Přátelé,
nevíte někdo, na co je které relátko v motoru vedle baterky? Jde mi o ty 20A relátka, zlobilo mi relátko palivového čerpadla, měřením jsem odhalil, že je to relé, které při pohledu do motoru je vpravo dole, u blatníku blíž ke světlometu.
Prohodil jsem ho tedy s relátkem vedle něj a pal. čerpadlo zase fachá.
Avšak vím, že tam je ještě relátko pomalého chodu ventilátoru a relé odpojení vstřikování. Čtvrté relé je údajně plonkové.
Tak nevím úplně přesně, za které jsem to prohodil.
Díky.
Relátka v motorovém prostoru
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Relátka v motorovém prostoru
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host