panel dig.klimatizace zmizeli st.teploty a nereaguje

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
radim007
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pát zář 02, 2005 10:40

panel dig.klimatizace zmizeli st.teploty a nereaguje

Příspěvek od radim007 » úte úno 14, 2006 19:34

Ahoj všem, prosím o radu, najednou mi zmizely stupně a C na panelu klimatizace a navíc přestal celý jet, ani to netopí je to jak mrtvé, ale podsvícené to je, akorát to lehce kvílí, nevím.. Jinak auto nastartovat jde a vše funguje ok. Co s tím teďka, je to nějaká pojistka, nebo co ?? jde o lagunu 1996 2,0 83 kw digi klima

radim007
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pát zář 02, 2005 10:40

Re: panel dig.klimatizace zmizeli st.teploty a nereaguje

Příspěvek od radim007 » úte úno 14, 2006 19:34

radim007 píše:Ahoj všem, prosím o radu, najednou mi zmizely stupně a C na panelu klimatizace a navíc přestal celý jet, ani to netopí je to jak mrtvé, ale podsvícené to je, akorát to lehce kvílí, nevím.. Jinak auto nastartovat jde a vše funguje ok. Co s tím teďka, je to nějaká pojistka, nebo co ?? jde o lagunu 1996 2,0 83 kw digi klima
Jo a ventilátor taky nenaběhne asi to spolu nějak souvisí

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1034
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » úte úno 14, 2006 23:39

Co pojistky?

Ventilátor může být osazen s plynulou regulací otáček pomocí frekvenčního měniče, což má úzkou vazbu k řídícímu počítači klimatizace, který je patrně bez napětí.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

radim007
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pát zář 02, 2005 10:40

Příspěvek od radim007 » čtv úno 16, 2006 08:05

Robert píše:Co pojistky?

Ventilátor může být osazen s plynulou regulací otáček pomocí frekvenčního měniče, což má úzkou vazbu k řídícímu počítači klimatizace, který je patrně bez napětí.
Pojistka to může být,akorát jsem zkoumal, která je na ventilátor a nemůžu to nějak trefit. Asi půju po každé,nebo že by ta pojistka mohla být v motor. části ?? :roll: Známý mi doporučil diagnostiku, hm aby mi tam nechtěli rovnou měnit ventilátor či co..

Uživatelský avatar
palladin
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: čtv úno 09, 2006 11:03

Příspěvek od palladin » čtv úno 23, 2006 19:53

Nieco podobne mam, nahodi servise a nejde. Chyba = opalene 2 kontakty v konektore na ventilatore ....

radim007
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pát zář 02, 2005 10:40

tak a je to v XXXXXXX

Příspěvek od radim007 » úte úno 28, 2006 13:59

v servise mi sdělili, že si mám koupit nový ventilátor.. už mne to auto začíná XXXX :oops:

LagunaICE
Starting member
Příspěvky: 75
Registrován: pát dub 22, 2005 13:58
Bydliště: jedno mám

Příspěvek od LagunaICE » úte úno 28, 2006 14:35

nezbývá než popřát pevný nervy...
Laguna 02 f plný palbě a f tédéíčku. Ale pi*o vo*e - nevo?ipovanej he?beck a ku*a bez metly!!! Překlad a více informací na www.tuzing.com :)

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1034
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » čtv bře 02, 2006 21:30

Pokud bude stát ventilátor méně než 10 000 Kč, gratuluji.
Vnitřní diagnostika řídící jednotky klimatizace by měla zobrazit SERVICE v případě, že shledá nějakou závadu. Pakliže display nesvítí, nemám slov, vážně někdo radí koupit nový ventilátor? K čemu ti budou dva dobré ventilátory, když máš závadu v řídící elektronice?
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Ivico
Advanced member
Příspěvky: 286
Registrován: úte lis 21, 2006 07:18
Bydliště: Úvalno 145

Re: tak a je to v XXXXXX

Příspěvek od Ivico » pát bře 16, 2007 08:25

radim007 píše:v servise mi sdělili, že si mám koupit nový ventilátor.. už mne to auto začíná XXXX :oops:
totální blbost, taky mě chvíli nešla digiklima, že byl špatný kontakt na konekroru ventilátoru, v servisu taky tvrdili že výměna motorku, motorek opravdu nešel a digiklima šla po 30s do SERVICE, ale zobrazovala všechno jak měla, dalo se regulovat i proudění vzduchu, dokonce šel měnit ručně i počet otáček ventilátoru. Sice je to bolístka Lagun, ale možná trochu přikrmená mechaniky, protože u těch, kteří si neumí nebo nemohou montovat doma, diagnóza ze servisu zní: VADNÝ MOTOREK!!! Možná mám smůlu nebo štěstí, ale zatím jsem žádný vadný neviděl, každý se nějak rozjel, drtivou většinou po opravě kabeláže. Pokud je to smůla, tak ji chci mít co nejdéle. Byly to motorky z Laguny I 2.0i 8V a ze Safrana 2,5l.
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon

astrid
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: stř kvě 16, 2007 07:20
Bydliště: Cheb

Příspěvek od astrid » stř kvě 16, 2007 09:41

Zdravíčko, tak mám stejný problém s klimatizací, tak jsem zajel na diagnostiku a bylo mi řečeno vadný vnitřní ventilátor, hned mi nabídli nový za 12500,-. s díky jsem odmítl. Chtěl jsem se zeptat, kde ten ventilátor je??? Kde ho mám v autě hledat? Chci zkusit nejdřív ty kabely.

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 500
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » stř kvě 16, 2007 21:49

astrid píše:Zdravíčko, tak mám stejný problém s klimatizací, tak jsem zajel na diagnostiku a bylo mi řečeno vadný vnitřní ventilátor, hned mi nabídli nový za 12500,-. s díky jsem odmítl. Chtěl jsem se zeptat, kde ten ventilátor je??? Kde ho mám v autě hledat? Chci zkusit nejdřív ty kabely.
Nájdeš ho pod nohami spolujazdca. Zo strany dverí uvolni tapacír co je pod palubovkou a objaví sa ti tam spodok ventilátora (ide donho zvazok káblov). Ventilátor sa vytahuje povolením 4 skrutiek...
Hodne šťastia a prajem aby to bol len kontakt v tom konektore....
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

astrid
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: stř kvě 16, 2007 07:20
Bydliště: Cheb

Příspěvek od astrid » pát srp 10, 2007 08:22

tak v kontaktech to nebylo, ty jsem prostříkal očistil a s velkým očekáváním nic :( no asi budu muset přikúpit nový.... :(

leguan504
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pát bře 12, 2010 14:30
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od leguan504 » stř bře 31, 2010 19:54

ja ho kupoval novy na digi klimu astal mě 4.400 a byl to BEHR

standus
Advanced member
Příspěvky: 314
Registrován: stř dub 23, 2008 16:04
Bydliště: Praha

Příspěvek od standus » čtv dub 01, 2010 11:44

leguan504 píše:ja ho kupoval novy na digi klimu astal mě 4.400 a byl to BEHR
Měl jsem to samé a k motorku na tvrdo ty dráty naletoval-do teď bez problému.Navíc cena za ventilátor přes 10tis je vážně přehnaná. Naprosto v poho se dá nový koupit cca za 4500kc ,ale i tak je to darda
Laguna II,rv 2004, 1,8 benzin

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti