

čawte, plováků z R5ky jsem měl venku několik, ale všecky byly stejný, a tak baj voko na vejšku (resp. na hloubku) byly tak poloviční oproti tomu co máš tam na ty fotce... a vypadal taky poněkud jináč...

je to určitě z R5???
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát bře 23, 2007 00:36

Určitě to nevím, koupil jsem to od chlápka co rozebral na díly švýcarskou pětku GTT. Zatím vše co mi dal do pětky zapasovalo.

Měl jsi v ruce taky čtyřkontaktní plovák pro Renault 5 s palubním počítačem ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
The.five
Experienced member
Příspěvky: 656
Registrován: ned led 11, 2004 12:36
Bydliště: královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The.five » pát bře 23, 2007 07:21

ne to jsem neměl, ale zase vím jak vypadá, a jak je hluboká nádrž u R5?
nebo ta verze měla jinou nádrž?

nebo jakým způsobem je tam ten velkej plovák napasovanej?
samotnýho by mě to zajimalo...
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát bře 23, 2007 09:00

Pokud bude chtít za nádrž 200-500 Sk tak ji od něho klidně koupím, třeba bude taky větší :idea:

Všechno se uvidí zítra když rozdělám nádrž.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob bře 24, 2007 13:52

Taky mi to přijde na plovák z 11ky. Hlubší/jiná nádrž v 5ce být nemůže, brousila by o zem.
Že vše doposud pasovalo na 5ku je logický, jsou to stejný věci - až na ten plovák/nádrž.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob bře 24, 2007 19:45

Jak jste mi už správně předpověděli plovák je naprosto jiný než má R5. :(
Nejen že je dlhší, taky je o užší.
To jsem celý já, zjišťuji spoustu věcí ohledně něčeho co do auta ani nenacpu. :oops: :P

Alespoň jsem svůj vlastní plovák rozebral, pročistil a taky zjistil že mám krásnou čistou žlutou nádrž :)

Demontáž plováka byla vskutku dřina. S kouskem tupého dříví a kladivem to nešlo vůbec, udělal jsem si tedy přípravek no ten se taky deformoval. Nakonec jsem udělal ještě jeden taký přípravek, sešrouboval ho do kříže s tím původním a nakonec ještě za pomoci krátky tyče vše povolil. No šlo to pekelně těžko a pomalu až do konce.

Aby taky ne když jsem v závitech nalezl spostu humusu dokonce i malé kamínky. :twisted:

Alespoň jsem zjistil proč mi to v interiéru smrdí za benzínem když natankuju totálně doplna. Dělala to jedna hadička co jede do prvního Téčka ještě při plováku. Byla už úplně volná a samovolně se vysouvala.
Tak jsem ji pojistil jedním prstencem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
AgentSmyth
Starting member
Příspěvky: 68
Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od AgentSmyth » úte bře 27, 2007 23:44

Dneska sem si koupil litaky na svoji 5ku. Ale problem je, ze nemaj tu krytku na stredu. Nevite, kde se da sehnat a kolik stoji?
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej :(
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř bře 28, 2007 08:45

Ty krytky jsou dost těžce sehnatelný sboží (pokud myslíme na ty samý disky Speedline), pokud je nenajdeš na vrakáči dají se koupit originály, jeden stojí tisícovku :P
Je tady ještě možnost dát je udělat šikovnýmu nástrojáři. Pak je ale většinou potřeba ty disky nalakovat aby to nebylo moc poznat.

Hodně štěstí.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Igler
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: sob úno 24, 2007 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Igler » stř bře 28, 2007 22:59

Zdravím všechny "pětkaře" Už nějakou dobu mě postihuje stejná závislost jako Vás->Renault 5. Na svou R5 jsem konečně sehnal jeden chybějící disk.
Jsou to disky z vezre Baccara a mam dotaz kde by se daly sehnat ty středové krytky.Vypadá to bez nich divně

Obrázek

Díky.
Renault 5 TX 1.7 54KW Le Mans 87

Uživatelský avatar
AgentSmyth
Starting member
Příspěvky: 68
Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od AgentSmyth » stř bře 28, 2007 23:40

Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej :(
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280

Uživatelský avatar
AgentSmyth
Starting member
Příspěvky: 68
Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od AgentSmyth » stř dub 04, 2007 22:51

Jak se lidi obyc. R5ka od verze Le Mans?
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej :(
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280

Igler
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: sob úno 24, 2007 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Igler » čtv dub 05, 2007 08:29

Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool :) 8)
Renault 5 TX 1.7 54KW Le Mans 87

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 595
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » čtv dub 05, 2007 10:20

Igler píše:Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool :) 8)
Už se to tu řešilo, měl jsem tu samou verzi R5ky jak ty taky Le Mans, není to tam jen nalepený byl to nějaký paket kerej obsahoval prahy lízátko pod přední a zadní nárazník a kufrovou stříšku. Dávalo se to asi za příplatek bo já nevím za co:-)
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3328
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 06, 2007 12:30

Igler píše:Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool :) 8)
To byl Rider...
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3328
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 06, 2007 12:31

Rosťa píše:
Igler píše:Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool :) 8)
Už se to tu řešilo, měl jsem tu samou verzi R5ky jak ty taky Le Mans, není to tam jen nalepený byl to nějaký paket kerej obsahoval prahy lízátko pod přední a zadní nárazník a kufrovou stříšku. Dávalo se to asi za příplatek bo já nevím za co:-)
jo jo Le Mans byla jen příplatková výbava.... jako paket ... něco jako Favorit Sport Line, Komfort Line..... a nebo Clio Extreme... :) Clio MTV a podobně...
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
The.five
Experienced member
Příspěvky: 656
Registrován: ned led 11, 2004 12:36
Bydliště: královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The.five » ned dub 08, 2007 11:39

100KUC píše:
Igler píše:Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool :) 8)
To byl Rider...
Rider to byl mám zato jen v UK, a jen GTT...
jinde to bylo GTE LeMans... tmavě modrá metla (midnight-blue), modry i Alu, a trojuhelníčky na sedačkách, černý koberec,...

ale to není totéž co myslí rosťa, ten měl na svy R5 jakysi paket LeMans :wink:

Obrázek
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!

Igler
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: sob úno 24, 2007 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Igler » ned dub 08, 2007 20:20

Tak to bude asi ten samý paket,podle fotek je to ono.Jen pro porovnání:
Obrázek

Dik za info
Renault 5 TX 1.7 54KW Le Mans 87

MimanN
Člen RCČR
Příspěvky: 45
Registrován: čtv čer 15, 2006 23:08
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MimanN » úte kvě 08, 2007 22:43

Cau chlapi!
Uz dva mesice mam super R5 GTR (a docela me zarazi ze jsem nikde verzi GTR nevidel!:) ). Foto zde
http://www.imghosting.eu/view.php?img=P4283079.jpg
http://www.imghosting.eu/view.php?img=P4283080.jpg
..ma spoustu much, na sraz tedy bohuzel nejedu, ale intenzivne na tom pracuju!;) Chci se zeptat - dnes jsem si zapojil otackomer, bylo to docela divoky ale nakonec jsem to poresil jinak. Zaboha jsem nemohl najit kablik a palubovku jeste poradne nevim jak oddelat (a kdo vi jestli se mi do toho vubec chce:) ), tak jsem natahl novej drat primo k motoru a jal se testu.
Kdyz jsem zkousel za jizdy vytocit motor, najednou se mi rozkmitala rucicka teploty a neprestala dokud neklesla rychlost pod 50km/h, ale kdykoliv jsem seslapl plyn treba i na volnobeh tak zase zacala litat.
Puvodne jsem mel "starou" pristrojovku jen s tacho, voda, olej a nadrz. Puvodni majitel ji vymenil za novejsi co ma misto nadrze otackomer...
Kde muze byt problem? A nechci slyset ze v elektroinstalaci, to bych musel sundat palubovku..stejne ale vim ze mi nic jinyho nereknete, ze je to tak?! :wink: :lol:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř kvě 09, 2007 20:55

Chyba bude v přístrojovce (myslím).
Vyměnil jsem přístrojovku (komplet oranžový budíky) za hezčí s bílymi budíky z R11 GTT, všechny kabely pasovali naprosto perfektně, nepasoval akorát přední průhledný plast.
Zažehnul jsem to, jel to provětrat a ejha zrada, nad 3000 rpm spadla ručička otáčkoměru a už se nezvedla (dokud jsem to nevypnul a nezažehnul znovu) taky mi začali nad 60 km/h lítat budíky tlaku oleje společně s budíkem rychlosti.
Takže některý věci nejde jen tak zaměnit i když konektory perfektně pasují a vše se zdá být O.K.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3328
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » stř kvě 09, 2007 21:02

Igler píše:Tak to bude asi ten samý paket,podle fotek je to ono.Jen pro porovnání:

Dik za info
Ty jo... tak to jsem neviděl... pětka a má GTE/GTT masku, volant a stříšku... slyšel jsem že něco takového existovalo. Každopádně hezkej kousek :wink:

no nic ... už jsem zase o něco chytřejší... :lol:

Určitě zajímavej paket...
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti