Renault 5 - co a jak?
Moderátor: Moderators General
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1301
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Otvorený ho nenechávaj. Bude sa tade odparovať palivo a bude smrdieť. Na našich cestách dokonca až špliechať. Nádrž je odvetraná dostatočne a zhodli sme sa, že aj plaváková komora je dostatočne prepojená s okolitou nádržou, takže ukazovanie iného stavu nehrozí.
Inak je vidno dierku na tom mojom plaváku (kde je ulomená násoska) a myslím, že nieje o moc väčšia.
Inak je vidno dierku na tom mojom plaváku (kde je ulomená násoska) a myslím, že nieje o moc väčšia.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Uf, teraz som si to omrkol a fakt je ten tvoj plavák hodne menší než môj
Snáď to tam vtrepem bez toho aby som vysával úplný spodok nádrže
Čo zas tie vynaliezavé swisácke hlavy vymsleli
Sfoť mi prosím tú ulomenú časť tvojho plaváku tak aby som videl aká je veľká diera.
Snáď to tam vtrepem bez toho aby som vysával úplný spodok nádrže
Čo zas tie vynaliezavé swisácke hlavy vymsleli
Sfoť mi prosím tú ulomenú časť tvojho plaváku tak aby som videl aká je veľká diera.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
A ještě jedna věc, chci vyměnit brzdový trubky od hlavního brzdovýho válce k zátěžovýmu regulátoru a taky od regulátoru k zadním kolám.
Ty kratší bych v pohodě snesl v ceně origo ale ty nejdelší mají 4,7 metrů a v Renaultu se objednat nedají. Už jsem si sehnal člověka co dělá brzdový trubky na míru, ovšem spousta lidí mi to rozmlouvá abych raději nechal starý řezavý, ža nový dělaný budou přepouštět na spojích, nepůjdou přesně vyformovat atď ..........
Co je na tom pravdy ? Co by jste dělali na mém místě ?
Ty kratší bych v pohodě snesl v ceně origo ale ty nejdelší mají 4,7 metrů a v Renaultu se objednat nedají. Už jsem si sehnal člověka co dělá brzdový trubky na míru, ovšem spousta lidí mi to rozmlouvá abych raději nechal starý řezavý, ža nový dělaný budou přepouštět na spojích, nepůjdou přesně vyformovat atď ..........
Co je na tom pravdy ? Co by jste dělali na mém místě ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1301
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Plavák: Mne sa to nejako nezdá. Mám taký dojem, že to nie je plavák z 5-ky, ale z 9, 11 alebo 19. Tam sú hlboké nádrže. Zmeraj prosím priemery násosiek. (myslím, že ani hadičky nebudú pasovať)
Brzdové trubky:
Žiadny problém vyrobiť. Keby si zohnal medenú trubku v metráži, tak si koncovky vyrobíš aj sám. (holendre sa používajú pôvodné.) V tomto prípade je dôležité zachovať vonkajší priemer trubky (myslím 5mm), vnútorný nie je až tak dôležitý.
Krátke trubky medenné som kupoval v Dacia predajni za smiešny peniaz.
Brzdové trubky:
Žiadny problém vyrobiť. Keby si zohnal medenú trubku v metráži, tak si koncovky vyrobíš aj sám. (holendre sa používajú pôvodné.) V tomto prípade je dôležité zachovať vonkajší priemer trubky (myslím 5mm), vnútorný nie je až tak dôležitý.
Krátke trubky medenné som kupoval v Dacia predajni za smiešny peniaz.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
- The.five
- Experienced member
- Příspěvky: 656
- Registrován: ned led 11, 2004 12:36
- Bydliště: královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
čawte, plováků z R5ky jsem měl venku několik, ale všecky byly stejný, a tak baj voko na vejšku (resp. na hloubku) byly tak poloviční oproti tomu co máš tam na ty fotce... a vypadal taky poněkud jináč...
je to určitě z R5???
je to určitě z R5???
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Určitě to nevím, koupil jsem to od chlápka co rozebral na díly švýcarskou pětku GTT. Zatím vše co mi dal do pětky zapasovalo.
Měl jsi v ruce taky čtyřkontaktní plovák pro Renault 5 s palubním počítačem ?
Měl jsi v ruce taky čtyřkontaktní plovák pro Renault 5 s palubním počítačem ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- The.five
- Experienced member
- Příspěvky: 656
- Registrován: ned led 11, 2004 12:36
- Bydliště: královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
ne to jsem neměl, ale zase vím jak vypadá, a jak je hluboká nádrž u R5?
nebo ta verze měla jinou nádrž?
nebo jakým způsobem je tam ten velkej plovák napasovanej?
samotnýho by mě to zajimalo...
nebo ta verze měla jinou nádrž?
nebo jakým způsobem je tam ten velkej plovák napasovanej?
samotnýho by mě to zajimalo...
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Pokud bude chtít za nádrž 200-500 Sk tak ji od něho klidně koupím, třeba bude taky větší
Všechno se uvidí zítra když rozdělám nádrž.
Všechno se uvidí zítra když rozdělám nádrž.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Taky mi to přijde na plovák z 11ky. Hlubší/jiná nádrž v 5ce být nemůže, brousila by o zem.
Že vše doposud pasovalo na 5ku je logický, jsou to stejný věci - až na ten plovák/nádrž.
Že vše doposud pasovalo na 5ku je logický, jsou to stejný věci - až na ten plovák/nádrž.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jak jste mi už správně předpověděli plovák je naprosto jiný než má R5.
Nejen že je dlhší, taky je o užší.
To jsem celý já, zjišťuji spoustu věcí ohledně něčeho co do auta ani nenacpu.
Alespoň jsem svůj vlastní plovák rozebral, pročistil a taky zjistil že mám krásnou čistou žlutou nádrž
Demontáž plováka byla vskutku dřina. S kouskem tupého dříví a kladivem to nešlo vůbec, udělal jsem si tedy přípravek no ten se taky deformoval. Nakonec jsem udělal ještě jeden taký přípravek, sešrouboval ho do kříže s tím původním a nakonec ještě za pomoci krátky tyče vše povolil. No šlo to pekelně těžko a pomalu až do konce.
Aby taky ne když jsem v závitech nalezl spostu humusu dokonce i malé kamínky.
Alespoň jsem zjistil proč mi to v interiéru smrdí za benzínem když natankuju totálně doplna. Dělala to jedna hadička co jede do prvního Téčka ještě při plováku. Byla už úplně volná a samovolně se vysouvala.
Tak jsem ji pojistil jedním prstencem.
Nejen že je dlhší, taky je o užší.
To jsem celý já, zjišťuji spoustu věcí ohledně něčeho co do auta ani nenacpu.
Alespoň jsem svůj vlastní plovák rozebral, pročistil a taky zjistil že mám krásnou čistou žlutou nádrž
Demontáž plováka byla vskutku dřina. S kouskem tupého dříví a kladivem to nešlo vůbec, udělal jsem si tedy přípravek no ten se taky deformoval. Nakonec jsem udělal ještě jeden taký přípravek, sešrouboval ho do kříže s tím původním a nakonec ještě za pomoci krátky tyče vše povolil. No šlo to pekelně těžko a pomalu až do konce.
Aby taky ne když jsem v závitech nalezl spostu humusu dokonce i malé kamínky.
Alespoň jsem zjistil proč mi to v interiéru smrdí za benzínem když natankuju totálně doplna. Dělala to jedna hadička co jede do prvního Téčka ještě při plováku. Byla už úplně volná a samovolně se vysouvala.
Tak jsem ji pojistil jedním prstencem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- AgentSmyth
- Starting member
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
- Bydliště: Čáslav
Dneska sem si koupil litaky na svoji 5ku. Ale problem je, ze nemaj tu krytku na stredu. Nevite, kde se da sehnat a kolik stoji?
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ty krytky jsou dost těžce sehnatelný sboží (pokud myslíme na ty samý disky Speedline), pokud je nenajdeš na vrakáči dají se koupit originály, jeden stojí tisícovku
Je tady ještě možnost dát je udělat šikovnýmu nástrojáři. Pak je ale většinou potřeba ty disky nalakovat aby to nebylo moc poznat.
Hodně štěstí.
Je tady ještě možnost dát je udělat šikovnýmu nástrojáři. Pak je ale většinou potřeba ty disky nalakovat aby to nebylo moc poznat.
Hodně štěstí.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- AgentSmyth
- Starting member
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
- Bydliště: Čáslav
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
- AgentSmyth
- Starting member
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
- Bydliště: Čáslav
Jak se lidi obyc. R5ka od verze Le Mans?
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280
Už se to tu řešilo, měl jsem tu samou verzi R5ky jak ty taky Le Mans, není to tam jen nalepený byl to nějaký paket kerej obsahoval prahy lízátko pod přední a zadní nárazník a kufrovou stříšku. Dávalo se to asi za příplatek bo já nevím za co:-)Igler píše:Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3328
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To byl Rider...Igler píše:Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3328
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jo jo Le Mans byla jen příplatková výbava.... jako paket ... něco jako Favorit Sport Line, Komfort Line..... a nebo Clio Extreme... Clio MTV a podobně...Rosťa píše:Už se to tu řešilo, měl jsem tu samou verzi R5ky jak ty taky Le Mans, není to tam jen nalepený byl to nějaký paket kerej obsahoval prahy lízátko pod přední a zadní nárazník a kufrovou stříšku. Dávalo se to asi za příplatek bo já nevím za co:-)Igler píše:Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- The.five
- Experienced member
- Příspěvky: 656
- Registrován: ned led 11, 2004 12:36
- Bydliště: královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
Rider to byl mám zato jen v UK, a jen GTT...100KUC píše:To byl Rider...Igler píše:Le Mans je nejaky lepsi model GTE v modre metalize,vic nevim. U mě to tam je jenom nalepeny,ale vypada to cool
jinde to bylo GTE LeMans... tmavě modrá metla (midnight-blue), modry i Alu, a trojuhelníčky na sedačkách, černý koberec,...
ale to není totéž co myslí rosťa, ten měl na svy R5 jakysi paket LeMans
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv čer 15, 2006 23:08
- Bydliště: Vyškov na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Cau chlapi!
Uz dva mesice mam super R5 GTR (a docela me zarazi ze jsem nikde verzi GTR nevidel!:) ). Foto zde
http://www.imghosting.eu/view.php?img=P4283079.jpg
http://www.imghosting.eu/view.php?img=P4283080.jpg
..ma spoustu much, na sraz tedy bohuzel nejedu, ale intenzivne na tom pracuju!;) Chci se zeptat - dnes jsem si zapojil otackomer, bylo to docela divoky ale nakonec jsem to poresil jinak. Zaboha jsem nemohl najit kablik a palubovku jeste poradne nevim jak oddelat (a kdo vi jestli se mi do toho vubec chce:) ), tak jsem natahl novej drat primo k motoru a jal se testu.
Kdyz jsem zkousel za jizdy vytocit motor, najednou se mi rozkmitala rucicka teploty a neprestala dokud neklesla rychlost pod 50km/h, ale kdykoliv jsem seslapl plyn treba i na volnobeh tak zase zacala litat.
Puvodne jsem mel "starou" pristrojovku jen s tacho, voda, olej a nadrz. Puvodni majitel ji vymenil za novejsi co ma misto nadrze otackomer...
Kde muze byt problem? A nechci slyset ze v elektroinstalaci, to bych musel sundat palubovku..stejne ale vim ze mi nic jinyho nereknete, ze je to tak?!
Uz dva mesice mam super R5 GTR (a docela me zarazi ze jsem nikde verzi GTR nevidel!:) ). Foto zde
http://www.imghosting.eu/view.php?img=P4283079.jpg
http://www.imghosting.eu/view.php?img=P4283080.jpg
..ma spoustu much, na sraz tedy bohuzel nejedu, ale intenzivne na tom pracuju!;) Chci se zeptat - dnes jsem si zapojil otackomer, bylo to docela divoky ale nakonec jsem to poresil jinak. Zaboha jsem nemohl najit kablik a palubovku jeste poradne nevim jak oddelat (a kdo vi jestli se mi do toho vubec chce:) ), tak jsem natahl novej drat primo k motoru a jal se testu.
Kdyz jsem zkousel za jizdy vytocit motor, najednou se mi rozkmitala rucicka teploty a neprestala dokud neklesla rychlost pod 50km/h, ale kdykoliv jsem seslapl plyn treba i na volnobeh tak zase zacala litat.
Puvodne jsem mel "starou" pristrojovku jen s tacho, voda, olej a nadrz. Puvodni majitel ji vymenil za novejsi co ma misto nadrze otackomer...
Kde muze byt problem? A nechci slyset ze v elektroinstalaci, to bych musel sundat palubovku..stejne ale vim ze mi nic jinyho nereknete, ze je to tak?!
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Chyba bude v přístrojovce (myslím).
Vyměnil jsem přístrojovku (komplet oranžový budíky) za hezčí s bílymi budíky z R11 GTT, všechny kabely pasovali naprosto perfektně, nepasoval akorát přední průhledný plast.
Zažehnul jsem to, jel to provětrat a ejha zrada, nad 3000 rpm spadla ručička otáčkoměru a už se nezvedla (dokud jsem to nevypnul a nezažehnul znovu) taky mi začali nad 60 km/h lítat budíky tlaku oleje společně s budíkem rychlosti.
Takže některý věci nejde jen tak zaměnit i když konektory perfektně pasují a vše se zdá být O.K.
Vyměnil jsem přístrojovku (komplet oranžový budíky) za hezčí s bílymi budíky z R11 GTT, všechny kabely pasovali naprosto perfektně, nepasoval akorát přední průhledný plast.
Zažehnul jsem to, jel to provětrat a ejha zrada, nad 3000 rpm spadla ručička otáčkoměru a už se nezvedla (dokud jsem to nevypnul a nezažehnul znovu) taky mi začali nad 60 km/h lítat budíky tlaku oleje společně s budíkem rychlosti.
Takže některý věci nejde jen tak zaměnit i když konektory perfektně pasují a vše se zdá být O.K.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3328
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ty jo... tak to jsem neviděl... pětka a má GTE/GTT masku, volant a stříšku... slyšel jsem že něco takového existovalo. Každopádně hezkej kousekIgler píše:Tak to bude asi ten samý paket,podle fotek je to ono.Jen pro porovnání:
Dik za info
no nic ... už jsem zase o něco chytřejší...
Určitě zajímavej paket...
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti