Pomáhat a chránit
Moderátor: Moderators General
Re: Pomáhat a chránit
Kdyby nedelali nic, pindali by zas jini, pravda, ale urcite ne ja .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17182
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Pomáhat a chránit
Mi spíš vadí ten populismus. Aby dav tleskal, že se teda něco dělá, tak se řekne, že deset mrtvých je moc a posílí se teda hlídky. Problém je, že se to jen řekne, ale včera těch hlídek moc nebylo. Ale zase aby to bylo vidět, nasadí se to na řidiče, kteří jedou ráno do práce. A protože minulý víkend to bylo 8 mrtvých, ne, tento víkend 10, tak je zřejmé, že by se mělo dělat spíš něco o víkendech a ne v pondělí ráno, kdy se každý snaží dojet do práce. A oni kontrolujou zbytkový alkohol a berou jedno auto za druhým. Ale kde byli během toho víkendu?
Ano, někdo řekne, že většina nehod je způsobena v sobotu v noci, mladými nevyježděnými, posilněnými ... A proč teda policie neudělá to, že neobchází v sobotu v noci diskotéky a třeba při odjezdu nedá dýchnout? Klidně všem ... Nebo nerozestaví aspoň makety (v neděli ráno to zase uklidím).
Můžeme se o tom bavit, ale dokud se nezačne něco dělat, tak to bude pořád stejné. A právě v tom je ten populismus, řekne se, že během víkendu bylo 10 mrtvých a tak teda v pondělí pojedeme všechny potrestat. Kolik mrtvých bude teď o víkendu?
Ano, někdo řekne, že většina nehod je způsobena v sobotu v noci, mladými nevyježděnými, posilněnými ... A proč teda policie neudělá to, že neobchází v sobotu v noci diskotéky a třeba při odjezdu nedá dýchnout? Klidně všem ... Nebo nerozestaví aspoň makety (v neděli ráno to zase uklidím).
Můžeme se o tom bavit, ale dokud se nezačne něco dělat, tak to bude pořád stejné. A právě v tom je ten populismus, řekne se, že během víkendu bylo 10 mrtvých a tak teda v pondělí pojedeme všechny potrestat. Kolik mrtvých bude teď o víkendu?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Pomáhat a chránit
Též povinná vojenská služba by trochu umravnila mysl puberťáků a vybudoval respekt ke společnosti a jednotlivcům.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17182
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Pomáhat a chránit
A to má aspekt výchovy přebírat stát? To bychom pak mohli rovnou založit výchovné tábory.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Pomáhat a chránit
Šikanou a ukázkou nadvládí?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Pomáhat a chránit
kotasekh, všade nebol šikan a autority sa treba naučiť rešpektovať, nehovorím uznávať a modliť sa k nim, ale jednoducho vzájomný rešpekt.
Niekde na vojne, ako napr. aj v Brezne sme makali do posledného dňa, nakoľko sme cvičili na jedno medzinárodné veľké cvičenie a ukážku na Lešti, ktoré bývalo raz za X rokov. Ja, keď som to mal menej ako 7 dní do civilu, tak namiesto fajčenia na posteli som sa v noci zakopával v horách na lešti a pripravoval svoj komplet 9K111 na odpálenie 2 striel 9M113 na tanky...
Som rád, že mi bolo dovolené niečo také vživote zažiť... a odpáliť si takpovediac dve škody 120L /toľko stála 1 strela/
Sme ale už OT...
Niekde na vojne, ako napr. aj v Brezne sme makali do posledného dňa, nakoľko sme cvičili na jedno medzinárodné veľké cvičenie a ukážku na Lešti, ktoré bývalo raz za X rokov. Ja, keď som to mal menej ako 7 dní do civilu, tak namiesto fajčenia na posteli som sa v noci zakopával v horách na lešti a pripravoval svoj komplet 9K111 na odpálenie 2 striel 9M113 na tanky...
Som rád, že mi bolo dovolené niečo také vživote zažiť... a odpáliť si takpovediac dve škody 120L /toľko stála 1 strela/
Sme ale už OT...
Renault Thalia 1.2 16V 55kW Authentique, 3/2012
Re: Pomáhat a chránit
Verim ze nebyla vsude, ale byla a né malo. Me respekt naucili rodice a lide kolem me, nepotreboval jsem vojnu, kde se mohlo stat, ze by se na me vyradil nejaky blbec, co dostal moc a ja bych z toho mel dozivotni trauma. Kdyz jsem studoval stredni, intr mel rezim velmi podobny vojenskemu, i co se tyka sikany starsimi. Dost jsem se tam naucil, ale uz tenkrat jsem aktivne bojoval proti prehnane nadrazenosti a nesmyslnosti pozadavku vychovatele (napr. on chtel tricka do kominku, ja na raminko). Dodneska si ale pamatuju ten strach, kdy jsem se bal vyjit na chodbu, protoze jsem nevedel, ktery dobrak ze starsich rocniku si udela "srandu" a "postrasi me". Ano, jsem malo odolny proti sikane a vzdycky si me vybirali jako cil, i kdyz nejsem nejmensi, ale proste mam na to ksicht a male sebevedomi. Na vojne bych ja dopadl spatne. Nevratil bych se jako "chlap", ale jako "troska". A pokud si nekdo zazil krasnou vojnu, tak mu to vic nez zavidim, protoze pokud sedne kolektiv, musi to byt nadherne obdobi zivota, na ktere se dlouho vzpomina. Ale prosim vas, nenutte k tomu nikoho, ne vsichni jsou "pohodari" a hlavne ne vsichni potrebuji vojnu, aby byli "chlapi". Fuj fuj OT .
A trosku teda k tematu - v Odrach byl instalovan novy automaticky system usekoveho mereni. Samozrejme jsem to zjistil az v predvolani . Usekem jezdim pomalu, ale spechal jsem na nocni tak jsem to tam profrcel rychlosti 68kmh. Vyzva k uhrazeni urcene castky byla rovnou na 900kc, coz jsem odmitl. Pak tedy rovnou prikaz k uhrade, 2000 pokuta a 1000kc naklady. To jsem taky odmitl, podal jsem odpor. No pak teda ustni jednani. Na to jsem se pripravil snad dost, rekl jsem co jsem chtel, zeptal jsem se na co jsem chtel a hlavne se dozvedel zajimave veci . Uvidime jak to dopadne, uz je to dva tydny a furt se k tomu magistrat nevyjadril, v Opave minule padlo rozhodnuti o sprosteni obvineni do tri dnu, tady si davaji na cas. Co mi ale prislo divne - ptal jsem se, proc do toho useku bylo umisteno mereni. Odpovedi mi bylo to, ze jde o zvyseni bezpecnosti provozu na pozemni komunikaci. Zeptal jsem se tedy, jestli delali nejakou studii o nehodovosti na tom useku. Odpovedi mi bylo, ze nic takoveho nemaji a ani delat nemuseli. Ja si ale studii udelal a dosel jsem k zaveru, ze za poslednich cca 9 let nebyla v tom useku zpusobena ani jedna dopravni nehoda vlivem prekroceni maximalni rychlosti. Takze jak chcete zvysit bezpecnost provozu merenim rychlosti, kdyz rychlostí bylo zpusobeno 0% nehod? Opet "pomahat a chranit", hlavne ze jdou penize z pokut do obecniho rozpoctu .
A trosku teda k tematu - v Odrach byl instalovan novy automaticky system usekoveho mereni. Samozrejme jsem to zjistil az v predvolani . Usekem jezdim pomalu, ale spechal jsem na nocni tak jsem to tam profrcel rychlosti 68kmh. Vyzva k uhrazeni urcene castky byla rovnou na 900kc, coz jsem odmitl. Pak tedy rovnou prikaz k uhrade, 2000 pokuta a 1000kc naklady. To jsem taky odmitl, podal jsem odpor. No pak teda ustni jednani. Na to jsem se pripravil snad dost, rekl jsem co jsem chtel, zeptal jsem se na co jsem chtel a hlavne se dozvedel zajimave veci . Uvidime jak to dopadne, uz je to dva tydny a furt se k tomu magistrat nevyjadril, v Opave minule padlo rozhodnuti o sprosteni obvineni do tri dnu, tady si davaji na cas. Co mi ale prislo divne - ptal jsem se, proc do toho useku bylo umisteno mereni. Odpovedi mi bylo to, ze jde o zvyseni bezpecnosti provozu na pozemni komunikaci. Zeptal jsem se tedy, jestli delali nejakou studii o nehodovosti na tom useku. Odpovedi mi bylo, ze nic takoveho nemaji a ani delat nemuseli. Ja si ale studii udelal a dosel jsem k zaveru, ze za poslednich cca 9 let nebyla v tom useku zpusobena ani jedna dopravni nehoda vlivem prekroceni maximalni rychlosti. Takze jak chcete zvysit bezpecnost provozu merenim rychlosti, kdyz rychlostí bylo zpusobeno 0% nehod? Opet "pomahat a chranit", hlavne ze jdou penize z pokut do obecniho rozpoctu .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Pomáhat a chránit
... mimochodom neplatí aj u Vás v ČR také ustanovenie, že ak zaplatíš mám dojem do 10 dní pokutu vo výške 2/3 z celej sumy, považuje sa to, ako keby bola zaplatená celá suma.
U nás to platí, lenže nie každý o tom vie...
... takže pokutu máš s 33,3 % zľavou, to je lepšie ako v hypermarkete vo výpredaji
U nás to platí, lenže nie každý o tom vie...
... takže pokutu máš s 33,3 % zľavou, to je lepšie ako v hypermarkete vo výpredaji
Renault Thalia 1.2 16V 55kW Authentique, 3/2012
Re: Pomáhat a chránit
No to urcite neplati, u nas musis zaplatit do 14 dnu, jinak vymahani .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3163
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomáhat a chránit
Neví, kam to napsat, tak to pisnu sem
Dnes jsem jel do PlaneaElektra pro žárovku do sklepa. Ale z tech důvodů měli zavřeno. Trochu mě to natvalo. Při odjiždění z parkingu jsem hezky na sluníčku zbystřil policajty.
V duchu jsem si říkal:
"jó jó, vám je héj, už je konečně po dvou týdnech nad nulou a už lezete na sluníčko jak berušky sedmitečné" a celou dobu jsem na ně koukal i když jsem projižděl kolem nich, že jsem se až trochu zaklonil. No po ujetí cca 30ti metrů jsem v zrcátku zbystřil, že se rožly světla a auto je v pohybu. Jeli za mnou asi 300metrů až ke křižovatce ulic ČSL Armády a Revoluční, tam jsem odbočoval na hlavní do pravaa jel směr kruháč. Při míjení výjezdu z autobusáku zaply stopku a houkly na mě. Je tam taková pravotočivá jemná zatáčka, řekl jsem si, že tam stat nebudu a dělat překážku v provozu, tak jsem rukou parkrát zatočil kolečka a rozhodl se zastavit až za kruháčem na parkovišti od Alberta. Tam jsem zastavil, vyndal papíry a vystoupil z auta. Oni mezitím mě konečně dostihly a hned, že proč jsem se snažil ujet. Čuměl jsem jak puk a vysvětlil jim, že v zatačce nemíním stat, že v autě mám dítě a ženu a nechcu, aby někdo do mě zezadu ducnul a že myslím, že v zatáčce a před/za horizontem je zákaz stání. Začal mi oponovat, že kdyby jela sanitka, tak že jsem povinen jí umožnit průjezd. Na to jsem mu odpověděl, že kdyby jela sanitka, tak ji uhnu a ona projede dál během 3 sekund a že by na mě neblikala červenou stopkou-že jsem prostě podle svého svědomí a vědomí dojel na bezpečné místo k provedení silniční kontroly klidnou, bezpečnou a pomalou jizdou. Zase mi chtěl něco odpovědět, ale konečně se slova ujal druhý policista, který řekl, že to nebudeme dál řešit, že jestli si fouknu. Bezevšeho, klidně budu i lízat. Tak si mě prolustrovali a projeli můj ranní dech a pak pry naschledanou.
Na odkazu si koukněte, v kterých místech z nás chtěli tvořit překážku v provozu.
https://mapy.cz/zakladni?x=17.6956453&y ... ni&id=4532
PS: eště že nechtěli vidět lékarničku, žárovky a jiný povinný věci, uffffff. Minulý týden jsem z práce vozil dřevo a v kufru jsem měl jen bordel z třísek a pilin Ale to jsem si uvědomil až později, jak mě propustily
Dnes jsem jel do PlaneaElektra pro žárovku do sklepa. Ale z tech důvodů měli zavřeno. Trochu mě to natvalo. Při odjiždění z parkingu jsem hezky na sluníčku zbystřil policajty.
V duchu jsem si říkal:
"jó jó, vám je héj, už je konečně po dvou týdnech nad nulou a už lezete na sluníčko jak berušky sedmitečné" a celou dobu jsem na ně koukal i když jsem projižděl kolem nich, že jsem se až trochu zaklonil. No po ujetí cca 30ti metrů jsem v zrcátku zbystřil, že se rožly světla a auto je v pohybu. Jeli za mnou asi 300metrů až ke křižovatce ulic ČSL Armády a Revoluční, tam jsem odbočoval na hlavní do pravaa jel směr kruháč. Při míjení výjezdu z autobusáku zaply stopku a houkly na mě. Je tam taková pravotočivá jemná zatáčka, řekl jsem si, že tam stat nebudu a dělat překážku v provozu, tak jsem rukou parkrát zatočil kolečka a rozhodl se zastavit až za kruháčem na parkovišti od Alberta. Tam jsem zastavil, vyndal papíry a vystoupil z auta. Oni mezitím mě konečně dostihly a hned, že proč jsem se snažil ujet. Čuměl jsem jak puk a vysvětlil jim, že v zatačce nemíním stat, že v autě mám dítě a ženu a nechcu, aby někdo do mě zezadu ducnul a že myslím, že v zatáčce a před/za horizontem je zákaz stání. Začal mi oponovat, že kdyby jela sanitka, tak že jsem povinen jí umožnit průjezd. Na to jsem mu odpověděl, že kdyby jela sanitka, tak ji uhnu a ona projede dál během 3 sekund a že by na mě neblikala červenou stopkou-že jsem prostě podle svého svědomí a vědomí dojel na bezpečné místo k provedení silniční kontroly klidnou, bezpečnou a pomalou jizdou. Zase mi chtěl něco odpovědět, ale konečně se slova ujal druhý policista, který řekl, že to nebudeme dál řešit, že jestli si fouknu. Bezevšeho, klidně budu i lízat. Tak si mě prolustrovali a projeli můj ranní dech a pak pry naschledanou.
Na odkazu si koukněte, v kterých místech z nás chtěli tvořit překážku v provozu.
https://mapy.cz/zakladni?x=17.6956453&y ... ni&id=4532
PS: eště že nechtěli vidět lékarničku, žárovky a jiný povinný věci, uffffff. Minulý týden jsem z práce vozil dřevo a v kufru jsem měl jen bordel z třísek a pilin Ale to jsem si uvědomil až později, jak mě propustily
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Pomáhat a chránit
Jo, klasika, taky zastavuju az na rozumnem miste a rozhodne nerespektuji jejich pokyn k “okamzitemu” zastaveni v tom nejblbejsim moznem useku. Ja mam ale “imunitu”, takze po predstaveni se to vetsinou konci pozdravem a pokracovanim v jizde. Kdyby chteli treba povinnou vybavu, taky bych asi vravoral. Hever ani klice nemam, taktez rezervu. Lekarnicku na ukazovani jsem snad v tom aute nekde ztratil a lekarnicku na pouzivani jim nebudu ukazovat . Ale zase zarovky a pojistky bych nasel, to mam rozsypane po celem aute .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3163
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomáhat a chránit
Tak hever a nafouklou rezervu, klic na kola, kombinacky, 1,5 litrovou flasku chladici kapaliny a kapaliny do ostrikovacu, 500ml brzdovky to tam mam vzdycky pod tapecem v kufru. Jooo a jeste vestu ve dverich, skrabku a smetacek na okna mam i v lete pod sedackou ridice.
Jen vzdy bednu s vercajkem, lekarnou, zarovkama, trojuhelnikem a ostatnima kravinama vyndavam, kdyz chcu neco prevest.
Jen vzdy bednu s vercajkem, lekarnou, zarovkama, trojuhelnikem a ostatnima kravinama vyndavam, kdyz chcu neco prevest.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17182
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Pomáhat a chránit
Takhle se parkuje ... Hlavně když tam člověk zaparkuje s osobákem, tak je to za 500.
http://renaultclubimage.wz.cz/2018-04-27.jpg
http://renaultclubimage.wz.cz/2018-04-27_1.jpg
http://renaultclubimage.wz.cz/2018-04-27.jpg
http://renaultclubimage.wz.cz/2018-04-27_1.jpg
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Pomáhat a chránit
Ahoj, tak kolik z vás včera cálovalo?
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 838
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Re: Pomáhat a chránit
já včera nepotkal ani jednu hlídku, ale zato dnes jsem potka skrytou Octavii. A k tomu s jinou RZ než měla původně...
Ale s tímto souhlasím - tak jsem to včera zažil: https://www.youtube.com/watch?v=G0n4uwND9p4
Ale s tímto souhlasím - tak jsem to včera zažil: https://www.youtube.com/watch?v=G0n4uwND9p4
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Re: Pomáhat a chránit
Mě by hlavně zajímalo, kdy konečně začnou se stejnou urputností jako nás "motorový" prudit i kološlapy, pumpičkáře a cyklosr**če.
Protože jak vyleze sluníčko jsou silnice od rána do noci plný pomalu jedoucích magorů, co šněrujou jak já po deseti Plzních, neznaj základní předpisy jako je přednost zprava, na červenou stát, KOLA JEZDÍ VPRAVO A ZA SEBOU..... na osvětlení večer radši ani neupozorňuju... Jen za minulou sobotu kdy jsem vytáhnul choppera na 35km kolem baráku (a Karlštejna) bych při pouhym striktnim dodržování předpisů (pokud bych nemyslel na moje chromy a za jejich vypatlaný palice) měl na kontě dobře 5 sraženejch, nejspíš mrtvejch (340kg vs kolo) koloňů co spolejhali na jejich oblíbený "my jsme ti zranitelnější, my můžeme všechno a za všechno můžete vy"..
Policajti je "neviděj" ani když jedou po dvojicích nebo trojichích vedle sebe neosvětlený a v protisměru, protože úkol zněl jasně: "systematická kontrola motorových vozidel". A dost možná i proto, že na autě / motorce se "vždycky najde" něco, za co se dá vylepit větší flastr než se hádat s kološlapem že nemá odrazku. Přitom pravidla a sazby jsou papírově stejný, jen ta vůle chybí. Chce se mi zvracet.
.........
výše napsané NEplatí o slušných cyklistech, co ctí a dodržují předpisy. Vím že někde jsou, ale bohužel asi jezdí jinde než já.
Protože jak vyleze sluníčko jsou silnice od rána do noci plný pomalu jedoucích magorů, co šněrujou jak já po deseti Plzních, neznaj základní předpisy jako je přednost zprava, na červenou stát, KOLA JEZDÍ VPRAVO A ZA SEBOU..... na osvětlení večer radši ani neupozorňuju... Jen za minulou sobotu kdy jsem vytáhnul choppera na 35km kolem baráku (a Karlštejna) bych při pouhym striktnim dodržování předpisů (pokud bych nemyslel na moje chromy a za jejich vypatlaný palice) měl na kontě dobře 5 sraženejch, nejspíš mrtvejch (340kg vs kolo) koloňů co spolejhali na jejich oblíbený "my jsme ti zranitelnější, my můžeme všechno a za všechno můžete vy"..
Policajti je "neviděj" ani když jedou po dvojicích nebo trojichích vedle sebe neosvětlený a v protisměru, protože úkol zněl jasně: "systematická kontrola motorových vozidel". A dost možná i proto, že na autě / motorce se "vždycky najde" něco, za co se dá vylepit větší flastr než se hádat s kološlapem že nemá odrazku. Přitom pravidla a sazby jsou papírově stejný, jen ta vůle chybí. Chce se mi zvracet.
.........
výše napsané NEplatí o slušných cyklistech, co ctí a dodržují předpisy. Vím že někde jsou, ale bohužel asi jezdí jinde než já.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Pomáhat a chránit
Nekde bylo uvedene, ze do roku XY (nepamatuji si rok, ale nema to tak dlouho trvat) ma klesnout pocet smrtelnych urazu na cestách na nulu. Takze to chce spousty mereni kdy obce vybiraji pro soukrome firmy. Vsichni se vyboduji a pak bude klid, Ty, co presto usednout, tak zastrelit i se spolujezdcem. Z cest se udelaji cyklostezky a chodniky a problem vyresen.
Na dodrzovani rychlosti mam take kacirsky nazor.
