Dobrý den,
mám vybitou baterii ve svém Renaultu 19. Je úplně na suchu, nejdou ani hodiny, tzn. nechtěl jsem to nabíjet přes kabely, ale přes nabíječku. Kamarád mi nabíječku půjčil, nicméně jsem zjistil, že nejsem schopen baterii vyndat nemám auto u zdroje elektřiny. Pokud jsem to správně pochopil, baterii drží dlouhá "tyčka" s šestihranem na konci, která se nachází v přední části. Bohužel mám ale šestihran dost obroušený, prakticky bez hran - auto je ročník 92 - tudíž závit nejde absolutně povolit. Zkoušel jsem i WD40, ale během půlhodiny se nepohnul ani o píď. Mohl by mi někdo poradit, jak baterii v tomto případě vytáhnout? Jsem laik, takže se v tom moc neorientuju, předem se omlouvám za hloupý dotaz.
Děkuji za každou radu.
Výměna baterie R19
Moderátor: Moderators General
Re: Výměna baterie R19
Tak nenapadá mi iná možnosť než len hrubá sila.
Ale to WD by som nechal dlhšie pôsobiť a keďtak skúsiť pilníkom tomu 6-hranu tie hrany aspoň trochu navrátiť.
(bude to asi pracné ale nevidím inú možnosť)
Ale to WD by som nechal dlhšie pôsobiť a keďtak skúsiť pilníkom tomu 6-hranu tie hrany aspoň trochu navrátiť.
(bude to asi pracné ale nevidím inú možnosť)
Renault 19 II, 1.9 dT, 66kW, 1995
Re: Výměna baterie R19
Hrubá síla aplikována, stálo mě to dva skříplé prsty v kleštích a šroub je stále na místě teď jsem to byl zkoušet znovu a nic, tak uvidím ještě ráno, jestli WD udělá nějaký zázrak...stojím s autem u školy v Olomouci a bydlím ve Zlíně, takže pilník je asi jako varianta možný po víkendu
Re: Výměna baterie R19
NEVIM,ZDA-LI SI TO NEKDO PRECTE,ALE MOZNA BY NEBYLO NA SKODU ZAVITY NA TYCCE CI SROUB DRZICI BATERII OBCAS NAMAZAT BILOU VODNI VAZELINOU
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti