Jakou nejnižší spotřebu jste docílili ?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Jakou nejnižší spotřebu jste docílili ?
Jel jsem v létě v sobotu večer po opuštěných silnicích s napůl zatíženým Meganem Grandtour 1,5 dci, 100 k, najeto 18 tis km. Směr z Českomoravské vysočiny do Prahy po okresních silnicích. (uvádím kvůli převýšení) Holky mi usnuli, já nikam nespěchal a tak mne to napadlo. Sledoval jsem momentální spotřebu a jakmile překonala po rovině 2 l, dával jsem nohu z plynu. Správnost funkce palubního počítače jsem ověřoval několikrát výpočtem při dokankování plné nádrže. Asi mi nebudete věřit, ale na úseku dlouhém 156 km mi vyšel průměr 2,6l/100km při průměrné rychlosti 67,7 km. Nikde jsem nemusel zastavit. Motor s kopce nelze vypnout. Kde to bylo možné, jel jsem na neutrál. Jízda to rozhodně nebyla příjemná. Dvě a půl hodiny usilovně hlídat plynový pedál ...
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 640
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou nejnižší spotřebu jste docílili ?
ja ti to verim, tata jednou jel se safranem v6i asi 35km dlouhou trasu (cesta na chalupu) za 5.6l/100 jinak ja jsem jel Kutna Hora-Rozvadov-Kutna Hora, skoro cely po dalnici, obcas sem si to prislapl i k dvoum kilum, za 7,2 s tim samym autemRadovan píše:Jel jsem v létě v sobotu večer po opuštěných silnicích s napůl zatíženým Meganem Grandtour 1,5 dci, 100 k, najeto 18 tis km. Směr z Českomoravské vysočiny do Prahy po okresních silnicích. (uvádím kvůli převýšení) Holky mi usnuli, já nikam nespěchal a tak mne to napadlo. Sledoval jsem momentální spotřebu a jakmile překonala po rovině 2 l, dával jsem nohu z plynu. Správnost funkce palubního počítače jsem ověřoval několikrát výpočtem při dokankování plné nádrže. Asi mi nebudete věřit, ale na úseku dlouhém 156 km mi vyšel průměr 2,6l/100km při průměrné rychlosti 67,7 km. Nikde jsem nemusel zastavit. Motor s kopce nelze vypnout. Kde to bylo možné, jel jsem na neutrál. Jízda to rozhodně nebyla příjemná. Dvě a půl hodiny usilovně hlídat plynový pedál ...
A kolik jsi mel radovane nejmensi spotrebu u biturba?:)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Re: Jakou nejnižší spotřebu jste docílili ?
ja ti to verim, tata jednou jel se safranem v6i asi 35km dlouhou trasu (cesta na chalupu) za 5.6l/100 jinak ja jsem jel Kutna Hora-Rozvadov-Kutna Hora, skoro cely po dalnici, obcas sem si to prislapl i k dvoum kilum, za 7,2 s tim samym autem
A kolik jsi mel radovane nejmensi spotrebu u biturba?:)[/quote]
Nezkoušel jsem nejnižší spotřebu u biturba, ale uzavíral jsem kolonu aut s kamarády při cestě do Francie (Meribel). Vepředu jel kámoš s Pasatem 1,8 T a striktně dodržoval rychlostní limity. Přiznám se, že jsem celou cestu na spotřebu trochu myslel. Z kopce jsem vyhazoval a využíval setrvačnosti k dojezdům. Před horami po ujetí cca 1 100 km mi vyšla průměrná spotřeba dle počítadla pěkných 9,8l/100km. Pasat měl 8,9l/100 km. Nutno ovšem podotknout, že jsem mu přidělil mojí truhlu na střechu.
V Meribelu po všech těch stoupáních mi vyrostl po asi 40 km průměr na 10,1l/100 km. Mám pocit, že mi biturbo ukazovalo na rovině při ustálené rychlosti 80 km/hod 6,9 l/100 km. Dostat se s ním na hodnoty Tebou uváděné si nedokážu představit. Ta čtyřkolka klade prostě větší odpory. Možná by něco zmohlo i palivo. Jezdil jsem na Normal 95.
S R5 GTT v smíšeném provozu za dodržování r. limitů Opava Praha 5,6 l/100 km. R
A kolik jsi mel radovane nejmensi spotrebu u biturba?:)[/quote]
Nezkoušel jsem nejnižší spotřebu u biturba, ale uzavíral jsem kolonu aut s kamarády při cestě do Francie (Meribel). Vepředu jel kámoš s Pasatem 1,8 T a striktně dodržoval rychlostní limity. Přiznám se, že jsem celou cestu na spotřebu trochu myslel. Z kopce jsem vyhazoval a využíval setrvačnosti k dojezdům. Před horami po ujetí cca 1 100 km mi vyšla průměrná spotřeba dle počítadla pěkných 9,8l/100km. Pasat měl 8,9l/100 km. Nutno ovšem podotknout, že jsem mu přidělil mojí truhlu na střechu.
V Meribelu po všech těch stoupáních mi vyrostl po asi 40 km průměr na 10,1l/100 km. Mám pocit, že mi biturbo ukazovalo na rovině při ustálené rychlosti 80 km/hod 6,9 l/100 km. Dostat se s ním na hodnoty Tebou uváděné si nedokážu představit. Ta čtyřkolka klade prostě větší odpory. Možná by něco zmohlo i palivo. Jezdil jsem na Normal 95.
S R5 GTT v smíšeném provozu za dodržování r. limitů Opava Praha 5,6 l/100 km. R
-
- Experienced member
- Příspěvky: 615
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
No, ten kdo uzavírá je na tom nejhůř . protoe ten vepředu si jede jak se mu zlíbí . A ty co jedou za ním a drí se ho, tak víc lapou na plyn a pak dobrďují. Jeli jsme teď na nějaký meeting do Brna. Tři auta . Stejný výrobce, motor, rok výroby. Vepředu byla spotřeba nejnií a zbylá dvě auta měla spotřebu o 1.2L větí.
Jinak vyřazovat u safrana je nesmysl, ne? Kdy motor běí na volnoběh, tak má větí spotřebu, ne kdy jedete z kopečka na pětku a dáte nohu z plynu. Nevím jak u těch starích motorů V6, ale ta V5 kdy jedu z kopce a sundám nohu z plynu, klesne mi spotřeba na "0.0L" . Je mi jasné, e to asi i tak něco ere, ale přilo mi to logické. Kdy jedu zkopečka, nepotřebuji tolik výkonu. Ba naopak, výkonu je přebytek, take motor nepotřebuje tolik pracovat. ´
A překvapuje mě, e motor to nezpomaluje. Take třeba brdění motorem nepřichází v úvahu.. Prostě si to pořád frčí.. není to sice takové jako na volnoběh, ale nezpomaluje to téměř vůbec.
Jinak vyřazovat u safrana je nesmysl, ne? Kdy motor běí na volnoběh, tak má větí spotřebu, ne kdy jedete z kopečka na pětku a dáte nohu z plynu. Nevím jak u těch starích motorů V6, ale ta V5 kdy jedu z kopce a sundám nohu z plynu, klesne mi spotřeba na "0.0L" . Je mi jasné, e to asi i tak něco ere, ale přilo mi to logické. Kdy jedu zkopečka, nepotřebuji tolik výkonu. Ba naopak, výkonu je přebytek, take motor nepotřebuje tolik pracovat. ´
A překvapuje mě, e motor to nezpomaluje. Take třeba brdění motorem nepřichází v úvahu.. Prostě si to pořád frčí.. není to sice takové jako na volnoběh, ale nezpomaluje to téměř vůbec.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
Člověče, to jsou bludy Na to snad ani nemá cenu reagovat. Chce to nastudovat znalosti fyziky ze základní školy Nic ve zlém, vím, že se specializuješ hlavně na výbavu interiérů v automobilech. RCenek Cibien píše:No, ten kdo uzavírá je na tom nejhůř . protoe ten vepředu si jede jak se mu zlíbí . A ty co jedou za ním a drí se ho, tak víc lapou na plyn a pak dobrďují. Jeli jsme teď na nějaký meeting do Brna. Tři auta . Stejný výrobce, motor, rok výroby. Vepředu byla spotřeba nejnií a zbylá dvě auta měla spotřebu o 1.2L větí.
Jinak vyřazovat u safrana je nesmysl, ne? Kdy motor běí na volnoběh, tak má větí spotřebu, ne kdy jedete z kopečka na pětku a dáte nohu z plynu. Nevím jak u těch starích motorů V6, ale ta V5 kdy jedu z kopce a sundám nohu z plynu, klesne mi spotřeba na "0.0L" . Je mi jasné, e to asi i tak něco ere, ale přilo mi to logické. Kdy jedu zkopečka, nepotřebuji tolik výkonu. Ba naopak, výkonu je přebytek, take motor nepotřebuje tolik pracovat. ´
A překvapuje mě, e motor to nezpomaluje. Take třeba brdění motorem nepřichází v úvahu.. Prostě si to pořád frčí.. není to sice takové jako na volnoběh, ale nezpomaluje to téměř vůbec.
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1228
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
musim říct, že mám stejnou zkušenost jak píše čeněk, ohledně té spotřeby posledního , nebo zkrátka každýho kdo nejede první, jak jedem někam na akci a nejedu první nebo ten první nejede na tempomat tak jde spotřeba nahoru, jinak co se týká tý spotřeby z kopce na 0.0L tak to je jasný pokud máš otáčky motoru nad cca 1200ot/min a nohu z plynu tak ECU zavře přívod benzinu a spotřeba je tudíž nulová.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 640
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
ne ted vazne: treba s tim ze kdyz jedes za nejakym autem a musis se podrizovat jeho stylu jizdy tak mas vetsi spotrebu samozrejme souhlasim..
s tim ze se zarazenou petkou z kopce mam nulovou spotrebu taky souhlasim(opravdu totalne nulovou, diky skrtici klapce jak psal jakub,kdyztak si najdi topic "jizda z kopce").. ale nesouhlasim s tim ze je blbost vyrazovat, nekterej kopec neni tak prudkej abych z nej mohl jet se zarazenou petkou pac by me to prilis spomalilo a pach bych nekolikanasobek usetrenyho benzinu spalil pri akceleraci na puvodni rychlost, chce to mit odhad a jizdu se zarazenym kvaltem vhodne kombinovat s volnobehem a neznou praci s plynovym pedalem a pak dosahnes slusne spotreby:)
bzdeni motorem=jizda z kopce se zarazenym kvaltem
jo a nemas motor V5 ale R5, nebo mas snad dve rady valcu? a jak to mas rozdeleny? 3 a 2? nebo 4 a 1?
s tim ze se zarazenou petkou z kopce mam nulovou spotrebu taky souhlasim(opravdu totalne nulovou, diky skrtici klapce jak psal jakub,kdyztak si najdi topic "jizda z kopce").. ale nesouhlasim s tim ze je blbost vyrazovat, nekterej kopec neni tak prudkej abych z nej mohl jet se zarazenou petkou pac by me to prilis spomalilo a pach bych nekolikanasobek usetrenyho benzinu spalil pri akceleraci na puvodni rychlost, chce to mit odhad a jizdu se zarazenym kvaltem vhodne kombinovat s volnobehem a neznou praci s plynovym pedalem a pak dosahnes slusne spotreby:)
bzdeni motorem=jizda z kopce se zarazenym kvaltem
jo a nemas motor V5 ale R5, nebo mas snad dve rady valcu? a jak to mas rozdeleny? 3 a 2? nebo 4 a 1?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Souhlasím s Nevím. Zkus si někdy na dálnici vybrat vozidlo jedoucí konstantní rychlostí a s PC nastaveným na momentální spotřebu udržuj stejnou rychlost jako on ve vzdálenosti cca 150 m. Potom se přibliž na cca 10 m a opět udržuj stejnou rychlost. Ocitneš se v aerodynamickém stínu. Auto jedoucí před tebou narušuje odpor vzduchu, jenž musíš svým vozidlem překonávat. Můžeš to dělat pouze za někým ukázněným. Nejlépe koho znáš. Jedou-li takto vozidla delší dobu a konstantní rychlostí (kupříkladu mnou popisovaná cesta do Francie) výsledek nižší spotřeby je jistý. Momentální spotřeba Ti to porovnáním přesvědčivě ukáže. Největší rozdíl bude u vozidel, jež nemají s aerodynamikou nic společného. Autobusy, nákladní auta atd. Dobrým příkladem může být třeba peleton cyklistů. První jezdec v peletonu odevzdává nejvíce energie. Je to důvod, proč se cyklisté na prvním místě střídají.NeviM píše:asi protoze pises bludyCenek Cibien píše:No a proč tedy radovan píe, e píi bludy?
Pokud si dobře pamatuji, říkal si, že do té 750 budeš turba teprve instalovat. To už tam jsou ? Nepletu se ? Rjakub píše:musim říct, že mám stejnou zkušenost jak píše čeněk, ohledně té spotřeby posledního , nebo zkrátka každýho kdo nejede první, jak jedem někam na akci a nejedu první nebo ten první nejede na tempomat tak jde spotřeba nahoru, jinak co se týká tý spotřeby z kopce na 0.0L tak to je jasný pokud máš otáčky motoru nad cca 1200ot/min a nohu z plynu tak ECU zavře přívod benzinu a spotřeba je tudíž nulová.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 615
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
No, mám. Psal jsem, e přes Prahu (Z dejvic na opatov) jsem dosáhl spotřeby něco okolo 7 litrů. Ale tam se jede téměř pořád plynule a nikterak rychle. To je Strahovský tunel, Mrázovka, pak Zlíchovský tunel a jsi na jiní spojce...
Jinak označení V5 znamená valve5, ne? tedy alespoň tak je to uvedené například v brouře
Jinak co se té jízdy týče, je to znát, kdy jedu třeba za autobusem. Při jízdě za osobákem ničeho nic nepozoruji. A jezdit za někým 10m po dálnici? To bych neudělal ani za někým koho znám, protoe nikdy neví, co se stane. Take nechte tyto chudomyslné výmysly raději stranou. Chytne se nějaký neználek jako já a netěstí bude tu...
Jinak označení V5 znamená valve5, ne? tedy alespoň tak je to uvedené například v brouře
Jinak co se té jízdy týče, je to znát, kdy jedu třeba za autobusem. Při jízdě za osobákem ničeho nic nepozoruji. A jezdit za někým 10m po dálnici? To bych neudělal ani za někým koho znám, protoe nikdy neví, co se stane. Take nechte tyto chudomyslné výmysly raději stranou. Chytne se nějaký neználek jako já a netěstí bude tu...
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 615
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Na tvém místě bych tie mlčelNeviM píše:asi protoze pises bludyCenek Cibien píše:No a proč tedy radovan píe, e píi bludy?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Čendo, to V (zpravidla velké písmeno) a nějaký číslo znamená, že jednotlivé řady válců jsou otevřeny do písmene "vé", v češtině je skvělou nápovědou slovo vidlicový
valve = ventil a je užíváno buď celý slovo (běžně bývalo v 90.letech k vidění tovární označení 16valve), nebo za číslem udávajícím počet ventilů malý v 16v, 20v, 24v..
Ten Tvůj 5-tiválec je řadový, takže R5.
valve = ventil a je užíváno buď celý slovo (běžně bývalo v 90.letech k vidění tovární označení 16valve), nebo za číslem udávajícím počet ventilů malý v 16v, 20v, 24v..
Ten Tvůj 5-tiválec je řadový, takže R5.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1228
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
v 750 turba už jsou, ale svezu se až na jaře, co se týče tý spotřeba tak samozřejmě když pojedeš na dálnici v pytli za někym tak klesá, já měl spíš na mysli okresky kdy jedem třeba od nás do hradce a pak to skutečně leze nahoru.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
-
- Experienced member
- Příspěvky: 615
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Aha, take nevěřit vdy vemu, co se píe
Jinak teď mi docvaklo, e válec je czlinder a ne valve
take by nemělo být napsáno V5 20V, ale R5 20V, je to tak?
Jinak teď mi docvaklo, e válec je czlinder a ne valve
take by nemělo být napsáno V5 20V, ale R5 20V, je to tak?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
nojo... ten mě zabije. ale řikal že u toho V5 to neznamená jako že do V ale Válců 5 samozřejmě né česky ...Cenek Cibien píše:Jo, take panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, e to nevím a sám to vokecávářepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 640
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
řepa píše:nojo... ten mě zabije. ale řikal že u toho V5 to neznamená jako že do V ale Válců 5 samozřejmě né česky ...Cenek Cibien píše:Jo, take panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, e to nevím a sám to vokecávářepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
robine robine.. ja jsem ti rikal ze V by se melo psat jen u vidlicovejch motoru, ale spousta lidi je schopna napsat V1 mozna jsem ti to nevysvetlil dost jasne, ale koho ma porad bavit odpovidat na priblble dotazy malyho brachy
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
nojo ty vokecávko.. a koho baví starší brácha...NeviM píše:řepa píše:nojo... ten mě zabije. ale řikal že u toho V5 to neznamená jako že do V ale Válců 5 samozřejmě né česky ...Cenek Cibien píše:Jo, take panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, e to nevím a sám to vokecávářepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
robine robine.. ja jsem ti rikal ze V by se melo psat jen u vidlicovejch motoru, ale spousta lidi je schopna napsat V1 mozna jsem ti to nevysvetlil dost jasne, ale koho ma porad bavit odpovidat na priblble dotazy malyho brachy
-
- Experienced member
- Příspěvky: 615
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
řepa píše:nojo ty vokecávko.. a koho baví starší brácha...NeviM píše:řepa píše:nojo... ten mě zabije. ale řikal že u toho V5 to neznamená jako že do V ale Válců 5 samozřejmě né česky ...Cenek Cibien píše:Jo, take panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, e to nevím a sám to vokecávářepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
robine robine.. ja jsem ti rikal ze V by se melo psat jen u vidlicovejch motoru, ale spousta lidi je schopna napsat V1 mozna jsem ti to nevysvetlil dost jasne, ale koho ma porad bavit odpovidat na priblble dotazy malyho brachy
No, podle toho co jsem slyel já, tak to říkal Robin, e to nemá být V5 . nebyl si ale jistý, tak se el zeptat starího bratra Michala , který to celé okecal, páč taky věděl prd...
Take nasedni do svého a zpytuj své svědomí...
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv pro 08, 2005 19:34
- Bydliště: Zvolen-SK
Páni sledujem diskusiju o tej spotrebe,kolko komu ukazuje palubný pocitač spotreby.Ja na Mojej R-5 GTL 1300 r.v. 1978,mám nabehnuté 238000km,som na to išiel"od lesa".Počkal som az mi vyšla nadrž nalial som s kanistra 5 litrov a jazdil do sucha.Na trase Nitra-Zvolen to jest 103km,som to vyskušal viackrat.Vyslo mi to na 5 litrov v priemere 115km a to som nešiel nejak pomaly a je to fakticky stále stúpanie.Takže ja ak mám v nadrži 5litrov tak z Nitry domov pridem.
Ked auto tak Renault-to je auto ako víno-čím staršie,tým lepšie.
R-5 GTL 1300ccm r.v.1978
R-5 GTL 1300ccm r.v.1978
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host