Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně startuje
Moderátor: Moderators General
Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně startuje
Popíšu, co se mi stalo. Včera bylo ještě vše v pořádku, pak auto přestalo táhnout, objevil se černý kouř, že za mnou nebylo vidět. Nechcípalo to, bez jakékoli hlášky. V domnění, že je voda ve filtru, sem upustil naftu z filtru, zabralo to, auto jelo OK cca 10km domu. Dřív, když se tohle stávalo, tak se ještě zobrazovala hláška INJECTION FAULT, teď ne. Ráno do toho sednu, nastartuju(už jak traktor), chvíli jedu normálně a najednou z ničehož nic to přestalo táhnout, jelo to na 3 válce, volnoběh jak traktor, jednou to i chcíplo z volnoběhu .Při jízdě se zařazenou rychlostí bez plynu by měla být okamžitá spotřeba 0, mě to však ukazovalo až přes 20l, když sem přidal, tak se snížila na normální+tak 2l. Takže to takhle žere např. místo 6 tak 8l.
Hned sem to hodil do servisu, počkal na result a vypadá to na 2 špatný vstřiky. V pondělí daj vstřiky na stolici a uvidí se co dál.
Tohle vlákno zakládám protože jsem nenašel stejný případ a možná to někomu pomůže v budoucnu. Často lidi píšou zkomoleně, nebo s chybama, a to právě v klíčových slovech, který vyhledávám..
Hned sem to hodil do servisu, počkal na result a vypadá to na 2 špatný vstřiky. V pondělí daj vstřiky na stolici a uvidí se co dál.
Tohle vlákno zakládám protože jsem nenašel stejný případ a možná to někomu pomůže v budoucnu. Často lidi píšou zkomoleně, nebo s chybama, a to právě v klíčových slovech, který vyhledávám..
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
díky.
Končím s tímto vozem. http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=10&t=47125. Je v pytli VT čerpadlo a vstřikovače(asi 2, nebyly na stolici).
Končím s tímto vozem. http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=10&t=47125. Je v pytli VT čerpadlo a vstřikovače(asi 2, nebyly na stolici).
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Ozval se mi i jeden zájemce, že by to chtěl zprovoznit a jezdit s tím. Z toho nemám dobrý pocit(nedokážu zaručit, že je to jen tím čerpadlem a vstřikama) a proto jsem koupil VT čerpadlo a 2 vstřikovače. V servisu to tam dali, ale...
Obtížně to startuje, kouří jak blázen. Čerpadlo tlakuje OK. Je možný, že by byly propálený písty, nebo něco takovýho?? Mně už z toho trefí
Dneska měli změřit tlaky ve válcích.
Obtížně to startuje, kouří jak blázen. Čerpadlo tlakuje OK. Je možný, že by byly propálený písty, nebo něco takovýho?? Mně už z toho trefí
Dneska měli změřit tlaky ve válcích.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Na dvou válcích není komprese. Budou sundavat hlavu a uvidí se co dál. "Nahoře" je prý všechno v pořádku.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Kdyby prasknul píst, tak ti z motoru vylítá olej... Spíš to chce sundat vanu... Viděl bych to na přidřený šálky na klice...
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Mi teda vysvětli co mají šálky na klice společnýho s kompresí ve válcích ???
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Taky jsem nad tim premyslel a nejak nechapujarda19 píše:Mi teda vysvětli co mají šálky na klice společnýho s kompresí ve válcích ???
Jeste by to mohly byt praskly ventily, ale to se zase nedeje, takze to bude asi ten pist. Vstrikovac nezoprasoval a cural na pist - bum - a je to.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Je tam propálená hlava a snad i chycený válec. Zítra se na to pojedu podívat.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
2 jarda19: Reagoval jsem na ty hluky z motoru.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Víte, kdo by to dokázal za levno zavařit a "zbrousit" ? Díky moc.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Tak hlava je hotová, teď jsem jí převezl z dílny do servisu.
Je to nádhera (za ty prachy... ). Je tam opravený ten profuk mezi 3-4 válcem. Přišli na to, že hlava byla už jednou dělaná na 2. válci a teď to pod sedlem teklo, takže to taky opravili (výrazně to navýšilo cenu), vyměnili gumičky a něco dělali se sedlama všema. Takže až to tam daj, tak už motor bude žůžo. Nesnažim se to nějak odfláknout, co je potřeba na motoru udělat, tak to dělám a platím.
Je to nádhera (za ty prachy... ). Je tam opravený ten profuk mezi 3-4 válcem. Přišli na to, že hlava byla už jednou dělaná na 2. válci a teď to pod sedlem teklo, takže to taky opravili (výrazně to navýšilo cenu), vyměnili gumičky a něco dělali se sedlama všema. Takže až to tam daj, tak už motor bude žůžo. Nesnažim se to nějak odfláknout, co je potřeba na motoru udělat, tak to dělám a platím.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Pokud už byla hlava dole a už tenkrát ji nesrovnali na magnetce, tak to propálené těsnění je už jen důsledek.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Nemohlo to být od vstřiku?
Eště, že jsem na to přišel. Kdybych to zprvu prodal někomu, co by si tam dal čerpadlo(a zájemce byl), a ono to stejně nejelo a pak by ten člověk přišel ještě na tohle... neměl bych z toho dobrý pocit
Takhle to dám pěkně dokupy, nechci prodávat zfušovaný krám.
Eště, že jsem na to přišel. Kdybych to zprvu prodal někomu, co by si tam dal čerpadlo(a zájemce byl), a ono to stejně nejelo a pak by ten člověk přišel ještě na tohle... neměl bych z toho dobrý pocit
Takhle to dám pěkně dokupy, nechci prodávat zfušovaný krám.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Stačí když hlavu utáhneš nepředpisovým postupem a celé broušení je k ho.nu.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Dneska mi volali ze servisu, že auto je hotové, krásně si prý přede. Nechávám ještě udělat přední nápravu rovnou, když to tam maj. Jsou nová těsnění, rozvoďák, olej,..
Tak snad v pátek pro to pojedu.
Tak snad v pátek pro to pojedu.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Re: Dýmí, černý kouř, netáhne, jede na 3 válce, obtížně star
Auto mám doma. Cesta domů byla nádherná. Úplně nové auto. Bodejť by ne..
Vyměněné VT čerpadlo, 2 vstřiky, pročišťený celý palivový systém, pak udělaná hlava, tam nový gumičky, zabroušený sedla, zfrézovaná do roviny, tlakově otestovaná, pak veškerý těsnění s tím spojený(pod hlavou, výfuk,..), gufera, nový rozvodový řemen, motorový olej, filtr, chladící kapalina, přední brzd. destičky, čepy na nápravě. A spusty práce na tom.
Cenově mě to vyšlo tak, že dalších 100tis. to musí běhat jako na drátkách.. Pokud to neudám, tak si myslim, že mi Laguša bude dlouhá léta sloužit. Vím, zprvu sem psal, že s autem končím, to jsem ale ještě nevěděl, kolik do něj nastrkám..
Nové auto v takové konfiguraci je za hoooodně peněz(lidi by se neměli nechat okouzlit reklamama super aut za 250tis. apod. To má tak akorát centrál, volant, ABS, 4 pytle, manuální klimu, slabý benzínový motor a pár drobností, pokud chci ESP, či tempomat musím si koupit maximální výbavu. Apod. .. značka od značky(netýká se Fluence, ten to tam vše má za 300tis.)). Na to jsem přišel za dobu, co jsem měl Lagušu ve správce a obešel jsem několik autosalonů.
Jezdil jsem s motorama jako 1.4HDi, třeba v pežoutu 206, apod. No. Co jsem dnes sednul do Laguši, hned jsem si připadal někde úúúplně jinde, ta jízda, pohodlí, zátah motoru, brzdy, wooow. Neskutečný rozdíl!!!
Lagu má svoje kouzlo, ale i úskalí. Dnes vidím nutnost při provozování jakéhokoli turbo dieselu s common railem mít připravených ročně 15tis. na opravy..
