odpojení baterie
Moderátor: Moderators General
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv kvě 15, 2008 16:58
- Bydliště: TRUTNOV
odpojení baterie
Když jsem měl ještě traboše tak jsem si při demontáži vypínače světel neodpojil baterii,přál bich vám vydět ten kouř když se spojili dráty s kostrou a než jsem odpojil bateii tak mně pod volantem zůstali ohořelé dráty. Zdraví VŠECHNY SAMOUKY OPRAVÁŘE VÁCLAV.
venda
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To je úplně jedno kolik tam je volt, síla elektrické energie je v proudu ...
Kdybys tak paralelně zapojil 10 baterek z Traboše tak bys mohl klidně začít svářet kastli
Může tě "kopnout" 180 tisíc volt a nice se ti nestane, nebo tě kopne 500 Volt a už nevstaneš
Kdybys tak paralelně zapojil 10 baterek z Traboše tak bys mohl klidně začít svářet kastli
Může tě "kopnout" 180 tisíc volt a nice se ti nestane, nebo tě kopne 500 Volt a už nevstaneš
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- vampire.five
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Nejhorší rána, co jsem kdy dostal byla od Mono 50ky, když jsem seřizoval proud na koncových EL34 kách.
Chtěl jsem zesák přizvednout a levou rukou jsem zajel pod koncové trafo a dostal plných - teď už si nepamatuju, jestli 450 stejnosměrných, nebo tam bylo stejně jako u Mono 130 - 600V DC.
Viděl jsem mžitky před očima a myslel jsem, že to bude můj konec..
Smrad jak v krematoriu a spálené prsty se hojily měsíc. Vždycky, když poslouchám ACDC si na to vzpomenu
wecka
Chtěl jsem zesák přizvednout a levou rukou jsem zajel pod koncové trafo a dostal plných - teď už si nepamatuju, jestli 450 stejnosměrných, nebo tam bylo stejně jako u Mono 130 - 600V DC.
Viděl jsem mžitky před očima a myslel jsem, že to bude můj konec..
Smrad jak v krematoriu a spálené prsty se hojily měsíc. Vždycky, když poslouchám ACDC si na to vzpomenu
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Když už jsme u toho já si taky jednou zalítal spravoval jsem normu Pal do telkáče Rubín 714 (Baľšaja ťechnika) a omylem mi sklouzla ruka do části VN která byla odkrytována
Probral jsem se po chvilce o tři metry vzadu na dveřích.
Od tý doby skončil v garáži a já ho nedokončil ani nevyhodil, počkám až bude zralý do muzea
Probral jsem se po chvilce o tři metry vzadu na dveřích.
Od tý doby skončil v garáži a já ho nedokončil ani nevyhodil, počkám až bude zralý do muzea
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- vampire.five
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior member
- Příspěvky: 177
- Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
- Bydliště: Šenov
- Kontaktovat uživatele:
ja dostal nejvíc při opravách měřícího pultu VN zkušebny OPJ Bohumín (opravna pantografických jednotek) tam sem dotahoval vysokonapěťové štaby takže osmičky šrouby chromvanad 13ka očko já s touto výbamou v kanále dotahuju poslední šroub očko nasazené a tatík přes zděď kanálem řve jetli to máš hotový tak dej vědět ja testnu megmetem já jo v klidu můžeš. Jak mě to šlahlo tak sem myslel že mě zatřelili přiznám se měl jsem mokro v kalhotach jediné štěstí bylo že to je jen impulz ale stačil
Naposledy upravil(a) tomikku dne pát led 09, 2009 19:35, celkem upraveno 1 x.
ja jsem jednou jako male ditko (cca tri roky) mel takoveho toho maleho natahovaciho pochodujiciho kohouta... Chvili jsem ho drzel, dival se na klicek, kohoutka, zasuvku, kohoutka a klicek a rekl jsem si "dirka jako dirka" a vrazil jsem klicek do zasuvky a zacal "natahovat"...
Pak uz jsem delal jenom kotrmelce
a pak jsem si jednou na jedne silnejsi motorove pile (v otackach) nechtene sahnul na nezakrytovanou svicku... (to uz jsem byl ale starsi)
Pak uz jsem delal jenom kotrmelce
a pak jsem si jednou na jedne silnejsi motorove pile (v otackach) nechtene sahnul na nezakrytovanou svicku... (to uz jsem byl ale starsi)
Mám podobnou zkušenost. Kabel z rozvodny do rozvodny cca. 500m, VN 22kV. Dělala se revize rozvodny, takže se napětí vypnulo. A vždy se musí kabel seskratovat (spojit všechny tři fáze dohromady se zemí) na obou stranách rozvodny. Na jejich rozvodně to udělali. Na té mojí jsem se díval na ty kolíky v kobce, kde je vypínač VN a říkám si, než to seskratuju, tak to obetřu, je to špinavé jako prase. A jak jsem se dotkl kolíku, dostal jsem šupu, vyletěl z kobky a zastavil se až na protější zdi. Za 5 minut jsem se probral. Celý den jsem pak tu ruku necítil. Fakt mazec.tomikku píše:ja dostal nejvíc při opravách měřícího pultu VN zkušebny OPJ Bohumín
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02
elektrikář od dětství??
Když mi bylo asi 5 nebo 6,tak jsme byli u bratránka a byli jsme sami doma.On měl elektridký vláčky,jen takovej ovál a napájený to bylo baterkama,no jak jsme si hráli,baterky se vybili a nebylo čím jezdit,naštěstí sem našel nejakou dvoulinku,přidrátoval ji na místo baterek a šup s tím do zásuvky,udělalo to bum,a vláček stejně nejezdil.
LAGUNA 2.0 8v,1996 HROZNĚ DLOUHÁ
Ještě v dobách vojny mi 24V na paralelně zapojených baterkách ve vyprošťovacím BVP-2 přepálilo 17ku klíč, škrtnul jsem o kaslík ve které byly upevněný, oblouk jak ze svářečky, 2/3 šířky klíče fuč a v kaslíku díra na dva prsty.
A já se předtím ještě divil, proč ten druhej klíč je omotanej izolačkou...
A já se předtím ještě divil, proč ten druhej klíč je omotanej izolačkou...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Nejnovější tátova blbost
Dobíjel baterii na ještěrce, že neodpojil kabely při nabíjení jenom to připojil na elektrický objímky by nevadilo. To že pak nastartoval a vyplou nabíječku nechal připojenou už způsobilo že nabíječka při dobíjení dalších baterií neukazuje žádny proud Přitom to byla nejlepší nabíječka jakou jsme kdy měli, sice ruské výroby ale tak jak nabyla baterii ona to nedokázala žádna jiná.
Dobíjel baterii na ještěrce, že neodpojil kabely při nabíjení jenom to připojil na elektrický objímky by nevadilo. To že pak nastartoval a vyplou nabíječku nechal připojenou už způsobilo že nabíječka při dobíjení dalších baterií neukazuje žádny proud Přitom to byla nejlepší nabíječka jakou jsme kdy měli, sice ruské výroby ale tak jak nabyla baterii ona to nedokázala žádna jiná.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
My jsme si s brachou koupili k vanocum toto:
http://elektronika.svet-nakupu.cz/kompa ... /dp-91952/
Pokud nema vadny clanek tak nabije(ozivi) cokoliv na 100% od 2-160Ah.
http://elektronika.svet-nakupu.cz/kompa ... /dp-91952/
Pokud nema vadny clanek tak nabije(ozivi) cokoliv na 100% od 2-160Ah.
LagunaI 3.0 24V
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]
Souhlasím s WC taky jsem dostal slupku od lampovýho zesilovače a taky jednou potom ,když jsem mu dělal očistnou kůru a chtěl vydělat ty EL34 a dostal jsem to od kondíků(a ten zesilovač nebyl ani zaplej naposledy před 2 dny )a to jsem nečekal bombu ,že se mi podlomily kolena a málem rozflákal i ten zesilovač.Takže chybama se člověk učí..
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
Jo, já sem kdysi, bylo mi tak pět, dostal na hraní od rodičů šňůru do zásuvky od televize, na jednom konci zástrčka na druhém odhalené dráty, dodnes si myslím že se mě chtěli zbavit, nicméně jsem to vzal a nacpal do zásuvky, a odhalené dráty jsem chtěl palcema přimáčknout na kolejničky vláčku - aby to jelo rychlejc. Pamatuju si akorát že mi pak nějakou dobu samo klepalo koleno.
Megane 1.4 16V RXE r.v.2000
-
- Experienced member
- Příspěvky: 690
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Nejhorší je, když děláte cokoliv každý den, až se z toho stane rutina. Já šel udělat revizi na měření a ovládání jednotky klimatizace (obrovské zařízení pro celý podnik o 1700 zaměstnancích). Dojdu tam, vezmu si plány. Zařízení funguje, dojdu tedy vypnout pojistku ovl.panelu o patro výš. Otevřu skříň, odpočítám pojistky, osmá to byla, správně popsaná. Tak jí vyšroubuju, vezmu jí sebou, radši... Dojdu zpět ke skříni, otevřu jí, šáhnu do ní a bomba, že jsem si rozbil hlavu o protější zeď. Jo, kdybych použil zkoušečku, kterou jsem měl v kapse... Byla to pojistka vedle, někdo ten pojistkový panel špatně zapojil... Jo rutina je prevít.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
VN kabely
Poslední šlupka co jsem dostal bylo na faválu kdyz jsem při běžícím motoru zavadil o VN kabel vedoucí od cívky do rozdělovače (už byl starej), druhou rukou jsem se držel za kapotu, tak mnou proběhl takovej pěknej impuls, ruce se mi zavlnily jak na disco. Ale příjemně mi nebylo
- SONTE
- Junior member
- Příspěvky: 161
- Registrován: čtv srp 06, 2009 21:11
- Bydliště: Trnava - SR
- Kontaktovat uživatele:
Ja som si tých ran od elektriky užil až až. Keď som bol na škole učili sme sa opravovať TV prijímače. Konkrétne Tesla Merkur ak si pamätáte. Majster ešte ani dvere od dielne nezavrel a už sme natahovali oblúky z VN 10kV. Len to bola taká zákernosť, že aj keď je prijímač dva dni vypnutý tak to dokáže parádne kopnúť.. sme si užili...
Renault Thalia 1,4 16V r.v.2001
Optimista je ten, ktorý si kúpi auto a myslí si že zomrie v posteli.
Optimista je ten, ktorý si kúpi auto a myslí si že zomrie v posteli.
Re: VN kabely
Tak mě se stalo něco podobnýho ještě s Astrou, jednou jsem na ní něco nechal dělat (myslim že to byly rozvody) a když sem jel od přítelkyně domů, tak se mi něco nezdálo (dřela jedna řemenice do takovýho toho plastovýho krytu co chrání rozvody), tak že se na to podívám, ale já magor jsem se nezajistil kapotu, počuměl jsem a že tam zejtra ještě zajedu, a když už jsem byl u toho, tak že ještě zkontroluju jestli jsou dobře nasazený kabely na svíčkách takže jsem šáhnul na první a bylo vymalováno, a myslim že to byly dokonce dva impulzy, kapota šla dolů sama a taky mi moc do smíchu nebylo.abcman píše:Poslední šlupka co jsem dostal bylo na faválu kdyz jsem při běžícím motoru zavadil o VN kabel vedoucí od cívky do rozdělovače (už byl starej), druhou rukou jsem se držel za kapotu, tak mnou proběhl takovej pěknej impuls, ruce se mi zavlnily jak na disco. Ale příjemně mi nebylo
Re: odpojení baterie
Jsem rád, že nejsem sám, kdo zažil kopanec od kabelu ke svíčce. To si takhle jednou stojim u auta a zjišťuji závadu, proč mi chcípá motor (dnes už vím, že to byl ucpaný palivový filtr). Stojim tam jen v triku, lokty opřené o blatník, jednou rukou otevírám klapku a tůruju motor do otáček na 3 válce (volnoběh nedržel) a zkouším, který kabel by mohl být uvolněný. Najednou tma. Prda jako kráva a do dneška cítím, jak mi to jednou rukou vlezlo dovnitř a druhou ven.....
Renault Trafic 2.0 84kw
Renault Megane I cabrio 1.6 16V
Renault Scénic 1.6 16V
Renault Kangoo 1.2 16V r.v. 2003 motor D4F B 7 , 1149 ccm, 55 kW/75 PS
Renault Clio I 1.2
Renault Megane I cabrio 1.6 16V
Renault Scénic 1.6 16V
Renault Kangoo 1.2 16V r.v. 2003 motor D4F B 7 , 1149 ccm, 55 kW/75 PS
Renault Clio I 1.2
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host