K tomu sotu:
- dodrzovat maximalni rychlost, protoze kazde vozidlo musi byt zpusobile pro provoz a musi zvladat minimalne 50 a 90. Takze ne v beznem provozu 45, 80 a mene.
- dodrzovani maximalni rychlosti, protoze kazdy ridic musi mentalne a zdravotne splnovat podminky pro provoz na pozemnich komunikacich. Pokud mam strachm nebo je jinak indisponovany, nemam na ceste co delat. Zkusebni komisar nema pustit do provozu toho kdo nezna zakony a take ty, kteri jsou nedostatecne pripraveni. Nebavim se o vyjezdenosti za ruznych podminek.
Hlavne se mi nelepte na prde, kdyz predemnou jede nejaky dobrak, ktery se k vuli plne care, pripadne jeste znacce, ci prziprovozu predjet. To, ze mam od predemnou jedouciho specialisty dostatecny odestup, neni proto, aby jsi se mi tam rizikove narval, ale proto, abych lepe videl, co je pred nim, mohl se s predstihem prichystat a rozjet na predjizdeni. Hlavne mi zakon nariruje udrzovat dostatecny odestup, coz je asi polovina aktualni rychlosti v metrech.
Me se take na kupatku nejvice libi zadni partie, kdyz mi jiz dlouho ocumuje z blizka, tak jemne bliknu brzdovkama, pozor, nemenim rychlost, cimz nevybrzduji. Jsou zajimave reakce. Nektery upravi vzdalenost, spousta jich vsak nezareaguje, cimz je mi jasne, ze pouze na plny vpred, jinak z toho budu mit dvoumistne.
Na dodrzovani rychlosti mam take kacirsky nazor.
K tomu sotu:
- dodrzovat maximalni rychlost, protoze kazde vozidlo musi byt zpusobile pro provoz a musi zvladat minimalne 50 a 90. Takze ne v beznem provozu 45, 80 a mene.
- dodrzovani maximalni rychlosti, protoze kazdy ridic musi mentalne a zdravotne splnovat podminky pro provoz na pozemnich komunikacich. Pokud mam strachm nebo je jinak indisponovany, nemam na ceste co delat. Zkusebni komisar nema pustit do provozu toho kdo nezna zakony a take ty, kteri jsou nedostatecne pripraveni. Nebavim se o vyjezdenosti za ruznych podminek.
Hlavne se mi nelepte na prde, kdyz predemnou jede nejaky dobrak, ktery se k vuli plne care, pripadne jeste znacce, ci prziprovozu predjet. To, ze mam od predemnou jedouciho specialisty dostatecny odestup, neni proto, aby jsi se mi tam rizikove narval, ale proto, abych lepe videl, co je pred nim, mohl se s predstihem prichystat a rozjet na predjizdeni. Hlavne mi zakon nariruje udrzovat dostatecny odestup, coz je asi polovina aktualni rychlosti v metrech.
Me se take na kupatku nejvice libi zadni partie, kdyz mi jiz dlouho ocumuje z blizka, tak jemne bliknu brzdovkama, pozor, nemenim rychlost, cimz nevybrzduji. Jsou zajimave reakce. Nektery upravi vzdalenost, spousta jich vsak nezareaguje, cimz je mi jasne, ze pouze na plny vpred, jinak z toho budu mit dvoumistne.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17182
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Pomáhat a chránit
Ještě se starým autem jsem jel do kovošrotu a vzadu za sebou jsem měl naloženo cca 400kg železa. Jel jsem 40/70. Někdo to za mnou nevydržel, předjel mě a šlápl na brzdu. S tím nákladem to auto fakt brzdí jinak, jinak se to chová … Ne nadarmo se každý rok varuje, že se spěchá k moři. Ale přes rok každý jezdí sám, max. ve dvou, bez zátěže. Pak to každý navalí až po střechu co se vleze a prostě jede to jinak.
Kolikrát se mi po městě stane, v levém auto, v pravém cyklista uprostřed cesty, kousek dál přechod z obou stran chodci … V 50 se na to nedá všechno reagovat.
Taky si pamatuju na jednu situaci. Výjezd z obce, po cca 500m levotočivá zatáčka, dobře klopená, přehledná, dá se tam dobře předjíždět. Měl jsem studené auto, tak jsem to nechtěl hnát, bylo to ještě navíc v noci. Rozjíždím to dost zvolna z 60 km/h tak, aby spotřeba nešla přes 5 litrů. Měl jsem takhle vyzkoušeno, že za tou zatáčkou už pojedu 80 a sice na delším úseku, ale i na 90 se dostanu. Za mnou auto. Před zatáčkou mám asi 70, ten za mnou to nevydržel a začal předjíždět. Při vjezdu do zatáčky je za zatáčkou něco vidět. V dalším okamžiku rozpoznávám srny přímo na cestě a šlapu na brzdy. Ten co byl za mnou na to nestihl zareagovat a předjel mě o takových cca 20, 30 metrů. Já jsem zastavil v čas, u něj to skončilo srážkou se srnou.
Někdy je míň prostě víc.
A ještě jedna příhoda, když jsem se tak rozepsal. Čtyřproudovka začíná v obci, je tam semafor, čekali jsme na červenou. Vedle mě Golf, tak říkám, za 50 metrů obec končí, tak s ním podržím krok … Držím se Golfu za zadkem v pravém pruhu. Je tam trošku hlubší příkop. A úplně z ničeho nic, bez jakéhokoliv varování z toho příkopu vyskakuje srna přímo do pravého pruhu. Šlapu na brzdy, ale je blízko. Naštěstí se otáčí a skáče zpátky. Ale kdyby neskočila zpátky, neubrzdím to.
Kolikrát se mi po městě stane, v levém auto, v pravém cyklista uprostřed cesty, kousek dál přechod z obou stran chodci … V 50 se na to nedá všechno reagovat.
Taky si pamatuju na jednu situaci. Výjezd z obce, po cca 500m levotočivá zatáčka, dobře klopená, přehledná, dá se tam dobře předjíždět. Měl jsem studené auto, tak jsem to nechtěl hnát, bylo to ještě navíc v noci. Rozjíždím to dost zvolna z 60 km/h tak, aby spotřeba nešla přes 5 litrů. Měl jsem takhle vyzkoušeno, že za tou zatáčkou už pojedu 80 a sice na delším úseku, ale i na 90 se dostanu. Za mnou auto. Před zatáčkou mám asi 70, ten za mnou to nevydržel a začal předjíždět. Při vjezdu do zatáčky je za zatáčkou něco vidět. V dalším okamžiku rozpoznávám srny přímo na cestě a šlapu na brzdy. Ten co byl za mnou na to nestihl zareagovat a předjel mě o takových cca 20, 30 metrů. Já jsem zastavil v čas, u něj to skončilo srážkou se srnou.
Někdy je míň prostě víc.
A ještě jedna příhoda, když jsem se tak rozepsal. Čtyřproudovka začíná v obci, je tam semafor, čekali jsme na červenou. Vedle mě Golf, tak říkám, za 50 metrů obec končí, tak s ním podržím krok … Držím se Golfu za zadkem v pravém pruhu. Je tam trošku hlubší příkop. A úplně z ničeho nic, bez jakéhokoliv varování z toho příkopu vyskakuje srna přímo do pravého pruhu. Šlapu na brzdy, ale je blízko. Naštěstí se otáčí a skáče zpátky. Ale kdyby neskočila zpátky, neubrzdím to.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Pomáhat a chránit
Mám poznatek, jak spousta řidičů nerespektuje přenosné dopravní značení a doplácí na to. Situace mezi Vysokým Mýtem a Hrušovou, kde probíhá výměna obalovačky, je taková, že je provoz střídavě řízen světelnou signalizací a směr Mýto - Hrušová bez omezení, ale obráceně je je jízda povolena jen nad 3,5t a objížďka spodní místní komunikací IV. třídy. Před Hrušovou cedule jak hrom, že pro osobní vozy platí objízdná trasa a cca po 200m 3x umístěné zákazové značky B03b - zákaz vjezdu osobní vozidel. Samozřejmě 80% blbů jde dál a pak čuměj, že je vybírali 3 policejní auta najednou u BBQ Smokehouse. A naopak na té spodní objízdné silnici umístěná jednosměrka IP04b a na druhém konci zákazová značka B02. Samozřejmě zase kupa blbů v protisměru, jen aby se vyhnuli zácpě na světlech.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host