Vyměněné VT čerpadlo, 2 vstřiky, pročišťený celý palivový systém, pak udělaná hlava, tam nový gumičky, zabroušený sedla, zfrézovaná do roviny, tlakově otestovaná, pak veškerý těsnění s tím spojený(pod hlavou, výfuk,..), gufera, nový rozvodový řemen, motorový olej, filtr, chladící kapalina, přední brzd. destičky, čepy na nápravě. A spusty práce na tom.
Cenově mě to vyšlo tak, že dalších 100tis. to musí běhat jako na drátkách.. Pokud to neudám, tak si myslim, že mi Laguša bude dlouhá léta sloužit. Vím, zprvu sem psal, že s autem končím, to jsem ale ještě nevěděl, kolik do něj nastrkám..
Nové auto v takové konfiguraci je za hoooodně peněz(lidi by se neměli nechat okouzlit reklamama super aut za 250tis. apod. To má tak akorát centrál, volant, ABS, 4 pytle, manuální klimu, slabý benzínový motor a pár drobností, pokud chci ESP, či tempomat musím si koupit maximální výbavu. Apod. .. značka od značky(netýká se Fluence, ten to tam vše má za 300tis.)). Na to jsem přišel za dobu, co jsem měl Lagušu ve správce a obešel jsem několik autosalonů.
Jezdil jsem s motorama jako 1.4HDi, třeba v pežoutu 206, apod. No. Co jsem dnes sednul do Laguši, hned jsem si připadal někde úúúplně jinde, ta jízda, pohodlí, zátah motoru, brzdy, wooow. Neskutečný rozdíl!!!
Lagu má svoje kouzlo, ale i úskalí. Dnes vidím nutnost při provozování jakéhokoli turbo dieselu s common railem mít připravených ročně 15tis. na opravy..
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Motor jakoby na tři válce a dunění
Tak kamarádi, asi jsem dojezdil. Jedu si na montáž a koukám, že mi auto dost hulí, tak jsem to protáhl, abych vyhnal městský saze, no a na cestě zpět se mi už něco pocitově nezdálo, jakoby díra v plynu někde u čtvrtiny, dojel jsem ke křižovatce a už jsem i slyšel že je něco špatně, takový divný dunění a takový tvrdší chod motoru a při rozjezdu jakoby vynechával válec. Když jsem to sešlápl tak to jelo bez problémů. Musel jsem odvést dceru na vlak, tak jsem jel v klidu a v Chocni před nádražím zastavím a najednou okolo mě se přehnal černý mrak, otáčím auto zvuk netypický ta ta ta ta a vše doprovázené černým dýmem, tak jsem jel lážo plážo ke kamarádovi do dílny a celý den jsme zkoumali příčinu. Motor má zvuk jako když jede na tři válce, doprovázené duněním do sání až se chvěje i filtrbox, ale po jednotlivém odpojování vstřiků nezjištěno nic, zkusil jsem změřit přepady, ale to také neukázalo zjevnou příčinu, 1. vstřik 10ml, 2. vstřik 18ml, 3. vstřik 21ml, 4. vstřik 15ml, napíchnul jsem diagnostiku a žádná chyba, začal jsem měřit hodnoty, korekce vstřiků 1) -5, 2) +5, 3) +4,3, 4) -4,9 a ukazovalo mě to nedostatek vzduchu na volnoběh cca 44kg/h, při vytočení na 3000 otáček hlásí nedostatek vzduchu 256kg/h. Na volnoběh tlak atmosférický 974mbar a tlak v sání 969mbar, při vytočení na 3000 tlak 1100-1200mbar. Zkontrolovali jsme rozvody, jestli není náhodou přeskočený řemen, ale to bylo v pořádku, sundali jsme kat a koukli dovnitř kamerou, zda není keramika rozpadlá, také vše v pořádku, turbo vůli tak 0,3-0,5mm, nikde olej, koukli jsme kamerou i do sání turba také nikde nic. Prostě zoufalství a beznaděj co s tím, zkoušeli jsme to i bez výfuku a bez turba a chování stejné, máme podezření na podpálený ventil, protože to nasvědčuje tomu dunění sání a i to tak v nasávacím difuzoru tak nějak divně nasává(pulzuje), prostě jako by tam nebylo turbo, při vytočení motoru příznaky mizí, jen to kouří. Odpojil jsem i váhu a nic, žádná změna. Při šlápnutí na plyn vznikne díra a motor se jakoby dusí a pak dostane švuňk a točí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Motor jakoby na tři válce a dunění
Ved zmeraj kompresie a za 15 min. budes vediet aspon ci to nie je nieco extremne vazne.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Motor jakoby na tři válce a dunění
To je na pořadu dne zítra.Laco19 píše:Ved zmeraj kompresie a za 15 min. budes vediet aspon ci to nie je nieco extremne vazne.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor jakoby na tři válce a dunění
Pánové mohli byste popsat postup měření kompresí? Taky mi motor poslední dobou nejde moc hezky a něco v něm rachotí (ale mám podezření na vadnou kabeláž, kterou budu měnit - komplet motorový svazek).
Jinak Šamšo to je tedy velmi nepříjemné tyto příznaky. Nemůžeš mít třeba špatné vysokotlaké čerpadlo? Že by totiž najednou byly korekce všech vstřikovačů tak brutálně mimo se mi nějak nezdá.
Jinak Šamšo to je tedy velmi nepříjemné tyto příznaky. Nemůžeš mít třeba špatné vysokotlaké čerpadlo? Že by totiž najednou byly korekce všech vstřikovačů tak brutálně mimo se mi nějak nezdá.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Motor jakoby na tři válce a dunění
Startuje to na okulení, čerpadlo dávalo tlak bez problémů, na volnoběh 260atm a při přidání to lezlo někde k 700, ale to bez zatížení. Taky jsou mi divný ty korekce, kdy ještě na jaře to bylo okolo +-2-3.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor jakoby na tři válce a dunění
Hele a nemůže to být taky v kabeláži? Já totiž řeším problém, že auto začne být líné a kouřit. Zjistil jsem, že stačí odpojit EGR, váhu a snímač plnícího tlaku. Znovu zapojím a z auta je raketa.
Mám všechny vstřiky nové, najednou mi třetí vstřik začal ukazovat korekce 4,5 apod. Odpojil jsem konektor, vystříkal kontoxem, zapojil a najednou má 2,7. Což sice taky není OK číslo, ale ten rozdíl je divný ne?
Prostě auto na diagnostice nehlásí žádnou chybu. Hodnoty ze všech zmíněných snímačů se krásně zobrazují. Vše funguje jak má. Jen auto nejede. Po rozpojovací proceduře se auto chová jinak. Jakto??? Na diagnostice se nic nepozná... podle mě za to můžou zvýšené přechodové odpory v konektorech, nebo nějaký studeňák přímo na kabelu (nalomený kabel, apod.).
Koncem týdne tedy vyměním celý motorový svazek a uvidím.
Třeba je podobný problém i na tvé straně.
Mám všechny vstřiky nové, najednou mi třetí vstřik začal ukazovat korekce 4,5 apod. Odpojil jsem konektor, vystříkal kontoxem, zapojil a najednou má 2,7. Což sice taky není OK číslo, ale ten rozdíl je divný ne?
Prostě auto na diagnostice nehlásí žádnou chybu. Hodnoty ze všech zmíněných snímačů se krásně zobrazují. Vše funguje jak má. Jen auto nejede. Po rozpojovací proceduře se auto chová jinak. Jakto??? Na diagnostice se nic nepozná... podle mě za to můžou zvýšené přechodové odpory v konektorech, nebo nějaký studeňák přímo na kabelu (nalomený kabel, apod.).
Koncem týdne tedy vyměním celý motorový svazek a uvidím.
Třeba je podobný problém i na tvé straně.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Motor jakoby na tři válce a dunění
Mám to u Mirečka, zítra se na to znovu vrhnem co se s tím stalo. Ještě jeden paradox, kdy jsem měl léta stejnou průměrnou spotřebu a najednou od posledního plnění a resetu, po 700 km mi to kleslo o 0,5l.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Motor jakoby na tři válce a dunění
Tak diagnóza je jasná, změřené tlaky - 1) 24atm 2) 4atm 3) 4atm 4) 24atm. Tak je zřejmě propálené těsnění mezi 2 a 3 válcem a to vysvětluje i ty korekce kdy krajní měli -5 a střední měli cca +5.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů