prehrieva sa R5gtt
Moderátor: Moderators General
prehrieva sa R5gtt
pomozte stale sa mi to prehrieva ked dlhsie stojim vkolone alebo na krizovatke hlava nie je prdnuta vodu z nadrky nevyhadzuje co s tym je
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 498
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sice nemam R5, ale R11, nicmene to bude asi vsude stejny. Predpokladam, ze vody tam mas dost. Zkus to ohrat a pak sleduj, jestli se Ti zapina vubec vetrak od chlazeni. Pokud ne, je to jasny. Pokud ano, napada me termostat chlazeni.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 206
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
a co takhle termostat muze bejt porad uzavrenej a pri ohrati na urcitou teplotu neotevre a voda porad beha jen pres motor a nejde do chladice to se lehce vyzkousi kdyz je auto ohrate tak sahni na vrchni hadici k chladici pokud bude tepla (hodne) tak je termostat ok pokud bude jen vlazna tak je spatnej
drzim palce
drzim palce
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Skontroluj termostat
Ak je termostat v pohode tak máš zanesený chladič - originál nový záležitosť 6 - 8 tisíc
Ak je termostat v pohode tak máš zanesený chladič - originál nový záležitosť 6 - 8 tisíc
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 561
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby měl pořád zavřený termostat tak by bylo jedno jesli jede nebo stojí a asi by moc dlouho nejezdil.
Typuju to na zanesený chlladič nebo nefuguje sahara. Zkus pustit do sahary proud rovnou z baterky jestly se točí, když ne tak nové čidlo do chladiče když to nepomlůže, tak bych nejdříve zkusil nějaký kamenožrout na ten chladič, protože kupovat novej je docela vražda.
Typuju to na zanesený chlladič nebo nefuguje sahara. Zkus pustit do sahary proud rovnou z baterky jestly se točí, když ne tak nové čidlo do chladiče když to nepomlůže, tak bych nejdříve zkusil nějaký kamenožrout na ten chladič, protože kupovat novej je docela vražda.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- vampire.five
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 561
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tím spínačem na saharu asi myslíš dodělanej svůj vlastní spínač.
Čidlo na vodní pumpě je jen pro tvojí informaci. Nic nespíná, jen ti vede do ukazatele.
Samozdřejmě může být špatné a ukazovat velkou teplotu, ale to se nestává. Spíše prostě přestane ukazovat nebo ukazuje málo.
Čidlo na vodní pumpě je jen pro tvojí informaci. Nic nespíná, jen ti vede do ukazatele.
Samozdřejmě může být špatné a ukazovat velkou teplotu, ale to se nestává. Spíše prostě přestane ukazovat nebo ukazuje málo.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 498
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz to cidlo ukazuje malo, byva zanesena vyrovnavaci nadrzka chlazeni usazeninou ve sve spodni casti, kde usti hadicka z chladice. Pokud neukazuje vubec, je to jasny. Pokud ukazuje moc, byva to spatnym cidlem teploty na vodni pumpe.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 498
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to mi neni jasny, takhle jak to popisujes to vypada, ze to souvisi s nizkejma otackama. Nemuze byt neco blbe pruchozi? Jako ze na nizky otacky se to neuchladi a na vyssi to proudi rychleji. Co takhle spatna vodni pumpa? Co to znamena "jezdim bez termostatu"?
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Otáčky s tím nesouvisí, to by bylo přesně opačně. Na volnoběh OK a při zvýšených by se to hřálo.
Může být problém ve vodní pumpě, ikdyž se mi to moc nezdá. U některých motorů se lopatky toho čerpadla jakoby opotřebují, zmenší a pak to nehoní tolik vody. U 1.4ky jsem už tu "vrtulku" viděl jako odlitek nějaký slitiny, výlisek ze silnějšího plechu i plastovou. Ani na jedný nebyly sebemenší stopy nějakýho "zmenšování".
Netlakuje se ti chladící okruh? Nedělají se v expanzce bublinky? Nebylo by nenormální fouklý těsnění pod hlavou, ale ta hlava prasklá být může a nenajdeš to. Loni jsem na obyčejný 1.4ce v R11 musel vyměnit hlavu, protože se to při stání/popjíždění hřálo, za jízdy se to uchladilo náporem v chladiči a jako by žádný problém nebyl, jezdil jsem tak několik týdnů. Sundal jsem ji a nic na ní nenašel. Dal jsem jinou a jezdí jak z praku. Jeden známý mi potvrdil, že na 1.4ce když praskne hlava, často to nejde najít. A uvařit to je tak jednoduchý
Může být problém ve vodní pumpě, ikdyž se mi to moc nezdá. U některých motorů se lopatky toho čerpadla jakoby opotřebují, zmenší a pak to nehoní tolik vody. U 1.4ky jsem už tu "vrtulku" viděl jako odlitek nějaký slitiny, výlisek ze silnějšího plechu i plastovou. Ani na jedný nebyly sebemenší stopy nějakýho "zmenšování".
Netlakuje se ti chladící okruh? Nedělají se v expanzce bublinky? Nebylo by nenormální fouklý těsnění pod hlavou, ale ta hlava prasklá být může a nenajdeš to. Loni jsem na obyčejný 1.4ce v R11 musel vyměnit hlavu, protože se to při stání/popjíždění hřálo, za jízdy se to uchladilo náporem v chladiči a jako by žádný problém nebyl, jezdil jsem tak několik týdnů. Sundal jsem ji a nic na ní nenašel. Dal jsem jinou a jezdí jak z praku. Jeden známý mi potvrdil, že na 1.4ce když praskne hlava, často to nejde najít. A uvařit to je tak jednoduchý
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak niečo musí byť poriadne v .......... keď jazdíš bez termostatu s novým chladičom a prehrieva sa ti to Ja som to bez termostatu nemohol zohriať na prevádzkovú teplotu. v zime som skoro zomrel
Hlava - nie je také isté, stráca sa ti voda alebo olej ? Máš azda vodu v oleji ? Keď tak zmeraj tlaky vo valcoch. Chladič si kupoval originál na GTT alebo lacnejšiu repliku na obyčajnú päťku ? Kde máš ukazovatel teploty keď sa ti motor prehrieva ?
Hlava - nie je také isté, stráca sa ti voda alebo olej ? Máš azda vodu v oleji ? Keď tak zmeraj tlaky vo valcoch. Chladič si kupoval originál na GTT alebo lacnejšiu repliku na obyčajnú päťku ? Kde máš ukazovatel teploty keď sa ti motor prehrieva ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 498
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Uprime asi ma Honza pravdu, taky se mi to moc nezda, nicmene kamaradovi se hralo auto pri stani a pojizdeni v zacpe a kdyz normalne jel, tak to bylo v pohode. Az ve vyssich rychlostech kolem treba 150 se to zase hralo. A nakonec se z toho vyklubal spatne pruchozi chladic, proto me napadla ta nepruchodnost. Pokud tam mas chladic z normalni petky, tak to tim byt muze. A samozrejme tou hlavou, co psal Honza taky.Jan Kalina píše:Otáčky s tím nesouvisí, to by bylo přesně opačně. Na volnoběh OK a při zvýšených by se to hřálo.
Může být problém ve vodní pumpě, ikdyž se mi to moc nezdá. U některých motorů se lopatky toho čerpadla jakoby opotřebují, zmenší a pak to nehoní tolik vody. U 1.4ky jsem už tu "vrtulku" viděl jako odlitek nějaký slitiny, výlisek ze silnějšího plechu i plastovou. Ani na jedný nebyly sebemenší stopy nějakýho "zmenšování".
Netlakuje se ti chladící okruh? Nedělají se v expanzce bublinky? Nebylo by nenormální fouklý těsnění pod hlavou, ale ta hlava prasklá být může a nenajdeš to. Loni jsem na obyčejný 1.4ce v R11 musel vyměnit hlavu, protože se to při stání/popjíždění hřálo, za jízdy se to uchladilo náporem v chladiči a jako by žádný problém nebyl, jezdil jsem tak několik týdnů. Sundal jsem ji a nic na ní nenašel. Dal jsem jinou a jezdí jak z praku. Jeden známý mi potvrdil, že na 1.4ce když praskne hlava, často to nejde najít. A uvařit to je tak jednoduchý
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
A nieje to len zavzdušnené?
Renault Clio 16V,Renault 5 GTE
[img]http://www.userbars.gr/data/media/6/bar-renault.gif[/img]
[img]http://members.etelnet.at/lang/bild.gif[/img]
[img]http://www.userbars.gr/data/media/6/bar-renault.gif[/img]
[img]http://members.etelnet.at/lang/bild.gif[/img]
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1301
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host