VTIPY A VTÍPKY

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte kvě 16, 2006 21:29

Přijde prodejce vysavačů do luxusně vypadajícího bytu a poté, co mu
otevře uhlazený gentleman, ihned vysype na peršan v předsíni kýbl hoven a
spustí:
"Vážený pane, máte to neuvěřitelné štěstí, že se k Vám dostala nabídka
tohoto vysavače. Je to převratný vynález pracující na úplně jiném
principu, než obyčejné vysavače. Nebudu Vás zatěžovat podrobnostmi, ale
jako důkaz do nejmenšího drobku a včetně zápachu vysaju během minuty tuto
hromadu fekálií. Jinak, přísahám, ty hovna sežeru.
" Pán se na nadšeného prodejce útrpně podívá a praví:
"Chcete přinést hořčici nebo kečup? Nejde nám proud...'
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř kvě 17, 2006 11:45

Pre tých , ktorí dávajú pozor na to, čo jedia, je tu definitívne slovo na tému výživa a zdravie.
Je posilou ducha konečne vedieť, že skutočnosť predsa odporuje všetkým lekárským výskumom.


1. Japonci jedia veľmi málo tukov a trpia menej infarktami, ako Angličania alebo Američania.
2. Mexičania jedia veľa tukov a tiež trpia menej infarktami, ako Angličania alebo Američania.
3. Japonci pijú veľmi málo červeného vína a trpia menej infarktami, ako Angličania alebo Američania.
4. Taliani pijú nadmerné množstvá červeného vína a tiež trpia menej infarktami, ako Angličania alebo Američania.
5. Nemci pijú veľa piva a jedia veľa klobás a tukov a trpia menej infarktami, ako Angličania alebo Američania.


ZÁVER: Jedzte a pite čo chcete! Je jasné, že to, čo v skutočnosti zabíja, je angličtina.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř kvě 17, 2006 11:51

:D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
HonYa
Moderátor
Příspěvky: 1164
Registrován: úte led 04, 2005 18:47
Bydliště: Praha - CZ

Příspěvek od HonYa » stř kvě 17, 2006 11:59

Kdo ví jaký je rozdíl mezi černým a morbidním humorem?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10 dětí v jedné popelnici je černý humor...
1 dítě v 10ti popelnicích je morbidní..
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika

Uživatelský avatar
Charon
Člen RCČR
Příspěvky: 286
Registrován: pon srp 08, 2005 12:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon » stř kvě 17, 2006 12:49

HonYa píše:Kdo ví jaký je rozdíl mezi černým a morbidním humorem?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10 dětí v jedné popelnici je černý humor...
1 dítě v 10ti popelnicích je morbidní..
má to 4 nohy a jednu ruku? co je to?
Pitbull běžící z dětského hřiště :P

Sedí to v rohu a je to čím dál tím více červenější?
Dítě cucá žiletku
Renault Megane II 2.0 16V 3dv.
Renault Megane I 1.6e Cabrio

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř kvě 17, 2006 14:07

a kterej humor je tohle :D :D :D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 17, 2006 16:59

Obrázek
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
HonYa
Moderátor
Příspěvky: 1164
Registrován: úte led 04, 2005 18:47
Bydliště: Praha - CZ

Příspěvek od HonYa » stř kvě 17, 2006 18:11

ta fotka je libova..lepsi by byl kdyby to bylo pred nejakym nocnim podnikem.. :D
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát kvě 19, 2006 15:22

Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » sob kvě 20, 2006 16:29

Tohle mne moc pobavio dnes:

Macek vs. Rath : Stalo se na dnešní Valné hromadě České stomatologické komory.

Obrázek
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

pass
Junior member
Příspěvky: 154
Registrován: pon črc 05, 2004 17:16
Bydliště: HK

Příspěvek od pass » sob kvě 20, 2006 18:54

:lol:
**Mazda 626 2.0i GLE**
Skype "passthank"

Uživatelský avatar
Maverick
Člen RCČR
Příspěvky: 192
Registrován: stř zář 21, 2005 11:02
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maverick » sob kvě 20, 2006 21:38

Jak se hiphoperem stati - Fak super textik :lol:
Renault Megane Century, 1998, 1,6e/66 - Asterix
Renault Megane Scenic RX 4, 2001, 1,9DCi - Obelix
Toyota Land Cruiser 120, 2005, 3l D4D - Tank
Obrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » ned kvě 21, 2006 01:16

Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » ned kvě 21, 2006 09:59

To je můj sen už delší dobu - předělat Espace na rally. Při jeho laminátové karosérii, pokud by se skla nahradily Makrolonem, bude mít Espace těžiště níž, než Suzuki Ignis, se kterým jezdí Pavel Valoušek mistrovství světa :wink: .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Charon
Člen RCČR
Příspěvky: 286
Registrován: pon srp 08, 2005 12:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon » ned kvě 21, 2006 11:46

To je točené v Klecanech u přívozu. Ten hup je moc pěknej :twisted:
Renault Megane II 2.0 16V 3dv.
Renault Megane I 1.6e Cabrio

Uživatelský avatar
Charon
Člen RCČR
Příspěvky: 286
Registrován: pon srp 08, 2005 12:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon » ned kvě 21, 2006 12:37

http://www.yourfileupload.com/video/vie ... 898f832734


Tak tohle je mazec tak trošku jako žába v mixéru :twisted: :P :lol:
Renault Megane II 2.0 16V 3dv.
Renault Megane I 1.6e Cabrio

mates
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 08, 2004 22:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates » ned kvě 21, 2006 22:42


Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon kvě 22, 2006 04:04

Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Zlato
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: pon led 05, 2004 14:34
Bydliště: Praha 5 - Smích-off
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zlato » pon kvě 22, 2006 09:26

DDT píše:Vy se neboxujete?
My se prosim ....
No to jsou věci ... ale stejně, dobře mu tak Dr.Athovi!
Miloš "Zlato" Beníšek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte kvě 23, 2006 10:00

Horst Fuchs tuning

Nevím, jak jste na tom vy, ale já už mám těch tuningových pseudoodborných tlachů plný zuby.

Vidlák, který ani neumí popsat princip spalovacího motoru, žvaní vytvale o tom, jak mu to pyčo táhne lepčí vocpoda nebo jak mu nějaký specialista pozměnil data v ísíjú, takže mu to teď ty krávo jede vo deset víc.

Každý má tendenci udělat se svým autem něco, aby mu to trochu lepší jelo, protože každý bez výjimky – počínaje řidičem Chevroletu Matiz a konče řidičem Chevroletu Camarro – se občas dostane do situace, kdy má pocit, že by potřeboval nějaké ty koně pod kapotou navíc. Sice máme tady nějaké ty rychlostní limity a takový ty sračky, ale když rychle, tak zběsile a lepší dynamika přijde vždycky vhod. Zatímco tento požadavek tedy spontánně vzniká ve frontálním laloku každýho joudy, počet joudů, kterým slova z huby do ruky vejíti ráčila, je podstatně menší. Ten zbytek se musí obracet na různě fundované šarlatány nebo si koupit Subaru Impreza WRX, případně něco podobného, co votunili už ve fabrice.

Líbí se mi, jak Horst Fuchs nazývá různé předměty. Vůbec mám Fuchse rád, ten člověk dokonale pochopil filozofii lidské průměrnosti. Je to naprostý génius. Neřekne „mačkám vypínač“, ale „aktivuji systém spouštění dotykem“. To už je něco jiného, než přiblblý vypínač, za to už se vyplatí vyhodit pět tisícovek + poštovné a balné.

Svět motorů 12/2005, strana 32.

V článku zvaném „Oblíbené nářadí“ se dozvídáme, jak votunit Fabii RS. Pro toho, kdo nezná, Fabia RS je hustozávoďák, co dělá kadle kadle. Je to low-cost dieselové vééréčko vybavené populárním chrochtomotorem 1.9TDi PD s výkonem 130k. Toto auto vysoce vyčnívá nad myšlenkově sterilním zbytkem produkce z Boleslaf Motoren Werke a je mi sympatické, protože mu podobně jako Octavii RS jeho tvůrci vnuknuli alespoň nějakou tu osobitost. Sice u mě nedosahuje v žebříčku popularity tak vysoko jako Ibiza CupRa, to je tím, že se Fabia RS nenabízí se zážehovým motorem. Nafta podle mě patří do kamen nebo do traktoru a ve sportovním autě nemá co pohledávat, charakteristika dieselového agregátu je v přímém rozporu s mým vnímáním sportovní jízdy. Jinak řečeno, sportovní auto na naftu je něco jako Ferrari se závěsným zařízením a zahrádkou na střeše.

Poměr výkon/hmotnost u Fabie RS je jistě velmi slušný. Přesto se najdou zájemci o votunění tohoto vozíku, aby byl alespoň o 17,3% naftovější. Podle Světa motorů se tak činí takto:

„Litinovou hlavu válců modifikovat nelze, svíčky nemá a turbodmychadlo je velmi složitý lopatkový stroj, do kterého se sahat nedá. Hlavní změnou každého turbodieselu tak musí být chiptuning. Lépe se sladí práce turbíny s procesy v řídící jednotce, zvýší se naplnění válce a rapidně vzroste výkon“.

Horst by to neřekl jinak. Hlavně mě zaujalo sladění turbodmychadla s řídící jednotkou, nabyl jsem dojmu, že turbo nefouká vzduch do sání, ale přímo do řídící jednotky. Dále mě zaujalo zvýšení naplnění válce, zřejmě nastane v motoru podobný proces, jako když pěna přetéká z půllitru. Informaci o tom, že diesel nemá svíčky a nelze je tudíž votunit, lze ve společnosti takových hlubokých mouder vnímat jen jako podružnou. Přeloženo do češtiny, je třeba tam nalejt víc nafty a nafoukat víc vzduchu.

Tím to ještě nekončí. Pak promluví jistý pan Ulip z firmy UR Tuning. Firma UR Tuning má hned pod článkem reklamní banner na „značkový chiptuning“, tedy něco, čemu žádný frikulín, který se narodil se značkovým dudlíkem v ústech a od té doby má jen vše značkové, nemůže odolat. I pan Ulip se nechal oplodnit Horstem. Na dotaz redakce, kolik výkonu může fóbiji přidat, odpovídá: „Nárůst zde může být o více než 20kW, točivý moment vykazuje špičku kolem 390 N.m místo původních 310. Cena odpovídá navýšení – 19.600 Kč bez DPH. Co se týče životnosti, při běžném používání zůstane zachována“.

Vaše řasy budou až o 139,5% delší.

Pan Ulip zde na sebe prozradil, že je skutečný odborník. Ví, v jakých jednotkách se udává kroutivý moment, což je samo o sobě známkou fundovanosti. Trochu, vlastně dost mi vadí, že Ulip neví, na kolik to vytuní. Pochybuji silně, že Ulipova nová konfigurace byla zkoušena na motorové brzdě, protože pak by Ulip musel být schopen říct přesně, kolik kW jeho úprava přinese. Škoda, že pan Ulip nespecifikoval, co máme vnímat pod pojmem „běžné používání motoru“ a nerozpovídal se ještě o spotřebě a emisích, které podle všeho taky nezměřil. Radši se neptám, jak Ulip svoji vědeckou konfiguraci chrochtomotoru testoval a jak přišel na to, že životnost zůstane stejná. Vlastně je mi z Ulipa divně a nebude to proto, že jako zaměstnanec OEM branže to mám v pracovní náplni.

Článek pokračuje výčtem hustodoplňků, které si můžete koupit, abyste byli ještě rychlejší a zběsilější. Pro všechny položky je symptomatické, že nemusíte vůbec použít hlavu ani ruce, dokonce můžete být úplně blbý, ale musíte být economically viable, řečeno s D-FENSem Fosterem. Dále jsou u článku vyobrazeny dvě láhve oleje s titulkem „Nezapomeňte na olej“ (to je vážně dobrá rada, kterou by měli vyvážit zlatem) a informací, že je třeba používat výhradně syntetický olej.

Pan Ulip ani Svět motorů nám také v článku nikde neřekli, jak tomu zvýšenému výkonu čoudícího chrochtagregátu přizpůsobit brzdy, spojku a převodovku, což dostatečně vypovídá o myšlenkových pochodech jeho autorů.

Článek se měl jmenovat „Nakup, votuň a chcípni v troskách“.

Divím se, že Svět motorů uveřejňuje takové bláboly. Možná by perspektivně bylo lepší, kdyby se přejmenoval na Škoda Zeitung – Svět nákupů, protože by to lépe reflektovalo jeho obsah. Váhám, zda toto periodikum na pultech přehlížet, nebo zda jej dále kupovat jako humoristický časopis svého druhu, tvrdou konkurenci pro tuzing.com.

Dodatek 1: Procesy v řídící jednotce

Tuningoví guru mluví tajemným jazykem ne nepodobným zaříkávání ponikelské báby. Soustředí se přitom hlavně na řídící jednotku, écéúčko neboli í_sí_jů. V autě je rozptýleno několik kusů řídících jednotek, zde bude řeč o ECU motoru. Guru předstírají, jak to tam všechno harmonizují, protože ve fabrice je to samej dement. Je třeba si říci, že chiptuner toho v moderních řídících jednotkách moc měnit nemůže. ECU je zpravidla dvoupočítačový systém, který vyhodnocuje vstupy z různých čidel (snímač otáček klikové a vačkové hřídele, lambda sondy, snímače teploty, tlaku, průtoku vzduchu a co já vím čeho ještě) a k nim podle výrobcem stanoveného řídícího modelu přiřazuje výstupy, které odesílá na vstřikovací ventily, škrtící klapku, regulátor turba a další. Jediné, co lze udělat, je odpojit originální ROM, ve které jsou uložena parametrická pole přípustných výsledků regulace, a nahradit je jinou EPROM, kde jsou tato data poněkud změněna.

Kromě tohoto regulačního procesu je přítomen ještě proces kontrolní, kdy druhý počítač kontroluje, zda výstupy jsou numericky OK a také, zda se někdo nepokouší měnit algoritmy počítače prvního. Žádné jiné procesy přítomny nejsou.

Konkrétně u Fabie RS je třeba zvážit ještě jednu věc – to auto má v sobě už určitý chiptuning made in Boleslaf. Proto je p. Ulip tak opatrný.

Dodatek 2: Mortality


Sem tam odjedu na nějaký míting do rajchu do míst, kde se motory nikoli kurví, ale staví. Při večerním posezení někde u piva dojde na historky všeho druhu.

Mortalita první: Propálení pístu u Tdi

Ze začátku to bylo vzrušující téma, teď už to nikoho nebere. Dělá se to takhle. Necháte votunit váš turbodiesel u nějakého specialisty. Jezdíte, táhne vám to lepčí vocpoda (pyčo, krávo) a všechno se zdá fpoho. Jenže jednoho dne v čiptuningovém engine jebne. V nejlepším případě to bude jen takový zďuchnutí, v horším rána jak z děla. Teď hodně záleží na tom, co uděláte. Buď zavoláte do servisu, oni vás odtáhnou, engine rozeberou a bude jasné, že dochrochtal. Možná je nenapadne podívat se na/do ECU motoru, zda tam není pájený nějaký chip, takže to možná projde na záruku. Horší je, když zavoláte toho pičtunera, co vám zvýšil tak fantasticky výkon. Ten se vyděsí, už ví svoje, a honem do auta nakouří ještě nevotuněnou originální ECU. Auto pak nechá otáhnout do servisu, ale pozor – o každém výpadku v poli jde info na výrobní závod, s VIN, č. motoru a č. ECU. To nebude souhlasit s databází výrobce a kde je záruka, pyčo? Fřiti.

Fyzikální podstata tohoto šoku je asi taková, že pokud je chiptuningem prodloužena doba vstřiku, nafta se už nestačí po vstříknutí do válce rozptýlit, ale cákne na vrchlík pístu. S tím se prosím nepočítá. Píst je horký, nafta studená, lokálně se místo dopadu ochladí, ale vzápětí se zas ohřeje, protože nafta začne hořet. Tepelné namáhání se projeví tím, že se píst buď propálí, nebo praskne. Následuje destrukce motoru, většinou za dramatických okolností.

Mortalita 2: Povrboks

Povrbox neznámého původu nainstaloval pan Honimír do legendárního sportovního kupé s motorem 1.4 benzín, které bylo odvozeno od jedné bachraté nákupní tašky. Víc říci nemohu. Ani nevíme, zda povrboks postavil sám nebo zda ho někde koupil, protože nám ho neukázal. Fungovalo to takhle. Honimír přerušil vedení ke vstřikovacím ventilům a připojil volný konec na vstup povrboksu a výstup z povrboksu zase k drátu na ventil. Je to jednoduchý, jsou tam jen dva dráty, z toho jeden je GND, takže to našel snadno. Povrboks pak fungoval tak, že dostal vod ísíjú pokyn otevřít ventil na x milisekund, k tomu x přičetl y a impuls dlouhý x + y poslal na ventil. Ten zůstal otevřený déle a nateklo tam víc paliva. To vše čtyřikrát, protože čtyři válce. Celkově jsme to hodnotili jako slabomyslné, protože taková úprava se dá udělat jinak a daleko snáze, nehledě k její útrpné technické podstatě.

Honimír zapomněl na jednu věc. Řídící jednotky většinou bývají konstruované s ohledem na podmínky, ve kterých pracují, například jednotky hybridní konstrukce sestávají nikoli z plošňáku, ale z keramické destičky, ke které jsou hliníkovými nebo zlatými drátky volně uchyceny komponenty. Tím se eliminuje vliv vibrací a teplotní roztažnosti. Povrboks tuto fíčuru neměl. A tak se po nějakém čase rozbil, a to navíc v nevhodné chvíli. Cosi uvnitř povrboksu se zkratovalo – suspektně vlivem chladnutí- a povrboks posílal stále napětí na ventil. Vstřikovací ventil v sání zůstal otevřený, sací v hlavě jako na potvoru taky a celý prostor nad pístem se zaplavil benzínem. Honimír přišel a otočil klíčkem. Motor naskočil, jenže ouha, benzín není stlačitelný. Fyzika pro šestou třídu, ta kurva jedna, rozbila tunerovi motor, respektive přerazila ojnici.

Automobilka byla auf, tohle se nestává obden. Při dramatickém jednání v nějakém autosalónu z tunera údajně čišela sebejistota. Povrboks předtím odstranil a částečně zahladil stopy nasvědčující jeho přítomnosti. Dotáhl to až k výměně motoru, ale asi třetí den dorazil zástupce výrobce systému řízení motoru, nalezl stopy po povrboksu a bylo po garanci. Nový motor stál 4.500 EUR. Zkoušeli také celý jev simulovat, ale nepovedlo se to za běžných okolností reprodukovat. Povrboks zůstal malou záhadou, kterou si spolu s fakturou na nový motor odnesl Honimír s sebou.

převzato z D-fens
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Zlato
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: pon led 05, 2004 14:34
Bydliště: Praha 5 - Smích-off
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zlato » úte kvě 23, 2006 10:23

Jeden aktuální.

Ptá se Franta kamaráda: "Koho budeš volit?"
"Přece komunisty"
"No to vim taky, ale kterou stranu?"
Miloš "Zlato" Beníšek

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » úte kvě 23, 2006 10:51

:t18:
Neviem sa tak krásne vyjadrovať. Počul som tiež o nápaditej mortalite:

Tuzingom čipu pri ubratí plynu bola vynechaná iskra, ale palivo pridané. čo spôsobilo vyfúknutie zmesi do výfuku a zapálenie na loptkách turbíny. Priestor pre vrtuľku vyhradený sa stal veľmi obmedzený a tak sa ho rozhodla opustiť silou. :D Predstava voľne rotujúcej turbíny pod kapotu je až desivá. :(
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Zlato
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: pon led 05, 2004 14:34
Bydliště: Praha 5 - Smích-off
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zlato » úte kvě 23, 2006 12:15

DDT píše:Horst Fuchs tuning
Tak se mi zdá, že autor stati je:

1. špičkový odborník (jen nevim, proč se u odborných částí tak radikálně změnil sloh)
2. špičkový lingvista (pánové novináři, máte se co učit)
3. úplný idiot
Miloš "Zlato" Beníšek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte kvě 23, 2006 12:33

mě to po prvnim odstavci nějak přestalo bavit. takže zas tak dobrej lingvista (nebo jak si to řikal) nebude
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Ladislav Ballý
Člen RCČR
Příspěvky: 489
Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladislav Ballý » úte kvě 23, 2006 13:11

Jen si to přečti celý, k to mu neni co dodat. :zen13:
Láďa B
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI

Odpovědět

Zpět na „Vtipy + zábava“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů