Skus autokellymiroli píše:Vie niekto, kde v SK sa daju zohnat ND na Lagunu za dobre ceny? Zatial to kupujem v SIHO Kosice. No vidim, ze lietam vo vysokych cenovych hladinach...(dosticky 59, kotuce 306 euro)
Zadne brzdy -vymena kotucov
Moderátor: Moderators General
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Uz som to tu deval niekde, http://www.mdily.cz aj z poslanim kurierom ta to vyjde na polovicu oproti vacsine SK shopov. Zial ;( Ale mas to doma za par dni a nesu to fake veci, bral som uz od neho brzdy aj podvozok.
Renault Laguna II 2003, 1.9 dCi 88 kW, Privilege, 360 000 km
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Zdarec, uz se mi parkrat stalo ze pri prudkem brzdeni se mi rozsvitilo "Brake fault" nebo tak neco, cim to je? Chystam se na vymenu zadnich desek, jednu desticku mam skoro uplne sjetu od doby co sa me kusal brzdic.
Renault Laguna 2.0dci, 2005, spokojenych 205tkm
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
-
- Experienced member
- Příspěvky: 690
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Není málo brzdové kapaliny? Jak to šplouchne, tak sepne spínač.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17182
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Jen poznamenám, že pokud je systém těsný, tak kapalina unikat nemůže a pokles hladiny brzdové kapaliny je způsobený právě tím, že jsou některé z desek sjeté skoro na doraz.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 217
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Co se týče zatlačení pístku do třmenu, tak todle jsem na našel na netu
http://uloz.to/xJ2wHvE/vymena-zadnich-b ... -ii-v6-pdf
a opravdu to těmi kleštěmi šlo....sice jsem se nadřel, ale šlo to .... a stačily mi k tomu malé elektrikářské kleště.
http://uloz.to/xJ2wHvE/vymena-zadnich-b ... -ii-v6-pdf
a opravdu to těmi kleštěmi šlo....sice jsem se nadřel, ale šlo to .... a stačily mi k tomu malé elektrikářské kleště.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
ahojte podrebujem radu chcem si objednat zadne dostocky na Renault Laguna II 88kw 1.9 dci r.v 2001 pozeral som na stranke vm autodiely a po zadani typu auta my vyhodilo viacero druhov jedne maju dlzku 123 a druhe 123.1mm dalej pri niektorej je napisane s kolbenclipem tak neviem ktore objednat pisal som aj z tym chlapikom na tej stranke a odpisal ze su tam dva druhy nejakych pruzin ak mozte pozrite sa na tu stranku a poradte..za vase odpovede Dakujem ...
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Po výměně zadních kotoučů (včetně ložisek) a destiček se mi dost hřejí obě zadní kola. Na šroubech po pár kilometrech nejde udržet ruka. Když auto zvednu tak s koly bez problémů otočím. Ani za jízdy s tím není problém, na brzdě musím stát i v mírném kopečku. Co může být špatně?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
No, třmeny jsou naštěstí kromě prasklé prachovky OK. Problém byl ve špatně nasazených deskách na ty pružinky. Proto to pořád přibržďovalo.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
zdravim, potrebujem si surne vymenit zadne kotuce, lebo chcem lagunu predat a toto je jedna z veci ktore chcem dat dokopy este pred predajom. Zajtra ma prist zaujemca cize to chcem stihnut. Dokazem to sam na zdvihaku alebo musim ist k mechanikovi? vobec neviem co treba robit s platnickami, ked mi ich menil viem ze tam nevedel potom trafit tu "sponku" zeleznu, tak neviem ci to je problem alebo to zvladnem, diky
Renault Laguna 2 1.9dci 88kw r.v. 2002 asi dynamique
-
- Advanced member
- Příspěvky: 309
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Určitě to zvládneš, nakonec když tu sponku jen třeba šroubovákem odtáhneš, tak sundáš brzdový třmen i s ní. Na YouTube je pěkné video z výměny destiček. Nezapomeň sehnat správné kotouče, tedy nejspíš pro jednoduchou výměnu: kotouče včetně ložisek a pokud, jako že určitě máš ABS tak i s kroužkem na ABS.
Budeš potřebovat nářadí
: ořech na ráčnu, nebo trubkový klíč číslo 36 na povolení hlavní matice náboje a k tomu pořádnou
páku. Matice se utahuje na vysoký moment - měl by se tedy použít momentový klíč, moment
je asi 280Nm, proto půjde i hůře povolit. Je dobré jí povolit, ještě
když máš auto na zemi - na kole - kvůli stabilitě vozu, na heveru to je allrisk.
: imbus číslo 7 na povolení vodících čepů brzdového třmenu - lepší je kvalitní, aby Ti neprasknul.
Vodící čepy jsou schované pod pryžovou zátkou v gumové vodící průchodce.
: ořech na ráčnu číslo 18 + delší tágo na povolení dvou šroubů co drží držák třmenu, půjde to
ztuha, šrouby jsou správně potřeny zajišťovacím tmelem, při zpětné montáži by se měli, když né
vyměnit, tak alespoň na závitové části očistit a znovu před montáží potřít zajišťovacím tmelem -
lepidlem chceš-li.
Postup jak jsem to dělal zhruba já:
Sundal jsem poklici, lehce povolil šrouby na kole, vypáčil jsem víčko, zátku na středu kola. Objevila se matice náboje, ořechem číslo 36 a velkým nástavcem a přes trubku jsem matku povolil, ale jen trochu. Následně jsem zvedl podložené auto proti pohybu s povolenou ruční brzdou - tu jsem si již předem i ve středové konzoly povolil na štelováku ruční brzdy, abych tam mohl lépe dostat lanko ruční brzdy zpět po montáži nových kotoučů a destiček. Ze zvedlé strany auta jsem sundal kolo, pomocí kleští - kombinaček, jsem vyhákl lanko ruční brzdy z brzdového třmenu, odstranil pryžové zátky na vodících čepech brzdové třmenu, povolil imbusem čepy a sundal brzdový třmen dolů. Vyhodil jsem staré destičky, vyčistil vodící čepy a jejich pryžové vední. Prohlédl jsem prachovku kolem brzdového pístku, očistil jeho dosedací plochu. Následně jsem pístek zatlačil zpět dovnitř - pomocí špičatých kleští nasazených do otvorů v pístku, pístkem otáčíš doprava a zároveň na něj tlačíš směrem dovnitř. Měl by postupně pěkně zalézt. Je to zde i někde popsáno včetně obrázků. Pokud máš v nádobce s brzdovkou kapalinu až na max, počítej s tím, že jak pístky zatlačíš, tak hladina v nádobce ještě stoupne, doporučuje se víčko otevřít - nezapomenout ale zpět zavřít !! Následovala demontáž držáku třmenu, na spodní šroub se může huř, záleží co budeš mít za druh ořechu. Držák je potřeba očistit, hlavně v místech, kde jsou vedeny brzdové destičky, aby nedrhly. Lze pěkně odzkoušet, když je držák venku a očištěn, tak jím v drážkách zkus novou destičku prostrčit - uvidíš zda je vše OK. Potom už jen dopovolit matici na náboji kola a sundat kotouč. Mě šel dolů rukou i bez poklepu. Očistit trn, nasadit nový kotouč, utáhnout středovou matici - s citem, ale na fest, když je to na heveru, namontovat zpět držák třmenu, vlastní třmen s destičkama - pozor na jejich správné nasazení !! Ta co se nasazuje na stranu brzdového pístku je opatřena drátkovýma pérkama. Ty se musí nasadit tak, aby obepnuli pístek - destička je jima na pístku fixovaná, jinak pak nefunguje ruční brzda - neodbrzďuje správně. Utáhnout vodící čepy brzdového třmenu, nasadit zpět lanko ruční brzdy. Nasadit kolo a přitáhnout šrouby. Spustit auto na zem a utáhnou definitivně středovou matici na vysoký moment, nasadit nové víčko středu kola - mělo by být součástí balení nových kotoučů.
Až tohle tak nějak bude hotové na obou stranách vozu, tak pak nastartovat, našlapat opakovaně brzdovým pedálem, aby se nastavily nové desky vůči kotoučům, pak doseřídit ruční brzdu a hurá na testovací jízdu. Brzdit polehoučku, ne agresivně prvních několik set Km, aby se vše správně zajelo.
Určitě jsem na spoustu věcí mohl zapomenout, je potřeba pročíst celé tohle vlákno. Někdo rád doplní.
Závěr: určitě se to dá udělat s trochou zkušeností doma, v garáži, či před ní.
Držím palce Mára.
Budeš potřebovat nářadí
: ořech na ráčnu, nebo trubkový klíč číslo 36 na povolení hlavní matice náboje a k tomu pořádnou
páku. Matice se utahuje na vysoký moment - měl by se tedy použít momentový klíč, moment
je asi 280Nm, proto půjde i hůře povolit. Je dobré jí povolit, ještě
když máš auto na zemi - na kole - kvůli stabilitě vozu, na heveru to je allrisk.
: imbus číslo 7 na povolení vodících čepů brzdového třmenu - lepší je kvalitní, aby Ti neprasknul.
Vodící čepy jsou schované pod pryžovou zátkou v gumové vodící průchodce.
: ořech na ráčnu číslo 18 + delší tágo na povolení dvou šroubů co drží držák třmenu, půjde to
ztuha, šrouby jsou správně potřeny zajišťovacím tmelem, při zpětné montáži by se měli, když né
vyměnit, tak alespoň na závitové části očistit a znovu před montáží potřít zajišťovacím tmelem -
lepidlem chceš-li.
Postup jak jsem to dělal zhruba já:
Sundal jsem poklici, lehce povolil šrouby na kole, vypáčil jsem víčko, zátku na středu kola. Objevila se matice náboje, ořechem číslo 36 a velkým nástavcem a přes trubku jsem matku povolil, ale jen trochu. Následně jsem zvedl podložené auto proti pohybu s povolenou ruční brzdou - tu jsem si již předem i ve středové konzoly povolil na štelováku ruční brzdy, abych tam mohl lépe dostat lanko ruční brzdy zpět po montáži nových kotoučů a destiček. Ze zvedlé strany auta jsem sundal kolo, pomocí kleští - kombinaček, jsem vyhákl lanko ruční brzdy z brzdového třmenu, odstranil pryžové zátky na vodících čepech brzdové třmenu, povolil imbusem čepy a sundal brzdový třmen dolů. Vyhodil jsem staré destičky, vyčistil vodící čepy a jejich pryžové vední. Prohlédl jsem prachovku kolem brzdového pístku, očistil jeho dosedací plochu. Následně jsem pístek zatlačil zpět dovnitř - pomocí špičatých kleští nasazených do otvorů v pístku, pístkem otáčíš doprava a zároveň na něj tlačíš směrem dovnitř. Měl by postupně pěkně zalézt. Je to zde i někde popsáno včetně obrázků. Pokud máš v nádobce s brzdovkou kapalinu až na max, počítej s tím, že jak pístky zatlačíš, tak hladina v nádobce ještě stoupne, doporučuje se víčko otevřít - nezapomenout ale zpět zavřít !! Následovala demontáž držáku třmenu, na spodní šroub se může huř, záleží co budeš mít za druh ořechu. Držák je potřeba očistit, hlavně v místech, kde jsou vedeny brzdové destičky, aby nedrhly. Lze pěkně odzkoušet, když je držák venku a očištěn, tak jím v drážkách zkus novou destičku prostrčit - uvidíš zda je vše OK. Potom už jen dopovolit matici na náboji kola a sundat kotouč. Mě šel dolů rukou i bez poklepu. Očistit trn, nasadit nový kotouč, utáhnout středovou matici - s citem, ale na fest, když je to na heveru, namontovat zpět držák třmenu, vlastní třmen s destičkama - pozor na jejich správné nasazení !! Ta co se nasazuje na stranu brzdového pístku je opatřena drátkovýma pérkama. Ty se musí nasadit tak, aby obepnuli pístek - destička je jima na pístku fixovaná, jinak pak nefunguje ruční brzda - neodbrzďuje správně. Utáhnout vodící čepy brzdového třmenu, nasadit zpět lanko ruční brzdy. Nasadit kolo a přitáhnout šrouby. Spustit auto na zem a utáhnou definitivně středovou matici na vysoký moment, nasadit nové víčko středu kola - mělo by být součástí balení nových kotoučů.
Až tohle tak nějak bude hotové na obou stranách vozu, tak pak nastartovat, našlapat opakovaně brzdovým pedálem, aby se nastavily nové desky vůči kotoučům, pak doseřídit ruční brzdu a hurá na testovací jízdu. Brzdit polehoučku, ne agresivně prvních několik set Km, aby se vše správně zajelo.
Určitě jsem na spoustu věcí mohl zapomenout, je potřeba pročíst celé tohle vlákno. Někdo rád doplní.
Závěr: určitě se to dá udělat s trochou zkušeností doma, v garáži, či před ní.
Držím palce Mára.
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
diky za podrobny navod, cenim si to...36ku kluc nemam cize som skoncil skor ako som zacal....
Renault Laguna 2 1.9dci 88kw r.v. 2002 asi dynamique
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
To sis Laguny moc neužil, že by sis ukousl větší sousto, než zvládneš(finančně). Pro studenta je asi lépe začít na levnějších a menších modelech.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Zdarec, jak poznam ze su zadni loziska KO? Vcera sem chytl zadni kolo a zahybal s nim(kdyz bylo odbrzdene) a jak kdyby bylo kolo povolene, neco podobneho jsem mel aj na SantaFe a skoncilo to vymenu lozisk. Toto bude ten stejny pripad, co stoji loziska?
Renault Laguna 2.0dci, 2005, spokojenych 205tkm
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Ložisko nejde objednat samostatně.. Jedině s kotoučem..
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Na autokelly jsem ho nasel tusim za 1300,-
Renault Laguna 2.0dci, 2005, spokojenych 205tkm
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Pokud to není SKF nebo SRN, tak se vyplatí koupit nové kotouče.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Zvlášť když novej kotouč Brembo, s ložiskem, stojí okolo 1600,- Kč.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Idem meniť zadné kotúče ale potreboval by som poradiť prečo mi na oboch kotúčoch brzdí len vnútorná doštička čiže vonkajšia strana kotúča je zhrdzavená a vnútorná pekne zbrúsená. Neviem či budem musieť vymeniť aj strmene.
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Třmeny-strmene pořádně očisti od rzi-hrdze aby destička se vnich pohybovala volně.Nemusíš vyhazovat ečka,když tomu nic víc není.
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Zde je samotné ložiskoEfineSS píše:Ložisko nejde objednat samostatně.. Jedině s kotoučem..
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... exNUPUGQ==
Ale je jednoduší měnit celý kotouč včetně ložiska.
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Zdarec, at hledam jak hledam tak pod dva tisice zadni kotouc s loziskem jsem nenasel, nevite o necem?
Renault Laguna 2.0dci, 2005, spokojenych 205tkm
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Dikes, supr cena, predpokladam ze Brembo bude i pomerne kvalita, dovi co tam je za znacku loziska.
Renault Laguna 2.0dci, 2005, spokojenych 205tkm
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí
Re: Zadne brzdy -vymena kotucov
Jsou tam SKF ložiska. Nedávno jsem je tam dával. Samozřejmě i s deskama.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti