Ještě, že si wecku nikdo nechce dát jako chod.
O testech na auto.cz si myslím svoje. I když ten test byl v časáku, určitě je to totéž přes kopírák. Ta auta nelze moc srovnávat, Octavia je technologicky dál, navíc nabízí spoustu motorů a převodovek, Fluence je pohodlnější a rozměrově větší, ale jen ve 3 verzích a cenově se to nikde nepotkává...
Ale nedá mi to a trochu okomentuji ty testy na auto.cz :
V prvním testu vychválili do nebe Ceed a s jeho naprosto skvělým motorem 1.4 který má vrchol krouťáku u 5000rpm.
Že to nejede a když se chce, ať to jede, musí se točit a žere jako kráva.
V druhém testu ho srovnali s Octávií a prohlásili jeho podvozek oproti OCT II za plavný, houpavý a řízení nepřesné.
Že je Ceed trvdý jako zkur..syn a pro běžné ježdění skoro nepoužitelný a oproti Octavii podstatně ale podstatně tvrdší a odporný jim vůbec nevadilo. Jsem si jistý, že autor s těmi auty nejel nebo dostal článek předepsaný k autorizaci.
Pak porovnávali starý Ceed s novým Ceedem, který má stejný motor, ale krouťák posazený níž a neopomněli citovat svoji původní recenzi s tím, že nový motor má menší výkon a krouťák níž, ale jede lépe.
Tím je potvrzeno to, co již dávno vím...
Co se týče Škodovky, vyhrává v každém testu úplně ze vším.
Testy jsou zcela neobjektivní, záměrně je zcela opomíjeno pohodlí, bezpečnost, šířka interiéru v místě kolen řidiče, velikost zasklení, hlučnost motorů, ...zkrátka vždy se najde parametr, pro který je Škoda vyzdvižena - u TDI PD contra dCi, TDCI, JTD, HDI je to vždy spotřeba, hlučnost je jen jakoby okrajem zmíněna s poznámkou, že díky dobrému odhlučnění je projev PD jen mírně hlučnější...
U Fabie II je opomíjena šířka a vyzdvižena výška, jako by mi k něčemu bylo 15cm nad hlavou....
a tak dále...
Jsou to ..uji a banda zkorumpovaných e-novivnářů, jejich testům nevěřím ani zbla .
Je jasné, že auto.cz je financováno MB a KIA. U ostatních automobilek jsem kupodivu podobné zásadní prohřešky nezazanamenal.
Co se táče Renaultu, líbil se mi nápaditě napsaný test L III, v ostatních pořád omílají to samé - řazení, řízení, podvozek...je to jako přes kopírák, bez nápadu. Ne že by to nebyla pravda, ale bez nápadu.
Nejsem zatvrzelý vyznavač Renaultu, jen mám rád, když se věci nazývají pravými jmény...což se tady neděje.
wecka