TACHOMETR + DIVNÝ ZVUK MOTORU+RADY

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

TACHOMETR + DIVNÝ ZVUK MOTORU+RADY

Příspěvek od Hanysek » ned dub 13, 2008 20:47

Ahoj Pětkaři

Něco málo jsem zde psal a mám takový trošku problém velký problém...
Připadá mi že motor jede neustále na tři valce možna dva někdy sám si na volnoběh přidá pak zase skočí dolů...po zkoušce vytahování kabelů z rozdělovače jeden jakoby nefungoval ale hází jiskru ale motor nereaguje na to že by se vytáhl a ani zvuk se nezmění :cry: první pokus to vyřešit byl že je špatná svíčka ale není jelikož jsme je zkoušeli různě promíchat a proházet ale i tak to nejde jak má ventily klepou...karbec jsme vičistili kabely vyzkoušeli!Neudělali jsme někde chybu?Nebo něco co jěště zkontolovat než se smířit stím že může být třebas propálený ventil?Ale při vyšich otáčkách motor běži zdá se normálně! Na svíčky jsem najel asi 50km a jsou černý jak bota :cry:
Otázka zní proč?

Další problém a stále nevyřešený je tachometr, který vůbec neukazuje jelikož prasknul náhon a kousek neboli něco je uvnitř v převodovce ve šneku zkoušeli jsme snad vše možné jak ho vytáhnout ale nepodařilo se někdo se asi předemnou snažil nacpat nový náhon,který mám ale nešel mu tam protože je tam asi ten kousek z minulého zaražen...poradte jak ho vytáhnout?Nebo rozdělat převodvku?Nebo raději ne?Smím se toho bát ji rozdělat aby se mi nerozkocíli kolečka atd.?Auto stálo dva roky a nevím jestli to není třeba jen zanešeno nějakým hnusem z venku :cry:

Dalši dotaz když se snažím rozjet rychleji třeba na trojku auto by jakoby se udusí a nejede...A pak pomalu začne zrychlovat!To samé na dvojku čtverku i pětku! na jedničku to není tak strašné teda dle mého nazoru!

O5 další když nechám motor běžet na volnoběh tak jakoby saje vzduch odněkud co vše mám zkontrolovat?Takové nasávaní...filtr mám nový A kryt v kterém je uložen byl prasklý ale opraven pajkou a kusem plastu tak snad dobrý,ne? Jinak co vše zkontrolovat?

Další otázka startujete i v tomto trochu teplejším počasí na sytič?A musíteho ho vytáhnout úplně?mě je to docela blbý jelikož přijde borec do shade a odjede bez sytiče a škodovka stála studená půl dne!

Motor asi C2J 784 ale nevím to jistě štítek motoru nebyl nalezen....

Jinak bych chtěl všechny poprosit o všechny možné rady jsem z autíčka zoufalý už nemám ani chut to dát do servisu :cry: A kdyby se snažil někdo mi pomoci at zkusí napsat odpovědi na všechny otázky jestli zná odpovědi...Jestli ne tak at poradí i tak :oops: Prominte za ten dlouhý článek :oops:
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned dub 13, 2008 23:01

Dotaz číslo jedna - propálenej nebo křivej ventil nebo ... - válec nemá kompresi.

Ohledně náhonu - musel bych to vidět, když rozdělat pŘevodovku tak jsen s člověkem co ji bude vědět poskládat a s novým tesněním. :idea:

Černý svíčky bohatá směs.

Sání falešnýho vzduchu - Skontroluj všechny hadice v motorovém prostoru (můžou být prasklé tak že to normálně neuvidíš až když ji ohneš.) Pak bych skontroloval různe plastový propojky a přípojky.

To dusení a zrychlování bude mít původ v první chybě se špatným válcem.

Typ motoru může být C2J (dvoukomorový karbec) ale určitě né 784 - to je kód turbomotoru.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon dub 14, 2008 00:14

Anarki píše:Typ motoru může být C2J (dvoukomorový karbec) ale určitě né 784 - to je kód turbomotoru.
Anarki, máš za domácí úkol do příštího srazu přečíst si a naučit se jako když bičem mrská alespoň to, co jsi mně nainstaloval ty osobně do počítače, v Jičíně provedu veřejný přezkoušení se známkováním :D A né aby ses vymlouval, že 5ka je tvá oblíbená, na to už hraje 500kuč :twisted:
Obrázek
Obrázek
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

R5_GTT
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: úte led 15, 2008 08:59

Příspěvek od R5_GTT » pon dub 14, 2008 00:15

ahoj,to dušení.Možná že to je zlý palivový čerpadlo.Tohle mi delalo taky.Mohl jsem s tím jet max. 90.Už je na odchode.Cerpadlo sice fungovalo,ale nestíhalo tlačit dostatek paliva pri vyšší rychlosti.Vymnenil jsem ho,a je po problému.
A co se týče nasávání toho vzduchu.Skontroluj hadicu která vede k turbu.Jestli není praská nebo tam není dírečka.
A sitič vytahuju i v tomto teplejším počasí,ale jenom trošku.Když ujedu nekolik m,mužu ho dát klidne dolu.To je asi tak všechno s čím tu mužu poradit.

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 561
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pon dub 14, 2008 07:15

A on žádné turbo nemá!
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

R5_GTT
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: úte led 15, 2008 08:59

Příspěvek od R5_GTT » pon dub 14, 2008 12:41

špatne koukám :)

Uživatelský avatar
Fremen
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: čtv lis 09, 2006 20:56
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Fremen » úte dub 15, 2008 16:50

Ahoj. K tomu startování. Jj vždycky když to stojí dýl jak zhruba dvě hodiny, tak dej sytič. Pokud auto nejelo dýl, tak sytič naplno, našlapat a pak teprv startovat ;). Je to normální a mělo by to pak chytnout na drb. A ta jízda na tři válce, to ti nedělalo, když sme se projížděli, hmm :(. Mrkni ještě do víčka rozdělovače jak to tam vypadá, jestli ses tam už dostal.
Jak jsi poznal, že ti saje falešnej vzduch? Jedině mě napadá jak ti tam chybí ta hadice na sání teplýho vzduchu, ale to by snad nemělo vadit.
Ex Renault Super 5 1,4 Spring r.v.1988 (Bílej drak)
http://moje.auto.cz/Fremen/renault-r5.html

Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Hanysek » stř dub 16, 2008 17:52

Ahoj kluci mohu se zeptat kolik jsou tlaky ve valcích?
Nechal jsem si je změřit orientačně a první má 7,5 a druhej cca.6 a dva další taky 7,5....

Je možné že je ten motor v ****??? :cry:

Spotřeba je cca. 12-15l na 100 :x

A na kolik by mě přišla cca. GO motoru???
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 475
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » stř dub 16, 2008 20:11

Hanysek píše:Ahoj kluci mohu se zeptat kolik jsou tlaky ve valcích?
Nechal jsem si je změřit orientačně a první má 7,5 a druhej cca.6 a dva další taky 7,5....

Je možné že je ten motor v ****??? :cry:

Spotřeba je cca. 12-15l na 100 :x

A na kolik by mě přišla cca. GO motoru???
Je to v ****. GO se asi nevyplati, raci si kup jiny motor. Tlak 7,5 baru je fakt malo. I kdyz spise zalezi na vyrovnanosti tlaku ve valcich, ale pri 6 barech je motor na odpis. Kdo ti to a jak meril? Kolik to ma najeto?
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
Fremen
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: čtv lis 09, 2006 20:56
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Fremen » stř dub 16, 2008 20:52

Kombinovaná spotřeba by měla být 7l/100, při lechtání plynu a výrazným zaměření na spotřebu se dá dostat na 6l/100. Motor opravovat se téměř určitě nevyplatí. Mě tak napadá jedině sehnat nějakýho mechanika, kterej se ti na to koukne a řekne na rovinu co s tím. Jinak podle tohodle článku by měly ty naše 1.4 být hodně spolehlivý (teda pokud to Clio má jen pár úprav jako vstřikování a tak): http://www.autohit.cz/clanek/416/renaul ... 14_rt.html
Ex Renault Super 5 1,4 Spring r.v.1988 (Bílej drak)
http://moje.auto.cz/Fremen/renault-r5.html

Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Hanysek » stř dub 16, 2008 21:31

No měřili mi to tady v servise v Šumperku ale motor jakoby nejel je linej 2x se nám uvařil apod. no předtím se majiteli asi uvařil víc než 2x asi a přidřel ho .... Jinak mi to měřil přes takovej měřáky jak kdyby na pneumatiky :cry:

Asi je to celý na Ho*no přemýšlím teoreticky jsem tu na foru četl krásné recenze na motor 1,1tl :) ten motor se mi celkově líbí že je jednoduchej a možná jestli mi vyjde nabídka tak bych ho koupil s autem celkem a dál do svýho mýslíte že by byl problém dělat takovou mega přestavbu ??? :roll:
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 475
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » stř dub 16, 2008 23:05

Tak to je jasny... kdyz se to nekolikrat uvarilo.. motor KO... Novy motor by mel mit minimalne 11-12 baru. To mereni probihalo za studena i za tepla? By me zajimalo kolik to ma baru za studena? :lol:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 579
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » stř dub 16, 2008 23:43

Tak podle toho co jsi psal motor nema tlaky :) Alespon 10... a jak psal nanobit, hranice opotrebeni 6 baru... :roll: Mozna tim prehratim se nejak zdermovali ventily nebo jejich sedla a treba jen netesni ventily. Pri horsi variante se pripekly pistni krouzky a zdeformovali valce :roll: To asi bude vazne nejlepsi rozebrat a podivat se na to. Kazdopadne ten motor ma sva nejlepsi leta uz za sebou...

Btw tlaky v mem cleonu viz. podpis - ja mam 13,6 baru a to ten motor ma najeto skoro 200 000 km. Nevim kolik mas najeto ty, ale se 7,5 baru bys musel mit snad 2x tolik...
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Hanysek » čtv dub 17, 2008 22:18

Najeto nevím kolik mám jelikož mi nejde tachometr ani počítadlo... ale myslím si že moc ne spiš že to někdo celý po*ral :x A uvařil pořádně bo mě se to skoro jak jsem psal uvařilo 4x :x

No v sobotu s brachou sundame všechno co půjde a uvidíme jak to dopadne :x
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 475
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » čtv dub 17, 2008 22:24

Hanysek píše:Najeto nevím kolik mám jelikož mi nejde tachometr ani počítadlo... ale myslím si že moc ne spiš že to někdo celý po*ral :x A uvařil pořádně bo mě se to skoro jak jsem psal uvařilo 4x :x

No v sobotu s brachou sundame všechno co půjde a uvidíme jak to dopadne :x
Jako ze z toho sla para? Jeste bych vyzkousel pred merenim komprese do spalovaciho prostoru nakapat olej, jestli se zvednou tlaky, tak je spatna pistni skupina...
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Hanysek » čtv dub 17, 2008 22:33

No pára z toho naštěstí nešla...Včas jsem to zjistil :o

N4N0B1T napsal: Jako ze z toho sla para? Jeste bych vyzkousel pred merenim komprese do spalovaciho prostoru nakapat olej, jestli se zvednou tlaky, tak je spatna pistni skupina...

Ale tím jen zjistím že je to doopravdy v ****,ne? Nebo jsem to jen špatně pochopil ? :oops:
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 475
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » čtv dub 17, 2008 22:54

Hanysek píše:No pára z toho naštěstí nešla...Včas jsem to zjistil :o

N4N0B1T napsal: Jako ze z toho sla para? Jeste bych vyzkousel pred merenim komprese do spalovaciho prostoru nakapat olej, jestli se zvednou tlaky, tak je spatna pistni skupina...

Ale tím jen zjistím že je to doopravdy v ****,ne? Nebo jsem to jen špatně pochopil ? :oops:
Kdyby nebyla spatna pistni skupina tak je v **** hlava valcu (tesneni, ventily..) To moje se taky nejak prehrejva, svina jedna, ale tlaky mam dobry.. :)
R19 Chamade 16V

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host