Renault Clio IV 2012 - dosud
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Bože ty mi pises ze sa neviem pozrieť do cenníka?
Life, advantage, limited, intens a este je verzia RS
Aj keby sme sa dohodli ze RS nie je vybava tak stale nie si v strede.
Laktova opierka (original renault) sa da do clia objednat iba v packu komfort a ten sa da objednat iba k vybave intens. A mas pravdu ja clio nemam, jazdi na nom manzelka.
Teraz k veci. V prvom prispevku pisem ze z vyfuku ide cierny dym co nie je normálne, cize vráťme sa k tomu
Life, advantage, limited, intens a este je verzia RS
Aj keby sme sa dohodli ze RS nie je vybava tak stale nie si v strede.
Laktova opierka (original renault) sa da do clia objednat iba v packu komfort a ten sa da objednat iba k vybave intens. A mas pravdu ja clio nemam, jazdi na nom manzelka.
Teraz k veci. V prvom prispevku pisem ze z vyfuku ide cierny dym co nie je normálne, cize vráťme sa k tomu
megane 3 1.6 110hp 4/2010
clio 4 90 tce 8/2017
clio 4 90 tce 8/2017
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
A k tomu patri i to, ze cela vase diskuze je uplne spatne, protoze zde nepatri technicke dotazy, ale pouze a jen zkusenosti s modely. Technicke dotazy patri do technicke sekce dle typu vozidla. Melo by byt presunuto...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Obecně pánové, držte se tématu “zkušenosti”.
Časem to trochu pročistím.
Další útoky kohokoliv na koho/cokoliv budu řešit zamknutím/smazáním/zeleninou.
Bububu
Časem to trochu pročistím.
Další útoky kohokoliv na koho/cokoliv budu řešit zamknutím/smazáním/zeleninou.
Bububu
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Dobré dopoledne,
tak jsem měl možnost projet si Clio IV ( 2017) 1,2 na Sicílii a za těch 700km k němu mám pár připomínek.
Nevím co to bylo za verzi ( rezervoval jsem si Fiat 500, ale byl jsem povýšen na lepší ),ale výbavově tam byla přední okna v elektrice, klima a tempomat. Nájezd 27 000km.
Začnu s negativy protože je dobré končit něčím pozitivním
1, ovládání oken nebylo s dojezdem, pořád se muselo držet tlačítko...
2, Převodovka jen 5kvalt takže auto bylo i dost hlučné ( 90km/h = 3000ot/min )
3, Na displeji mi neustále mizel údaj o teplotě ( nevím od kdy s tím Renault přišel a jestli to tak mají všechny novější,ale teda v těch starších kdy byl teploměr oddělený to bylo lepší)
4, není zde teploměr chladící kapaliny
5, strašně špatný výhled do křižovatky přes levý A sloupek
Tak a teď ty pozitivní věci
1, auto je docela pohodlné
2, Na sicilských polňačkách bych čekal ,že se se sem tam ozve nějké to zavrzání v interiéru,ale ani píp
3, velice dobrá průchodnost terénem ( tak kde 500 stáli já jsem v pohodě projel)
4, Mile mě překvapila pružnost auta na 5 se dalo jet 50km/h po městě i 140km/h po dálnici
5, Najel jsem 700km na 3/4 nádrže spotřebu to ukazovalo 6,2l/100km takže na to že jsem ho vůbec nešetřil paráda.
6, perfektně jedovaté brzdy
7, hlasitý klakson ( to byla nezbytnost)
Když to shrnu tak s autem jsem byl víceméně spokojen a nenáročnému řidiči bych jej i doporučil. Kdyby si ho kupoval pro sebe tak rozhodně s vyšší výbavou a lepším motorem, ale jako auto na dovolenou pro 2 spokojenost
tak jsem měl možnost projet si Clio IV ( 2017) 1,2 na Sicílii a za těch 700km k němu mám pár připomínek.
Nevím co to bylo za verzi ( rezervoval jsem si Fiat 500, ale byl jsem povýšen na lepší ),ale výbavově tam byla přední okna v elektrice, klima a tempomat. Nájezd 27 000km.
Začnu s negativy protože je dobré končit něčím pozitivním
1, ovládání oken nebylo s dojezdem, pořád se muselo držet tlačítko...
2, Převodovka jen 5kvalt takže auto bylo i dost hlučné ( 90km/h = 3000ot/min )
3, Na displeji mi neustále mizel údaj o teplotě ( nevím od kdy s tím Renault přišel a jestli to tak mají všechny novější,ale teda v těch starších kdy byl teploměr oddělený to bylo lepší)
4, není zde teploměr chladící kapaliny
5, strašně špatný výhled do křižovatky přes levý A sloupek
Tak a teď ty pozitivní věci
1, auto je docela pohodlné
2, Na sicilských polňačkách bych čekal ,že se se sem tam ozve nějké to zavrzání v interiéru,ale ani píp
3, velice dobrá průchodnost terénem ( tak kde 500 stáli já jsem v pohodě projel)
4, Mile mě překvapila pružnost auta na 5 se dalo jet 50km/h po městě i 140km/h po dálnici
5, Najel jsem 700km na 3/4 nádrže spotřebu to ukazovalo 6,2l/100km takže na to že jsem ho vůbec nešetřil paráda.
6, perfektně jedovaté brzdy
7, hlasitý klakson ( to byla nezbytnost)
Když to shrnu tak s autem jsem byl víceméně spokojen a nenáročnému řidiči bych jej i doporučil. Kdyby si ho kupoval pro sebe tak rozhodně s vyšší výbavou a lepším motorem, ale jako auto na dovolenou pro 2 spokojenost
Naposledy upravil(a) GREYWOLF dne pon kvě 28, 2018 15:49, celkem upraveno 1 x.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
0.9tce na 5. stupni pri 90kmlh netoci ani 2500ot/min. 50 po meste sa na 5ke ist neda Si si istý ze si mal tento motor?
megane 3 1.6 110hp 4/2010
clio 4 90 tce 8/2017
clio 4 90 tce 8/2017
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Popravdě nejsem. Pod kapotu jsem nekoukal a v papírech to nebylo odhadoval jsem dle výbavy a zvuku
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Tak som si to všimol, pri 50km/h toci na 5ke iba 1250otacok a pri 90km/h cca 2300. Tak si asi s 0.9tce nejazdil.
megane 3 1.6 110hp 4/2010
clio 4 90 tce 8/2017
clio 4 90 tce 8/2017
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Tak mi to nedalo a kouknul jsem do smlouvy a píšou tam výkon 66KW to by měla být ta 0,9 ne ?
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Ale jazdil si pravdepodobne 1,2 16V 55kW
megane 3 1.6 110hp 4/2010
clio 4 90 tce 8/2017
clio 4 90 tce 8/2017
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Tak to nerozporuji jelikož netuším Ale přesvědčil jsi mě a upravím svůj příspěvek
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9038
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Zpátky k tématu: Ta trocha sazí je normální. Dochází k tomu při jízdě s nezahřátým motorem, kdy ve výfuku kondenzují vodní páry, Ty se mísí se sazemi a vylétávají jako kapičky z výfuku ven u každého auta.
Díky konstrukci výfuku a zádě vozu dochází u tohoto auta k turbulentnímu proudění a kapičky se "vrací" na záď vozidla. Kapičky oschnou a zbudou viditelné saze.
Díky konstrukci výfuku a zádě vozu dochází u tohoto auta k turbulentnímu proudění a kapičky se "vrací" na záď vozidla. Kapičky oschnou a zbudou viditelné saze.
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Ahoj vsem. Sháním nové auto na přibližování a padlo mi do oka clio grandtour. Ročně mám nájezd cca 45000 km s poměrem cca 70:30 dalnice a město. Chtěl bych koupit 0.9 tce a dodat lpg.,protože při mém nájezdu je i nafta drahé ježdění a hlavně už se nedá ani koupit. Jaké jsou vaše zkušenosti s tímto motorem? Resp. doporučili byste 75 nebo 90? Děkuji za reakce a omlouvám se za možná hloupé dotazy, ale bude to můj první renault.
A ještě dotaz jak funguje rlink a v jakých výbavach je dostupný?
A ještě dotaz jak funguje rlink a v jakých výbavach je dostupný?
RENAULT CLIO GRANDTOUR IV Dynamique ENERGY TCe 90 2014, Black-Pearl
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Ahoj,
při tomhle nájezdu po dálnicích se obávám, že jakoukoliv malorážku brzo popravíš. Tyhle motůrky nejsou na dlouhodobou zátěž na dálnici ale na pojezdy kolem města, takže buď budeš často v servisu, nebo ti autíčko vydrží jen velmi krátkou dobu.
To lpg... už tak slabej výkon motůrku ještě snížíš energeticky méně vydatným palivem. Navíc zabereš místo pro nádrž plynu.
Osobně bych se v tomhle případě podíval po něčem už vyrobenym s CNG, pokud ovšem na tvých trasách jsou CNG stanice. Výhodu to má jednak v lepším využití energie v plynu, ty motory jsou na CNG dělané a ne dobastlené jako v případě většiny LPG a jednak v plynulém přechodu benzín-plyn podle situace (start na benzín, jízda na CNG, v případě že dojde tak plynulý přechod na benzín).
Malorážkovej případ CNG mojí kolegyně:
VW ecoUP s CNG, spotřeba asi 10Kg / 300km při průměru ceny 26,5 / Kg. Takže slušně pod korunu / km.
Na dálnici bych se s tim bál, ale párkrát jsem si vyzkoušel jízdu kolem Prahy a docela mě ta motokára bavila
při tomhle nájezdu po dálnicích se obávám, že jakoukoliv malorážku brzo popravíš. Tyhle motůrky nejsou na dlouhodobou zátěž na dálnici ale na pojezdy kolem města, takže buď budeš často v servisu, nebo ti autíčko vydrží jen velmi krátkou dobu.
To lpg... už tak slabej výkon motůrku ještě snížíš energeticky méně vydatným palivem. Navíc zabereš místo pro nádrž plynu.
Osobně bych se v tomhle případě podíval po něčem už vyrobenym s CNG, pokud ovšem na tvých trasách jsou CNG stanice. Výhodu to má jednak v lepším využití energie v plynu, ty motory jsou na CNG dělané a ne dobastlené jako v případě většiny LPG a jednak v plynulém přechodu benzín-plyn podle situace (start na benzín, jízda na CNG, v případě že dojde tak plynulý přechod na benzín).
Malorážkovej případ CNG mojí kolegyně:
VW ecoUP s CNG, spotřeba asi 10Kg / 300km při průměru ceny 26,5 / Kg. Takže slušně pod korunu / km.
Na dálnici bych se s tim bál, ale párkrát jsem si vyzkoušel jízdu kolem Prahy a docela mě ta motokára bavila
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Navíc CNG mají i v akčních cenách, neplatíš silničku. Na benzín to startuje až v opravdu velkých mrazech.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
V současné době jezdím lpg na peugeot 308 2009, 1.4 70 kW o motor se pravidelně starám a zatim po cca 60 000 km pohoda.
Cng by se mi líbilo ale pořizovací cena je nad moje možnosti.
Cng by se mi líbilo ale pořizovací cena je nad moje možnosti.
RENAULT CLIO GRANDTOUR IV Dynamique ENERGY TCe 90 2014, Black-Pearl
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
60tkm je vlastně novej motor, takže pokud ho předchozí majitel nějak netýral, není důvod aby v pohodě nebyl.
Píšeš nájezd 45tkm ročně, tak po dvou třech letech uvidíš. Pořád je tu ale nepoměr mezi 308 s 1.4 a Cliem s 0.9 nebo dokonce 0.75l. V extrémním případě máš skoro dvojnásobný objem na srovnatelné auto a to se na životnosti musí projevit.
Píšeš nájezd 45tkm ročně, tak po dvou třech letech uvidíš. Pořád je tu ale nepoměr mezi 308 s 1.4 a Cliem s 0.9 nebo dokonce 0.75l. V extrémním případě máš skoro dvojnásobný objem na srovnatelné auto a to se na životnosti musí projevit.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Ta 75 není objem, ale jenom výkon, takže 0.9 l, akorát s nižším výkonem.
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Tak nakonec koupeno grandtour 90 Tce, 2014 a velká spokojenost. Docela zajímavá výbava za ty peníze a jezdí to moc pěkně.
RENAULT CLIO GRANDTOUR IV Dynamique ENERGY TCe 90 2014, Black-Pearl
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host