Jakou nejnižší spotřebu jste docílili ?

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Jakou nejnižší spotřebu jste docílili ?

Příspěvek od Radovan » sob pro 24, 2005 07:31

Jel jsem v létě v sobotu večer po opuštěných silnicích s napůl zatíženým Meganem Grandtour 1,5 dci, 100 k, najeto 18 tis km. Směr z Českomoravské vysočiny do Prahy po okresních silnicích. (uvádím kvůli převýšení) Holky mi usnuli, já nikam nespěchal a tak mne to napadlo. Sledoval jsem momentální spotřebu a jakmile překonala po rovině 2 l, dával jsem nohu z plynu. Správnost funkce palubního počítače jsem ověřoval několikrát výpočtem při dokankování plné nádrže. Asi mi nebudete věřit, ale na úseku dlouhém 156 km mi vyšel průměr 2,6l/100km při průměrné rychlosti 67,7 km. Nikde jsem nemusel zastavit. Motor s kopce nelze vypnout. Kde to bylo možné, jel jsem na neutrál. Jízda to rozhodně nebyla příjemná. Dvě a půl hodiny usilovně hlídat plynový pedál ...

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1077
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » sob pro 24, 2005 08:58

Já mám 3,9 l/100 u Škody 105. Trasa Mníšek pod Brdy-Liberec.

Ivan

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 640
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou nejnižší spotřebu jste docílili ?

Příspěvek od NeviM » sob pro 24, 2005 10:38

Radovan píše:Jel jsem v létě v sobotu večer po opuštěných silnicích s napůl zatíženým Meganem Grandtour 1,5 dci, 100 k, najeto 18 tis km. Směr z Českomoravské vysočiny do Prahy po okresních silnicích. (uvádím kvůli převýšení) Holky mi usnuli, já nikam nespěchal a tak mne to napadlo. Sledoval jsem momentální spotřebu a jakmile překonala po rovině 2 l, dával jsem nohu z plynu. Správnost funkce palubního počítače jsem ověřoval několikrát výpočtem při dokankování plné nádrže. Asi mi nebudete věřit, ale na úseku dlouhém 156 km mi vyšel průměr 2,6l/100km při průměrné rychlosti 67,7 km. Nikde jsem nemusel zastavit. Motor s kopce nelze vypnout. Kde to bylo možné, jel jsem na neutrál. Jízda to rozhodně nebyla příjemná. Dvě a půl hodiny usilovně hlídat plynový pedál ...
ja ti to verim, tata jednou jel se safranem v6i asi 35km dlouhou trasu (cesta na chalupu) za 5.6l/100 jinak ja jsem jel Kutna Hora-Rozvadov-Kutna Hora, skoro cely po dalnici, obcas sem si to prislapl i k dvoum kilum, za 7,2 s tim samym autem
A kolik jsi mel radovane nejmensi spotrebu u biturba?:)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Re: Jakou nejnižší spotřebu jste docílili ?

Příspěvek od Radovan » sob pro 24, 2005 15:06

ja ti to verim, tata jednou jel se safranem v6i asi 35km dlouhou trasu (cesta na chalupu) za 5.6l/100 jinak ja jsem jel Kutna Hora-Rozvadov-Kutna Hora, skoro cely po dalnici, obcas sem si to prislapl i k dvoum kilum, za 7,2 s tim samym autem
A kolik jsi mel radovane nejmensi spotrebu u biturba?:)[/quote]

Nezkoušel jsem nejnižší spotřebu u biturba, ale uzavíral jsem kolonu aut s kamarády při cestě do Francie (Meribel). Vepředu jel kámoš s Pasatem 1,8 T a striktně dodržoval rychlostní limity. Přiznám se, že jsem celou cestu na spotřebu trochu myslel. Z kopce jsem vyhazoval a využíval setrvačnosti k dojezdům. Před horami po ujetí cca 1 100 km mi vyšla průměrná spotřeba dle počítadla pěkných 9,8l/100km. Pasat měl 8,9l/100 km. Nutno ovšem podotknout, že jsem mu přidělil mojí truhlu na střechu.
V Meribelu po všech těch stoupáních mi vyrostl po asi 40 km průměr na 10,1l/100 km. Mám pocit, že mi biturbo ukazovalo na rovině při ustálené rychlosti 80 km/hod 6,9 l/100 km. Dostat se s ním na hodnoty Tebou uváděné si nedokážu představit. Ta čtyřkolka klade prostě větší odpory. Možná by něco zmohlo i palivo. Jezdil jsem na Normal 95.
S R5 GTT v smíšeném provozu za dodržování r. limitů Opava Praha 5,6 l/100 km. R

MDN
Experienced member
Příspěvky: 615
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » úte pro 27, 2005 12:01

No, ten kdo uzavírá je na tom nejhůř . protože ten vepředu si jede jak se mu zlíbí . A ty co jedou za ním a drží se ho, tak víc šlapou na plyn a pak dobržďují. Jeli jsme teď na nějaký meeting do Brna. Tři auta . Stejný výrobce, motor, rok výroby. Vepředu byla spotřeba nejnižší a zbylá dvě auta měla spotřebu o 1.2L větší.

