prehrieva sa R5gtt

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Stranka
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: ned srp 05, 2007 22:13

prehrieva sa R5gtt

Příspěvek od Stranka » ned kvě 18, 2008 23:04

pomozte stale sa mi to prehrieva ked dlhsie stojim vkolone alebo na krizovatke hlava nie je prdnuta vodu z nadrky nevyhadzuje co s tym je

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 498
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » ned kvě 18, 2008 23:30

Sice nemam R5, ale R11, nicmene to bude asi vsude stejny. Predpokladam, ze vody tam mas dost. Zkus to ohrat a pak sleduj, jestli se Ti zapina vubec vetrak od chlazeni. Pokud ne, je to jasny. Pokud ano, napada me termostat chlazeni.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 206
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » ned kvě 18, 2008 23:31

a co takhle termostat muze bejt porad uzavrenej a pri ohrati na urcitou teplotu neotevre a voda porad beha jen pres motor a nejde do chladice to se lehce vyzkousi kdyz je auto ohrate tak sahni na vrchni hadici k chladici pokud bude tepla (hodne) tak je termostat ok pokud bude jen vlazna tak je spatnej
drzim palce
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 2726
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned kvě 18, 2008 23:40

koupím :lol:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned kvě 18, 2008 23:46

Skontroluj termostat :idea:

Ak je termostat v pohode tak máš zanesený chladič - originál nový záležitosť 6 - 8 tisíc :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 561
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pon kvě 19, 2008 07:23

Kdyby měl pořád zavřený termostat tak by bylo jedno jesli jede nebo stojí a asi by moc dlouho nejezdil.
Typuju to na zanesený chlladič nebo nefuguje sahara. Zkus pustit do sahary proud rovnou z baterky jestly se točí, když ne tak nové čidlo do chladiče když to nepomlůže, tak bych nejdříve zkusil nějaký kamenožrout na ten chladič, protože kupovat novej je docela vražda.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » pon kvě 19, 2008 08:25

jeste to muze byt cidlo na pumpe a nebo opravdu t asahara, ja tam mam navic spinac na saharu, kdyz stojim v kolonach

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 561
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pon kvě 19, 2008 09:27

Tím spínačem na saharu asi myslíš dodělanej svůj vlastní spínač.

Čidlo na vodní pumpě je jen pro tvojí informaci. Nic nespíná, jen ti vede do ukazatele.
Samozdřejmě může být špatné a ukazovat velkou teplotu, ale to se nestává. Spíše prostě přestane ukazovat nebo ukazuje málo.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 498
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon kvě 19, 2008 11:25

Kdyz to cidlo ukazuje malo, byva zanesena vyrovnavaci nadrzka chlazeni usazeninou ve sve spodni casti, kde usti hadicka z chladice. Pokud neukazuje vubec, je to jasny. Pokud ukazuje moc, byva to spatnym cidlem teploty na vodni pumpe.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Stranka
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: ned srp 05, 2007 22:13

Příspěvek od Stranka » pon kvě 19, 2008 23:38

CHladic je novy jazdim bez termostatu a vetrak funguje tak mi vysvetlite cim to moze byt aj a hlava nie je prasknuta mna ide jebnut s toho auta

Stranka
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: ned srp 05, 2007 22:13

Příspěvek od Stranka » pon kvě 19, 2008 23:40

aj cidlo spina takze vetrak beza ale prehrieva sa to iba ked stojim v kolone za cesty nie

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 498
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon kvě 19, 2008 23:52

Tak to mi neni jasny, takhle jak to popisujes to vypada, ze to souvisi s nizkejma otackama. Nemuze byt neco blbe pruchozi? Jako ze na nizky otacky se to neuchladi a na vyssi to proudi rychleji. Co takhle spatna vodni pumpa? Co to znamena "jezdim bez termostatu"?
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte kvě 20, 2008 00:19

Otáčky s tím nesouvisí, to by bylo přesně opačně. Na volnoběh OK a při zvýšených by se to hřálo.
Může být problém ve vodní pumpě, ikdyž se mi to moc nezdá. U některých motorů se lopatky toho čerpadla jakoby opotřebují, zmenší a pak to nehoní tolik vody. U 1.4ky jsem už tu "vrtulku" viděl jako odlitek nějaký slitiny, výlisek ze silnějšího plechu i plastovou. Ani na jedný nebyly sebemenší stopy nějakýho "zmenšování".
Netlakuje se ti chladící okruh? Nedělají se v expanzce bublinky? Nebylo by nenormální fouklý těsnění pod hlavou, ale ta hlava prasklá být může a nenajdeš to. Loni jsem na obyčejný 1.4ce v R11 musel vyměnit hlavu, protože se to při stání/popjíždění hřálo, za jízdy se to uchladilo náporem v chladiči a jako by žádný problém nebyl, jezdil jsem tak několik týdnů. Sundal jsem ji a nic na ní nenašel. Dal jsem jinou a jezdí jak z praku. Jeden známý mi potvrdil, že na 1.4ce když praskne hlava, často to nejde najít. A uvařit to je tak jednoduchý :?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte kvě 20, 2008 00:25

Tak niečo musí byť poriadne v .......... keď jazdíš bez termostatu s novým chladičom a prehrieva sa ti to :shock: Ja som to bez termostatu nemohol zohriať na prevádzkovú teplotu. :idea: v zime som skoro zomrel :?

Hlava - nie je také isté, stráca sa ti voda alebo olej ? Máš azda vodu v oleji ? Keď tak zmeraj tlaky vo valcoch. Chladič si kupoval originál na GTT alebo lacnejšiu repliku na obyčajnú päťku ? Kde máš ukazovatel teploty keď sa ti motor prehrieva ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 498
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » úte kvě 20, 2008 00:41

Jan Kalina píše:Otáčky s tím nesouvisí, to by bylo přesně opačně. Na volnoběh OK a při zvýšených by se to hřálo.
Může být problém ve vodní pumpě, ikdyž se mi to moc nezdá. U některých motorů se lopatky toho čerpadla jakoby opotřebují, zmenší a pak to nehoní tolik vody. U 1.4ky jsem už tu "vrtulku" viděl jako odlitek nějaký slitiny, výlisek ze silnějšího plechu i plastovou. Ani na jedný nebyly sebemenší stopy nějakýho "zmenšování".
Netlakuje se ti chladící okruh? Nedělají se v expanzce bublinky? Nebylo by nenormální fouklý těsnění pod hlavou, ale ta hlava prasklá být může a nenajdeš to. Loni jsem na obyčejný 1.4ce v R11 musel vyměnit hlavu, protože se to při stání/popjíždění hřálo, za jízdy se to uchladilo náporem v chladiči a jako by žádný problém nebyl, jezdil jsem tak několik týdnů. Sundal jsem ji a nic na ní nenašel. Dal jsem jinou a jezdí jak z praku. Jeden známý mi potvrdil, že na 1.4ce když praskne hlava, často to nejde najít. A uvařit to je tak jednoduchý :?
Uprime asi ma Honza pravdu, taky se mi to moc nezda, nicmene kamaradovi se hralo auto pri stani a pojizdeni v zacpe a kdyz normalne jel, tak to bylo v pohode. Az ve vyssich rychlostech kolem treba 150 se to zase hralo. A nakonec se z toho vyklubal spatne pruchozi chladic, proto me napadla ta nepruchodnost. Pokud tam mas chladic z normalni petky, tak to tim byt muze. A samozrejme tou hlavou, co psal Honza taky.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Stranka
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: ned srp 05, 2007 22:13

Příspěvek od Stranka » úte kvě 20, 2008 22:19

Chladic je original na GTT vodu v oleji nemam ani naopak nad tou pumpou som aj ja rozmyslal ale ma iba rok to by malo vydrzat este ma napada radiator kurenia ci neni upchany musim to pozret

jozo-ke
Junior member
Příspěvky: 125
Registrován: čtv dub 05, 2007 19:08

Příspěvek od jozo-ke » stř kvě 21, 2008 20:23

A nieje to len zavzdušnené?

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 475
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » čtv kvě 22, 2008 02:07

Kdyz mam dobre kompresni tlaky, muze byt praskla hlava?
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1301
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » čtv kvě 22, 2008 09:09

Nanobit: Ano

Stranka: Ak je na vodnej pumpe plastová vrtuľka, tak je dosť pravdepodobné, že sa z hriadeľky utrhne. Ak je kovová tak vydrží navždy.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Stranka
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: ned srp 05, 2007 22:13

Příspěvek od Stranka » pát kvě 23, 2008 18:23

musim to poriadne aj odvzdusnit aj tu vodnu pumpu pozret aaaj hlavu som zvedavy zatial dakujem vsetkym

Stranka
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: ned srp 05, 2007 22:13

Příspěvek od Stranka » stř čer 18, 2008 22:49

problem vyrieseny dal som tam obehove cerpadlo

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host