Zdar bando.
Moc sem nelezu ale tentokrát bych potřeboval radu.
Už pár dní problém. Za prvé, přestal fungovat ukazat tachometr. Za druhé, pocukávání v nízkých otáčkách a horší řazení (rány při řazení, musím řadit velice jemně). Navíc, dejme tomu že chci z trojky dát čtyřku; V normální situaci vytočím do 2500-2700rpm, přeřadím, perfektně plynule. Teď? Při sešlápnutí spojky na těchto otáčkách, vyletí otáčky o cca 500rpm nahoru a pak jdou dolů, ale zařadím. V normálním provozu jen spadnou a po puštění spojky se vyrovnají.
Myslel jsem, že tyhle dvě věci mají něco společného. Dokonce mě napadl Hallův senzor.
Dle mého mechanika, kde si nechávám opravovat <> již několikátým rokem, se jedná o vstřik a někde nejspíš uhnil kabel nebo čidlo na tachometr. Prý mu to na diagnostice hlásí jeden a ten samej vstřik.
Podle něj, 7k za vstřik.
Prachy nejsou, snažím se na tom nějak ušetřit. Nechci novej, na autokelly je maj za 9k a víc. Co jsem jen tak lehce okem koukal, repas je okolo 2-3k, což by bylo příznivější.
A v tom potřebuji poradit. Jak se to pohybuje cenově a kde bych sehnal za nejlíp. A pak taky, jak těžká je výměna vstřiku.
Mám Renault Megane 1.9dCi 2002 kombík. Common Rail.
Jakákoliv rada dobrá.
1.9dCi 2002 nejspíš vstřik v čoudu
Moderátor: Moderators General
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host