Jinak vyřazovat u safrana je nesmysl, ne? Když motor běží na volnoběh, tak má větší spotřebu, než když jedete z kopečka na pětku a dáte nohu z plynu. Nevím jak u těch starších motorů V6, ale ta V5 když jedu z kopce a sundám nohu z plynu, klesne mi spotřeba na "0.0L" . Je mi jasné, že to asi i tak něco žere, ale přišlo mi to logické. Když jedu zkopečka, nepotřebuji tolik výkonu. Ba naopak, výkonu je přebytek, takže motor nepotřebuje tolik pracovat. ´

A překvapuje mě, že motor to nezpomaluje. Takže třeba brždění motorem nepřichází v úvahu.. Prostě si to pořád frčí.. není to sice takové jako na volnoběh, ale nezpomaluje to téměř vůbec.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Příspěvek od Radovan » úte pro 27, 2005 20:56

Cenek Cibien píše:No, ten kdo uzavírá je na tom nejhůř . protože ten vepředu si jede jak se mu zlíbí . A ty co jedou za ním a drží se ho, tak víc šlapou na plyn a pak dobržďují. Jeli jsme teď na nějaký meeting do Brna. Tři auta . Stejný výrobce, motor, rok výroby. Vepředu byla spotřeba nejnižší a zbylá dvě auta měla spotřebu o 1.2L větší.

Jinak vyřazovat u safrana je nesmysl, ne? Když motor běží na volnoběh, tak má větší spotřebu, než když jedete z kopečka na pětku a dáte nohu z plynu. Nevím jak u těch starších motorů V6, ale ta V5 když jedu z kopce a sundám nohu z plynu, klesne mi spotřeba na "0.0L" . Je mi jasné, že to asi i tak něco žere, ale přišlo mi to logické. Když jedu zkopečka, nepotřebuji tolik výkonu. Ba naopak, výkonu je přebytek, takže motor nepotřebuje tolik pracovat. ´

A překvapuje mě, že motor to nezpomaluje. Takže třeba brždění motorem nepřichází v úvahu.. Prostě si to pořád frčí.. není to sice takové jako na volnoběh, ale nezpomaluje to téměř vůbec.
Člověče, to jsou bludy :D Na to snad ani nemá cenu reagovat. Chce to nastudovat znalosti fyziky ze základní školy :D Nic ve zlém, vím, že se specializuješ hlavně na výbavu interiérů v automobilech. R

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1228
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » stř pro 28, 2005 09:01

musim říct, že mám stejnou zkušenost jak píše čeněk, ohledně té spotřeby posledního , nebo zkrátka každýho kdo nejede první, jak jedem někam na akci a nejedu první nebo ten první nejede na tempomat tak jde spotřeba nahoru, jinak co se týká tý spotřeby z kopce na 0.0L tak to je jasný pokud máš otáčky motoru nad cca 1200ot/min a nohu z plynu tak ECU zavře přívod benzinu a spotřeba je tudíž nulová.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

MDN
Experienced member
Příspěvky: 615
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » stř pro 28, 2005 15:16

No a proč tedy radovan píše, že píši bludy?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 640
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » stř pro 28, 2005 19:57

Cenek Cibien píše:No a proč tedy radovan píše, že píši bludy?
asi protoze pises bludy 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 640
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » stř pro 28, 2005 20:15

ne ted vazne: treba s tim ze kdyz jedes za nejakym autem a musis se podrizovat jeho stylu jizdy tak mas vetsi spotrebu samozrejme souhlasim..
s tim ze se zarazenou petkou z kopce mam nulovou spotrebu taky souhlasim(opravdu totalne nulovou, diky skrtici klapce jak psal jakub,kdyztak si najdi topic "jizda z kopce").. ale nesouhlasim s tim ze je blbost vyrazovat, nekterej kopec neni tak prudkej abych z nej mohl jet se zarazenou petkou pac by me to prilis spomalilo a pach bych nekolikanasobek usetrenyho benzinu spalil pri akceleraci na puvodni rychlost, chce to mit odhad a jizdu se zarazenym kvaltem vhodne kombinovat s volnobehem a neznou praci s plynovym pedalem a pak dosahnes slusne spotreby:)
bzdeni motorem=jizda z kopce se zarazenym kvaltem
jo a nemas motor V5 ale R5, nebo mas snad dve rady valcu? a jak to mas rozdeleny? 3 a 2? nebo 4 a 1? :ola:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Příspěvek od Radovan » stř pro 28, 2005 21:04

NeviM píše:
Cenek Cibien píše:No a proč tedy radovan píše, že píši bludy?
asi protoze pises bludy 8)
Souhlasím s Nevím. Zkus si někdy na dálnici vybrat vozidlo jedoucí konstantní rychlostí a s PC nastaveným na momentální spotřebu udržuj stejnou rychlost jako on ve vzdálenosti cca 150 m. Potom se přibliž na cca 10 m a opět udržuj stejnou rychlost. Ocitneš se v aerodynamickém stínu. Auto jedoucí před tebou narušuje odpor vzduchu, jenž musíš svým vozidlem překonávat. Můžeš to dělat pouze za někým ukázněným. Nejlépe koho znáš. Jedou-li takto vozidla delší dobu a konstantní rychlostí (kupříkladu mnou popisovaná cesta do Francie) výsledek nižší spotřeby je jistý. Momentální spotřeba Ti to porovnáním přesvědčivě ukáže. Největší rozdíl bude u vozidel, jež nemají s aerodynamikou nic společného. Autobusy, nákladní auta atd. Dobrým příkladem může být třeba peleton cyklistů. První jezdec v peletonu odevzdává nejvíce energie. Je to důvod, proč se cyklisté na prvním místě střídají.

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Příspěvek od Radovan » stř pro 28, 2005 21:10

Cenek Cibien píše:No a proč tedy radovan píše, že píši bludy?
Čeňku, pokusil jsi se někdy o dosažení nízké spotřeby - máš nějaký údaj ? R

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Příspěvek od Radovan » stř pro 28, 2005 22:21

jakub píše:musim říct, že mám stejnou zkušenost jak píše čeněk, ohledně té spotřeby posledního , nebo zkrátka každýho kdo nejede první, jak jedem někam na akci a nejedu první nebo ten první nejede na tempomat tak jde spotřeba nahoru, jinak co se týká tý spotřeby z kopce na 0.0L tak to je jasný pokud máš otáčky motoru nad cca 1200ot/min a nohu z plynu tak ECU zavře přívod benzinu a spotřeba je tudíž nulová.
Pokud si dobře pamatuji, říkal si, že do té 750 budeš turba teprve instalovat. To už tam jsou ? Nepletu se ? R

MDN
Experienced member
Příspěvky: 615
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » stř pro 28, 2005 22:30

No, mám. Psal jsem, že přes Prahu (Z dejvic na opatov) jsem dosáhl spotřeby něco okolo 7 litrů. Ale tam se jede téměř pořád plynule a nikterak rychle. To je Strahovský tunel, Mrázovka, pak Zlíchovský tunel a jsi na jižní spojce...

Jinak označení V5 znamená valve5, ne? tedy alespoň tak je to uvedené například v brožuře :)

Jinak co se té jízdy týče, je to znát, když jedu třeba za autobusem. Při jízdě za osobákem ničehož nic nepozoruji. A jezdit za někým 10m po dálnici? To bych neudělal ani za někým koho znám, protože nikdy nevíš, co se stane. Takže nechte tyto chudomyslné výmysly raději stranou. Chytne se nějaký neználek jako já a neštěstí bude tu...
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

MDN
Experienced member
Příspěvky: 615
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » stř pro 28, 2005 22:31

NeviM píše:
Cenek Cibien píše:No a proč tedy radovan píše, že píši bludy?
asi protoze pises bludy 8)
Na tvém místě bych tiše mlčel :D
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř pro 28, 2005 23:02

Čendo, to V (zpravidla velké písmeno) a nějaký číslo znamená, že jednotlivé řady válců jsou otevřeny do písmene "vé", v češtině je skvělou nápovědou slovo vidlicový :)
valve = ventil a je užíváno buď celý slovo (běžně bývalo v 90.letech k vidění tovární označení 16valve), nebo za číslem udávajícím počet ventilů malý v :arrow: 16v, 20v, 24v..

Ten Tvůj 5-tiválec je řadový, takže R5.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1228
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » čtv pro 29, 2005 08:11

v 750 turba už jsou, ale svezu se až na jaře, co se týče tý spotřeba tak samozřejmě když pojedeš na dálnici v pytli za někym tak klesá, já měl spíš na mysli okresky kdy jedem třeba od nás do hradce a pak to skutečně leze nahoru.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

MDN
Experienced member
Příspěvky: 615
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » čtv pro 29, 2005 10:22

Aha, takže nevěřit vždy všemu, co se píše :)

Jinak teď mi docvaklo, že válec je czlinder a ne valve :roll:

takže by nemělo být napsáno V5 20V, ale R5 20V, je to tak?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » čtv pro 29, 2005 10:32

já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.

MDN
Experienced member
Příspěvky: 615
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » čtv pro 29, 2005 12:33

řepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
Jo, takže panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, že to nevím a sám to vokecává :)

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » čtv pro 29, 2005 14:01

Cenek Cibien píše:
řepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
Jo, takže panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, že to nevím a sám to vokecává :)
nojo... ten mě zabije. :) ale řikal že u toho V5 to neznamená jako že do V ale Válců 5 samozřejmě né česky :) ...

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 640
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » čtv pro 29, 2005 14:56

řepa píše:
Cenek Cibien píše:
řepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
Jo, takže panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, že to nevím a sám to vokecává :)
nojo... ten mě zabije. :) ale řikal že u toho V5 to neznamená jako že do V ale Válců 5 samozřejmě né česky :) ...

:boxe: robine robine.. ja jsem ti rikal ze V by se melo psat jen u vidlicovejch motoru, ale spousta lidi je schopna napsat V1 :) mozna jsem ti to nevysvetlil dost jasne, ale koho ma porad bavit odpovidat na priblble dotazy malyho brachy :kc:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » čtv pro 29, 2005 15:43

NeviM píše:
řepa píše:
Cenek Cibien píše:
řepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
Jo, takže panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, že to nevím a sám to vokecává :)
nojo... ten mě zabije. :) ale řikal že u toho V5 to neznamená jako že do V ale Válců 5 samozřejmě né česky :) ...

:boxe: robine robine.. ja jsem ti rikal ze V by se melo psat jen u vidlicovejch motoru, ale spousta lidi je schopna napsat V1 :) mozna jsem ti to nevysvetlil dost jasne, ale koho ma porad bavit odpovidat na priblble dotazy malyho brachy :kc:
nojo ty vokecávko.. a koho baví starší brácha... :ubistvo: :D

MDN
Experienced member
Příspěvky: 615
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pát pro 30, 2005 11:03

řepa píše:
NeviM píše:
řepa píše:
Cenek Cibien píše:
řepa píše:já si taky furt rikal proč píšeš V5 kdyz ten tvůj pětiválec neni přece do V tak sem se zeptal bráchy a von to nejak vokecal ze tomu nerozumim a tak... tak uz to vim.
Jo, takže panáček to také nevěděl.. A to na mě pořád machroval, jakej jsem moula, že to nevím a sám to vokecává :)
nojo... ten mě zabije. :) ale řikal že u toho V5 to neznamená jako že do V ale Válců 5 samozřejmě né česky :) ...

:boxe: robine robine.. ja jsem ti rikal ze V by se melo psat jen u vidlicovejch motoru, ale spousta lidi je schopna napsat V1 :) mozna jsem ti to nevysvetlil dost jasne, ale koho ma porad bavit odpovidat na priblble dotazy malyho brachy :kc:
nojo ty vokecávko.. a koho baví starší brácha... :ubistvo: :D



No, podle toho co jsem slyšel já, tak to říkal Robin, že to nemá být V5 . nebyl si ale jistý, tak se šel zeptat staršího bratra Michala , který to celé okecal, páč taky věděl prd...

Takže nasedni do svého :kngt: a zpytuj své svědomí...

Juraj Mlynar
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: čtv pro 08, 2005 19:34
Bydliště: Zvolen-SK

Příspěvek od Juraj Mlynar » čtv led 05, 2006 23:40

Páni sledujem diskusiju o tej spotrebe,kolko komu ukazuje palubný pocitač spotreby.Ja na Mojej R-5 GTL 1300 r.v. 1978,mám nabehnuté 238000km,som na to išiel"od lesa".Počkal som az mi vyšla nadrž :roll: nalial som s kanistra 5 litrov :vul6: a jazdil do sucha.Na trase Nitra-Zvolen to jest 103km,som to vyskušal viackrat.Vyslo mi to na 5 litrov v priemere 115km a to som nešiel nejak pomaly a je to fakticky stále stúpanie.Takže ja ak mám v nadrži 5litrov tak z Nitry domov pridem. :lol:
Ked auto tak Renault-to je auto ako víno-čím staršie,tým lepšie.

R-5 GTL 1300ccm r.v.1978

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host