Renault 25

R25 V6 Turbo



Výroba modelu Renault 25 byla zahájena roku 1983. Tento model nahradil až doposud vyráběný model Renault 30. V roce 1988 prošla pětadvacítka inovací karoserie a v malé míře i interiéru. Výroba modelu R 25 byla ukončena roku 1992, kdy jej nahradil nový model Renault Safrane.

Renault 25 proslul zejména svým pohodlím a nabízenou výbavou, z níž za zmínku stojí např. mluvící kontrolní systém, který je schopen okamžitě informovat řidiče o potřebě doplnit náplně motoru, o tom že některé dveře nebo jiné části vozu nejsou uzavřeny a v neposlední řadě například i o takové detaily, jako které z brzdových světel nesvítí. Z další možné výbavy pak elektricky seřiditelné sedačky s pamětí a u posledních verzí i elektronicky řízený podvozek v závislosti na rychlosti a způsobu jízdy.


Viktor Kazda


Galerie


Interiér R25 Baccara R25 V6 Injection R25 V6 Turbo
R25 V6 Injection Střední konzole R25 Baccara R25 - hi-fi věž s ovládáním pod volantem
R25 - klimatizace R25 GTS


Karoserie
Délka [mm] 4713
Šířka [mm] 1806
Výška [mm] 1415
Nápravy
Přední [mm] 1496 - 1502
Zadní [mm] 1459 - 1474 - 1479
Rozvor [mm] 2718 - 2723
Motory
model vrtání [mm] obsah [ccm] výkon [kW] -
GTS 88x82 1995 74 -
GTX, TX 88x89 2165 79-91 -
TI TXE 88x82 1995 99 -
GTD 86x89 2068 46 Diesel
Turbo D 86x89 2068 63 Turbodiesel
V6i 88x73 2664 104 -
V6 Injection,TX V6 91x73 2849 110-115 -
V6 Turbo 91x63 2458 133-151 -
Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Desatero účastníka dopravní nehody. 1. Zastav na bezpečném místě, nejlépe za místem nehody.